Ik ruik het nu nog. Maar goed, je heet niet voor niks stinkie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee dank je, dat heb ik al gedaan. elke dag 10.15, na de koffie
Je zou ook de OP eens moeten lezen, newbiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef whY... het volgende:
Wat voor motor zou jij moeten hebben dan om mijn 600cc motor een fiets met hulpmotor te noemen? Ik lees gelukkig al langer mee dan vandaag en de fietsen met 250 cc zijn in mijn ogen ook gewoon motoren hoor!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:26 schreef whY... het volgende:
Och joh Stinkie, alsof ik echt op je antwoord zat te wachten. Het was meer het idee dat je zelf ook inziet dat het helemaal niet handig is om je zo op te stellen in een topic reeks als deze. Wat heeft het nu voor nut om jezelf zo op te hemelen over je motor?
Ik ga het liefst weer ontopic, jij ook?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, hij stond open, ik zou hem meppen, zeker met deze temperaturen![]()
Overigens heeft de kat van de buren op je zadel ge-urineerd
Ik rijd zo veel als het kan, behalve als ik nachtdienst heb, en de afgelopen week en deze week laat ik hem ook maar effe staan, -10 en lager vind ik een beetje te gek om 60km woon-werk te rijden, waarvan 50km snelweg.. Heb wel handkappen, maar geen elektroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:16 schreef DeKleineBaas het volgende:
Wie van jullie zijn de echte bikkels .
Doorrijden in de winter ?
En is dat dan met of zonder handvatverwarming ?
Btw zijn er eigenlijk winterbandjes voor de motor ?
Je hoort er niets over
De groeten
Dekentje eroverheen doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:19 schreef stinkie het volgende:
Deze winter niet gereden, vorig jaar met de FZR wel. Busa heeft helaas een accu die bij +30 al kapot gaat van de kou
Op de FZR reed ik 's winters ook gewoon met circuitbanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |