Die derde ster jonguh!!!!11quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een arrogantie![]()
Maar ok, we zullen zien.
Hoe mooi, dat een Ajacied dat zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een arrogantie![]()
Maar ok, we zullen zien.
Ja, dat had je wel beloofd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik moet nog met de OP aan de slag
Die talenten, ik zie ze niet hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja ik begrijp jullie overtreffende toon wel. Ook ik word af en toe een beetje moe van het overdreven blinde vertrouwen in de Ajax jeugd omdat Cruijff stelt dat het zo hoort. Want ondanks dat deze visie zo hoort kan je nooit 100% op je jeugd vertrouwen. Tot zover dit verhaaltje er wordt toch niet op in gegaan in het SC topic
Ach ja... wat is talent. Ik hoor Feyenoorders regelmatig BMI en Nelom het Nederlands Elftal inroepen. Het is blijkbaar treurig in Nederland gesteld qua talent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die talenten, ik zie ze niet hoor.
En als ze dan een keer mogen opdraven omdat er blessures zijn verliezen jullie met 4-2 en 0-2.
Ik wil er ook best 1 in paint maken, maar dan eis ik wel dat deze ook werkelijk in gebruik zal worden genomen.quote:
Indi ontwikkeld zich prima en is fysiek erg sterk. Bovendien heeft het Nederlands elftal een enorm probleem met verdedigers. Indi kan makkelijk mee in Oranje in deze vorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... wat is talent. Ik hoor Feyenoorders regelmatig BMI en Nelom het Nederlands Elftal inroepen. Het is blijkbaar treurig in Nederland gesteld qua talent.
Dat deed Alje Schut ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Indi ontwikkeld zich prima en is fysiek erg sterk. Bovendien heeft het Nederlands elftal een enorm probleem met verdedigers. Indi kan makkelijk mee in Oranje in deze vorm.
Neutraliseerde De Jong prima in de wedstrijd tegen jullie
Ik zal zo ff een preview gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles is beter dan die 5 random pics die er nu staan.
Klopt,is niet zoveel voor nodig.quote:
Zal best, maar als back kwamen zijn voetballende talenten aan het licht en als dat de toekomst van het Nederlands elftal is hoop ik op een Mathijssen kloon. Hoe je ook wendt of keert speelt Feyenoord afwachten spel en willen ze dat de tegenstander het spel maakt. Daar waar in het Nederlands elftal wel wordt verwacht dat je een bal normaal kunt overspelen in de opbouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt,is niet zoveel voor nodig.
Maar BMI is natuurlijk niet 3, maar 6 klassen beter dan zo;n Schut.
En nog piepjong ook. Dat gaat een keiharde klasbak worden alleen al vanwege zijn fysiek en snelheid.
Hij is dan ook totaal geen back. Zelfde als je Guidetti in de goal zou zetten. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best, maar als back kwamen zijn voetballende talenten aan het licht en als dat de toekomst van het Nederlands elftal is hoop ik op een Mathijssen kloon. Hoe je ook wendt of keert speelt Feyenoord afwachten spel en willen ze dat de tegenstander het spel maakt. Daar waar in het Nederlands elftal wel wordt verwacht dat je een bal normaal kunt overspelen in de opbouw.
Had het net getypt, BSODquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal zo ff een preview geven
Naja we zullen zien bij BMI zie ik dan nog enige potentie, maar waar dat blinde geloof in Nelom vandaan komt begrijp ik dan echt niks vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook totaal geen back. Zelfde als je Guidetti in de goal zou zetten. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.
Gelukkig ziet Ronald dat nu ook in.
Verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het net getypt, BSOD
Alles weg
BMI,De Vrij maar ook Nelom in mindere mate spelen prima wedstrijden. Vergeet niet dat het extreem jonge gasten zijn he.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja we zullen zien bij BMI zie ik dan nog enige potentie, maar waar dat blinde geloof in Nelom vandaan komt begrijp ik dan echt niks vanOm vervolgens Ajacieden te beschuldigen van het overhypen van jeugdspelers.
Zal best maar in een goed draaiend elftal speel je al snel paar klasse beter dan je in werkelijkheid bent. Daarbij zal je ook niemand bij Ajax horen zeggen dat Blind van het niveau Ajax is. Die mag volgend jaar lekker richting een club als Nac/Roda.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BMI,De Vrij maar ook Nelom in mindere mate spelen prima wedstrijden. Vergeet niet dat het extreem jonge gasten zijn he.
Die Blind bijvoorbeeld is ook alweer 22.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |