Ik rijd zo veel als het kan, behalve als ik nachtdienst heb, en de afgelopen week en deze week laat ik hem ook maar effe staan, -10 en lager vind ik een beetje te gek om 60km woon-werk te rijden, waarvan 50km snelweg.. Heb wel handkappen, maar geen elektroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DeKleineBaas het volgende:
Wie van jullie zijn de echte bikkels .
Doorrijden in de winter ?
En is dat dan met of zonder handvatverwarming ?
Btw zijn er eigenlijk winterbandjes voor de motor ?
Je hoort er niets over
De groeten
Dekentje eroverheen doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:19 schreef stinkie het volgende:
Deze winter niet gereden, vorig jaar met de FZR wel. Busa heeft helaas een accu die bij +30 al kapot gaat van de kou
Op de FZR reed ik 's winters ook gewoon met circuitbanden.
En van die schapenvacht-hoezen om de handvaten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En pantoffels en een kruikje.
Doorrijden in de winter is voor paupers zonder autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DeKleineBaas het volgende:
Wie van jullie zijn de echte bikkels .
Doorrijden in de winter ?
En is dat dan met of zonder handvatverwarming ?
Btw zijn er eigenlijk winterbandjes voor de motor ?
Je hoort er niets over
De groeten
Of gaan ze met de trein, stelletje spoorknorrenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doorrijden in de winter is voor paupers zonder auto
klopt klapbandquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef whY... het volgende:
@peet klinkt alsof je een ongeluk hebt gehad?!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of gaan ze met de trein, stelletje spoorknorren![]()
volgens michelin is de achterband geperforeert vanaf buiten dus waarschijnlijk wat op de weg gelegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:55 schreef whY... het volgende:
Dat is een pijnlijke Peet, nog een oorzaak?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef DownBusiness het volgende:
Ouch.... ziek dat man.. Als ik dat zie wil ik stoppen met blazen op motoren
Er is maar één manier om uit te vinden hoe ver je kan gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef DownBusiness het volgende:
Ouch.... ziek dat man.. Als ik dat zie wil ik stoppen met blazen op motoren
Als het zo groot was dat je er een klapper van kreeg, heb je toch ergens iets over het hoofd gezien lijkt mequote:Op donderdag 9 februari 2012 07:50 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
volgens michelin is de achterband geperforeert vanaf buiten dus waarschijnlijk wat op de weg gelegen
best au ja
ik had niets gezienquote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het zo groot was dat je er een klapper van kreeg, heb je toch ergens iets over het hoofd gezien lijkt me
maar dan nog zie je niet alles liggen schijnt volgens mich glas geweest te zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 08:45 schreef Anne het volgende:
Een aantal of iemand van jullie hebben toch ook een camera op hun motor zitten:
GoPro bevestigingen
Het gaat daar dan wel om een scooter, maar goed, hetzelfde idee hmm.
Wut? Ik bedoelde "wat gebruiken jullie op de motor?",quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
maar dan nog zie je niet alles liggen schijnt volgens mich glas geweest te zijn
That sucks.. sinds ik langs de weg werk en zie wat er zoal rondzwerft op vluchtstroken en in bermen, ben ik me des te meer bewust van hoeveel meuk er kan rondslingeren op de weg. Het is echt niet normaal hoeveel restanten van schades en ongevallen er nog gewoon ligt. Als je 100 meter door een berm loopt lang een gemiddelde autoweg, heb je minstens een kruiwagen vol troepquote:
een sportcam hdquote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut? Ik bedoelde "wat gebruiken jullie op de motor?",
niet "hey, peterzx9r, je had een camera op je helm/motor moeten installeren"..
Met de GoPro onderwater.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef stinkie het volgende:
Het waren twee koude dagen
[ afbeelding ]
.
Die ook, maar gelukkig had ik een echte camera.quote:
En WB gevonden? Of is hij alweer boven waterquote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
.
Wie, stinkie?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
In het licht vind ik hem lelijk en belachelijk groot
Kweenie; pic's van hem en zijn zusje?quote:
kickuhquote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
.
shit he das altyd minderquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Mickeys het volgende:
Behoorlijke klapper wel Peter.
Goed, ik was een tijdje weg even. Scheiding is nooit leuk en zal nu gaan gebeuren. Mede daarom alles voor mijn motortje proberen te regelen. Mijn a.s. ex gaf aan dat de motor wel bij hem in de garage mag blijven staan, maar moest wel de huissleutels inleveren. Dat gaan we dus mooi niet doen. Net dus een motormover gekocht. 1 waarbij je geen middenbok nodig hebt. Nu moet ik nog een grondanker en ketting regelen maar gezien de uitgaven heel even wachten. Kan ik daarna de motor ophalen en heb ik haar weer bij me.
Als ik daar dus aan denk, dan krijg ik zin om weer te gaan rijden, dus het mooie weer mag van mij weer komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |