de hele maand februari ouwe reusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie tot wanneer Sport 1 vrij te ontvangen is?
Thanks gijpiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
de hele maand februari ouwe reus
Zolang Beatrix maar blijft leven. Al is het maar omdat ze in Delft zal worden bijgezet wat inhoudt dat de gehele stad weer wordt afgesloten.quote:
I give a shit.quote:
Beatrix zal het ook niet redden door de stress en spanningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Beatrix maar blijft leven. Al is het maar omdat ze in Delft zal worden bijgezet wat inhoudt dat de gehele stad weer wordt afgesloten.
Mabel wordt wel weer vrijgezel of is die ondertussen al enigszins verlept? Ajacied dit is een vraag aan jou als royalty watcher.quote:
Why the fuck would you give a shit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I give a shit.
[..]
Beatrix zal het ook niet redden door de stress en spanning
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mabel wordt wel weer vrijgezel of is die ondertussen al enigszins verlept? Ajacied dit is een vraag aan jou als royalty watcher.
quote:
mine enlisch is not zo good.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Why the fuck would you give a shit?
[..]
[..]
Moest ik ook gelijk aandenkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk daar zit 4LF die jongen is vaak op tv hoor
[ afbeelding ]
Ik pas daar 3 keer inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk daar zit 4LF die jongen is vaak op tv hoor
[ afbeelding ]
Ken deze twee nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Leeft hij nog steeds ?quote:
quote:
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.quote:Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne
Duitsersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd terwijl het advies nog wel van Duitse vrouwmensen kwam.
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slechtquote:
Ga het direct naar haar sturen. Altijd al een stiefvader willen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.
Kom op man, dit was een #1 hit back in the daysquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Kom op man, dit was een #1 hit back in the days
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegen. Bericht verstuurd Jojojojojoortje is binnen dat kan niet anders.
Lil Wayne.. die is goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelenquote:
Je vindt Kempi ook goed, of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan gooi ik 2 Brothers On The 4th Floor in het topiek.
[..]
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelen![]()
Hij denkt dat hij ook kan rappen. dus denk het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou die gozer werkelijk denken dat hij gitaar kan spelen![]()
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:07 schreef msnk het volgende:
Kijk ik was toen 7, dus ik heb een excuus waarom ik Nakatomi en Mental Theo leuk vond.
Maar de meeste fans waren toch zeker 20+ of niet?
Wow... teleurstellend... die Duitsers hebben me dus gewoon zitten voorliegen.quote:
Scooter vond ik ook wel erg leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |