abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:53:56 #226
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108559977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O-

Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop? :D
Ach valt mee. Goedkoper dan een pakje West. Kan best wat (impuls) aankopen doen heb zat winst gemaakt.

Ps: het is zeker zinloos om met Mp3torrent een daadwerkelijk torrent site op te zetten? Zag wat scripts / handleidingen om dat zo voor elkaar te krijgen. Maar volgens mij krijg ik allemaal ellende met Brein etc?

Aan de andere kant ik bied niets aan. Ik bemiddel enkel tussen vraag en aanbod.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:01:22 #227
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108560441
Deze kan ook wel in de OP :

http://www.dnjournal.com/domainsales.htm (wekelijks update) best verkochte namen.
http://dnjournal.com/ytd-sales-charts.htm (2012 tot heden)

http://dnjournal.com/arch(...)ytd-sales-charts.htm (jaaroverzicht 2011).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_108560846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
Als je iets interactiefs wil kan je mij vragen ;)
pi_108568880
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
BEASTMODE
pi_108569521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
Redirecten naar dit topic!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_108569745
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Redirecten naar dit topic!
Ook een optie :P
BEASTMODE
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:58:13 #232
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108582430
Mijn adsense startscherm werkt niet! Al een paar dagen. Als ik inlog op adsense en normaal mijn startscherm zie, zie ik nu een leeg scherm met linksboven die: Weergeven in: Klassiek | Lage bandbreedte (dit laatste kan ik aanklikken).

Verder zie ik niets. Nou dan probeer ik lage bandbreedte en dan ziet het er zo uit:
Terug naar de klassieke versie | Afmelden
Mobiele interface (bèta) Nieuwe functies?

Startpagina
Rapporten
Uw betalingen worden momenteel ingehouden. Schakel over naar de klassieke versie om dit te verhelpen.

Geschatte inkomsten

¤ 0,04
Vandaag tot nu toe

¤ 1,45
Gisteren

¤ 0,04
Deze maand tot nu toe

¤ 29,06
Verleden maand

Definitieve inkomsten kunnen iets lager zijn dan de geschatte inkomsten.

Definitieve inkomsten

UITGESTELD
Onbetaalde inkomsten
Snelle en opgeslagen rapporten

Een rapport selecteren

Hoe kan ik dit verhelpen? Mijn internet is hetzelfde als normaal, ik kan downloaden met 5mb/sec dus snel genoeg. Ik heb al mijn cookies/geschiedenis/cache etc verwijderd. Ik ben al in en uitgelogd op adsense. Wie heeft er een idee?

Thanks!
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:01:25 #233
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108582578
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
We gaan 'm Rocken
pi_108582853
Ik wil op een non profit website een overlay plaatsen waarin ik een aankondiging kan plaatsen dat we bezig zijn met het laten ontwerpen van een nieuwe website. Nu wil ik twee knoppen daarin zetten. 1 knop is nee bedankt en de andere moet een paypal donatie knop zijn.

Ik wil namelijk de bezoeker vragen om een donatie te doen ter ondersteuning van de kosten aangezien er geen inkomsten zijn, maar wij wel een dienst leveren op de website.

Iemand een tip welk script hier geschikt voor is? En wellicht ervaringen met donaties, meer mensen die dit doen of die mogelijkheid aanbieden op de website?

beetje offtopic, maar ik denk dat dit topic verder zou moeten gaan dan enkel adsense
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:43:25 #235
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108584328
Je hebt genoeg topics die gaan over jou onderwerp, ik vind het wel erg offtopic
We gaan 'm Rocken
pi_108585404
Lijkt
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
NoScript of iets soortgelijks geïnstalleerd? Misschien staat je JavaScript uit?
pi_108585504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
ad-blocker Even uitzetten dan. :P
edit: Let wel dat adblockers niet zijn toegestaan op FOK! trouwens. :P

Over je vraag: geen idee helaas. Ik heb ook wel eens problemen, meestal los ik ze op door gewoon vanalles te proberen wat in je opkomt. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:22:22 #238
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108585511
Zoiets is wel mogelijk, ik kan op dit forum opeens ook niemand meer quoten of mijn posts editten. Thanks, ik ga even uitzoeken hoe je zoiets verandert.
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:37:29 #239
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108590106
Aha! Ik heb het probleem gevonden. Het was de Adblocker extensie van Chrome!
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:27:32 #240
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108596649
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
pi_108596818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:33:35 #242
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108596905
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
Oké zie het pas nu staan die optie. Had al wel die realtime layout zeg maar. De eerste week sinds live gang nieuw project 200 unieke bezoekers.

Vanaf vanavond ga ik er even wat meer aandacht aan besteden (artikelen schrijven).
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:49:42 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108597686
AdSense Dashboard voor Android

Werkt prima, en je ziet een hoop informatie. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_108599089
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'? :')
Toen ik 'Beëindiging AdSense' las.. :o }:|
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:32:42 #245
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108599927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'? :')
LOL kan mij er iets bij voorstellen...ik heb hem niet gehad omdat :')
pi_108600210
quote:
Jep :P Kut gekozen object regel.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_108602186
quote:
Ik schrok ook :(
pi_108607697
quote:
Ik wist dat die mail er aan kwam, dus ik was enigzins voorbereid, maar ik schrok toch wel even.
pi_108609588
quote:
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
pi_108610446
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Quintenajax het volgende:

[..]

Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
quote:
Hallo,

We nemen contact met u op omdat u AdSense voor domeinen gebruikt om inkomsten te genereren uit domeinen die u nog niet heeft ontwikkeld. We hebben de voordelen van ons partnernetwerk zorgvuldig geëvalueerd en hebben besloten het product voor gehoste domeinen binnen AdSense te beëindigen. Binnenkort kunnen er alleen advertenties op niet-ontwikkelde domeinen worden weergegeven via ons bestaande AdSense voor domeinen distributienetwerk.
Uit onze gegevens blijkt dat deze geplande wijziging effect heeft op 1 van uw gehoste domeinen. De planning is als volgt:

21 maart: u kunt geen gehoste domeinen meer maken.
18 april: gehoste domeinen worden inactief en u kunt hier geen inkomsten meer mee genereren.
27 juni: gehoste domeinen zijn niet langer beschikbaar in AdSense-accounts.

Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsense :9 Maar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
pi_108610478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:

[..]

[..]

Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsense :9 Maar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
Dacht ik al :P
pi_108617082
Mochten hier nog mensen zijn met websites met minimaal 10K unieke bezoekers per maand gerelateerd aan TV/Voetbal/Mannen/Lifestyle dan ontvang ik graag een PM. Het gaat om een samenwerking in een online video project gerelateerd aan het EK2012. :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:28:25 #253
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_108617295
Waarschijnlijk meer voor de ontwikkelaars hier:

https://developers.google.com/pagespeed/
pi_108617399
Hmmm 84 out of 100, nice.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:36:15 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108617477
Ik heb geen idee wat mijn score is, hier komt een slecht resultaat uit de bus omdat ik hier achter de nodige beveiligingen zit en hij dus niet oppikt dat caching, gzip, comprimeren etc. aan staan en die bepalen grotendeels de score. :+
pi_108617960
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:32 schreef JDx het volgende:
Hmmm 84 out of 100, nice.
Dat kan beter:

Mn hoogste:
Page Speed Score of 95 (out of 100)

Mn laagste:
Page Speed Score of 69 (out of 100)

de meesten hangen rond de 90 :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:53:46 #257
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108634688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:

Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)
Je krijgt dan toch alleen een scherm van de registrar te zien?
pi_108635276
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef Frith het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)
Je krijgt dan toch alleen een scherm van de registrar te zien?
Zoek maar eens op "domain parking".
  zondag 4 maart 2012 @ 22:04:11 #259
63192 ursel
pi_108720913
En weer een record dit weeekend. Op dit moment 1230 unieke bezoekers *O*
Gaat langzaam aan omhoog. Eind van de maand nieuwe site online. Benieuwd wat dat gaat doen als mijn html wel netjes volgens de regeltjes is opgebouwd. _O_

Daarnaast begint de dierentuin ook langzaam aan te lopen. Nu al actieve 96 leden. *O*

Ondertussen nog even een Twitter spammert voor iemand afgerond. :+
pi_108736924

Gedaan:
- Producten geïmporteerd
- Unieke Content geschreven
- Alfa Backlinks geplaatst: 3
- Beta Backlinks geplaatst: 1

- Social shizzle heb ik geschrapt omdat het te veel werk is om bij te houden en oncontroleerbaar

Deze week te doen:
- Innerlinks toevoegen
- Metatags op orde krijgen
- Keurmerk toevoegen
- Content schrijven
- Backlinks verkrijgen

- Keyword 1: Pagina 14 (van <+50)
- Keyword 2: Pagina 18 (van <+50
- Keyword 3: Pagina 3, rank 8 ( van: pagina 6, rank 4)
- Traffic afgelopen week: 38 bezoekers ;(
- Conversies/verkopen tot nu toe: 0
- Omzet tot nu toe: ¤ 0,-

Update 1
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:04:03 #261
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108789403
Zo inpremiere heb ik even aan een collega gegeven (kan hij wat verdienen met zijn adsense) moet wel zelf content schrijven. Ben helemaal klaar met tv / film gerelateerde sites :D

Maar.....ik heb Twente punt be uit de Sedo parking gehaald en gisteravond aan de slag gegaan.

Ga het volgende doen met de site :

- Ga Twente promoten d.m.v. allemaal informatie uit die streek (dagje uit / weekendje weg etc) gewoon algemene informatie.

De Belgen zijn verzot op ons Twente :

Nu kan ik twee dingen gaan doen :

- Als ik voldoende content heb kan ik vakantieparken / VVV in Twente contacten om te vragen of ze betaald willen adverteren op mijn weblog. (voor hun mooie reclame).
- Of wij zijn een soort bemiddelaar en zorgen voor vraag en aanbod. Hier kan ik dan een mooi een x bedrag voor vragen. Nadeel dit moet ik dan wel officieel doen met een KVK.

Ga eerst de content schrijven / layout aanpassen etc.

Deze gaat hem helemaal worden. Dit is ook leuker om over te schrijven dan die film zooi.

ps : snap alleen het verschil tussen wereldwijd / lokaal niet. Lokaal is dus wat er exact vanuit België wordt gezocht op het woord? En wereldwijd iedereen die op het woord zoekt? Als ik uitga van de eerste kolom met cijfers is dit een parel :)
pi_108789757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef Razor21 het volgende:
...
- Ga Twente promoten d.m.v. allemaal informatie uit die streek (dagje uit / weekendje weg etc) gewoon algemene informatie.

De Belgen zijn verzot op ons Twente :

[ afbeelding ]

Nu kan ik twee dingen gaan doen :

- Als ik voldoende content heb kan ik vakantieparken / VVV in Twente contacten om te vragen of ze betaald willen adverteren op mijn weblog. (voor hun mooie reclame).
- Of wij zijn een soort bemiddelaar en zorgen voor vraag en aanbod. Hier kan ik dan een mooi een x bedrag voor vragen. Nadeel dit moet ik dan wel officieel doen met een KVK.
Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:

quote:
De Vereniging van Vlaamse Reisbureau (VVR) heeft een rechtszaak gewonnen tegen de reiswebsite www.zomerbrochure.be, omdat de site volgens de rechter zonder licentie aan reisbemiddeling doet.

Volgens de VVR oordeelde de rechter dat de site een inbreuk betekent op de reiscontracten-wet. "De site doet aan affiliate marketing, waarbij het een vergoeding krijgt van de leverancier voor aangebrachte klanten. De grens tussen bemiddeling en publiciteit is bij zo'n sites zeer vaag", luidt het bij de VVR.
bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtml
pi_108789846
Razor woont zover ik weet niet in belgie, dus hoeft er ook niet met de Belgische wetgeving rekening gehouden worden.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:22:12 #264
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108789888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:

[..]

bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtml
OMG heb ik dit lol. Ook toevallig zeg :-) Bedankt in elk geval.
Nee woon niet in België.
pi_108790323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
Razor woont zover ik weet niet in belgie, dus hoeft er ook niet met de Belgische wetgeving rekening gehouden worden.
Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.
pi_108790541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.
Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.
pi_108790665
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.
Waarom niet meer dan dat?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:52:17 #268
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108790675
Hmm...ik ga het voorlopig eerst even oppervlakkig houden met enkel algemene informatie over deze streek. Ik bericht ook over wonen in Twenten / Nieuws uit Twente etc.

Bedankt voor de info.
Hier nog meer :

http://www.affiliateblog.nl/belgische-affiliate-onthoofd/

Verkoop en promotie van reizen door buitenlandse bedrijven op de Belgische markt.
Eén van onze opdrachten is het laten respecteren van de Belgische wetgeving.
In dit verband hebben wij in 2005 een procedure gevoerd lastens een Nederlandse touroperator die promotie voerde, reizen verkocht op de Belgische markt .be domein had geregistreerd.

Uit een vonnis door de rechtbank van koophandel te Antwerpen van 28 juli 2005 blijkt het dat het verboden is in België promotie te voeren, te verkopen van reizen en/of een .be domein te registreren zonder over een Belgische vergunning van reisbureau te beschikken.
Buitenlandse bedrijven die willen verkopen, promoten (bijv via een .be domein) dienen dus over een Belgische vergunning te beschikken.

http://www.vvr.be/index.c(...)=825&ConType=General

Zucht heb ik dit. Maar (voorlopig) verkoop ik niets in België ik promoot enkel Twente.

[ Bericht 31% gewijzigd door Razor21 op 06-03-2012 19:02:28 ]
pi_108791099
Ik heb het vonnis even nagelezen en dit is toch wel interessant:

quote:
Ten gronde roept de verweerster in dat zij niet vergunningplichtig is omdat
zij enkel online diensten verstrekt en haar server zich in Nederland bevindt.

...

De maatschappelijke zetel van de verweerster bevindt zich daarentegen in
Gent en uit de website blijkt dat zij zich richt tot een Vlaams publiek (taal en
inhoud van de website).

In die zin is de verweerster te beschouwen als een vennootschap met een
verkooppunt in Vlaanderen en is zij - eventueel - vergunningplichtig.
In deze zaak wordt dus uit de vestigingsplaats afgeleid dat er een vergunningplicht is. Nu is het omgekeerde (vestiging in buitenland dus niet vergunningsplichtig) daarmee nog niet waar, maar het geeft de burger moed. Slag om de arm: ik heb mbt internet en domeinnamen in Belgie wel vaker gekke uitspraken gezien dus reken voor de zekerheid maar nergens op.

/edit: ik had de laatste post van R21 nog niet gelezen, maar dat bevestigt wat ik al vermoedde. Ik heb btw nog een zwik geografische .be domeinen over: kopen ? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 02:31:04 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:57:58 #270
63192 ursel
pi_108805296
Altijd netjes om te delen :7

Ranking SEO Checklist

Mag van mij eigenlijk zelfs in de OP :@
pi_108818902
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?

Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:37:13 #273
63192 ursel
pi_108819078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?

Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Kennis doet dat. Pakt dan de eerste 2 maand affiliate mee. Je moet er alleen wel snel bij zijn. :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:53:40 #274
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_108819748
quote:

Ik ken iemand die hier sporadisch in deze reeks komt die hier een godsvermogen mee verdiend :)
pi_108820482
Het goedkeuren van video's voor revenue sharing duurt nu al enkele dagen, meer mensen last van?
pi_108824492
quote:

Moet je er wel snel bij zijn ja want veel van die domeinen zijn al weg..
pi_108824562
quote:

Ik moet toch eens tabletcomputer.nl gaan ontwikkelen :) Die ligt ook maar niks te doen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:01:18 #278
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108824953
¤ 73,61
Volgende betaling

Matig, maar oke voor ferbruari, mijn vids zijn seizoens gebonde.
pi_108827010
¤ 76,80
Volgende betaling
Uiterste betaaldatum 31 mrt. 2012

Maar dat is over 3 maanden, haal nu iets van 25euro/maand stabiel.
pi_108829799
Trucje van hele opvallende Ads op posts ouder dan 3,6,12... maanden zijn zeker aan te raden.

Links als deze:
http://www.nvus.nl/2010/1(...)chitterend-uitzicht/

Hebben bijna de hoogste CTR van al m'n sites. Rond de 1%.

Idee is dat Google bezoek op oude posts dikke reclame voor z'n kiezen krijgt, terwijl trouwe bezoekers gewoon nette posts te zien krijgen (tenzij ze klikken naar oudere posts). Zelf heb ik het op 3 maanden staan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:32:48 #281
63192 ursel
pi_108831031
Ook maar weer een grappig domein gekocht.
Gaan we van de zomer maar eens wat leuks op bouwen. 'Kan' echt zo'n project worden dat (hopelijk) door veel weblogs opgepakt gaat worden. :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:54:39 #282
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108834833
Blij dat ik weer op sitedeals kan na een half jaar ban.

Meteen een domeintje verkocht (voor weinig) : karpers punt eu (15 euro). Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst :')
pi_108835038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst :')
Da's de echte ondernemersmentaliteit! :7
pi_108843851
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit. ;(
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:33:53 #285
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108844447
Zo sta voor het eerst op de Sedo Auction met dank een vriend (voor zijn bod) dan kom je daar te staan :

pi_108844606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef dirkjo het volgende:
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit. ;(
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
pi_108844843
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
pi_108846310
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines

Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.

0,0 moeite.

God I wish I had more of those ;)
pi_108848006
quote:

Je mag steambox.nl kopen :P Anders ga ik er sowieso binnen enkele dagen WP + wat berichten er op knallen.

http://tweakers.net/nieuw(...)-gaminghardware.html
pi_108848031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
waar130.nl kopen?
pi_108848259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JDx het volgende:
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines

Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.

0,0 moeite.

God I wish I had more of those ;)
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:04:33 #292
63192 ursel
pi_108853694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Pssst, check je mail O-)
pi_108853871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
pi_108861184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:04 schreef ursel het volgende:

[..]

Pssst, check je mail O-)
Zal ik doen!
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
Als.. ;) 'te afhankelijk' zijn van Google kan een keer fout gaan.
pi_108861854
Een record deze maand, ¤200 verdiend met adsense :P toch leuk, ik hoef nauwelijks wat te doen aan die site dus al zou je daar 10 stuks van hebben dan kan je leven :)
Facts don't care about your feelings
pi_108863211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

waar130.nl kopen?
Nee sorry, niet nodig ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:27:06 #297
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108914642
Lekker maandag hoor ik of een relatiegeschenkbedrijf balpennen.eu overneemt voor 150 euro. Met dank aan twitter en de hashtag #dtv
pi_108924430
Heb zojuist ook net website van mij verkocht. Toch een mooi "mid" xxxx aan overgehouden. moet het alleen met nog iemand delen.

Daarnaast is het de bedoeling dat wij het technische verhaal blijven onderhouden en uitbreiden waar bij we ook nog een xxx bedrag per maand voor krijgen. Op zich een mooie deal.
pi_108931075
AdSense-host voor inhoud

4.454

159

3,57%

¤ 0,05

¤ 1,94

¤ 6,98
AdSense voor inhoud

29

0

0,00%

¤ 0,16

¤ 0,00
Totalen

4.483

159

3,55%

¤ 0,05

¤ 1,93

¤ 6,98
pi_108931094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 02:56 schreef ZetaOS het volgende:
AdSense-host voor inhoud

4.454

159

3,57%

¤ 0,05

¤ 1,94

¤ 6,98
AdSense voor inhoud

29

0

0,00%

¤ 0,16

¤ 0,00
Totalen

4.483

159

3,55%

¤ 0,05

¤ 1,93

¤ 6,98
Je hebt een lage CPC
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')