Ik heb wel een klein beetje met hem te doen, als je bijna 50 bent en je zit nog constant op fok en je hebt nog nooit iets van de wereld gezien, is er ergens iets mis gegaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde. Ik wel.
Maar vroeger had ik ook een pleurishekel aan hem.
Meer medelijden met die jongen. Zijn grapjes zijn echt om te janken zo slecht. Al zit er af en toe wel een leuke tussen, maar dat is 1 uit 100.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wel bij Tong dus, can't help it.
Ik vond Tong jaren terug ook bloedirritant, nu niet meer.
Kinderachtiger geworden. Wat wil je als je eenmaal tot een punt zakt dat je moderator op een openbaar internetforum wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn wij dan gegroeid of is tong grappiger geworden?
Als Happel online is, binnen 3 posts een slotje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef msnk het volgende:
Ik ontwijk zijn topics altijd omdat ik weet dat het topic binnen 10 posts een slotje krijgt. Hoef geen topics van 5 posts in mijn PH.
Dat beeld bestaat er over hem, maar hij doet niks kwaads.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein beetje met hem te doen, als je bijna 50 bent en je zit nog constant op fok en je hebt nog nooit iets van de wereld gezien, is er ergens iets mis gegaan.
Ja hallo hij krijgt er wel salaris voor he. Dat is toch anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein beetje met hem te doen, als je bijna 50 bent en je zit nog constant op fok en je hebt nog nooit iets van de wereld gezien, is er ergens iets mis gegaan.
Je kijkt heus wel tegen een moderator op, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtiger geworden. Wat wil je als je eenmaal tot een punt zakt dat je moderator op een openbaar internetforum wordt.
True, er is wel wat mis gegaan ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtiger geworden. Wat wil je als je eenmaal tot een punt zakt dat je moderator op een openbaar internetforum wordt.
Hij doet idd niks kwaads, en bij veel kan hij ook niks kwaads doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat beeld bestaat er over hem, maar hij doet niks kwaads.
Ja, die ene.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er al eigenlijk al een user op Fok die voor alle topclubs; PSV, Ajax, Twente is geweest?
Een echte fokbaby. Joehee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch Jojoortje... als je je laat bezwangeren door Tong dan is de vader van je kind toch nog binnen 1 groep een legende. Ik zou er voor gaan.
Fucking hell man, hoe de fuck kan een Warcraft III nerd zo beroemd worden met paupermuziekquote:
Twente topclub?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er al eigenlijk al een user op Fok geweest die voor alle topclubs; PSV, Ajax, Twente is geweest?
Meh, staat er los van denk ik. Als je feitelijk kijkt wat hij nou precies fout doet dan is er niet veel te ontdekken. Dat iemand een zeer slecht gevoel voor humor heeft (wat ik eigenlijk ook wel mee vindt vallen) kan je iemand niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij doet idd niks kwaads, en bij veel kan hij ook niks kwaads doen.
Twente een topclub noemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er al eigenlijk al een user op Fok geweest die voor alle topclubs; PSV, Ajax, Twente is geweest?
He! Warcraft 3 heb zelfs ik nog gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Fucking hell man, hoe de fuck kan een Warcraft III nerd zo beroemd worden met paupermuziek
Oh wacht, beantwoorde ik nou net mijn eigen vraag
Ok, ok.quote:
Ik vind dat zijn ONZ topics niet in VBL horen, gisteren maakte hij er ook weer een stuk of 4 op rij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, staat er los van denk ik. Als je feitelijk kijkt wat hij nou precies fout doet dan is er niet veel te ontdekken. Dat iemand een zeer slecht gevoel voor humor heeft (wat ik eigenlijk ook wel mee vindt vallen) kan je iemand niet kwalijk nemen.
Ga m anders ff pijpen ofzo joh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, staat er los van denk ik. Als je feitelijk kijkt wat hij nou precies fout doet dan is er niet veel te ontdekken. Dat iemand een zeer slecht gevoel voor humor heeft (wat ik eigenlijk ook wel mee vindt vallen) kan je iemand niet kwalijk nemen.
Zeg eerlijk jij bent een mocro toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga m anders ff pijpen ofzo joh.
Daar ben jij toch voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
True, maar die zijn ook gesloten. Maar hij doet het niet met de intentie om te baggeren, dat is serieus z'n humor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat zijn ONZ topics niet in VBL horen, gisteren maakte hij er ook weer een stuk of 4 op rij.
Messi of C. Ronaldo? Ik vind Messi toch wel een klasse beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg eerlijk jij bent een mocro toch?
quote:
Ik denk dat de marktwaarde van Eriksen 5 miljoen is. Gewoon omdat het zo is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Messi of C. Ronaldo? Ik vind Messi toch wel een klasse beter.
Messi mag Ronaldo z'n veters nog niet strikken man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Messi of C. Ronaldo? Ik vind Messi toch wel een klasse beter.
Wel jammer dat GGMM onze posts verwijderde toen. Ik kwam net lekker opgang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat de marktwaarde van Eriksen 5 miljoen is. Gewoon omdat het zo is.
Hij weet toch dat ze allemaal gesloten worden, dus weet hij ook wel dat het baggeren is en niet in VBL hoort. Maar goed blijkbaar heeft hij een speciale behandeling ofzo nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar die zijn ook gesloten. Maar hij doet het niet met de intentie om te baggeren, dat is serieus z'n humor.
GGMM heeft geen humorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat GGMM onze posts verwijderde toen. Ik kwam net lekker opgang.
GGMM is gewoon mongooltje joh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat GGMM onze posts verwijderde toen. Ik kwam net lekker opgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |