Yep MIAquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, heumeu's
Ik mis onze WB
Allang gecheckt ->quote:
Snap nooit waarom mensen motor gaan rijden als ze dit soort shit al eng vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:48 schreef Gokhan03 het volgende:
Maandag AVB examen. Ik ben alleen een beetje bang dat we van Haarlem naar Amsterdam Arena moeten rijden naar het examenterrein. We gaan via de A9, voor het eerst op de snelweg. Een rechte weg rijden of een bocht maken is niet het probleem maar meer flauwe bochten. Daar heb ik nogal moeite mee doordat ik de neiging heb om niet op de juiste positie te rijden. Het is tot nu toe op 60 km wegen wel goed gegaan maar niet met een goed gevoel.
Hier rijden we regelmatig: GoogleMaps
Iemand tips voor flauwe bochten? Dat kijken enzo begrijp ik maar ik twijfel soms waar ik precies heen moet kijken. Vooral als er een auto voor je rijdt. Als ik naar de voorste auto kijk dan wordt de bocht langzaam ruimer. Als ik vooruit kijk dan wordt de bocht scherper.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Beastie_boys het volgende:
Ook maar eens hier gaan posten aangezien ik al een tijdje geen lesser meer ben.
Afgelopen zondag kleding gekocht op de motorbeurs. Vanuit het lestopic:
Met dank aan de motorbeurs voor redelijk zachte prijzen als ik het vergelijk met de prijzen op internet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnenkort een keer eigen foto maken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef BazzieK het volgende:
Opende per ongeluk het les topic
[..]
Snap nooit waarom mensen motor gaan rijden als ze dit soort shit al eng vinden
En op MF mag 'ie wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef cageon2 het volgende:
[..]
misschien mag die niet meer van zijn meesteres... who knows!
Misschien zijn die ook wel allemaal de deur uit geflikkerd door de meesteresquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zou die nog steeds elke maand een nieuwe motor voor erbij kopen?
Dat worden van die weekendrijders die alleen op B-weggetjes durven te rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goeie kleur voor in de zomer; sterktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Beastie_boys het volgende:
Ook maar eens hier gaan posten aangezien ik al een tijdje geen lesser meer ben.
Afgelopen zondag kleding gekocht op de motorbeurs. Vanuit het lestopic:
Met dank aan de motorbeurs voor redelijk zachte prijzen als ik het vergelijk met de prijzen op internet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnenkort een keer eigen foto maken
Right. Hij geeft aan dat ie iets doet met een niet zo goed gevoel. Geef 'm liever tips in plaats van hem met zijn allen, inclusief PTA moderatorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom tips? Soms wil je mensen echt liever niet op de weg hebben. Iemand die onzeker rijdt en helemaal bij een fucking flauwe bocht harder dan 60kmpu, tsja... Daar heb ik geen vertrouwen in hoor.
Mwah, het is een lesser. Kan nog goedkomen. Ik ben trouwens ook geen heldin qua bochtjes (nog), maar heb nog wel vertrouwen in mijzelfquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom tips? Soms wil je mensen echt liever niet op de weg hebben. Iemand die onzeker rijdt en helemaal bij een fucking flauwe bocht harder dan 60kmpu, tsja... Daar heb ik geen vertrouwen in hoor.
Mensen denken tegenwoordig dat iedereen alles maar moet kunnen. Soms moet je gewoon dingen niet doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Hij geeft aan dat ie iets doet met een niet zo goed gevoel. Geef 'm liever tips in plaats van hem met zijn allen, inclusief PTA moderator, af te zeiken hier.
Vrouwen hebben vaak vertrouwen in zichzelf in het verkeer, nu de rest van de samenleving nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah, het is een lesser. Kan nog goedkomen. Ik ben trouwens ook geen heldin qua bochtjes (nog), maar heb nog wel vertrouwen in mijzelf.
Maar eerst proberen mag altijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen denken tegenwoordig dat iedereen alles maar moet kunnen. Soms moet je gewoon dingen niet doen.
* Anne mept je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vaak vertrouwen in zichzelf in het verkeer, nu de rest van de samenleving nog
Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde formaat piel hebt als Señor Changquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt, net als zulke mensen belachelijk maken
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |