Ik kan stiekem vaak wel met Turken opschieten online. Zolang je die knoflooklucht maar niet hoeft te ruiken he... Sorry MSNK maar dan moet je maar geen Christelijke Metal luisteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je iets tegen indo's?
Fucking turken altijd.
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Alhoewel het ook aan jou gelegen kan hebben.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falcon punch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een 14-jarige zwanger gemaakt, wat moet ik doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan stiekem vaak wel met Turken opschieten online. Zolang je die knoflooklucht maar niet hoeft te ruiken he... Sorry MSNK maar dan moet je maar geen Christelijke Metal luisteren.
Aborteren met een breinaald.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Anaal, schijn je de baby er uit te drukken. Iig dat leerde ik altijd op zondagschool.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Roundhouse kick in de onderbuik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Paul hoor jij als zingende Limboer niet bezopen vreemd te gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Roundhouse kick in de onderbuik.
Morgen gaat het pas loesoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul hoor jij als zingende Limboer niet bezopen vreemd te gaan?
Hij zei dat die geen nigger is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook een aap die niet van slingeren houdt zijn (Anti liaan)
"Jij hebt toch ook ooit met sneeuw gespeeld? Hoe zou hij zich hebben gevoeld onder een dikke pak sneeuw?"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Ik wordt er echt schijtziek van dat er allemaal irrelevante mensen gevraagd wordt om een persoonlijke ervaring met Friso te delen.
Jij kijkt P&W he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
Ik wordt er echt schijtziek van dat er allemaal irrelevante mensen gevraagd wordt om een persoonlijke ervaring met Friso te delen.
Ik zag het ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kijkt P&W he?
Is dat een vrouw of een man?
Per se.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet elke afgekeurde slaaf was perse of is nog zwart.
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je diploma. Ik ga Tong tenminste achterna.
Deze man zijn ogen gaan ook elke kant op.quote:
Hoe gaat je studie dan? Of sta je alweer op afhaken?quote:
Ze hebben in belgie azerty toetsenbordenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over turken gesproken ik heb laatst op deze site geleerd dat ze daar hele andere toetsenborden hebben. Stond ik van te kijken, mogen jullie best van me weten hoor.
Ik ken jou nog niet. stel je eens voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over turken gesproken ik heb laatst op deze site geleerd dat ze daar hele andere toetsenborden hebben. Stond ik van te kijken, mogen jullie best van me weten hoor.
Wel een goede vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kijkt P&W he?
Is dat een vrouw of een man?
Boss Hoggggg, durrrrr.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet. stel je eens voor
quote:
Gewoon op zijn Duits ontbijten met 5 halve liters.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer de hele dag leuk doen.![]()
Je bent een clown met carnaval?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer de hele dag leuk doen.![]()
Zweden, Finland en Noorwegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Loopt die over fucking Ventrilo en een IRC-BOT te praten en mensen zien dat als hip en stoer
Achja, anders gaan wij het over de marktwaarden hebben van eredivisie spelers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Vriendjes en ander gespuis nou niet weer met game afkortingen gaan strooien hoor
word.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:55 schreef inZanity het volgende:
Word tijd dat de maas Limburg eens vol doet stromen met dat kutcarnaval en doe Brabant er ook gelijk bij.
Jeetje dat is wel een hoop water in 1x hoor. Voorspel jij een dusdanige klimaatverandering dat er een extreme hoeveelheid extra smeltwater vrij komt?quote:
tyfys ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Krijg de tyfus. Met taalgekanker altijd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel een hoop water in 1x hoor. Voorspel jij een dusdanige klimaatverandering dat er een extreme hoeveelheid extra smeltwater vrij komt?
quote:
Hij is 100% anti PVV.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zo'n rotterdamse hardcore gabber.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zo'n rotterdamse hardcore gabber.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan gabbers en gabbermuziek. Nog erger dan carnaval man. Kutnazi's.
Hou ons niet in spanning gapquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan gabbers en gabbermuziek. Nog erger dan carnaval man. Kutnazi's.
Achja, eerst kampioen worden. en dan 21-12-2012 allemaal doodgaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel schokkend nieuws. Ik voel me ineens ook niet meer zo veilig
Stfu nigga.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanwaar al die filmpjes Smoofie?
inbe4 WoW of BF3.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk spel zal ik eens gaan spelen Smoofski?
Pim pam pet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Wow al eens een volle maand gespeeld. Toen bleek het per maand geld te kosten.quote:
Nee dat soort spelletjes stel ik uit tot mijn pensioen zodat het nog fris en leuk is tegen die tijd.quote:
Skyrim.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon Engels.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de taal niet in dat spel.
Dat bedoel ik...quote:
Die band is vooral grappig.quote:
Metal zelfs... Death Metal zelfs.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven
Turk die van rock houdtx 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |