Mij ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij probeert mij steeds boos te krijgen. Gelukkig heb ik GGMM aan mijn kant
Uit zeer betrouwbare bronquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord? Zou wel terecht zijn overigens.
Oh, zo, ik dacht dat je forums in de zin van ONZ, KLB bedoelde enzo, maar dat doen de FA's, dus daar kunnen mods niks aan doen dat er voor het forum geen banmeldtopic is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Australie moet je gewoon standaard overs spelen. Daar verdedigen ze volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, 10/10
Totaal onverdiend verloren ook
Ik heb je account gehacked...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter? Dat gerucht heb ik zelf de wereld in geholpen.
Tjah, ze spelen ontzettend vaak Under dit seizoen dus dat durf ik niet aan...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Australie moet je gewoon standaard overs spelen. Daar verdedigen ze volgens mij niet.
Waar is dat Friso topic dan trouwens. Ik wil ook mee doen met de ramptoeristen
Nee van een GAM modquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter? Dat gerucht heb ik zelf de wereld in geholpen.
Klopt het dat Moslims in Turkije hun eigen vader moeten begraven bijv. en nog wat van die cerimonele onzin?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
'Doodstraf voor afvalligheid in moslimlanden'
WTF is dit nou weer voor een nieuwsartikel3,5 zinnetjes maar
![]()
Nederlandse journalistiek
ISRAEL HIER VER VANDAAN!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Waaaaaar, komen joden toch vandaan?!
Hahahahaha WTFquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt het dat Moslims in Turkije hun eigen vader moeten begraven bijv. en nog wat van die cerimonele onzin?
Nee, dat denk je alleen maar.quote:
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN!!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VINDEN JODEN VOETBAL FIJN?!?!?!
JALALALALALLAAL! AJAAAAX AJAAAAX!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN!!!!
AMSTERDAM!! AMSTERDAM!!! AMSTERDAAAM!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat denk je alleen maar.
Dat is ook de enige reden dat je mij zogenaamd een goede mod vindt.
Wie is die mc-gast die in de arena liep te schreeuwen.Om liedjes te zingen zeg maarquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een geintje.
Ik heb gvd echt geen humor
Dani, en jawel, doet die pauper al tijden/quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is die mc-gast die in de arena liep te schreeuwen.Om liedjes te zingen zeg maarDat was toch eerst niet zo?
Heb ik ook soms niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon geen ondergoed blijven dragen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon een dekentje om je heen. Heb je niks meer nodig.
Toch wel plaatsvervangende schaamte tijdens de huldiging...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dani, en jawel, doet die pauper al tijden/
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Toch wel plaatsvervangende schaamte tijdens de huldiging...
In het amateurvoetbal zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Er zal een tijd komen dat Ajax weer gaat heersen
Ga haar dan voorlezen in plaats van hier te zijn kutmoederquote:
dat is toch de capo di tutti capi van 410?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is die mc-gast die in de arena liep te schreeuwen.Om liedjes te zingen zeg maarDat was toch eerst niet zo?
Al gedaan vanavond man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga haar dan voorlezen in plaats van hier te zijn kutmoeder
Maakt niet uit dan zit het nog volquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer? Jezusquote:
3 jarige kids liggen er na sesamstraat al in ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu in bed bij mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer? Jezus
Schijnt dat baby's sneller in slaap vallen als je ze op de buik legt, hoofd omlaag dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer? Jezus
Jij bent moeder ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu in bed bij mij.
Die van mij is bang voor Pinoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
3 jarige kids liggen er na sesamstraat al in ouwe reus
ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
3 jarige kids liggen er na sesamstraat al in ouwe reus
Royal sadness dat iedereen tegenwoordig zomaar aan kinderen mag beginnen.quote:
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu in bed bij mij.
Met een kussen op hun hoofd zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt dat baby's sneller in slaap vallen als je ze op de buik legt, hoofd omlaag dus.
Wie van deze is de vader ?quote:
Sowieso seksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Royal sadness dat iedereen tegenwoordig zomaar aan kinderen mag beginnen.
En kinderachtig.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso seksbah al die sappen enzo.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie van deze is de vader ?
leons
psvleons
lijpie
psvdiablo
psvcubo
psvhooli
psvcoach
leonpsv
icebodhi
wittegorilla
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie van deze is de vader ?
leons
psvleons
lijpie
psvdiablo
psvcubo
psvhooli
psvcoach
leonpsv
icebodhi
wittegorilla
Wil wel eens helpen ja. Als je hard genoeg drukt krijgen ze die rust alsof ze weer in de baarmoeder zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met een kussen op hun hoofd zeker
Gewoon jezelf helemaal in latex hullen manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of FCT,PSV.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
Je zorgt er wel voor dat het een Ajax-fan wordt he?
FUCK je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HAHAHAH xDquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Sorry ik ben aan het trollen. Ik ben nog helemaal geen moeder.
dat kind krijgt een verknipte opvoeding en springt voor de trein als het 7 is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
Je zorgt er wel voor dat het een Ajax-fan wordt he?
Die dingen zijn voor meisjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik probeer mijn zoon multicultureel op te voeden. Daarom een neger.en omdat Ajax.
Dat hoeft dus niet he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef msnk het volgende:
[..]
FUCK je hebt gelijkDit betekent dat jojo, waarschijnlijk, seks heeft gehad.
Brrrrr
Nu geloven we je niet meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ja ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Dat soort grappen maakt een maagd nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Alvast een beetje laten integreren in het vrouwen-wereldje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Die dingen zijn voor meisjes
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort grappen maakt een maagd nietJe bent in achting gedaald bah wat ordinair.
Daar gaat al je geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |