quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon wezen rijden![]()
het natte wegdek is ook een speeltuin ^^
Ik heb waarschijnlijk iets gemist. Zat je achterop bij PeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Of heb je wat opgelopen tijdens het snow- of wakeboarden of brommertrijden?
Oepsie. Wel goed afgelopen met degene voor wie je stopte?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh had ik hier nog niet verteld nee, tijdens een klein ongelukje met snowboarden gebroken. Ironisch, gezien ik juist ging stoppen om te kijken hoe het met iemand anders was die roerloos op de piste lag. Klein remfoutje.
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2 dagen die ik niet meer kon boaden waren mooi om de 160 gig aan beeldmateriaal uit te zoekenVolgende week afwerken tot ene mooi filmpje
Gaat hard zat. 170 haal ik best dus wat dat aangaat. Overigens vind ik rotondes en fly-overs leuker om te rijdenquote:
250 2takt klappert anders toch lekker door en ik denk dat je hem met een 450 4 takt niet bijhoudtquote:
Ja die had alleen erge hoofdpijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Oepsie. Wel goed afgelopen met degene voor wie je stopte?
En toffe pic weer.
Matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef bwt het volgende:
Doe je goed - CP.
Mooie breuk
is ie goed gezet?
Het is je motor nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Matig.
in frankrijk een stabilisatieband gekregen om de schouders, maar kon elke keer men bot zelf met de hand recht zetten omdat er teveel speling bleef. In NL bij terugkomst naar ziekenhuis geweest, wilde ze eerst niets doen, mitella en na een week terug voor controle. Heb vervolgens de stabilisatieband zelf anders gespannen elke dag zodat ik het uitstekende deel terug forceer, anders komt het nooit vast denk ik.
Bij de controle zei die arts dat ze best hadden kunnen opereren, maar nu liever niet meer. Bot staat redelijk stabiel sinds een paar dagen, hoef het niet meer elke ochtend terug op zen plek te zetten maar zit nog wel een beetje scheef. Gelukkig geen pijn, kan er vrij veel mee doen. Denk dat het wel goed geneest alleen duurt dat lang en zal ik altijd een souvenier bij me dragen.
Denk dat een operatie op de korte termijn meer schade doet dan gewoon laten genezen, al duurt dat wel veel langer.
quote:
Laat hem dan zo aan vast groeien dat je hem der zo in kan leggenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met even wassen ben ik ook niet zo goed als nieuwDus toch maar ff zelf beunen
Voor die artsen maakt het niet uit of ik er 1 of 10 maanden mee rond loop, maar voor mij wel
Gewoon ander menselijk frame kopen en daar je onderdelen op proppen, werkte voor je motor ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met even wassen ben ik ook niet zo goed als nieuwDus toch maar ff zelf beunen
Voor die artsen maakt het niet uit of ik er 1 of 10 maanden mee rond loop, maar voor mij wel
Iemand nog een sleutelbeen over?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon ander menselijk frame kopen en daar je onderdelen op proppen, werkte voor je motor ook
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakkenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Iemand nog een sleutelbeen over?
heb ik 1 woord voor:quote:Op zondag 19 februari 2012 09:47 schreef peterzx9r het volgende:
gisteren was erg lkkkr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakken
Ouch....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh had ik hier nog niet verteld nee, tijdens een klein ongelukje met snowboarden gebroken. Ironisch, gezien ik juist ging stoppen om te kijken hoe het met iemand anders was die roerloos op de piste lag. Klein remfoutje.
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2 dagen die ik niet meer kon boaden waren mooi om de 160 gig aan beeldmateriaal uit te zoekenVolgende week afwerken tot ene mooi filmpje
Die 2 motoren op de fotoquote:
Geen carnaval voor nodig, raar volkquote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakken
heldquote:Op maandag 20 februari 2012 09:23 schreef bwt het volgende:
@PruimRacing of http://www.facebook.com/PruimRacing of http://www.pruimracing.nl/
Spelbrekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb een verzekering afgesloten met winterstop tot 1 maart. Ik mag aankomend weekend dus niet rijden op mijn nieuwe motor, terwijl 'ie gewoon in het hok staat
It's a dirty job, but someone's got to do itquote:
Tsjah, het schijnt iets goedkoper te zijn, qua verzekering. En voor mijn verzekering betaal ik toch al de hoofdprijs, als nieuwe rijder en zo'n nieuwe motor (allrisk)... :squote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
"Iedere zeug zijn eigen meug", zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.
Rustig toeren doe ik wel als ik oud ben
Doe het alleen in noodsituaties, heb wel eens gehad dat ie net voor het Gelredome brak... En moest nog naar Presikhaaf. Over de pleyroutequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:29 schreef cageon2 het volgende:
ik blijf het niet snappen, op de weg zonder koppeling opschakelen... useless....
quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:44 schreef whY... het volgende:
Onee! Mijn kabel van mijn koppeling is gebrokenDas mooi klote rijden zeg, ik heb hem nog wel thuis gekregen maar morgen gelijk maar een garage zoeken, mogen ze hem vervangen afstellen en gelijk nieuwe bandjes omleggen want dat kan ik niet zelf (de banden dan he, als ze toch bezig zijn
) Ik baal wel... gelukkig gebruik ik dat ding alleen voor het optrekken en terugschakelen maar daar moest ik hem nu maar even doorheen douwen.
Kweetnie of je het nu quote voor mijquote:
ik verkeerd je begreep denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie of je het nu quote voor mij, maar moet ik daar de andere reden in zien te lezen waarom hij de koppeling nooit (dus niet alleen nu, omdat de kabel is gebroken) gebruikt bij het optrekken etc?
Ik heb die 600F ook gehad en idd, zonder koppeling issie een stuk snellerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef whY... het volgende:
@ sounddragon ik hoop dat hij die twee keer nog volhoud maar nee ik doe het ook niet graag.
@ Anne, tijdens het optrekken gebruiken sommige rijders (waaronder ik) hun koppeling niet (alleen om van 0 km/h naar een beetje snelheid) en dan schakel je van 1 > 2 gewoon met je voet door tegelijk je gas los te laten en je pookje omhoog te doen. Dat geld dan ook voor de andere versnellingen.
Eigenlijk helpt dat alleen op het circuit voor net dat beetje snellere ronde tijden maar ik ben gewoon een beetje lui ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |