Kon bij jou toch al niet lager.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort grappen maakt een maagd nietJe bent in achting gedaald bah wat ordinair.
Je wilt toch een echte man kweken, geen jantje vertonghenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alvast een beetje laten integreren in het vrouwen-wereldje.
Daarom staat er waarschijnlijk. Omdat dat meestal het geval is bij zulke scenario'squote:
Nee, ik sta lager.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kon bij jou toch al niet lager.
Ja over spleetkutjes lulde die laatst, rare gastquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die roept ook dat hij een zoon en dochter heeft en een Taiwanese vrouw of zoiets.
Nee ben gewoon erg slecht in flirten probeer je al een maand te veroveren maar dat is nu ook wel klaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kon bij jou toch al niet lager.
Bansheequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Daarom staat er waarschijnlijk. Omdat dat meestal het geval is bij zulke scenario's
Meestal
Willekeurig woord: kipnugget²
Niet snel van onderwerp veranderen nu.quote:
Ik wil Jan Vertonghen kweken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Je wilt toch een echte man kweken, geen jantje vertonghen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje was dus een tienermoeder hahahahaha
Gewoon zo doorgaan danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil Jan Vertonghen kweken.
Wie? Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet jij wat er met HaagsPietje is gebeurt?
Dacht dat dit alleen in adam noord en west gebeurde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Nee 24 - 3 Stokstaart... en nu mijn stalk materiaal van Jojoortje vernietigen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |