Je had meer willen ijsduiken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uhuh
Enige reden dat ik baal dat het ijs al weer weg is
Ja. Ik was niet zo gelukkig met de foto's, flitsers stond verkeerd. En mijn handschoen liep vol dus na een half uur in water van 2 graden kon ik mijn hand niet echt meer gebruiken. Best lastig als je met lijnen moet werken.quote:
Ai, da's vervelendquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Mickeys het volgende:
Behoorlijke klapper wel Peter.
Goed, ik was een tijdje weg even. Scheiding is nooit leuk en zal nu gaan gebeuren. Mede daarom alles voor mijn motortje proberen te regelen. Mijn a.s. ex gaf aan dat de motor wel bij hem in de garage mag blijven staan, maar moest wel de huissleutels inleveren. Dat gaan we dus mooi niet doen. Net dus een motormover gekocht. 1 waarbij je geen middenbok nodig hebt. Nu moet ik nog een grondanker en ketting regelen maar gezien de uitgaven heel even wachten. Kan ik daarna de motor ophalen en heb ik haar weer bij me.
Als ik daar dus aan denk, dan krijg ik zin om weer te gaan rijden, dus het mooie weer mag van mij weer komen
Goedquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ai, da's vervelend.
Waarom heb je trouwens een motormover gekocht? Waarvoor is dat?
ik wil al heel lang een keer duiken, komt er alleen nooit vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uhuh
Enige reden dat ik baal dat het ijs al weer weg is
Whehe, ik stelde mijn vraag een beetje stom.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier rij je je motor op zodat je met de zwenkwieltjes die er onder zitten, haakse bochtjes kan maken. Ik moet nl door een steeg heen en dan in 2 meter lengte 3 keer 90 graden om en dan vervolgens achteruit door een schuurdeur heen. Gaat me anders niet lukken.
Dan krijg je een beetje een idee zoals deze foto:
[ afbeelding ]
Ik zou wachten tot de zomerquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik wil al heel lang een keer duiken, komt er alleen nooit van
Mijn pruim is heul niet zuur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef ikookhier het volgende:
Zit je nou de zuurpruim uit te hangen![]()
Ah lol, ach, het is in ieder geval duidelijk nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, ik stelde mijn vraag een beetje stom.
Ik weet wel wat het is ja, maar ik vroeg me af waarvoor je hem nodig had. Maar duidelijk!
Lactacyd werkt vast ook wel hoor hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Zal stinkie wel lekker vinden
Wat is er mis met het Logo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat. Alleen het logo is niet te pruimen. Maar dat hoort zeker bij de naam.
Anne's pruim?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Zal stinkie wel lekker vinden
Netjes - stuk beter dan de oudequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef cageon2 het volgende:
mijn site is trouwens vernieuwd:
www.pruim-racing.nl
Er zit een wit kartel/pixelrandje om de letters heenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef cageon2 het volgende:
Thanks
[..]
Wat is er mis met het Logo?![]()
Dat heeft Rib-I voor me gefixed!
Feedback is welkom uiteraard...
Die pixels klopt, moet ik nog een keer vervangen voor door het vector bestand en opnieuw -> pixels omtoveren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zit een wit kartel/pixelrandje om de letters heen.
En de achtergrond van deze plaatjes:
[ afbeelding ]
Moet dat niet juist wit zijn? Of heb je bewust gekozen voor dat donkere?
Ah joh, het zijn er maar 2, tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Die pixels klopt, moet ik nog een keer vervangen voor door het vector bestand en opnieuw -> pixels omtoveren.
Klopt, maar in de oude site / layout is dat bericht geplaatst en daar was de achtergrond grijs/zwart.
Ik ga niet alle berichten uit het verleden aanpassen
Gewoon meer nieuws maken.
Vind het logo juist coolie joolie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef cageon2 het volgende:
Thanks
[..]
Wat is er mis met het Logo?![]()
Dat heeft Rib-I voor me gefixed!
Feedback is welkom uiteraard...
t logo is niks mis mee, blijkbaar, alleen de pixels om de rand heen. Dus dat valt weer meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het logo juist coolie joolie.
Psiesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
t logo is niks mis mee, blijkbaar, alleen de pixels om de rand heen. Dus dat valt weer mee
tnx, liep al te klooienquote:
Wouw, 2 ambulances voor jou alleen, doe je goed ;-)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:24 schreef peterzx9r het volgende:
[ afbeelding ]
de laatste van mn oude fiets
250 ccquote:
Die lijkt me behoorlijk stukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef peterzx9r het volgende:
motor blok gescheurt
farme gescheurt
velg vierkant alle kuipdelen kapot tank gedeukt en lek voorvoork krom
klipons afgebroken
farame en subframe krom en nog veel meer
val mee dus
Beetje poetsen en hij loopt weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef peterzx9r het volgende:
motor blok gescheurt
farme gescheurt
velg vierkant alle kuipdelen kapot tank gedeukt en lek voorvoork krom
klipons afgebroken
farame en subframe krom en nog veel meer
val mee dus
Ik ben ook gewoon wezen rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |