Moet je er wel snel bij zijn ja want veel van die domeinen zijn al weg..quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?
Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Ik moet toch eens tabletcomputer.nl gaan ontwikkelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Mensen wel eens aan gedacht om dingen als apple ipad 3.nl en htc one x.nl en htconev.nl etc... te registreren?
Dan zou je een soort standaard site moeten maken, waar je snel wat basis info op kan gooien, geruchten enzo, specs en dan kan je een paar maandjes genieten van veel clicks dacht ik zo.
Da's de echte ondernemersmentaliteit!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Vorige week gekocht voor slechts 7 euro dus toch wat winst
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef dirkjo het volgende:
Altijd balen hoe m'n bezoeken dalen in zo'n week vakantie. Duurt toch weer een paar weken na zo'n vakantie tot ik weer op mijn oude getallen zit.
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Laten bijhouden door iemand anders in zo'n week?
Je mag steambox.nl kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
waar130.nl kopen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tot op heden niet echt iemand kunnen vinden die er in die week ook tijd voor had. Probeer het natuurlijk wel elke keer.
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef JDx het volgende:
Alle verkeersbronnen hebben in totaal 84 bezoeken verzonden
3,57% Direct verkeer
1,19% Verwijzende sites
95,24% Zoekmachines
Lekkere site van me trouwens, afgelopen week al steady 80 bezoekers per dag, vrijwel allemaal via Google.
0,0 moeite.
God I wish I had more of those
Pssst, check je mailquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadeel is een panda update die verkeerd uitpakt en je verliest in een keer heel veel traffic.. (of een penalty)
Zal ik doen!quote:
Als..quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom JDX in dit geval een penalty krijgt?
Als je kijkt naar de penalties die zijn uitgedeeld Had dat met name betrekking op on-site blackhat shit of grootschalige offsite blackhat technieken
Je hebt een lage CPCquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:56 schreef ZetaOS het volgende:
AdSense-host voor inhoud
4.454
159
3,57%
¤ 0,05
¤ 1,94
¤ 6,98
AdSense voor inhoud
29
0
0,00%
—