En google weet zelf ook niet hoeveel fraudeurs er zijn die niet gepakt worden, dus je kan dan ook geen percentages maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk hebben wij die cijfers niet, wat dacht jij nouwij werken toch niet voor Google.. en Google publiceert dat soort dingen niet..
Als je zo nodig adverteerders en Google wil bedonderen, ga je gang.. maar kom dan niet hier terug om te janken dat je je account kwijt bent.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zo nodig adverteerders en Google wil bedonderen, ga je gang.. maar kom dan niet hier terug om te janken dat je je account kwijt bent.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:35 schreef Xebber het volgende:
Mij is ook volstrekt onduidelijk waarom je überhaupt zou willen weten hoe je Google kan belazeren. Lijkt me ook totaal niet de bedoeling van dit topic.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Frith het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Al vraag ik me toch af hoe iets als indeed.nl kan bestaan met adsense erop. Ik bedoel: een site zonder eigen content, die vervolgens ook nog precies dezelfde inhoud als ads heeft, en die ook nog eens in lijn staan met de andere inhoud. Dat gaat in principe tegen elke regel die google neerzit in, maar het bestaat wel.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen door dit gebrek aan consistentie (en volgens sommige ook het sluiten van accounts zonder echte reden) door google het bedrijf niet per se het beste wensen, om het zo maar te zeggen.
Het enige wat je daar wel over kunt zeggen is dat die cijfers (aantal gesloten accounts) natuurlijk ook niet bekend zijn, ondanks dat dit een simpel te achterhalen getal is. Dus zijn die verhalen ook niet te onderzoeken, wat die verhalen toch op zijn minst de schijn van kredietwaardigheid geeft.
quote:Met meer dan 50 miljoen unieke bezoekers per maand is Indeed ...
Het was een gewoon een vraag, ik ben niet van plan Google te belazeren en anderen in dit topic denk ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Drimble.nl precies hetzelfde, kopieert content van verschillende nieuwssites en zet hier vervolgens Adsense omheen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Frith het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Al vraag ik me toch af hoe iets als indeed.nl kan bestaan met adsense erop. Ik bedoel: een site zonder eigen content, die vervolgens ook nog precies dezelfde inhoud als ads heeft, en die ook nog eens in lijn staan met de andere inhoud. Dat gaat in principe tegen elke regel die google neerzit in, maar het bestaat wel.
Anders hou je het even ontopic, met je plaatjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
Vet, ik heb een levenslange ip-ban op nujij![]()
En oprecht heb ik geen enkel idee wat ik verkeerd zou hebben gedaan, en die redactie is ook zo lekker voor rede vatbaar... Dan maar ze helemaal doodspammen via torstelletje fucking nazi's
[ afbeelding ]
waar heb jij last van manquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Anders hou je het even ontopic, met je plaatjes.
Je doet je ondertitel weer eer aan. Thanksquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef JortK het volgende:
Ik heb vorige week dit artikel doorgelezen: http://www.duoblogger.com/which-adsense-colors/
Aangepast op een aantal sites, en de CTR is op alle sites met gemiddeld 12% omhoog gegaan!
Wellicht dus handig voor andere als ze wat af willen testen
voor een optimaal resultaat kun je natuurlijk ook even een test laten lopen met optimizelyquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef JortK het volgende:
Ik heb vorige week dit artikel doorgelezen: http://www.duoblogger.com/which-adsense-colors/
Aangepast op een aantal sites, en de CTR is op alle sites met gemiddeld 12% omhoog gegaan!
Wellicht dus handig voor andere als ze wat af willen testen
Ik heb er weleens aan zitten denken om er een blog aan te wijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel weer eer aan. Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |