Wat heb ik wel?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Kweenie, ik heb hem niet, maar Anne wel
Je bent bijna het omgekeerdequote:Op maandag 6 februari 2012 09:34 schreef stinkie het volgende:
All risk kwam uit op 89 per maand, maar ik ben ook niet zo heel veel ouder dan 24
Niet nodig omdat je motor het niet waard is, of omdat je zo veilig rijdtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, niet nodig. wel WA+ voor het geval dat 'ie geklauwd wordt
Oh je bedoelde all risk? Al die verschillende namen er ook voorquote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Het is WA casco, btw. Ik ben ruim ouder dan 21 en het betreft een bmw f800st uit 2011.
Ik heb me een paar topics geleden al eens voorgesteld, maar ik wil het nog wel eens doen hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef bwt het volgende:
/sdoh
ja, van jou weet ik al wie je bent. Maar van die anderen, die ken ik weer neit.
Omdat als mijn motor aan brokken gaat, dat ws tegen- of door een auto is die fout isquote:Op maandag 6 februari 2012 14:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet nodig omdat je motor het niet waard is, of omdat je zo veilig rijdt?
Ja, hij stond open, ik zou hem meppen, zeker met deze temperaturenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:26 schreef BazzieK het volgende:
WAT DOEN JULLIE IN MIJN HUIS?
Cageon weer de voordeur open laten staan?
sorry ik ben peet kom uit dord ben 38quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef bwt het volgende:
Hey, maare - valt me nu in eens op .....
Hoe zit het met het deurbeleid?
EN het netjes voorstellen.
Nee dank je, dat heb ik al gedaan. elke dag 10.15, na de koffiequote:
Ik rijd een motor, jullie fietsen met hulpmotorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:01 schreef whY... het volgende:
Stinkie is bang dat zijn private groepje opeens niet meer zo gesloten is?
Kom op Stinkie een beetje fun! We rijden allen motor
Ik ruik het nu nog. Maar goed, je heet niet voor niks stinkie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee dank je, dat heb ik al gedaan. elke dag 10.15, na de koffie
Je zou ook de OP eens moeten lezen, newbiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef whY... het volgende:
Wat voor motor zou jij moeten hebben dan om mijn 600cc motor een fiets met hulpmotor te noemen? Ik lees gelukkig al langer mee dan vandaag en de fietsen met 250 cc zijn in mijn ogen ook gewoon motoren hoor!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:26 schreef whY... het volgende:
Och joh Stinkie, alsof ik echt op je antwoord zat te wachten. Het was meer het idee dat je zelf ook inziet dat het helemaal niet handig is om je zo op te stellen in een topic reeks als deze. Wat heeft het nu voor nut om jezelf zo op te hemelen over je motor?
Ik ga het liefst weer ontopic, jij ook?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, hij stond open, ik zou hem meppen, zeker met deze temperaturen![]()
Overigens heeft de kat van de buren op je zadel ge-urineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |