Ga haar dan voorlezen in plaats van hier te zijn kutmoederquote:
dat is toch de capo di tutti capi van 410?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is die mc-gast die in de arena liep te schreeuwen.Om liedjes te zingen zeg maarDat was toch eerst niet zo?
Al gedaan vanavond man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga haar dan voorlezen in plaats van hier te zijn kutmoeder
Maakt niet uit dan zit het nog volquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer? Jezusquote:
3 jarige kids liggen er na sesamstraat al in ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu in bed bij mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer? Jezus
Schijnt dat baby's sneller in slaap vallen als je ze op de buik legt, hoofd omlaag dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer? Jezus
Jij bent moeder ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu in bed bij mij.
Die van mij is bang voor Pinoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
3 jarige kids liggen er na sesamstraat al in ouwe reus
ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
3 jarige kids liggen er na sesamstraat al in ouwe reus
Royal sadness dat iedereen tegenwoordig zomaar aan kinderen mag beginnen.quote:
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ze ligt nu in bed bij mij.
Met een kussen op hun hoofd zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt dat baby's sneller in slaap vallen als je ze op de buik legt, hoofd omlaag dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |