Die derde ster jonguh!!!!11quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een arrogantie![]()
Maar ok, we zullen zien.
Hoe mooi, dat een Ajacied dat zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een arrogantie![]()
Maar ok, we zullen zien.
Ja, dat had je wel beloofd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik moet nog met de OP aan de slag
Die talenten, ik zie ze niet hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja ik begrijp jullie overtreffende toon wel. Ook ik word af en toe een beetje moe van het overdreven blinde vertrouwen in de Ajax jeugd omdat Cruijff stelt dat het zo hoort. Want ondanks dat deze visie zo hoort kan je nooit 100% op je jeugd vertrouwen. Tot zover dit verhaaltje er wordt toch niet op in gegaan in het SC topic
Ach ja... wat is talent. Ik hoor Feyenoorders regelmatig BMI en Nelom het Nederlands Elftal inroepen. Het is blijkbaar treurig in Nederland gesteld qua talent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die talenten, ik zie ze niet hoor.
En als ze dan een keer mogen opdraven omdat er blessures zijn verliezen jullie met 4-2 en 0-2.
Ik wil er ook best 1 in paint maken, maar dan eis ik wel dat deze ook werkelijk in gebruik zal worden genomen.quote:
Indi ontwikkeld zich prima en is fysiek erg sterk. Bovendien heeft het Nederlands elftal een enorm probleem met verdedigers. Indi kan makkelijk mee in Oranje in deze vorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... wat is talent. Ik hoor Feyenoorders regelmatig BMI en Nelom het Nederlands Elftal inroepen. Het is blijkbaar treurig in Nederland gesteld qua talent.
Dat deed Alje Schut ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Indi ontwikkeld zich prima en is fysiek erg sterk. Bovendien heeft het Nederlands elftal een enorm probleem met verdedigers. Indi kan makkelijk mee in Oranje in deze vorm.
Neutraliseerde De Jong prima in de wedstrijd tegen jullie
Ik zal zo ff een preview gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles is beter dan die 5 random pics die er nu staan.
Klopt,is niet zoveel voor nodig.quote:
Zal best, maar als back kwamen zijn voetballende talenten aan het licht en als dat de toekomst van het Nederlands elftal is hoop ik op een Mathijssen kloon. Hoe je ook wendt of keert speelt Feyenoord afwachten spel en willen ze dat de tegenstander het spel maakt. Daar waar in het Nederlands elftal wel wordt verwacht dat je een bal normaal kunt overspelen in de opbouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt,is niet zoveel voor nodig.
Maar BMI is natuurlijk niet 3, maar 6 klassen beter dan zo;n Schut.
En nog piepjong ook. Dat gaat een keiharde klasbak worden alleen al vanwege zijn fysiek en snelheid.
Hij is dan ook totaal geen back. Zelfde als je Guidetti in de goal zou zetten. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best, maar als back kwamen zijn voetballende talenten aan het licht en als dat de toekomst van het Nederlands elftal is hoop ik op een Mathijssen kloon. Hoe je ook wendt of keert speelt Feyenoord afwachten spel en willen ze dat de tegenstander het spel maakt. Daar waar in het Nederlands elftal wel wordt verwacht dat je een bal normaal kunt overspelen in de opbouw.
Had het net getypt, BSODquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal zo ff een preview geven
Naja we zullen zien bij BMI zie ik dan nog enige potentie, maar waar dat blinde geloof in Nelom vandaan komt begrijp ik dan echt niks vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook totaal geen back. Zelfde als je Guidetti in de goal zou zetten. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.
Gelukkig ziet Ronald dat nu ook in.
Verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het net getypt, BSOD
Alles weg
BMI,De Vrij maar ook Nelom in mindere mate spelen prima wedstrijden. Vergeet niet dat het extreem jonge gasten zijn he.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja we zullen zien bij BMI zie ik dan nog enige potentie, maar waar dat blinde geloof in Nelom vandaan komt begrijp ik dan echt niks vanOm vervolgens Ajacieden te beschuldigen van het overhypen van jeugdspelers.
Zal best maar in een goed draaiend elftal speel je al snel paar klasse beter dan je in werkelijkheid bent. Daarbij zal je ook niemand bij Ajax horen zeggen dat Blind van het niveau Ajax is. Die mag volgend jaar lekker richting een club als Nac/Roda.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BMI,De Vrij maar ook Nelom in mindere mate spelen prima wedstrijden. Vergeet niet dat het extreem jonge gasten zijn he.
Die Blind bijvoorbeeld is ook alweer 22.
Nelom heb ik nog niet gehoord en lijkt me ook bullshit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best maar in een goed draaiend elftal speel je al snel paar klasse beter dan je in werkelijkheid bent. Daarbij zal je ook niemand bij Ajax horen zeggen dat Blind van het niveau Ajax is. Die mag volgend jaar lekker richting een club als Nac/Roda.
Het ging hier over Feyenoorders die Ajax talenten afkraken en de fans beschuldigen van overhypen maar vervolgens wel spelers als Nelom in het Nederlands elftal willen zien.
Bruma speelt niet door blessureleed, maar heeft mij ook nog totaal niet weten te overtuigen. Wat dat betreft is het maar mooi dat Heitinga zijn vorm weer bij Everton heeft weten te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nelom heb ik nog niet gehoord en lijkt me ook bullshit.
Indi gaat een hele grote worden, mag je van mij aannemen. Groter nog als een Stefan de Vrij die hij nu terecht op de bank houdt.
Bij jullie zie je gewoon nauwelijks jonge gasten die het niveau echt aankunnen lopen. Zeker geen verdedigers.
Probleem met verdedigers in Oranje is natuurlijk wel schrijnend aan het worden. De Brumaatjes en Aanholtjes die nauwelijks spelen heb je ook niks aan. Misschien moet je dan een keer wat experimenteren als Betje zijnde.
Dat ze nog mijlenver van het niveau Stam, De Boer of V Bronckhorst afzitten ziet elk blind paard.
Niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AH OEH-AHZe zijn er gelukkig mee gestopt.
Ik hoorde het donderdag nog.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar... ok raar misschien heb ik me er voor leren af te sluiten
Gewoon omdat het zo is natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik, Gijpie en Johan hebben er meer kijk op dan jullie hier.
Blijf het vervelend vinden dat Guidetti de spot drijft met mijn oogafwijking.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Gewoon omdat het zo is natuurlijk
Verdient wel een ban eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf het vervelend vinden dat Guidetti de spot drijft met mijn oogafwijking.
Geef jij hem aan. Tegen de tijd dat ik raak klik ben ik weer een uur verder met mijn oogafwijkingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdient wel een ban eigenlijk
Ok man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef jij hem aan. Tegen de tijd dat ik raak klik ben ik weer een uur verder met mijn oogafwijking
Is ook wel zo. Af en toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms ben ik bang dat jij die Nu.nl stripjes van Knudde echt kan waarderen tienermoeder Joho.
de hele maand februari ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie tot wanneer Sport 1 vrij te ontvangen is?
Thanks gijpiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
de hele maand februari ouwe reus
Zolang Beatrix maar blijft leven. Al is het maar omdat ze in Delft zal worden bijgezet wat inhoudt dat de gehele stad weer wordt afgesloten.quote:
I give a shit.quote:
Beatrix zal het ook niet redden door de stress en spanningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Beatrix maar blijft leven. Al is het maar omdat ze in Delft zal worden bijgezet wat inhoudt dat de gehele stad weer wordt afgesloten.
Mabel wordt wel weer vrijgezel of is die ondertussen al enigszins verlept? Ajacied dit is een vraag aan jou als royalty watcher.quote:
Why the fuck would you give a shit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I give a shit.
[..]
Beatrix zal het ook niet redden door de stress en spanning
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mabel wordt wel weer vrijgezel of is die ondertussen al enigszins verlept? Ajacied dit is een vraag aan jou als royalty watcher.
quote:
mine enlisch is not zo good.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Why the fuck would you give a shit?
[..]
[..]
Moest ik ook gelijk aandenkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk daar zit 4LF die jongen is vaak op tv hoor
[ afbeelding ]
Ik pas daar 3 keer inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk daar zit 4LF die jongen is vaak op tv hoor
[ afbeelding ]
Ken deze twee nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Leeft hij nog steeds ?quote:
quote:
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.quote:Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne
Duitsersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd terwijl het advies nog wel van Duitse vrouwmensen kwam.
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slechtquote:
Ga het direct naar haar sturen. Altijd al een stiefvader willen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.
Kom op man, dit was een #1 hit back in the daysquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Kom op man, dit was een #1 hit back in the days
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegen. Bericht verstuurd Jojojojojoortje is binnen dat kan niet anders.
Lil Wayne.. die is goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelenquote:
Je vindt Kempi ook goed, of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan gooi ik 2 Brothers On The 4th Floor in het topiek.
[..]
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelen![]()
Hij denkt dat hij ook kan rappen. dus denk het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou die gozer werkelijk denken dat hij gitaar kan spelen![]()
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:07 schreef msnk het volgende:
Kijk ik was toen 7, dus ik heb een excuus waarom ik Nakatomi en Mental Theo leuk vond.
Maar de meeste fans waren toch zeker 20+ of niet?
Wow... teleurstellend... die Duitsers hebben me dus gewoon zitten voorliegen.quote:
Scooter vond ik ook wel erg leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |