Nelom heb ik nog niet gehoord en lijkt me ook bullshit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best maar in een goed draaiend elftal speel je al snel paar klasse beter dan je in werkelijkheid bent. Daarbij zal je ook niemand bij Ajax horen zeggen dat Blind van het niveau Ajax is. Die mag volgend jaar lekker richting een club als Nac/Roda.
Het ging hier over Feyenoorders die Ajax talenten afkraken en de fans beschuldigen van overhypen maar vervolgens wel spelers als Nelom in het Nederlands elftal willen zien.
Bruma speelt niet door blessureleed, maar heeft mij ook nog totaal niet weten te overtuigen. Wat dat betreft is het maar mooi dat Heitinga zijn vorm weer bij Everton heeft weten te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nelom heb ik nog niet gehoord en lijkt me ook bullshit.
Indi gaat een hele grote worden, mag je van mij aannemen. Groter nog als een Stefan de Vrij die hij nu terecht op de bank houdt.
Bij jullie zie je gewoon nauwelijks jonge gasten die het niveau echt aankunnen lopen. Zeker geen verdedigers.
Probleem met verdedigers in Oranje is natuurlijk wel schrijnend aan het worden. De Brumaatjes en Aanholtjes die nauwelijks spelen heb je ook niks aan. Misschien moet je dan een keer wat experimenteren als Betje zijnde.
Dat ze nog mijlenver van het niveau Stam, De Boer of V Bronckhorst afzitten ziet elk blind paard.
Niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AHZe zijn er gelukkig mee gestopt.
Ik hoorde het donderdag nog.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar... ok raar misschien heb ik me er voor leren af te sluiten
Gewoon omdat het zo is natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik, Gijpie en Johan hebben er meer kijk op dan jullie hier.
Blijf het vervelend vinden dat Guidetti de spot drijft met mijn oogafwijking.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Gewoon omdat het zo is natuurlijk
Verdient wel een ban eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf het vervelend vinden dat Guidetti de spot drijft met mijn oogafwijking.
Geef jij hem aan. Tegen de tijd dat ik raak klik ben ik weer een uur verder met mijn oogafwijkingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdient wel een ban eigenlijk
Ok man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef jij hem aan. Tegen de tijd dat ik raak klik ben ik weer een uur verder met mijn oogafwijking
Is ook wel zo. Af en toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms ben ik bang dat jij die Nu.nl stripjes van Knudde echt kan waarderen tienermoeder Joho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |