Kon bij jou toch al niet lager.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort grappen maakt een maagd nietJe bent in achting gedaald bah wat ordinair.
Je wilt toch een echte man kweken, geen jantje vertonghenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alvast een beetje laten integreren in het vrouwen-wereldje.
Daarom staat er waarschijnlijk. Omdat dat meestal het geval is bij zulke scenario'squote:
Nee, ik sta lager.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kon bij jou toch al niet lager.
Ja over spleetkutjes lulde die laatst, rare gastquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die roept ook dat hij een zoon en dochter heeft en een Taiwanese vrouw of zoiets.
Nee ben gewoon erg slecht in flirten probeer je al een maand te veroveren maar dat is nu ook wel klaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kon bij jou toch al niet lager.
Bansheequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Daarom staat er waarschijnlijk. Omdat dat meestal het geval is bij zulke scenario's
Meestal
Willekeurig woord: kipnugget²
Niet snel van onderwerp veranderen nu.quote:
Ik wil Jan Vertonghen kweken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Je wilt toch een echte man kweken, geen jantje vertonghen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje was dus een tienermoeder hahahahaha
Gewoon zo doorgaan danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil Jan Vertonghen kweken.
Wie? Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet jij wat er met HaagsPietje is gebeurt?
Dacht dat dit alleen in adam noord en west gebeurde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Nee 24 - 3 Stokstaart... en nu mijn stalk materiaal van Jojoortje vernietigen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Nieuw account.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet jij wat er met HaagsPietje is gebeurt?
Ik heb ze nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee 24 - 3 Stokstaart... en nu mijn stalk materiaal van Jojoortje vernietigen.
Nee man. Mensen die Pietje heten verdienen dat niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gebanned. Kun jij voor een unban zorgen?
Wat is deze...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht dat dit alleen in adam noord en west gebeurde.
Waar rook is = vuur. Ze heeft vast meerdere andere kinderen uit eerdere relaties die zaadsletquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee 24 - 3 Stokstaart... en nu mijn stalk materiaal van Jojoortje vernietigen.
Nee het was eigenlijk zo slecht dat ik me er nu voor schaam.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geniet wel van overduidelijke trolls die zelf denken dat ze helemaal geweldig bezig zijn
De_Kromme ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geniet wel van overduidelijke trolls die zelf denken dat ze helemaal geweldig bezig zijn
Wat die kleine aapjes daar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is deze...
Als er ergens 12-jarige moeders zijn, is dat toch echt Zuid-Oost jonge.
Aha.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie posten, denk ik van:
Met z'n debiele smiley elke keer.
Dat heb ik bij Tong, nog nooit om gelachen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie posten, denk ik van:
Met z'n debiele smiley elke keer.
Ik ben bang dat ze in werkelijkheid ook helemaal niet blond is, maar dat ze op de Arische tour meer Duitsers kon scorenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar rook is = vuur. Ze heeft vast meerdere andere kinderen uit eerdere relaties die zaadslet
Ik zou het wel doen denk ik, de hamburger geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:27 schreef msnk het volgende:
Pijpen voor een hamburger...
FF serieus...Gooi jezelf dan gelijk van een brug.
Ach, hij bedoelt het lang niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De_Kromme ?
Met zijn open sollicitatie voor VBL mod.
Ajax topic zit er vol mee. Probleem is dat ze de oprechte notoire domoren ook meetrekken in hun haat. Waardoor je na een dagje Ajax reeks eigenlijk niet meer begrijpt waarom de club uberhaupt nog bestaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De_Kromme ?
Met zijn open sollicitatie voor VBL mod.
Zonde. Ik wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Tong, nog nooit om gelachen.
Uhum...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik wel bij Tong dus, can't help it.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Tong, nog nooit om gelachen.
Zijn wij dan gegroeid of is tong grappiger geworden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wel bij Tong dus, can't help it.
Ik vond Tong jaren terug ook bloedirritant, nu niet meer.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhum...Daar twijfel ik nog bij die blijft wel heel lang teren op 1 onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste. Sowieso.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn wij dan gegroeid of is tong grappiger geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |