Naja... Discussie... Ik kan eigenlijk wel lachen om Guidetti. Hij heeft dan ook altijd gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef msnk het volgende:
5mil voor Vertonghen??? Daar hebben jullie serieus een discussie over gehad?
Dat is toch geen geld manLaat hem dan maar lekker zijn contact uitdienen.
Jij hebt net zoveel kijk op voetbal als m'n Oma. En Gijp en Derksen zijn net de telegraaf manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik, Gijpie en Johan hebben er meer kijk op dan jullie hier.
Baas van het bankje. Van het tweede. Als hij niet ziek, zwak of misselijk is.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tyfuslijer 1eklasquote:
Het is niet de eerste keer, maar je bewijst vooral dat je zwak acteert tegenover ons. Immers, mensen die zeggen dat ze er verstand van hebben, hebben er vaak weinig verstand van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kunnen de overgebleven spelers Eriksen wel helpen. Die kan er toch niks van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop nog steeds op een terugkeer van Emanuelson zodat Ajax weer met 9 man een wedstrijd kan beginnen. Immers bestrijkt hij toch de gehele linkerflank.
Ik heb respect voor een persoon die zolang vrijwillig naar El Hamdaoui wil en kan kijken.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb respect voor een persoon die zolang vrijwillig naar El Hamdaoui wil en kan kijken.
Lol Johan zegt het, dus dan moet het wel waar zijn. Vertonghen gaat net als VDWiel niet voor minder dan 10 miljoen weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Volgend jaar gratis de deur uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:23 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol Johan zegt het, dus dan moet het wel waar zijn. Vertonghen gaat net als VDWiel niet voor minder dan 10 miljoen weg.
Jochie tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, ik denk, laat ik het maar simpel houden, voor ajacieden is NEC al moeilijk genoeg
Wat een dom wijf, damnquote:De vertrekkende Ajax-commissaris Marjan Olfers wil dat Johan Cruijff zijn excuses aanbiedt aan Edgar Davids. De opmerking van de voormalige 'nummer 14' dat Davids als commissaris bij Ajax is benoemd vanwege diens huidskleur, is volgens Olfers "racistisch" en zou in Engeland niet getolereerd worden. Dat zegt Olfers zaterdag in een vraaggesprek met NRC Handelsblad.
Ruim een week geleden besloot de raad van commissarissen van Ajax, als gevolg van een gerechtelijke uitspraak in een conflict tussen Cruijff (en enkele jeugdtrainers) en de overige leden van de rvc, gefaseerd terug te treden.
Volgens Olfers werd zij zelf ook beledigd door Cruijff. "Toen Cruijff mij toebeet dat ik commissaris was geworden omdat ik vrouw ben,
deed mij dat weinig. Cruijff was een geweldige voetballer, maar van besturen heeft hij geen kaas gegeten."
Die heeft de kranten/nieuws niet meer volgen om maar niet beledigd te worden wel heel letterlijk genomen. Ze loopt zeker paar maanden achter als ze nog steeds met deze kwestie rondlooptquote:
Als de Boer weg is en Mounir is nog steeds bij Ajax dan staat hij weer in de basis.quote:
Toch jammer dat het zo'n idioot is, want voetballen kan hij zeker wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als de Boer weg is en Mounir is nog steeds bij Ajax dan staat hij weer in de basis.
Het is nu te hopen dat hij optyft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |