Je kon wel een zonnebankje gebruiken idd, ben niet gewend om herkend te worden in Nijmegen dus stond ff te kijken van hu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leuk je weer ff te spreken man. Was alleen behoorlijk ziek dus echt energiek zal ik er niet uit hebben gezien
Lenigquote:
Ja, tis idd weer tijd om te nokken met zwaaien naar die posersquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, de fanatieke zwaaiers en mooiboys op reezmotoren ook weer gespot...
Die 2 rijstroken zijn samen toch gewoon 7 meter breed? moet lukkenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam ook een bijzonder duo tegen, een nieuw type rsv en een gsxr k5, ze reden, nja niet snel, maar die K5 had de neiging om overal op de tegenliggersbaan te rijdenWaardoor ik dus ook niet passeren kon
Nee op die dijk minder.. denk eerder 5 meter ofzo. Ik was er iig niet zeker van dat die kerel ook echt op die plek bleef rijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die 2 rijstroken zijn samen toch gewoon 7 meter breed? moet lukken
Hmm da's kut, maar dan nog, moeten er manieren en momenten zijn zijn waarop je er langs kunt piepen, desnoods wat minder vriendelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee op die dijk minder.. denk eerder 5 meter ofzo. Ik was er iig niet zeker van dat die kerel ook echt op die plek bleef rijden.
Jij hebt zo een Hayabusa nodigquote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik met vrienden rijd ben ik er niet vies van om ze op gekke manieren te passeren, dat weten we van elkaarMaar met andere onbekende motorrijders, zeker als ze in een heel net schoon leren pak rijden, ben ik echt terughoudend
![]()
Zag mezelf al zo hem van zen fiets rijden omdat ie ineens remt. Daarom maar gepusht om harder te rijden door achter em te wheelien
Fijn dat je ons meteen als vrienden beschouwdequote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als ik met vrienden rijd ben ik er niet vies van om ze op gekke manieren te passeren, dat weten we van elkaarMaar met andere onbekende motorrijders, zeker als ze in een heel net schoon leren pak rijden, ben ik echt terughoudend
![]()
Idd die sluitspelden kon ik wel even gebruiken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]Laat mij even in mijn waarde (wat er achter het station gebeurde was al erg genoeg
)
Nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
Zojuist een deal gesloten voor een SV650S, haal haar over 1,5 week op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
Nice Tankiejquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
Inprincipe kun je alles gewoon schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef MaximumRush het volgende:
Even een vraagje, moest volgens de garage mijn luchtfilter vervangen. Nu heb ik een originele Yamaha filter gekocht en bij het vervangen zag ik dat er een K&N filter in zat. Die dingen kan je toch gewoon schoonmaken?
Vanish Oxi Action poetst die shit zo weer schoon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef MaximumRush het volgende:
Even een vraagje, moest volgens de garage mijn luchtfilter vervangen. Nu heb ik een originele Yamaha filter gekocht en bij het vervangen zag ik dat er een K&N filter in zat. Die dingen kan je toch gewoon schoonmaken?
+10 pk minimaal. Voor maximaal profijt het best te combineren met een malossi terugloopuitlaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef MaximumRush het volgende:
Maar heeft zo'n K&N luchtfilter nog enige voordeel tov een originele luchtfilter?
Én K&N sticker, anders werkt het nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+10 pk minimaal. Voor maximaal profijt het best te combineren met een malossi terugloopuitlaat.
Wat rijd je ook alweer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef MaximumRush het volgende:
Maar heeft zo'n K&N luchtfilter nog enige voordeel tov een originele luchtfilter?
Vorige keer toen ik hier postte was dat nog zonder motor, kan me toch voorstellen dat dit beter moet zijnquote:
Heb zelf geen tijd om haar op te halen deze week. Daarnaast schijnt het ook kut weer te worden dus dan is het ook niet zo ergquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke brommer Tankiej, waarom moet je nog zo lang wachten?
En stinkie moet gewoon zijn waffel houden of voor de deur gaan liggen
Ah, ben je d'r zo eenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb zelf geen tijd om haar op te halen deze week. Daarnaast schijnt het ook kut weer te worden dus dan is het ook niet zo erg
Idd is ook wel te zien aan de trappers, vooral die extra reflector doet het hem 15nm meer??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef BWRaep het volgende:
Fok!
Ik voeg me ook maar tussen jullie met m'n Z750!
Heb nu twee maandjes mijn rijbewijs, <21 dus 25 KW.
[ afbeelding ]
Fiets overgekocht van een dame, zoals 'ie er hier bij staat zit er al/pas 6250KM op.
Ze heeft dus alleen rechtdoor gereden,.
Nu na 3K KM van mij is de schaamrand en resterend profiel verdwenen, dus morgen gaan er Pilot Powers 2CT op.
Ze hebben ons topic samengevoegd met het brommers en lessers topic denk ikquote:
Oi! Stop eens met ze aanmoedigen? Een verdwaalde egel geef je toch ook geen melk? Op die manier blijven ze terugkomenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd is ook wel te zien aan de trappers, vooral die extra reflector doet het hem 15nm meer??
Lekker kontje ook succes man!!
Goedemorgen stinkiequote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oi! Stop eens met ze aanmoedigen? Een verdwaalde egel geef je toch ook geen melk? Op die manier blijven ze terugkomen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oi! Stop eens met ze aanmoedigen? Een verdwaalde egel geef je toch ook geen melk? Op die manier blijven ze terugkomen
Shit. Je hebt het door. Duurde wel lang.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze hebben ons topic samengevoegd met het brommers en lessers topic denk ik
De meeste motorpakken zijn best aardig waterdicht hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 06:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de stromende regen te rijden inderdaad
Daarvoor heb ik een studenten ov
Leuk ding, beetje jammer va die 25Kw, en er moeten nog wat dingetjes aan gemodificeerd zo te zien (kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef BWRaep het volgende:
Fok!
Ik voeg me ook maar tussen jullie met m'n Z750!
Heb nu twee maandjes mijn rijbewijs, <21 dus 25 KW.
[ afbeelding ]
Fiets overgekocht van een dame, zoals 'ie er hier bij staat zit er al/pas 6250KM op.
Ze heeft dus alleen rechtdoor gereden,.
Nu na 3K KM van mij is de schaamrand en resterend profiel verdwenen, dus morgen gaan er Pilot Powers 2CT op.
Bij gebrek aan users die fatsoenlijke gesprekken en complete volzinnen kunnen typen zonder mama, is wat vers bloed helemaal niet zo'n dramaquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze hebben ons topic samengevoegd met het brommers en lessers topic denk ik
Ik word ook een dagje ouderquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Shit. Je hebt het door. Duurde wel lang.
Klopt, mijne ook. Maar dan nog rij ik liever met mooi weer dan in de regenquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De meeste motorpakken zijn best aardig waterdicht hoor
Het was wel frisjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Vandaag gewoon op de motor naar het werkhet was ook nog droog
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef cageon2 het volgende:
waar ik ga rijden morgen is het anders gewoon 20 graden hoor![]()
conjo!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef cageon2 het volgende:
waar ik ga rijden morgen is het anders gewoon 20 graden hoor![]()
Die heb ik er nog niet in gehad deze winterquote:
Mazzelbips; ik was mooi niet bij dat zwembad vandaan gekomenquote:
Ah qud, zelf nog wel heel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef whY... het volgende:
He kut, ik ben net uitgegleden! Einde motor hij kwam een stoepje tegen in zijn schuiver.
Shit zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef whY... het volgende:
He kut, ik ben net uitgegleden! Einde motor hij kwam een stoepje tegen in zijn schuiver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |