Wat is de definitie van niet duur?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Skiet het volgende:
Ik wil twee websites laten ontwikkelen. Maar shit dat is nog best duur!! Moet onder andere een registratie syteem zijn op de website. Iemand nog tips voor een niet al te dure ontwerper/bouwer van websites?
Tien uur voor een standaart Wordpress website ja. Wil je een volledig custom-made website inclusief CMS en dergelijke, mag je toch wel zeker op een flink veelvoud daarvan rekenen. Maargoed, websites zijn er natuurlijk te krijgen van < ¤50 tot > ¤5000quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is de definitie van niet duur?
Je bent al gauw 10 uur bezig met een site. Reken maar uit wat voor uurloon dat mag kosten.
Kreeg 2 weken geleden toevallig er mail over, 100 euries om het nogmaals te proberen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten Adwords coupon maken die te gebruiken zijn door bestaande gebruikers ipv alleen nieuew klanten zoals ze nu altijd doen.. Gewoon een keer 25/50euro adwords tegoed krijgen.
520 voor een hele site is niet duur. Zou jij mij gegevens van dat bureau eens kunnen sturen want voor die prijs kan ik net zo goed andere mensen sites voor mij te laten makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef Skiet het volgende:
Voor twee experimentele websites vind ik 520 euro per website best veel geld. Ik weet dat het niet eens heel duur is en dit is een prijs van een bureau uit India. In NL is het nog vele malen duurder helaas. Maar om nou zelf een wordpress theme te downloaden waardoor je toch redelijk gelimiteerd bent in wat je wilt. Misschien toch maar die 1200 euro investeren en hopen dat het zich uit gaat betalen haha.
Netjes! Nog nooit gehad of gehoord..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Kreeg 2 weken geleden toevallig er mail over, 100 euries om het nogmaals te proberen.
LOL een Adwords ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Netjes! Nog nooit gehad of gehoord..
Maarja zelfs als ik er een kreeg heb ik er niks aan,adwords ban
.. dat ze men account maar herstellen!
Maar nog steeds Arras + Arras faviconquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ps : op mijn verkochte site is de Adsense ook meteen aangepast. Never change the winning team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niets met Adwords.
Ben alleen bang dat hij net verlopen is de code (2.5 week geleden naar Yourhosting verhuist daar kreeg ik hem zie ik net).Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Als je AdWords gebruikt moet de site waar ze naartoe linken ook van goede kwaliteit zijn. Als je je niet aan de richtlijnen houdt krijg je een waarschuwing, daarna ook dus een ban.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL een Adwords ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?
ps : op mijn verkochte site is de Adsense ook meteen aangepast. Never change the winning team.
Vaag maar zie vaak zat ads over Geld-Lenen.nl etc en dat mag dan weer wel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ik adverteerde met een 'hoe je geld verdiend via internet'-site, dat mocht blijkbaar niet.. en ik checkte nooit mijn Gmail
zijn dat oplichters dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vaag maar zie vaak zat ads over Geld-Lenen.nl etc en dat mag dan weer wel?
* Dawnbreaker meldt zich als webdesigner, wil je best een offerte maken als je me op de pm zet wat je precies wil met de website en welke functies deze moet bevatten, qua prijs meen ik gunstig te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef Skiet het volgende:
Ik wil twee websites laten ontwikkelen. Maar shit dat is nog best duur!! Moet onder andere een registratie syteem zijn op de website. Iemand nog tips voor een niet al te dure ontwerper/bouwer van websites?
Nee ga geen content dupliceren. Ik zal in mijn eigen woorden vertellen waar de fim over gaat. Mijn site zal duidelijk vertellen welke films er in premiere gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
@razor Dus feitelijk ga je content dupliceren? Je zult toch iets creatiever moeten zijn, omdat je het dan seo technisch gaat afleggen tegen de bestaande sites met een hogere autoriteit... Waarmee ga je je verder onderscheiden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |