Ach valt mee. Goedkoper dan een pakje West. Kan best wat (impuls) aankopen doen heb zat winst gemaakt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop?
Als je iets interactiefs wil kan je mij vragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
Redirecten naar dit topic!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
NoScript of iets soortgelijks geïnstalleerd? Misschien staat je JavaScript uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
ad-blocker Even uitzetten dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
Oké zie het pas nu staan die optie. Had al wel die realtime layout zeg maar. De eerste week sinds live gang nieuw project 200 unieke bezoekers.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
LOL kan mij er iets bij voorstellen...ik heb hem niet gehad omdatquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'?![]()
Toen ik 'Beëindiging AdSense' las..![]()
Jepquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'?![]()
Ik schrok ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Ik wist dat die mail er aan kwam, dus ik was enigzins voorbereid, maar ik schrok toch wel even.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsensequote:Hallo,
We nemen contact met u op omdat u AdSense voor domeinen gebruikt om inkomsten te genereren uit domeinen die u nog niet heeft ontwikkeld. We hebben de voordelen van ons partnernetwerk zorgvuldig geëvalueerd en hebben besloten het product voor gehoste domeinen binnen AdSense te beëindigen. Binnenkort kunnen er alleen advertenties op niet-ontwikkelde domeinen worden weergegeven via ons bestaande AdSense voor domeinen distributienetwerk.
Uit onze gegevens blijkt dat deze geplande wijziging effect heeft op 1 van uw gehoste domeinen. De planning is als volgt:
21 maart: u kunt geen gehoste domeinen meer maken.
18 april: gehoste domeinen worden inactief en u kunt hier geen inkomsten meer mee genereren.
27 juni: gehoste domeinen zijn niet langer beschikbaar in AdSense-accounts.
Dacht ik alquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:
[..]
[..]
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met AdsenseMaar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
Dat kan beter:quote:
Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Eierbal het volgende:
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met AdsenseMaar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
Zoek maar eens op "domain parking".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef Frith het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik bedoel: geen actieve site, wel adsense? (of überhaupt bezoekers)
Je krijgt dan toch alleen een scherm van de registrar te zien?
Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:04 schreef Razor21 het volgende:
...
- Ga Twente promoten d.m.v. allemaal informatie uit die streek (dagje uit / weekendje weg etc) gewoon algemene informatie.
De Belgen zijn verzot op ons Twente :
[ afbeelding ]
Nu kan ik twee dingen gaan doen :
- Als ik voldoende content heb kan ik vakantieparken / VVV in Twente contacten om te vragen of ze betaald willen adverteren op mijn weblog. (voor hun mooie reclame).
- Of wij zijn een soort bemiddelaar en zorgen voor vraag en aanbod. Hier kan ik dan een mooi een x bedrag voor vragen. Nadeel dit moet ik dan wel officieel doen met een KVK.
bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtmlquote:De Vereniging van Vlaamse Reisbureau (VVR) heeft een rechtszaak gewonnen tegen de reiswebsite www.zomerbrochure.be, omdat de site volgens de rechter zonder licentie aan reisbemiddeling doet.
Volgens de VVR oordeelde de rechter dat de site een inbreuk betekent op de reiscontracten-wet. "De site doet aan affiliate marketing, waarbij het een vergoeding krijgt van de leverancier voor aangebrachte klanten. De grens tussen bemiddeling en publiciteit is bij zo'n sites zeer vaag", luidt het bij de VVR.
OMG heb ik dit lol. Ook toevallig zeg :-) Bedankt in elk geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kijk uit voor de ridicule wetgeving in Belgie! Als je affiliatemarketing gaat doen in de reiswereld in Belgie dan heb je een reisbureauvergunning nodig. Zie ook deze recente uitspraak, die gisteren in de krant stond:
[..]
bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)est-rechtszaak.dhtml
Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
Razor woont zover ik weet niet in belgie, dus hoeft er ook niet met de Belgische wetgeving rekening gehouden worden.
Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zeker van. Als hij een .be domeinnaam exploiteert dan valt hij waarschijnlijk nog steeds onder Belgische wetgeving.
Waarom niet meer dan dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze kunnen hooguit het domein in beslag nemen.
In deze zaak wordt dus uit de vestigingsplaats afgeleid dat er een vergunningplicht is. Nu is het omgekeerde (vestiging in buitenland dus niet vergunningsplichtig) daarmee nog niet waar, maar het geeft de burger moed. Slag om de arm: ik heb mbt internet en domeinnamen in Belgie wel vaker gekke uitspraken gezien dus reken voor de zekerheid maar nergens op.quote:Ten gronde roept de verweerster in dat zij niet vergunningplichtig is omdat
zij enkel online diensten verstrekt en haar server zich in Nederland bevindt.
...
De maatschappelijke zetel van de verweerster bevindt zich daarentegen in
Gent en uit de website blijkt dat zij zich richt tot een Vlaams publiek (taal en
inhoud van de website).
In die zin is de verweerster te beschouwen als een vennootschap met een
verkooppunt in Vlaanderen en is zij - eventueel - vergunningplichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 02:31:04 ]
Kennis doet dat. Pakt dan de eerste 2 maand affiliate mee. Je moet er alleen wel snel bij zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?
Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Ik ken iemand die hier sporadisch in deze reeks komt die hier een godsvermogen mee verdiendquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?
Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Moet je er wel snel bij zijn ja want veel van die domeinen zijn al weg..quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Ik moet toch eens tabletcomputer.nl gaan ontwikkelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Da's de echte ondernemersmentaliteit!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef dirkjo het volgende:
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit.
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
Je mag steambox.nl kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
waar130.nl kopen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JDx het volgende:
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines
Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.
0,0 moeite.
God I wish I had more of those
Pssst, check je mailquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Zal ik doen!quote:
Als..quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
Je hebt een lage CPCquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:56 schreef ZetaOS het volgende:
AdSense-host voor inhoud
4.454
159
3,57%
¤ 0,05
¤ 1,94
¤ 6,98
AdSense voor inhoud
29
0
0,00%
—