Ach valt mee. Goedkoper dan een pakje West. Kan best wat (impuls) aankopen doen heb zat winst gemaakt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hopelijk niet te veel geld uitgegeven aan deze impuls aankoop?
Als je iets interactiefs wil kan je mij vragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam schoolstatus punt nl Ik had hier ook een heel goed idee bij. Maar dat is een project die je met meerdere mensen moet doen want anders komt het niet succesvol van de grond. Owja en er moet ook geprogrammeerd worden. Het idee gaat over een sociale media platform.
Redirecten naar dit topic!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
Nu we toch domeinen aan het spuwen zijn; digitaalinkomen punt nl; is dit wat volgens jullie?
NoScript of iets soortgelijks geïnstalleerd? Misschien staat je JavaScript uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
ad-blocker Even uitzetten dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Woerd26 het volgende:
hm, ik kan mn post niet editten? Maar voor de duidelijkheid: heel adsense zit er gewoon slecht uit bij mij, dus alleen zwarte en blauwe letters en dus gewoon lage bandbreedte.
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvanquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Zo Google Analytics ziet er ook gaaf uit sinds vandaag (andere layout). Kon nu ook mijn Webmaster voor Hulpprogramma's koppelen aan het account.
Oké zie het pas nu staan die optie. Had al wel die realtime layout zeg maar. De eerste week sinds live gang nieuw project 200 unieke bezoekers.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat koppelen kan al vanaf oktober en vanaf november heb je enige betrouwbare info over rankings en ctr's daarvan
LOL kan mij er iets bij voorstellen...ik heb hem niet gehad omdatquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'?![]()
Toen ik 'Beëindiging AdSense' las..![]()
Jepquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Lol, schrokken jullie ook van het mailtje van Adsense: 'Beëindiging AdSense voor domeinen'?![]()
Ik schrok ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Ik wist dat die mail er aan kwam, dus ik was enigzins voorbereid, maar ik schrok toch wel even.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef Eierbal het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Neem aan dat dit over Domeinnamen gaat waar niks op staat?
Ze stoppen dus Adsense voor ongebruikte domeinen: domeinen waar geen sites op staan maar eventueel wel bezoekers trekt, deze staat dan vol met Adsensequote:Hallo,
We nemen contact met u op omdat u AdSense voor domeinen gebruikt om inkomsten te genereren uit domeinen die u nog niet heeft ontwikkeld. We hebben de voordelen van ons partnernetwerk zorgvuldig geëvalueerd en hebben besloten het product voor gehoste domeinen binnen AdSense te beëindigen. Binnenkort kunnen er alleen advertenties op niet-ontwikkelde domeinen worden weergegeven via ons bestaande AdSense voor domeinen distributienetwerk.
Uit onze gegevens blijkt dat deze geplande wijziging effect heeft op 1 van uw gehoste domeinen. De planning is als volgt:
21 maart: u kunt geen gehoste domeinen meer maken.
18 april: gehoste domeinen worden inactief en u kunt hier geen inkomsten meer mee genereren.
27 juni: gehoste domeinen zijn niet langer beschikbaar in AdSense-accounts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |