quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon wezen rijden![]()
het natte wegdek is ook een speeltuin ^^
Ik heb waarschijnlijk iets gemist. Zat je achterop bij PeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Of heb je wat opgelopen tijdens het snow- of wakeboarden of brommertrijden?
Oepsie. Wel goed afgelopen met degene voor wie je stopte?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh had ik hier nog niet verteld nee, tijdens een klein ongelukje met snowboarden gebroken. Ironisch, gezien ik juist ging stoppen om te kijken hoe het met iemand anders was die roerloos op de piste lag. Klein remfoutje.
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2 dagen die ik niet meer kon boaden waren mooi om de 160 gig aan beeldmateriaal uit te zoekenVolgende week afwerken tot ene mooi filmpje
Gaat hard zat. 170 haal ik best dus wat dat aangaat. Overigens vind ik rotondes en fly-overs leuker om te rijdenquote:
250 2takt klappert anders toch lekker door en ik denk dat je hem met een 450 4 takt niet bijhoudtquote:
Ja die had alleen erge hoofdpijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Oepsie. Wel goed afgelopen met degene voor wie je stopte?
En toffe pic weer.
Matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef bwt het volgende:
Doe je goed - CP.
Mooie breuk
is ie goed gezet?
Het is je motor nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Matig.
in frankrijk een stabilisatieband gekregen om de schouders, maar kon elke keer men bot zelf met de hand recht zetten omdat er teveel speling bleef. In NL bij terugkomst naar ziekenhuis geweest, wilde ze eerst niets doen, mitella en na een week terug voor controle. Heb vervolgens de stabilisatieband zelf anders gespannen elke dag zodat ik het uitstekende deel terug forceer, anders komt het nooit vast denk ik.
Bij de controle zei die arts dat ze best hadden kunnen opereren, maar nu liever niet meer. Bot staat redelijk stabiel sinds een paar dagen, hoef het niet meer elke ochtend terug op zen plek te zetten maar zit nog wel een beetje scheef. Gelukkig geen pijn, kan er vrij veel mee doen. Denk dat het wel goed geneest alleen duurt dat lang en zal ik altijd een souvenier bij me dragen.
Denk dat een operatie op de korte termijn meer schade doet dan gewoon laten genezen, al duurt dat wel veel langer.
quote:
Laat hem dan zo aan vast groeien dat je hem der zo in kan leggenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met even wassen ben ik ook niet zo goed als nieuwDus toch maar ff zelf beunen
Voor die artsen maakt het niet uit of ik er 1 of 10 maanden mee rond loop, maar voor mij wel
Gewoon ander menselijk frame kopen en daar je onderdelen op proppen, werkte voor je motor ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met even wassen ben ik ook niet zo goed als nieuwDus toch maar ff zelf beunen
Voor die artsen maakt het niet uit of ik er 1 of 10 maanden mee rond loop, maar voor mij wel
Iemand nog een sleutelbeen over?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon ander menselijk frame kopen en daar je onderdelen op proppen, werkte voor je motor ook
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakkenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Iemand nog een sleutelbeen over?
heb ik 1 woord voor:quote:Op zondag 19 februari 2012 09:47 schreef peterzx9r het volgende:
gisteren was erg lkkkr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakken
Ouch....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh had ik hier nog niet verteld nee, tijdens een klein ongelukje met snowboarden gebroken. Ironisch, gezien ik juist ging stoppen om te kijken hoe het met iemand anders was die roerloos op de piste lag. Klein remfoutje.
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2 dagen die ik niet meer kon boaden waren mooi om de 160 gig aan beeldmateriaal uit te zoekenVolgende week afwerken tot ene mooi filmpje
Die 2 motoren op de fotoquote:
Geen carnaval voor nodig, raar volkquote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakken
heldquote:Op maandag 20 februari 2012 09:23 schreef bwt het volgende:
@PruimRacing of http://www.facebook.com/PruimRacing of http://www.pruimracing.nl/
Spelbrekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb een verzekering afgesloten met winterstop tot 1 maart. Ik mag aankomend weekend dus niet rijden op mijn nieuwe motor, terwijl 'ie gewoon in het hok staat
It's a dirty job, but someone's got to do itquote:
Tsjah, het schijnt iets goedkoper te zijn, qua verzekering. En voor mijn verzekering betaal ik toch al de hoofdprijs, als nieuwe rijder en zo'n nieuwe motor (allrisk)... :squote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
"Iedere zeug zijn eigen meug", zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.
Rustig toeren doe ik wel als ik oud ben
Doe het alleen in noodsituaties, heb wel eens gehad dat ie net voor het Gelredome brak... En moest nog naar Presikhaaf. Over de pleyroutequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:29 schreef cageon2 het volgende:
ik blijf het niet snappen, op de weg zonder koppeling opschakelen... useless....
quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:44 schreef whY... het volgende:
Onee! Mijn kabel van mijn koppeling is gebrokenDas mooi klote rijden zeg, ik heb hem nog wel thuis gekregen maar morgen gelijk maar een garage zoeken, mogen ze hem vervangen afstellen en gelijk nieuwe bandjes omleggen want dat kan ik niet zelf (de banden dan he, als ze toch bezig zijn
) Ik baal wel... gelukkig gebruik ik dat ding alleen voor het optrekken en terugschakelen maar daar moest ik hem nu maar even doorheen douwen.
Kweetnie of je het nu quote voor mijquote:
ik verkeerd je begreep denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie of je het nu quote voor mij, maar moet ik daar de andere reden in zien te lezen waarom hij de koppeling nooit (dus niet alleen nu, omdat de kabel is gebroken) gebruikt bij het optrekken etc?
Ik heb die 600F ook gehad en idd, zonder koppeling issie een stuk snellerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef whY... het volgende:
@ sounddragon ik hoop dat hij die twee keer nog volhoud maar nee ik doe het ook niet graag.
@ Anne, tijdens het optrekken gebruiken sommige rijders (waaronder ik) hun koppeling niet (alleen om van 0 km/h naar een beetje snelheid) en dan schakel je van 1 > 2 gewoon met je voet door tegelijk je gas los te laten en je pookje omhoog te doen. Dat geld dan ook voor de andere versnellingen.
Eigenlijk helpt dat alleen op het circuit voor net dat beetje snellere ronde tijden maar ik ben gewoon een beetje lui ofzo.
stinkie is niet cool, stinkie is warm. Laat er maar eens eentje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef whY... het volgende:
Haha stinkie xD ik kan je hier niet in geloven natuurlijk maar mag een mens zelf lekker weten hoe die rijdt op een motor![]()
edit: Stinkie is wel cool, hij heeft leuke humor![]()
sorry jij snapt er weinig van, daarnaast klopt van jou verhaal van schakelen zonder koppeling niet bepaald.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef whY... het volgende:
Klein stukje snelheid, een handeling minder dus je kan je aandacht ergens anders op richten (speelt nauwelijks mee natuurlijk want het gaat automatisch) een stukje gemak, zeker wanneer je met ijshanden aan het rijden bent dan heb ik dat aluminium ding liever niet heel vaak vast. Ik heb ook het idee (kan aan mij liggen) dat je dan net iets vloeiender rijdt want je verliest eigenlijk geen snelheid tijdens het rijden van 0 naar 50 km/h. Als het glad is slip je wat minder snel want de overgang is directer.
Dit geld alleen wanneer je vrij baan hebt want als je dit doet met een auto voor je dan sta je alleen maar te hakkelen vanwege de directe overgang op je versnellingen.
Rijd nog maar eens 30K door met je soes en trek dan de bak eens open. Ik zal je precies laten zien wát er harder slijtquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef whY... het volgende:
Man man, wat een discussie van niks zo. Tuurlijk wil je je bak niet vergallen ik kom niet uit een ei en ja ik heb ook verstand van techniek.
Laat ik maar eens met wat informatie komen dan:
Echt ik praat geen poep, dus wimpel het niet af met onzin. Wellicht schrijf ik het wat raar maar daar ben ik ook maar een mens in.
De discussie mag daar wel verder jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)269736/0/0/schakelen
Ga zaterdag, ben bang dat het net zo druk zal zijn als de gemiddelde ikea op zaterdagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef whY... het volgende:
Laat deze discussie inderdaad maar op het motor-forum. Wie is er zondag op de beurs in Utrecht?
Had jij geen pleinvrees?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:15 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga morgen, Ontwijkend gedrag vertonen.![]()
Nee,En dit is binnen.quote:
Kostda?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een CBR 600f uit 2004?
25000 gelopen, net nieuwe banden en een nok as spanner.
De Opel Astra onder de motoren. Veel te veel dusquote:
Wat dan, zij wast de ramen ook nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ken nog wel een vriendin die je daar vast wel bij wilt helpen
Kan het altijd vragen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dan, zij wast de ramen ook nog?
Ik zal vanavond even iets genuanceerder reageren. Mijn vorige reactie was wel erg kortaf en bot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef whY... het volgende:
Nee het ligt iets complexer dan dat. Je moet ook kijken naar je toeren en je kan natuurlijk niet zomaar een beetje dat ding in lopen raggen. Het mag geen druk geven wanneer je omhoog schakelt dus het is geen omhoogtrappen maar je geeft een heel zacht tikje zoals het normale schakelen ook. Voor omlaag schakelen zou ik echt niet doen! Alleen het geluid al, vreselijk, dan sloop je inderdaad je bak. Ook voor het normale terug en omhoog schakel werk koppel ik. Alleen voor het optrekken bij vrij baan, of het invoegen op de snelweg doe ik het zo.
Als je een beetje goed bent kan je een auto ook zonder koppeling (en schade) opschakelen, mijn oud oom kon dat bijvoorbeeld. Ik ken vrachtwagenchauffeurs die de koppeling niet altijd gebruiken (want die moeten pas een hoop schakelen!) en dat levert verder ook geen schade op. Er valt bij een x aantal toeren namelijk en gat waarin je !zonder! moeite kan schakelen. In dummie woorden, hij slokt je versnelling op. Ik heb daar inderdaad ook wel eens een foutje ingemaakt. Bijvoorbeeld als er toch een auto voor je zit op deze manier schakelen. Ja dan krijgt je motor wel een tik, dat voel en hoor je wel, dit is wel bij uitzondering.
Wut?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Die loser in Wakker Nederland vanmorgen: "ik vind een motorfiets een halve auto"![]()
Hij kan tellen, maar daar houdt het dan ook op
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef ArnosL het volgende:
Wut?![]()
Ik heb trouwens gisteren wel een klasgenoot wijs gemaakt dat ik airco op m'n motor heb
Vriend van me heeft bijna zijn rijbewijs maar volgens mij was ie op zoek naar iets wat goedkopers. Zal em even dat ding laten zien.quote:
Is goed! Prijs valt natuurlijk altijd over te pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vriend van me heeft bijna zijn rijbewijs maar volgens mij was ie op zoek naar iets wat goedkopers. Zal em even dat ding laten zien.
Heb ik ook, was een pakket-deal, samen met het elektrische schuifdakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wut?![]()
Ik heb trouwens gisteren wel een klasgenoot wijs gemaakt dat ik airco op m'n motor heb
ik heb een thuiskomertjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef whY... het volgende:
Airco en een schuifdak? Ik moet voortaan ook nieuw gaan rijden op die tweedehandsdingen zit dat heul niet, zeker al gejat. Hoe zit dat met de kofferbakruimte, past daar in deze tijd nog een reservewiel+krik in?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef ikookhier het volgende:
Nice bazziek kan je weer behoorlijk batsen
Wat duren die dagen lang bij jouquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even iets genuanceerder reageren. Mijn vorige reactie was wel erg kortaf en bot.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef ikookhier het volgende:
Batsen met Bazzie
Carnavals hit voor 2013
Ziet er netjes uit! Wordt alleen lastig batsenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
daar waren we o.a. druk mee.
Saai.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef cageon2 het volgende:
ik kom thuis gewoon aan mijn trekken hoor...
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef cageon2 het volgende:
ik kom thuis gewoon aan mijn trekken hoor...
Stapelbedjes kunnen wel leuk zijn:quote:Op maandag 27 februari 2012 15:30 schreef ikookhier het volgende:
Nice CageonBazziek komt een nachtje testen
vergeten te vermelden:quote:
Yep MIAquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, heumeu's
Ik mis onze WB
Allang gecheckt ->quote:
Snap nooit waarom mensen motor gaan rijden als ze dit soort shit al eng vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:48 schreef Gokhan03 het volgende:
Maandag AVB examen. Ik ben alleen een beetje bang dat we van Haarlem naar Amsterdam Arena moeten rijden naar het examenterrein. We gaan via de A9, voor het eerst op de snelweg. Een rechte weg rijden of een bocht maken is niet het probleem maar meer flauwe bochten. Daar heb ik nogal moeite mee doordat ik de neiging heb om niet op de juiste positie te rijden. Het is tot nu toe op 60 km wegen wel goed gegaan maar niet met een goed gevoel.
Hier rijden we regelmatig: GoogleMaps
Iemand tips voor flauwe bochten? Dat kijken enzo begrijp ik maar ik twijfel soms waar ik precies heen moet kijken. Vooral als er een auto voor je rijdt. Als ik naar de voorste auto kijk dan wordt de bocht langzaam ruimer. Als ik vooruit kijk dan wordt de bocht scherper.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Beastie_boys het volgende:
Ook maar eens hier gaan posten aangezien ik al een tijdje geen lesser meer ben.
Afgelopen zondag kleding gekocht op de motorbeurs. Vanuit het lestopic:
Met dank aan de motorbeurs voor redelijk zachte prijzen als ik het vergelijk met de prijzen op internet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnenkort een keer eigen foto maken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef BazzieK het volgende:
Opende per ongeluk het les topic
[..]
Snap nooit waarom mensen motor gaan rijden als ze dit soort shit al eng vinden
En op MF mag 'ie wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef cageon2 het volgende:
[..]
misschien mag die niet meer van zijn meesteres... who knows!
Misschien zijn die ook wel allemaal de deur uit geflikkerd door de meesteresquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zou die nog steeds elke maand een nieuwe motor voor erbij kopen?
Dat worden van die weekendrijders die alleen op B-weggetjes durven te rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goeie kleur voor in de zomer; sterktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Beastie_boys het volgende:
Ook maar eens hier gaan posten aangezien ik al een tijdje geen lesser meer ben.
Afgelopen zondag kleding gekocht op de motorbeurs. Vanuit het lestopic:
Met dank aan de motorbeurs voor redelijk zachte prijzen als ik het vergelijk met de prijzen op internet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnenkort een keer eigen foto maken
Right. Hij geeft aan dat ie iets doet met een niet zo goed gevoel. Geef 'm liever tips in plaats van hem met zijn allen, inclusief PTA moderatorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom tips? Soms wil je mensen echt liever niet op de weg hebben. Iemand die onzeker rijdt en helemaal bij een fucking flauwe bocht harder dan 60kmpu, tsja... Daar heb ik geen vertrouwen in hoor.
Mwah, het is een lesser. Kan nog goedkomen. Ik ben trouwens ook geen heldin qua bochtjes (nog), maar heb nog wel vertrouwen in mijzelfquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom tips? Soms wil je mensen echt liever niet op de weg hebben. Iemand die onzeker rijdt en helemaal bij een fucking flauwe bocht harder dan 60kmpu, tsja... Daar heb ik geen vertrouwen in hoor.
Mensen denken tegenwoordig dat iedereen alles maar moet kunnen. Soms moet je gewoon dingen niet doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Hij geeft aan dat ie iets doet met een niet zo goed gevoel. Geef 'm liever tips in plaats van hem met zijn allen, inclusief PTA moderator, af te zeiken hier.
Vrouwen hebben vaak vertrouwen in zichzelf in het verkeer, nu de rest van de samenleving nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah, het is een lesser. Kan nog goedkomen. Ik ben trouwens ook geen heldin qua bochtjes (nog), maar heb nog wel vertrouwen in mijzelf.
Maar eerst proberen mag altijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen denken tegenwoordig dat iedereen alles maar moet kunnen. Soms moet je gewoon dingen niet doen.
* Anne mept je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vaak vertrouwen in zichzelf in het verkeer, nu de rest van de samenleving nog
Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde formaat piel hebt als Señor Changquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt, net als zulke mensen belachelijk maken
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde formaat piel hebt als Señor Chang![]()
.
Hé!!! Daar had ik m'n haar nog blond!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stapelbedjes kunnen wel leuk zijn:
[ afbeelding ]
Incest is strafbaar hequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef -XX- het volgende:
Is het heus?? Heeft WB het topic verlaten!?
M'n internetpappa!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hé!!! Daar had ik m'n haar nog blond!
Vrouwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:01 schreef stinkie het volgende:
Verdomme waarom was deze uit mijn AT? Nou? Vertel op? Zeker door zo'n kutnewbie gedaan
Dinsdag de Busa opgehaald
Gister en vandaag met motor naar werk
En dat allemaal omdat BE zo nodig onze laatste auto total loss moest rijden maandag
De mijne eens proberenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vnv de Zixxie een beetje afgesteld met het nieuwe blok, loopt lekkerNog steeds een veel te lomp en snel beest
sjah, ik wil m'n vrouw natuurlijk wel veilig vervoeren, maar ik vond het een mooie helm en voelt goed aan. Glasfiber is ook goed, toch? Voldoet aan de norm en het is een integraalhelm, dus geen mogelijke zwakke plekken bij de scharnieren...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Anne het volgende in een ander topic:
[..]
Kweetnie. Ze voldoen wel aan de Europese Norm, maar ik heb er vorig jaar, wel eens eentje in mijn handen gehad en het voelt om de een of andere reden gewoon niet degelijk aan en ze zijn niet echt mooi afgewerkt.
Ik zou er zelf niet mee de snelweg op gaan zeg maar.
Edit: Ik ging er zelf op in, dus mijn fout, maar dit is denk ik meer iets voor het Motorclub topic trouwens.
Ik heb niks te vertellen thuisquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Stinke, waarom laat je haar dan ook achter het stuur? Of was der ketting te lang?
Je weet tegen wie je dat roept he?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je dat roept he?
De dag dat CP op een Hayabusa stapt kom ik de schuilkelder niet uit
Waar zijn de picsquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:10 schreef bwt het volgende:
Mooi pakkie
past goed bij de kleur van de deur
/repeat troll
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je dat roept he?
De dag dat CP op een Hayabusa stapt kom ik de schuilkelder niet uit
Het zal ook wel veilig zijn hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
sjah, ik wil m'n vrouw natuurlijk wel veilig vervoeren, maar ik vond het een mooie helm en voelt goed aan. Glasfiber is ook goed, toch? Voldoet aan de norm en het is een integraalhelm, dus geen mogelijke zwakke plekken bij de scharnieren...
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal + ik heb oordoppies. Dus ik heb geen ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe stil zijn die Shoei's eigenlijk? Wil waarschijnlijk gaan overstappen van m'n Nolan
Zo vaak zal ze niet achterop gaan, denk ik, dus dat is wel acceptabel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zal ook wel veilig zijn hoor. Denk alleen wel dat ie gewoon wat minder lang mee zal gaan en dat om maar een voorbeeld te noemen op de snelweg het niet zo stil is als een wat duurdere/kwalitatief betere helm.
Mijn Scorpion EXO1000 vind ik best nog lawaaiig. Ik heb vanochtend ook maar de oordoppen in gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal + ik heb oordoppies. Dus ik heb geen idee.
Ik heb de nieuwe Shoei gepast op de beurs vorige week, zat toch iets beter dan m'n huidige Nolan (betaal je ook wel naar, me dunkt). Zal sowieso dat ding eens een kans geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Mijn Scorpion EXO1000 vind ik best nog lawaaiig. Ik heb vanochtend ook maar de oordoppen in gedaan.
Dat sowieso, het verschil is echt dramatisch als je een keer besluit dat 'zonder doppen ook wel even kan'. Oh ja, daarom droeg ik ze dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ook een Shoei, maar oordoppen blijven altijd wel aan te raden op de snelweg hoor, heb nog nooit een helm opgehad die ik echt stil vond boven de 100 km/u
Mijn Scorpion zit prima maar de bevestiging vna de verewijderbare wang stukken (en andere stukken) is belabbert. Alle 2 de wangstukken heb ik al de bevestigings punten kapot. Dat is gewoon TE gevoelig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vaak zal ze niet achterop gaan, denk ik, dus dat is wel acceptabel.
[..]
Mijn Scorpion EXO1000 vind ik best nog lawaaiig. Ik heb vanochtend ook maar de oordoppen in gedaan.
Ah, ik heb de pinlock erbij gekregenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:45 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn Scorpion zit prima maar de bevestiging vna de verewijderbare wang stukken (en andere stukken) is belabbert. Alle 2 de wangstukken heb ik al de bevestigings punten kapot. Dat is gewoon TE gevoelig.
Bevestigings spul kun je nieuw krijgen maar dat zit daarna ECHT NIET vast.
Positief punt is wel dat ie niet zo snel een beslagen visier heeft.
Heb nog niet eens een pinlock er in nodig.
Ja, ik heb ook geen referentiemateriaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ook een Shoei, maar oordoppen blijven altijd wel aan te raden op de snelweg hoor, heb nog nooit een helm opgehad die ik echt stil vond boven de 100 km/u
Ikke wel sort off, maar ik heb ook niet altijd de allerduurste en -stilste helmen gehad, maar ik geloof er niks van dat er helmen zijn waarmee je op de snelweg onder de 90 -100 Db komt Misschien op een Goldwing ofzo, als je achter een vol scherm zit, maar zodra je met je hoofd wind vangt is het gewoon raadzaam om je oren te beschermenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook geen referentiemateriaal
Ahquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb 2 Nolan's gehad, toen een Laser, daarna een keer een Peppi en Kokkie merk, toen een Shoei, daarna weer een Nolan, daarna mijn eerste Hornet, waarmee ik binnen een maand op mijn bek ging, en daarna weer eenzelfde Hornet DS; prima dingegie.
Arai past niet lekker op mijn hoofd, en de nieuwe Nolans ook niet echt, niet zo perfect als een Shoei iig
Duidelijk wie de broek aan heeft in de relatie.... ;-)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef stinkie het volgende:
2 keer 70 km naar werk en weer terug. Daarna 2km boodschappen gedaan. Ja, boodschappen op een Hayabusa ja. Tanktas en rugzak. Op een Hayabusa.
BE, I hate you so very much right now. So very very much
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:58 schreef BazzieK het volgende:
Zeer aparte lange man gespot @ Nijmegen centraal. Droeg een blauw pak en riep iets over "opeens heb je het". Mocht iemand anders hem zien is het aan te raden geen oog contact te maken en hem niet te voeren.
Arme jij, kunnen er geen kofferrekken op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef stinkie het volgende:
2 keer 70 km naar werk en weer terug. Daarna 2km boodschappen gedaan. Ja, boodschappen op een Hayabusa ja. Tanktas en rugzak. Op een Hayabusa.
BE, I hate you so very much right now. So very very much
Zeer aparte lange man gespot @ Nijmegen centraal. Droeg een blauw pak en riep iets over "opeens heb je het". Mocht iemand anders hem zien is het aan te raden geen oog contact te maken en hem niet te voeren.
Leuk je weer ff te spreken man. Was alleen behoorlijk ziek dus echt energiek zal ik er niet uit hebben gezienquote:
Je kon wel een zonnebankje gebruiken idd, ben niet gewend om herkend te worden in Nijmegen dus stond ff te kijken van hu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leuk je weer ff te spreken man. Was alleen behoorlijk ziek dus echt energiek zal ik er niet uit hebben gezien
Lenigquote:
Ja, tis idd weer tijd om te nokken met zwaaien naar die posersquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, de fanatieke zwaaiers en mooiboys op reezmotoren ook weer gespot...
Die 2 rijstroken zijn samen toch gewoon 7 meter breed? moet lukkenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam ook een bijzonder duo tegen, een nieuw type rsv en een gsxr k5, ze reden, nja niet snel, maar die K5 had de neiging om overal op de tegenliggersbaan te rijdenWaardoor ik dus ook niet passeren kon
Nee op die dijk minder.. denk eerder 5 meter ofzo. Ik was er iig niet zeker van dat die kerel ook echt op die plek bleef rijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die 2 rijstroken zijn samen toch gewoon 7 meter breed? moet lukken
Hmm da's kut, maar dan nog, moeten er manieren en momenten zijn zijn waarop je er langs kunt piepen, desnoods wat minder vriendelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee op die dijk minder.. denk eerder 5 meter ofzo. Ik was er iig niet zeker van dat die kerel ook echt op die plek bleef rijden.
Jij hebt zo een Hayabusa nodigquote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik met vrienden rijd ben ik er niet vies van om ze op gekke manieren te passeren, dat weten we van elkaarMaar met andere onbekende motorrijders, zeker als ze in een heel net schoon leren pak rijden, ben ik echt terughoudend
![]()
Zag mezelf al zo hem van zen fiets rijden omdat ie ineens remt. Daarom maar gepusht om harder te rijden door achter em te wheelien
Fijn dat je ons meteen als vrienden beschouwdequote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik met vrienden rijd ben ik er niet vies van om ze op gekke manieren te passeren, dat weten we van elkaarMaar met andere onbekende motorrijders, zeker als ze in een heel net schoon leren pak rijden, ben ik echt terughoudend
![]()
Idd die sluitspelden kon ik wel even gebruiken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]Laat mij even in mijn waarde (wat er achter het station gebeurde was al erg genoeg
)
Nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
Zojuist een deal gesloten voor een SV650S, haal haar over 1,5 week op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
Nice Tankiejquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
Inprincipe kun je alles gewoon schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef MaximumRush het volgende:
Even een vraagje, moest volgens de garage mijn luchtfilter vervangen. Nu heb ik een originele Yamaha filter gekocht en bij het vervangen zag ik dat er een K&N filter in zat. Die dingen kan je toch gewoon schoonmaken?
Vanish Oxi Action poetst die shit zo weer schoon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef MaximumRush het volgende:
Even een vraagje, moest volgens de garage mijn luchtfilter vervangen. Nu heb ik een originele Yamaha filter gekocht en bij het vervangen zag ik dat er een K&N filter in zat. Die dingen kan je toch gewoon schoonmaken?
+10 pk minimaal. Voor maximaal profijt het best te combineren met een malossi terugloopuitlaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef MaximumRush het volgende:
Maar heeft zo'n K&N luchtfilter nog enige voordeel tov een originele luchtfilter?
Én K&N sticker, anders werkt het nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+10 pk minimaal. Voor maximaal profijt het best te combineren met een malossi terugloopuitlaat.
Wat rijd je ook alweer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef MaximumRush het volgende:
Maar heeft zo'n K&N luchtfilter nog enige voordeel tov een originele luchtfilter?
Vorige keer toen ik hier postte was dat nog zonder motor, kan me toch voorstellen dat dit beter moet zijnquote:
Heb zelf geen tijd om haar op te halen deze week. Daarnaast schijnt het ook kut weer te worden dus dan is het ook niet zo ergquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke brommer Tankiej, waarom moet je nog zo lang wachten?
En stinkie moet gewoon zijn waffel houden of voor de deur gaan liggen
Ah, ben je d'r zo eenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb zelf geen tijd om haar op te halen deze week. Daarnaast schijnt het ook kut weer te worden dus dan is het ook niet zo erg
Idd is ook wel te zien aan de trappers, vooral die extra reflector doet het hem 15nm meer??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef BWRaep het volgende:
Fok!
Ik voeg me ook maar tussen jullie met m'n Z750!
Heb nu twee maandjes mijn rijbewijs, <21 dus 25 KW.
[ afbeelding ]
Fiets overgekocht van een dame, zoals 'ie er hier bij staat zit er al/pas 6250KM op.
Ze heeft dus alleen rechtdoor gereden,.
Nu na 3K KM van mij is de schaamrand en resterend profiel verdwenen, dus morgen gaan er Pilot Powers 2CT op.
Ze hebben ons topic samengevoegd met het brommers en lessers topic denk ikquote:
Oi! Stop eens met ze aanmoedigen? Een verdwaalde egel geef je toch ook geen melk? Op die manier blijven ze terugkomenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd is ook wel te zien aan de trappers, vooral die extra reflector doet het hem 15nm meer??
Lekker kontje ook succes man!!
Goedemorgen stinkiequote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oi! Stop eens met ze aanmoedigen? Een verdwaalde egel geef je toch ook geen melk? Op die manier blijven ze terugkomen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oi! Stop eens met ze aanmoedigen? Een verdwaalde egel geef je toch ook geen melk? Op die manier blijven ze terugkomen
Shit. Je hebt het door. Duurde wel lang.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze hebben ons topic samengevoegd met het brommers en lessers topic denk ik
De meeste motorpakken zijn best aardig waterdicht hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 06:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de stromende regen te rijden inderdaad
Daarvoor heb ik een studenten ov
Leuk ding, beetje jammer va die 25Kw, en er moeten nog wat dingetjes aan gemodificeerd zo te zien (kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef BWRaep het volgende:
Fok!
Ik voeg me ook maar tussen jullie met m'n Z750!
Heb nu twee maandjes mijn rijbewijs, <21 dus 25 KW.
[ afbeelding ]
Fiets overgekocht van een dame, zoals 'ie er hier bij staat zit er al/pas 6250KM op.
Ze heeft dus alleen rechtdoor gereden,.
Nu na 3K KM van mij is de schaamrand en resterend profiel verdwenen, dus morgen gaan er Pilot Powers 2CT op.
Bij gebrek aan users die fatsoenlijke gesprekken en complete volzinnen kunnen typen zonder mama, is wat vers bloed helemaal niet zo'n dramaquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze hebben ons topic samengevoegd met het brommers en lessers topic denk ik
Ik word ook een dagje ouderquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Shit. Je hebt het door. Duurde wel lang.
Klopt, mijne ook. Maar dan nog rij ik liever met mooi weer dan in de regenquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De meeste motorpakken zijn best aardig waterdicht hoor
Het was wel frisjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Vandaag gewoon op de motor naar het werkhet was ook nog droog
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef cageon2 het volgende:
waar ik ga rijden morgen is het anders gewoon 20 graden hoor![]()
conjo!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef cageon2 het volgende:
waar ik ga rijden morgen is het anders gewoon 20 graden hoor![]()
Die heb ik er nog niet in gehad deze winterquote:
Mazzelbips; ik was mooi niet bij dat zwembad vandaan gekomenquote:
Ah qud, zelf nog wel heel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef whY... het volgende:
He kut, ik ben net uitgegleden! Einde motor hij kwam een stoepje tegen in zijn schuiver.
Shit zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef whY... het volgende:
He kut, ik ben net uitgegleden! Einde motor hij kwam een stoepje tegen in zijn schuiver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |