Ik zal vanavond even iets genuanceerder reageren. Mijn vorige reactie was wel erg kortaf en bot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef whY... het volgende:
Nee het ligt iets complexer dan dat. Je moet ook kijken naar je toeren en je kan natuurlijk niet zomaar een beetje dat ding in lopen raggen. Het mag geen druk geven wanneer je omhoog schakelt dus het is geen omhoogtrappen maar je geeft een heel zacht tikje zoals het normale schakelen ook. Voor omlaag schakelen zou ik echt niet doen! Alleen het geluid al, vreselijk, dan sloop je inderdaad je bak. Ook voor het normale terug en omhoog schakel werk koppel ik. Alleen voor het optrekken bij vrij baan, of het invoegen op de snelweg doe ik het zo.
Als je een beetje goed bent kan je een auto ook zonder koppeling (en schade) opschakelen, mijn oud oom kon dat bijvoorbeeld. Ik ken vrachtwagenchauffeurs die de koppeling niet altijd gebruiken (want die moeten pas een hoop schakelen!) en dat levert verder ook geen schade op. Er valt bij een x aantal toeren namelijk en gat waarin je !zonder! moeite kan schakelen. In dummie woorden, hij slokt je versnelling op. Ik heb daar inderdaad ook wel eens een foutje ingemaakt. Bijvoorbeeld als er toch een auto voor je zit op deze manier schakelen. Ja dan krijgt je motor wel een tik, dat voel en hoor je wel, dit is wel bij uitzondering.
Wut?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Die loser in Wakker Nederland vanmorgen: "ik vind een motorfiets een halve auto"![]()
Hij kan tellen, maar daar houdt het dan ook op
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef ArnosL het volgende:
Wut?![]()
Ik heb trouwens gisteren wel een klasgenoot wijs gemaakt dat ik airco op m'n motor heb
Vriend van me heeft bijna zijn rijbewijs maar volgens mij was ie op zoek naar iets wat goedkopers. Zal em even dat ding laten zien.quote:
Is goed! Prijs valt natuurlijk altijd over te pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vriend van me heeft bijna zijn rijbewijs maar volgens mij was ie op zoek naar iets wat goedkopers. Zal em even dat ding laten zien.
Heb ik ook, was een pakket-deal, samen met het elektrische schuifdakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wut?![]()
Ik heb trouwens gisteren wel een klasgenoot wijs gemaakt dat ik airco op m'n motor heb
ik heb een thuiskomertjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef whY... het volgende:
Airco en een schuifdak? Ik moet voortaan ook nieuw gaan rijden op die tweedehandsdingen zit dat heul niet, zeker al gejat. Hoe zit dat met de kofferbakruimte, past daar in deze tijd nog een reservewiel+krik in?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef ikookhier het volgende:
Nice bazziek kan je weer behoorlijk batsen
Wat duren die dagen lang bij jouquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even iets genuanceerder reageren. Mijn vorige reactie was wel erg kortaf en bot.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef ikookhier het volgende:
Batsen met Bazzie
Carnavals hit voor 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |