Ik kan stiekem vaak wel met Turken opschieten online. Zolang je die knoflooklucht maar niet hoeft te ruiken he... Sorry MSNK maar dan moet je maar geen Christelijke Metal luisteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je iets tegen indo's?
Fucking turken altijd.
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Alhoewel het ook aan jou gelegen kan hebben.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falcon punch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een 14-jarige zwanger gemaakt, wat moet ik doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan stiekem vaak wel met Turken opschieten online. Zolang je die knoflooklucht maar niet hoeft te ruiken he... Sorry MSNK maar dan moet je maar geen Christelijke Metal luisteren.
Aborteren met een breinaald.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Anaal, schijn je de baby er uit te drukken. Iig dat leerde ik altijd op zondagschool.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Roundhouse kick in de onderbuik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Paul hoor jij als zingende Limboer niet bezopen vreemd te gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Roundhouse kick in de onderbuik.
Morgen gaat het pas loesoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul hoor jij als zingende Limboer niet bezopen vreemd te gaan?
Hij zei dat die geen nigger is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook een aap die niet van slingeren houdt zijn (Anti liaan)
"Jij hebt toch ook ooit met sneeuw gespeeld? Hoe zou hij zich hebben gevoeld onder een dikke pak sneeuw?"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Ik wordt er echt schijtziek van dat er allemaal irrelevante mensen gevraagd wordt om een persoonlijke ervaring met Friso te delen.
Jij kijkt P&W he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Ik wordt er echt schijtziek van dat er allemaal irrelevante mensen gevraagd wordt om een persoonlijke ervaring met Friso te delen.
Ik zag het ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kijkt P&W he?
Is dat een vrouw of een man?
Per se.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet elke afgekeurde slaaf was perse of is nog zwart.
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je diploma. Ik ga Tong tenminste achterna.
Deze man zijn ogen gaan ook elke kant op.quote:
Hoe gaat je studie dan? Of sta je alweer op afhaken?quote:
Ze hebben in belgie azerty toetsenbordenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over turken gesproken ik heb laatst op deze site geleerd dat ze daar hele andere toetsenborden hebben. Stond ik van te kijken, mogen jullie best van me weten hoor.
Ik ken jou nog niet. stel je eens voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over turken gesproken ik heb laatst op deze site geleerd dat ze daar hele andere toetsenborden hebben. Stond ik van te kijken, mogen jullie best van me weten hoor.
Wel een goede vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kijkt P&W he?
Is dat een vrouw of een man?
Boss Hoggggg, durrrrr.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet. stel je eens voor
quote:
Gewoon op zijn Duits ontbijten met 5 halve liters.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer de hele dag leuk doen.![]()
Je bent een clown met carnaval?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer de hele dag leuk doen.![]()
Zweden, Finland en Noorwegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Loopt die over fucking Ventrilo en een IRC-BOT te praten en mensen zien dat als hip en stoer
Achja, anders gaan wij het over de marktwaarden hebben van eredivisie spelers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Vriendjes en ander gespuis nou niet weer met game afkortingen gaan strooien hoor
word.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:55 schreef inZanity het volgende:
Word tijd dat de maas Limburg eens vol doet stromen met dat kutcarnaval en doe Brabant er ook gelijk bij.
Jeetje dat is wel een hoop water in 1x hoor. Voorspel jij een dusdanige klimaatverandering dat er een extreme hoeveelheid extra smeltwater vrij komt?quote:
tyfys ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Krijg de tyfus. Met taalgekanker altijd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel een hoop water in 1x hoor. Voorspel jij een dusdanige klimaatverandering dat er een extreme hoeveelheid extra smeltwater vrij komt?
quote:
Hij is 100% anti PVV.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zo'n rotterdamse hardcore gabber.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zo'n rotterdamse hardcore gabber.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan gabbers en gabbermuziek. Nog erger dan carnaval man. Kutnazi's.
Hou ons niet in spanning gapquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan gabbers en gabbermuziek. Nog erger dan carnaval man. Kutnazi's.
Achja, eerst kampioen worden. en dan 21-12-2012 allemaal doodgaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel schokkend nieuws. Ik voel me ineens ook niet meer zo veilig
Stfu nigga.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanwaar al die filmpjes Smoofie?
inbe4 WoW of BF3.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk spel zal ik eens gaan spelen Smoofski?
Pim pam pet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Wow al eens een volle maand gespeeld. Toen bleek het per maand geld te kosten.quote:
Nee dat soort spelletjes stel ik uit tot mijn pensioen zodat het nog fris en leuk is tegen die tijd.quote:
Skyrim.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon Engels.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de taal niet in dat spel.
Dat bedoel ik...quote:
Die band is vooral grappig.quote:
Metal zelfs... Death Metal zelfs.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven
Turk die van rock houdtx 1000
Mwoah rock.. Punk en hardcore is meer mijn ding.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven
Turk die van rock houdtx 1000
Ah dus echt een Turkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah rock.. Punk en hardcore is meer mijn ding.
toch wel een turk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah rock.. Punk en hardcore is meer mijn ding.
Sinner doet welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind Tear Away vetter man.
Deze ook
Vond ik leuk, maar toen werd ik volwassen.quote:
Dat zeg jij nu wel maar Whitney Houston maakt het niet levendiger hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Vond ik leuk, maar toen werd ik volwassen.
Amerikaanse leger![]()
![]()
Dat ze maar allemaal lekker omkomen, all for one, LET'S GO. Who's with me
Politiek
Of jij hebt geen smaak en geen humor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere mening.
En dit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Vond ik leuk, maar toen werd ik volwassen.
Amerikaanse leger![]()
![]()
Dat ze maar allemaal lekker omkomen, all for one, LET'S GO. Who's with me
Politiek
Zie UI.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of jij hebt geen smaak en geen humor.![]()
Wat vind jij goede rappers?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnen dat metal genre vind ik Mudvayne ook dolletjes
Wanneer treedt De_Kromme eigenlijk in functie als moderator op het VBL?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dan op een fatsoenlijke PC FOK!ken.
Ok. Zal ik morgen wel even doen dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dan op een fatsoenlijke PC FOK!ken.
Zodra z'n sollicitatiebrief + CV binnen is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer treedt De_Kromme eigenlijk in functie als moderator op het VBL?
Gelukkig maar eindelijk een objectieve modquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra z'n sollicitatiebrief + CV binnen is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar eindelijk een objectieve mod![]()
Oh en ik houd nog steeds niet van Punk blijkt maar weer.
Dit heb ik gemist ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer treedt De_Kromme eigenlijk in functie als moderator op het VBL?
Offspring is af en toe nog wel grappig, maar daar kan ik niet van genieten of hoe je het ook zou willen omschrijven. Ben het ook wel na een nummer zat.quote:
quote:
Wat vind je eigenlijk van Rise Against ben ik benieuwd? Ook niets?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Offspring is af en toe nog wel grappig, maar daar kan ik niet van genieten of hoe je het ook zou willen omschrijven. Ben het ook wel na een nummer zat.
Wat denk je zelf? Een Haagse autist met een verstandelijke beperking als mod.. Dan nog beter GGMM..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist ...
wordt ie mod?
Stiekem vind je me wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een Haagse autist met een verstandelijke beperking als mod.. Dan nog beter GGMM..
Heb je die niet eerder gepost of heb ik een dejavu?quote:
Waarom doe je zo agressief?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een Haagse autist met een verstandelijke beperking als mod.. Dan nog beter GGMM..
Vind het sowieso opvallend dat er alleen maar ariërs worden aangenomen als Mod.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neccccccquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Tegen wie moeten de talentlozen zondag?
Heb ik eerder gepost ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je die niet eerder gepost of heb ik een dejavu?
Ze spelen zaterdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Tegen wie moeten de talentlozen zondag?
quote:
Ook lekker. Kan alles van NOFX wel waarderen, geniale band man. Americana van Offspring heb ik echt grijs gedraaid vroeger gooi m er nog steeds wel eens in als ik in zo'n bui ben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind ik leukerMaar zelf nooit echt into NOFX gekomen. Ben meer van The Offspring en zulks
Fallout 3 soundtracksquote:
Onze A1 loopt meer talent dan heel ajax incl het eerste bij elkaar manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi die belhamel bedoelde Feyenooit![]()
Dan zullen ze wel bovenaan staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onze A1 loopt meer talent dan heel ajax incl het eerste bij elkaar man
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook lekker. Kan alles van NOFX wel waarderen, geniale band man. Americana van Offspring heb ik echt grijs gedraaid vroeger gooi m er nog steeds wel eens in als ik in zo'n bui ben.
Ik speelde 'm op de X360, no mods for me brah.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fallout 3 soundtracksWas een mod die 200 extra liedjes gaf op je "radio" van die tijd
.
Jong Ajax is zo getalenteerd dat ze meer verdienen dan Feyenoord 1 spelers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben van 87.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?Iedereen die ik ken die NOFX goed vinden zijn meestal ergens mid of eind 20
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom staan ze 5 punten achter op Ajax A1.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.quote:
Hamlap speelt met Jong Ajax, niet met de A1.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.
Als je Affelay en El Hamdaoui in het 2e zet dan sta je wel bovenaan ja.
Aissati speelt weer bij de big boys hoor heeft zich direct in de kijker van Barcelona gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.
Als je Affelay en El Hamdaoui in het 2e zet dan sta je wel bovenaan ja.
Weergaloze wedstrijd iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aissati speelt weer bij de big boys hoor heeft zich direct in de kijker van Barcelona gespeeld.
Turrek hij is al door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Owh, 2 jaartjes ouder maar
Maar wat ben je nou dan?!?!?!
Dat idee had ik ook ja, maar je weet het maar nooit zeker. Jojo bleek ook geen moeder ineens.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turrek hij is al door de mand gevallen.
VBL zit vol met metal liefhebbers en Turken. Fok zou dit subforum moeten afstoten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook ja, maar je weet het maar nooit zeker. Jojo bleek ook geen moeder ineens.
Komt allemaal goed einde van de rit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hamlap speelt met Jong Ajax, niet met de A1.
Niet weer!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL zit vol met metal liefhebbers en Turken. Fok zou dit subforum moeten afstoten.
Nu is het beter ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt allemaal goed einde van de rit.
Jeugd van Feyenoord is 10 klassen beter. Zelfs jullie grote verlosser heeft dat in zijn column gezegd.
Tja met overdrijven zet je je stelling kracht bij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt allemaal goed einde van de rit.
Jeugd van Feyenoord is 10 klassen beter. Zelfs jullie grote verlosser heeft dat in zijn column gezegd.
Dus al dat gezeik in de media was eigenlijk niet nodig geweest?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja met overdrijven zet je je stelling kracht bij.
Half Tuvaluaan half Fries.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Owh, 2 jaartjes ouder maar
Maar wat ben je nou dan?!?!?!
Illuminate, in elk Ajax nieuwsbericht zat een geheime boodschap. Het is niet voor niks dat het ineens toch nog ging vriezen/sneeuwen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus al dat gezeik in de media was eigenlijk niet nodig geweest?
Komende jaren is er helaas geen beter weer op komst. De crisis heeft hard toegeslagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Illuminate, in elk Ajax nieuwsbericht zat een geheime boodschap. Het is niet voor niks dat het ineens toch nog ging vriezen/sneeuwen.
Feyenoord heeft de toekomstquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komende jaren is er helaas geen beter weer op komst. De crisis heeft hard toegeslagen.
De gasten afkomstig uit eigen gelederen zijn vaak JUIST de zwakste schakels. Is bij Feyenoord toch een stuk beter geregeld waar het ene na het andere talent doorbreekt
volgens mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de toekomst![]()
Ajax is het lachertje van Nederland aan het worden qua opleiding. Clubs als PSV en Sparta zijn ze al voorbij gestreefd volgens mij. En dan kopen ze een paar jonge Denen of Belgen waarbij ze net doen of ze die zelf opgeleid hebben, dan lijkt het nog wat..
Gaat erom dat ze niet eens in de buurt komen van de opleiding van Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
volgens mij.
Goed dat je dat erbij zet
Ok man. 10x achtereenvolgend kampioen? vanaf volgend jaar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze niet eens in de buurt komen van de opleiding van Feyenoord.
Waarom nou net 10xquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok man. 10x achtereenvolgend kampioen? vanaf volgend jaar?
20. Minimaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok man. 10x achtereenvolgend kampioen? vanaf volgend jaar?
Die derde ster jonguh!!!!11quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een arrogantie![]()
Maar ok, we zullen zien.
Hoe mooi, dat een Ajacied dat zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een arrogantie![]()
Maar ok, we zullen zien.
Ja, dat had je wel beloofd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik moet nog met de OP aan de slag
Die talenten, ik zie ze niet hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja ik begrijp jullie overtreffende toon wel. Ook ik word af en toe een beetje moe van het overdreven blinde vertrouwen in de Ajax jeugd omdat Cruijff stelt dat het zo hoort. Want ondanks dat deze visie zo hoort kan je nooit 100% op je jeugd vertrouwen. Tot zover dit verhaaltje er wordt toch niet op in gegaan in het SC topic
Ach ja... wat is talent. Ik hoor Feyenoorders regelmatig BMI en Nelom het Nederlands Elftal inroepen. Het is blijkbaar treurig in Nederland gesteld qua talent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die talenten, ik zie ze niet hoor.
En als ze dan een keer mogen opdraven omdat er blessures zijn verliezen jullie met 4-2 en 0-2.
Ik wil er ook best 1 in paint maken, maar dan eis ik wel dat deze ook werkelijk in gebruik zal worden genomen.quote:
Indi ontwikkeld zich prima en is fysiek erg sterk. Bovendien heeft het Nederlands elftal een enorm probleem met verdedigers. Indi kan makkelijk mee in Oranje in deze vorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... wat is talent. Ik hoor Feyenoorders regelmatig BMI en Nelom het Nederlands Elftal inroepen. Het is blijkbaar treurig in Nederland gesteld qua talent.
Dat deed Alje Schut ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Indi ontwikkeld zich prima en is fysiek erg sterk. Bovendien heeft het Nederlands elftal een enorm probleem met verdedigers. Indi kan makkelijk mee in Oranje in deze vorm.
Neutraliseerde De Jong prima in de wedstrijd tegen jullie
Ik zal zo ff een preview gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles is beter dan die 5 random pics die er nu staan.
Klopt,is niet zoveel voor nodig.quote:
Zal best, maar als back kwamen zijn voetballende talenten aan het licht en als dat de toekomst van het Nederlands elftal is hoop ik op een Mathijssen kloon. Hoe je ook wendt of keert speelt Feyenoord afwachten spel en willen ze dat de tegenstander het spel maakt. Daar waar in het Nederlands elftal wel wordt verwacht dat je een bal normaal kunt overspelen in de opbouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt,is niet zoveel voor nodig.
Maar BMI is natuurlijk niet 3, maar 6 klassen beter dan zo;n Schut.
En nog piepjong ook. Dat gaat een keiharde klasbak worden alleen al vanwege zijn fysiek en snelheid.
Hij is dan ook totaal geen back. Zelfde als je Guidetti in de goal zou zetten. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best, maar als back kwamen zijn voetballende talenten aan het licht en als dat de toekomst van het Nederlands elftal is hoop ik op een Mathijssen kloon. Hoe je ook wendt of keert speelt Feyenoord afwachten spel en willen ze dat de tegenstander het spel maakt. Daar waar in het Nederlands elftal wel wordt verwacht dat je een bal normaal kunt overspelen in de opbouw.
Had het net getypt, BSODquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal zo ff een preview geven
Naja we zullen zien bij BMI zie ik dan nog enige potentie, maar waar dat blinde geloof in Nelom vandaan komt begrijp ik dan echt niks vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook totaal geen back. Zelfde als je Guidetti in de goal zou zetten. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.
Gelukkig ziet Ronald dat nu ook in.
Verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het net getypt, BSOD
Alles weg
BMI,De Vrij maar ook Nelom in mindere mate spelen prima wedstrijden. Vergeet niet dat het extreem jonge gasten zijn he.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja we zullen zien bij BMI zie ik dan nog enige potentie, maar waar dat blinde geloof in Nelom vandaan komt begrijp ik dan echt niks vanOm vervolgens Ajacieden te beschuldigen van het overhypen van jeugdspelers.
Zal best maar in een goed draaiend elftal speel je al snel paar klasse beter dan je in werkelijkheid bent. Daarbij zal je ook niemand bij Ajax horen zeggen dat Blind van het niveau Ajax is. Die mag volgend jaar lekker richting een club als Nac/Roda.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BMI,De Vrij maar ook Nelom in mindere mate spelen prima wedstrijden. Vergeet niet dat het extreem jonge gasten zijn he.
Die Blind bijvoorbeeld is ook alweer 22.
Nelom heb ik nog niet gehoord en lijkt me ook bullshit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best maar in een goed draaiend elftal speel je al snel paar klasse beter dan je in werkelijkheid bent. Daarbij zal je ook niemand bij Ajax horen zeggen dat Blind van het niveau Ajax is. Die mag volgend jaar lekker richting een club als Nac/Roda.
Het ging hier over Feyenoorders die Ajax talenten afkraken en de fans beschuldigen van overhypen maar vervolgens wel spelers als Nelom in het Nederlands elftal willen zien.
Bruma speelt niet door blessureleed, maar heeft mij ook nog totaal niet weten te overtuigen. Wat dat betreft is het maar mooi dat Heitinga zijn vorm weer bij Everton heeft weten te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nelom heb ik nog niet gehoord en lijkt me ook bullshit.
Indi gaat een hele grote worden, mag je van mij aannemen. Groter nog als een Stefan de Vrij die hij nu terecht op de bank houdt.
Bij jullie zie je gewoon nauwelijks jonge gasten die het niveau echt aankunnen lopen. Zeker geen verdedigers.
Probleem met verdedigers in Oranje is natuurlijk wel schrijnend aan het worden. De Brumaatjes en Aanholtjes die nauwelijks spelen heb je ook niks aan. Misschien moet je dan een keer wat experimenteren als Betje zijnde.
Dat ze nog mijlenver van het niveau Stam, De Boer of V Bronckhorst afzitten ziet elk blind paard.
Niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AHZe zijn er gelukkig mee gestopt.
Ik hoorde het donderdag nog.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar... ok raar misschien heb ik me er voor leren af te sluiten
Gewoon omdat het zo is natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik, Gijpie en Johan hebben er meer kijk op dan jullie hier.
Blijf het vervelend vinden dat Guidetti de spot drijft met mijn oogafwijking.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Gewoon omdat het zo is natuurlijk
Verdient wel een ban eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf het vervelend vinden dat Guidetti de spot drijft met mijn oogafwijking.
Geef jij hem aan. Tegen de tijd dat ik raak klik ben ik weer een uur verder met mijn oogafwijkingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdient wel een ban eigenlijk
Ok man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef jij hem aan. Tegen de tijd dat ik raak klik ben ik weer een uur verder met mijn oogafwijking
Is ook wel zo. Af en toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms ben ik bang dat jij die Nu.nl stripjes van Knudde echt kan waarderen tienermoeder Joho.
de hele maand februari ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie tot wanneer Sport 1 vrij te ontvangen is?
Thanks gijpiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
de hele maand februari ouwe reus
Zolang Beatrix maar blijft leven. Al is het maar omdat ze in Delft zal worden bijgezet wat inhoudt dat de gehele stad weer wordt afgesloten.quote:
I give a shit.quote:
Beatrix zal het ook niet redden door de stress en spanningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Beatrix maar blijft leven. Al is het maar omdat ze in Delft zal worden bijgezet wat inhoudt dat de gehele stad weer wordt afgesloten.
Mabel wordt wel weer vrijgezel of is die ondertussen al enigszins verlept? Ajacied dit is een vraag aan jou als royalty watcher.quote:
Why the fuck would you give a shit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I give a shit.
[..]
Beatrix zal het ook niet redden door de stress en spanning
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mabel wordt wel weer vrijgezel of is die ondertussen al enigszins verlept? Ajacied dit is een vraag aan jou als royalty watcher.
quote:
mine enlisch is not zo good.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Why the fuck would you give a shit?
[..]
[..]
Moest ik ook gelijk aandenkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk daar zit 4LF die jongen is vaak op tv hoor
[ afbeelding ]
Ik pas daar 3 keer inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk daar zit 4LF die jongen is vaak op tv hoor
[ afbeelding ]
Ken deze twee nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Leeft hij nog steeds ?quote:
quote:
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.quote:Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne
Duitsersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd terwijl het advies nog wel van Duitse vrouwmensen kwam.
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slechtquote:
Ga het direct naar haar sturen. Altijd al een stiefvader willen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.
Kom op man, dit was een #1 hit back in the daysquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Kom op man, dit was een #1 hit back in the days
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegen. Bericht verstuurd Jojojojojoortje is binnen dat kan niet anders.
Lil Wayne.. die is goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelenquote:
Je vindt Kempi ook goed, of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan gooi ik 2 Brothers On The 4th Floor in het topiek.
[..]
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelen![]()
Hij denkt dat hij ook kan rappen. dus denk het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou die gozer werkelijk denken dat hij gitaar kan spelen![]()
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:07 schreef msnk het volgende:
Kijk ik was toen 7, dus ik heb een excuus waarom ik Nakatomi en Mental Theo leuk vond.
Maar de meeste fans waren toch zeker 20+ of niet?
Wow... teleurstellend... die Duitsers hebben me dus gewoon zitten voorliegen.quote:
Scooter vond ik ook wel erg leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |