abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108553231
Toen ik hiermee begon en het mijn schoonmoeder probeerde uit te leggen en ik een paar dagen later langs ging zei ze ook: Nou ik klik regelmatig hoor en heb het ook mijn collega's verteld.

Meteen gezegd dat ze daar maar mee moet kappen meteen en dat ook bij haar collega's moet doorgeven haha.
pi_108553309
Ja maar wat zijn nou de pure richtlijnen voor MFA..
pi_108553450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef ToshiArai het volgende:

[..]

Echt MFA's zijn het niet naar mijn mening, mijn content is altijd zelf geschreven met veel onderzoek werk, geen misleidende gebruik van h1 of b tags, geen backlinks spammen en mijn advertenties staan niet op misleidende plaatsen. En daarbij heb ik een hoog aantal terugkerende bezoekers en een lage CTR.

Nja zonder Adsense ging ik die sites waarschijnlijk nooit gemaakt hebben daar heb je gelijk in, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik mijn bezoekers of google oplicht.
Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische content
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_108553666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar wat zijn nou de pure richtlijnen voor MFA..
die zijn er niet :)
Maar denk aan sites waarbij er meer adsense content is dat eigen content of van die klote websites waar je wel eens komt omdat een website offline is gehaald ofzo
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_108553758
Waar heb ik de meeste kans dat een domeinnaam die perfect geschikt is voor een bedrijf in de verzekeringen branche gevonden kan worden door zo'n bedrijf?
If not now, then when.
pi_108553780
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig jongen, want hoe kun je nou 2 statische sites hebben, met 4 pagina's content en relatief veel terugkerende bezoekers.. Dat klinkt nog al onlogisch.. Tenzij je een site hebt waarop je de bijbel hebt gepubliceerd in 4 delen een een site met een gepubliceerde koran in 4 delen.. Anders snap ik niet waarom ze terug keren voor 4 pagina's statische content
Het is nogal lastig om een beschrijving te geven, zonder het onderwerp te verklappen. Statische content is misschien wel mis geformuleerd. Er is een soort gastenboek, waar bezoekers kunnen reageren over hun ervaring met dat ding/voorwerp en ik heb een ruby script geprogrammeerd die de prijs van dat voorwerp elke dag opzoekt van verschillende websites en de gemiddelde prijs berekent en een script die het verloop over de dagen weergeeft. Het gastenboek heeft dagelijks nieuwe berichten met intressante info en vaste reageerders, en mensen komen terug om te zien of de prijs gestegen/gedaald is.
pi_108554646
Werk nu bijna een jaar als programmeur en dat soort dingen ben ik idd ook mee bezig. Begin al aardig te verdienen op het werk en dat smaakt naar meer, ben zelf meer PHP (en C#) en sites die automatisch shit opzoeken van andere sites zijn idd nice. Of met een scriptje waardoor het toch vaker te gebruiken is, denk aan een site die bijvoorbeeld van je bruto loon een netto loon maakt.
pi_108555145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar heb ik de meeste kans dat een domeinnaam die perfect geschikt is voor een bedrijf in de verzekeringen branche gevonden kan worden door zo'n bedrijf?
Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.
pi_108556588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Altijd lastig. Rechtstreeks aanbieden ben ik geen voorstander van. Er zijn wel wat slimmigheidjes te bedenken maar het mag duidelijk zijn dat die niet snel gedeeld worden en al helemaal niet op een publiek forum.
andere branche, maar ik werd van de week gebeld door een gozert die mij 50 domeinnamen wou verkopen á 200 euro.. Vroeg eerst of die razor21 heette :) Zo irritant, vooral omdat hij ze vorige week had geregistreerd.. Zonder content, niets.. En dat in een branche waar de meeste domeinen van de grote spelers ouder zijn dan google zelf :s)
pi_108557298
Men mag mij altijd mailen om domeinen aan te bieden, maar dan wel kwaliteit graag en een redelijke vraagprijs. Goudzoekers worden genegeerd, en wie het echt te bont maakt komt op de spamlijst.
pi_108557815
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.

Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.

Het is geen long-tail domein maar zit zeker weten potentie in.

Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
If not now, then when.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:21:01 #212
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108558057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat hier puur om een domeinnaam zelf. Ik heb geen tijd om hier content voor te ontwikkelen maar het kan een leuke domeinnaam zijn.

Ik heb hem al is eerder gepost en het woord pensioen komt er in voor. Hoogstwaarschijnlijk kan hier een vergelijk site op komen die pensioenen vergelijkt etc. etc. Zelf heb ik er namelijk geen verstand/tijd voor.

Je hebt sites zoals sitetekoop.nl etc. maar daar zijn de prijzen nogal laag en het is een beetje amateuristisch in mijn ogen. Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.
Wat jij volgens mij bedoelt is het gedeelte Sedo MLS Premium waar geen Nederlandse bedrijven tussen zitten. Enkel Yourhosting zit hier tussen dus hier laatst een domein geregistreerd om mij dus aan te melden voor het premium deel. Kon dus ook niet werd stiekem niet ondersteund door Sedo.

Het belangrijkste op Sedo is :

- Hopen dat je een bod ontvangt van iemand. Dan schiet je namelijk met je domeinnaam naar een auction / Top domains. (meer kans op het grote geld).
- Veel geduld hebben...heel veel geduld......

De meeste namen van die ik nu bezit heb ik te koop staan op Sedo (prijzen zijn van de Free price Suggestion)

Mijn portfolio: https://sedo.com/search/s(...)dda0fbeec84b010fd887
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_108558095
quote:

...
Op SEDO kun je alleen domeinnamen verkopen die bij een bepaald bedrijf zitten en laat ik nou net al mijn domeinnamen verspreid hebben over bedrijven die SEDO niet ondersteund.
Dat is niet waar.

/edit: zie ook de post van R21 hierboven. Het SedoMLS netwerk doel je waarschijnlijk op. SedoMLS doe je altijd aan mee, als je je aanmeldt voor de premium variant gaan transfers wat soepeler. Let wel op dat een sale die voortkomt uit SedoMLS een hele hoge (imo te hoge) provisie kent: 20%.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 20:25:44 ]
pi_108558164
quote:

als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zich
pi_108558551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Je kunt alles te koop zetten bij Sedo.
Wat jij volgens mij bedoelt is het gedeelte Sedo MLS Premium waar geen Nederlandse bedrijven tussen zitten. Enkel Yourhosting zit hier tussen dus hier laatst een domein geregistreerd om mij dus aan te melden voor het premium deel. Kon dus ook niet werd stiekem niet ondersteund door Sedo.

Het belangrijkste op Sedo is :

- Hopen dat je een bod ontvangt van iemand. Dan schiet je namelijk met je domeinnaam naar een auction / Top domains. (meer kans op het grote geld).
- Veel geduld hebben...heel veel geduld......

De meeste namen van die ik nu bezit heb ik te koop staan op Sedo (prijzen zijn van de Free price Suggestion)

Mijn portfolio: https://sedo.com/search/s(...)dda0fbeec84b010fd887
Kijk dat is al duidelijk. :P

Bedankt! Gelijk even alle domeinen erop zetten.

quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

als het zo'n goed domeinnaam is waarom dan geen m4n of daisycon shizzle er op pleuren? dan meldt vanzelf iemand zich
Dan moet ik tijd spenderen om er uberhaupt iets van te maken terwijl ik juist niet teveel tijd wil besteden aan deze domeinnaam. Ook vanwege dat het onderwerp "pensioen" mij dan totaal niet aantrekt.

Domeinnaam is pensioenkampioen punt nl

Potentie?

Ik zie de reclame op TV al voorbij komen. Surf snel naar pensioenkampioen.nl :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 29-02-2012 20:39:45 ]
If not now, then when.
pi_108558642
Bekt lekker maar straalt weinig professionaliteit uit wat een vereiste is in die branche.. als je het mij vraagt :P
pi_108558700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Bekt lekker maar straalt weinig professionaliteit uit wat een vereiste is in die branche.. als je het mij vraagt :P
Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt! of De pensioen kampioen! Zoals de domeinnaam het al zegt.
If not now, then when.
pi_108558869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daarom dacht ik ook gelijk aan een vergelijkings site op het gebied van pensioenen. De kampioen qua pensioen op de markt!
Dat is dan wel een idee ja :) met een mooie template kan het iets worden.
Zo had ik een kennis met zo'n gelijk idee in een andere niche :P maarja je moet het wel helemaal kunnen programmeren.
pi_108558929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]
...
Potentie?
Geinige naam, doet me een beetje denken aan een naam van mezelf (pietkrediet.nl), maar domain-only geen topper en ik zie wel een mogelijke ("gevaarlijke") issue. Ik ga je even een PM sturen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 20:43:05 ]
pi_108559042
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is dan wel een idee ja :) met een mooie template kan het iets worden.
Zo had ik een kennis met zo'n gelijk idee in een andere niche :P maarja je moet het wel helemaal kunnen programmeren.
Juist en dat is het lastige.
If not now, then when.
pi_108559087
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
If not now, then when.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:38:49 #222
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108559143
Dankzij spotnet net een andere naam gekocht : Mrsoftware punt nl weet niet waarom , maar zag er wel grappig uit.

Je kunt het uitspreken als Mister Software ofzo :o
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_108559300
Laat ik dan nog even 2 informatieve links delen. Kennis delen is nooit slecht.

http://socialtriggers.com/
http://www.viperchill.com/ <--- heeft een nieuwe plugin gerealesed voor Wordpress waarmee je mooie opt-ins kan maken.
If not now, then when.
pi_108559473
Nu het over domeinen gaat is het ook wel handig om de site van het Benelux Bureau voor de Intellectuele Eigendom te kennen. Die zou wat mij betreft in de OP thuis horen: http://boip.int/
pi_108559863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Dankzij spotnet net een andere naam gekocht : Mrsoftware punt nl weet niet waarom , maar zag er wel grappig uit.

Je kunt het uitspreken als Mister Software ofzo :o
_O-

Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop? :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:53:56 #226
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108559977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O-

Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop? :D
Ach valt mee. Goedkoper dan een pakje West. Kan best wat (impuls) aankopen doen heb zat winst gemaakt.

Ps: het is zeker zinloos om met Mp3torrent een daadwerkelijk torrent site op te zetten? Zag wat scripts / handleidingen om dat zo voor elkaar te krijgen. Maar volgens mij krijg ik allemaal ellende met Brein etc?

Aan de andere kant ik bied niets aan. Ik bemiddel enkel tussen vraag en aanbod.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:01:22 #227
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108560441
Deze kan ook wel in de OP :

http://www.dnjournal.com/domainsales.htm (wekelijks update) best verkochte namen.
http://dnjournal.com/ytd-sales-charts.htm (2012 tot heden)

http://dnjournal.com/arch(...)ytd-sales-charts.htm (jaaroverzicht 2011).
pi_108560846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
Als je iets interactiefs wil kan je mij vragen ;)
pi_108568880
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
BEASTMODE
pi_108569521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
Redirecten naar dit topic!
pi_108569745
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Redirecten naar dit topic!
Ook een optie :P
BEASTMODE
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:58:13 #232
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108582430
Mijn adsense startscherm werkt niet! Al een paar dagen. Als ik inlog op adsense en normaal mijn startscherm zie, zie ik nu een leeg scherm met linksboven die: Weergeven in: Klassiek | Lage bandbreedte (dit laatste kan ik aanklikken).

Verder zie ik niets. Nou dan probeer ik lage bandbreedte en dan ziet het er zo uit:
Terug naar de klassieke versie | Afmelden
Mobiele interface (bèta) Nieuwe functies?

Startpagina
Rapporten
Uw betalingen worden momenteel ingehouden. Schakel over naar de klassieke versie om dit te verhelpen.

Geschatte inkomsten

¤ 0,04
Vandaag tot nu toe

¤ 1,45
Gisteren

¤ 0,04
Deze maand tot nu toe

¤ 29,06
Verleden maand

Definitieve inkomsten kunnen iets lager zijn dan de geschatte inkomsten.

Definitieve inkomsten

UITGESTELD
Onbetaalde inkomsten
Snelle en opgeslagen rapporten

Een rapport selecteren

Hoe kan ik dit verhelpen? Mijn internet is hetzelfde als normaal, ik kan downloaden met 5mb/sec dus snel genoeg. Ik heb al mijn cookies/geschiedenis/cache etc verwijderd. Ik ben al in en uitgelogd op adsense. Wie heeft er een idee?

Thanks!
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:01:25 #233
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108582578
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
We gaan 'm Rocken
pi_108582853
Ik wil op een non profit website een overlay plaatsen waarin ik een aankondiging kan plaatsen dat we bezig zijn met het laten ontwerpen van een nieuwe website. Nu wil ik twee knoppen daarin zetten. 1 knop is nee bedankt en de andere moet een paypal donatie knop zijn.

Ik wil namelijk de bezoeker vragen om een donatie te doen ter ondersteuning van de kosten aangezien er geen inkomsten zijn, maar wij wel een dienst leveren op de website.

Iemand een tip welk script hier geschikt voor is? En wellicht ervaringen met donaties, meer mensen die dit doen of die mogelijkheid aanbieden op de website?

beetje offtopic, maar ik denk dat dit topic verder zou moeten gaan dan enkel adsense
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:43:25 #235
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108584328
Je hebt genoeg topics die gaan over jou onderwerp, ik vind het wel erg offtopic
We gaan 'm Rocken
pi_108585404
Lijkt
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
NoScript of iets soortgelijks geïnstalleerd? Misschien staat je JavaScript uit?
pi_108585504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
ad-blocker Even uitzetten dan. :P
edit: Let wel dat adblockers niet zijn toegestaan op FOK! trouwens. :P

Over je vraag: geen idee helaas. Ik heb ook wel eens problemen, meestal los ik ze op door gewoon vanalles te proberen wat in je opkomt. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:22:22 #238
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108585511
Zoiets is wel mogelijk, ik kan op dit forum opeens ook niemand meer quoten of mijn posts editten. Thanks, ik ga even uitzoeken hoe je zoiets verandert.
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:37:29 #239
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108590106
Aha! Ik heb het probleem gevonden. Het was de Adblocker extensie van Chrome!
We gaan 'm Rocken
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:27:32 #240
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108596649
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
pi_108596818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:33:35 #242
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108596905
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
Oké zie het pas nu staan die optie. Had al wel die realtime layout zeg maar. De eerste week sinds live gang nieuw project 200 unieke bezoekers.

Vanaf vanavond ga ik er even wat meer aandacht aan besteden (artikelen schrijven).
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:49:42 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_108597686
AdSense Dashboard voor Android

Werkt prima, en je ziet een hoop informatie. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_108599089
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'? :')
Toen ik 'Beëindiging AdSense' las.. :o }:|
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:32:42 #245
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108599927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'? :')
LOL kan mij er iets bij voorstellen...ik heb hem niet gehad omdat :')
pi_108600210
quote:
Jep :P Kut gekozen object regel.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_108602186
quote:
Ik schrok ook :(
pi_108607697
quote:
Ik wist dat die mail er aan kwam, dus ik was enigzins voorbereid, maar ik schrok toch wel even.
pi_108609588
quote:
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
pi_108610446
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Quintenajax het volgende:

[..]

Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
quote:
Hallo,

We nemen contact met u op omdat u AdSense voor domeinen gebruikt om inkomsten te genereren uit domeinen die u nog niet heeft ontwikkeld. We hebben de voordelen van ons partnernetwerk zorgvuldig geëvalueerd en hebben besloten het product voor gehoste domeinen binnen AdSense te beëindigen. Binnenkort kunnen er alleen advertenties op niet-ontwikkelde domeinen worden weergegeven via ons bestaande AdSense voor domeinen distributienetwerk.
Uit onze gegevens blijkt dat deze geplande wijziging effect heeft op 1 van uw gehoste domeinen. De planning is als volgt:

21 maart: u kunt geen gehoste domeinen meer maken.
18 april: gehoste domeinen worden inactief en u kunt hier geen inkomsten meer mee genereren.
27 juni: gehoste domeinen zijn niet langer beschikbaar in AdSense-accounts.

Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsense :9 Maar blijkbaar werkte dit niet erg geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')