Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
"Iedere zeug zijn eigen meug", zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.
Rustig toeren doe ik wel als ik oud ben
Doe het alleen in noodsituaties, heb wel eens gehad dat ie net voor het Gelredome brak... En moest nog naar Presikhaaf. Over de pleyroutequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:29 schreef cageon2 het volgende:
ik blijf het niet snappen, op de weg zonder koppeling opschakelen... useless....
quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:44 schreef whY... het volgende:
Onee! Mijn kabel van mijn koppeling is gebrokenDas mooi klote rijden zeg, ik heb hem nog wel thuis gekregen maar morgen gelijk maar een garage zoeken, mogen ze hem vervangen afstellen en gelijk nieuwe bandjes omleggen want dat kan ik niet zelf (de banden dan he, als ze toch bezig zijn
) Ik baal wel... gelukkig gebruik ik dat ding alleen voor het optrekken en terugschakelen maar daar moest ik hem nu maar even doorheen douwen.
Kweetnie of je het nu quote voor mijquote:
ik verkeerd je begreep denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie of je het nu quote voor mij, maar moet ik daar de andere reden in zien te lezen waarom hij de koppeling nooit (dus niet alleen nu, omdat de kabel is gebroken) gebruikt bij het optrekken etc?
Ik heb die 600F ook gehad en idd, zonder koppeling issie een stuk snellerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:42 schreef whY... het volgende:
@ sounddragon ik hoop dat hij die twee keer nog volhoud maar nee ik doe het ook niet graag.
@ Anne, tijdens het optrekken gebruiken sommige rijders (waaronder ik) hun koppeling niet (alleen om van 0 km/h naar een beetje snelheid) en dan schakel je van 1 > 2 gewoon met je voet door tegelijk je gas los te laten en je pookje omhoog te doen. Dat geld dan ook voor de andere versnellingen.
Eigenlijk helpt dat alleen op het circuit voor net dat beetje snellere ronde tijden maar ik ben gewoon een beetje lui ofzo.
stinkie is niet cool, stinkie is warm. Laat er maar eens eentje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef whY... het volgende:
Haha stinkie xD ik kan je hier niet in geloven natuurlijk maar mag een mens zelf lekker weten hoe die rijdt op een motor![]()
edit: Stinkie is wel cool, hij heeft leuke humor![]()
sorry jij snapt er weinig van, daarnaast klopt van jou verhaal van schakelen zonder koppeling niet bepaald.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef whY... het volgende:
Klein stukje snelheid, een handeling minder dus je kan je aandacht ergens anders op richten (speelt nauwelijks mee natuurlijk want het gaat automatisch) een stukje gemak, zeker wanneer je met ijshanden aan het rijden bent dan heb ik dat aluminium ding liever niet heel vaak vast. Ik heb ook het idee (kan aan mij liggen) dat je dan net iets vloeiender rijdt want je verliest eigenlijk geen snelheid tijdens het rijden van 0 naar 50 km/h. Als het glad is slip je wat minder snel want de overgang is directer.
Dit geld alleen wanneer je vrij baan hebt want als je dit doet met een auto voor je dan sta je alleen maar te hakkelen vanwege de directe overgang op je versnellingen.
Rijd nog maar eens 30K door met je soes en trek dan de bak eens open. Ik zal je precies laten zien wát er harder slijtquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef whY... het volgende:
Man man, wat een discussie van niks zo. Tuurlijk wil je je bak niet vergallen ik kom niet uit een ei en ja ik heb ook verstand van techniek.
Laat ik maar eens met wat informatie komen dan:
Echt ik praat geen poep, dus wimpel het niet af met onzin. Wellicht schrijf ik het wat raar maar daar ben ik ook maar een mens in.
De discussie mag daar wel verder jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)269736/0/0/schakelen
Ga zaterdag, ben bang dat het net zo druk zal zijn als de gemiddelde ikea op zaterdagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef whY... het volgende:
Laat deze discussie inderdaad maar op het motor-forum. Wie is er zondag op de beurs in Utrecht?
Had jij geen pleinvrees?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:15 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga morgen, Ontwijkend gedrag vertonen.![]()
Nee,En dit is binnen.quote:
Kostda?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een CBR 600f uit 2004?
25000 gelopen, net nieuwe banden en een nok as spanner.
De Opel Astra onder de motoren. Veel te veel dusquote:
Wat dan, zij wast de ramen ook nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ken nog wel een vriendin die je daar vast wel bij wilt helpen
Kan het altijd vragen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat dan, zij wast de ramen ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |