Geen carnaval voor nodig, raar volkquote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is carnaval, lopen genoeg mensen zo verdoofd rond dat je em gewoon kan afpakken
heldquote:Op maandag 20 februari 2012 09:23 schreef bwt het volgende:
@PruimRacing of http://www.facebook.com/PruimRacing of http://www.pruimracing.nl/
Spelbrekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb een verzekering afgesloten met winterstop tot 1 maart. Ik mag aankomend weekend dus niet rijden op mijn nieuwe motor, terwijl 'ie gewoon in het hok staat
It's a dirty job, but someone's got to do itquote:
Tsjah, het schijnt iets goedkoper te zijn, qua verzekering. En voor mijn verzekering betaal ik toch al de hoofdprijs, als nieuwe rijder en zo'n nieuwe motor (allrisk)... :squote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
Dat terwijl vandaag de zon schijnt! Gisteren heb ik ook heerlijk 200 km gereden door NL er stond alleen wel een bulk wind. Waarom stoppen in de winter maanden? Voor die paar ijzige dagen in Nederland, het is juist heerlijk om ook op deze dagen te rijden en niet alleen zwetend in je pak te zitten.
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef whY... het volgende:
"Iedere zeug zijn eigen meug", zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding. Te koud en te weinig grip voor mij om lol te hebben. En ik ben niet zo angstloos als CP.
Rustig toeren doe ik wel als ik oud ben
Doe het alleen in noodsituaties, heb wel eens gehad dat ie net voor het Gelredome brak... En moest nog naar Presikhaaf. Over de pleyroutequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:29 schreef cageon2 het volgende:
ik blijf het niet snappen, op de weg zonder koppeling opschakelen... useless....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |