Ga m anders ff pijpen ofzo joh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, staat er los van denk ik. Als je feitelijk kijkt wat hij nou precies fout doet dan is er niet veel te ontdekken. Dat iemand een zeer slecht gevoel voor humor heeft (wat ik eigenlijk ook wel mee vindt vallen) kan je iemand niet kwalijk nemen.
Zeg eerlijk jij bent een mocro toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga m anders ff pijpen ofzo joh.
Daar ben jij toch voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
True, maar die zijn ook gesloten. Maar hij doet het niet met de intentie om te baggeren, dat is serieus z'n humor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat zijn ONZ topics niet in VBL horen, gisteren maakte hij er ook weer een stuk of 4 op rij.
Messi of C. Ronaldo? Ik vind Messi toch wel een klasse beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg eerlijk jij bent een mocro toch?
quote:
Ik denk dat de marktwaarde van Eriksen 5 miljoen is. Gewoon omdat het zo is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Messi of C. Ronaldo? Ik vind Messi toch wel een klasse beter.
Messi mag Ronaldo z'n veters nog niet strikken man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Messi of C. Ronaldo? Ik vind Messi toch wel een klasse beter.
Wel jammer dat GGMM onze posts verwijderde toen. Ik kwam net lekker opgang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat de marktwaarde van Eriksen 5 miljoen is. Gewoon omdat het zo is.
Hij weet toch dat ze allemaal gesloten worden, dus weet hij ook wel dat het baggeren is en niet in VBL hoort. Maar goed blijkbaar heeft hij een speciale behandeling ofzo nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar die zijn ook gesloten. Maar hij doet het niet met de intentie om te baggeren, dat is serieus z'n humor.
GGMM heeft geen humorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat GGMM onze posts verwijderde toen. Ik kwam net lekker opgang.
GGMM is gewoon mongooltje joh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat GGMM onze posts verwijderde toen. Ik kwam net lekker opgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |