quote:
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.quote:Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne
Duitsersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met deze zin verover je elke Duitse aldus een aantal Duitsers ontmoet op een festival.
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd terwijl het advies nog wel van Duitse vrouwmensen kwam.
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slechtquote:
Ga het direct naar haar sturen. Altijd al een stiefvader willen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Jojoortje ... misschien dat het lukt.
Kom op man, dit was een #1 hit back in the daysquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Kom op man, dit was een #1 hit back in the days
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... Black Metal staat nog steeds op zijn tijd in de top40 in Noorwegen. Bericht verstuurd Jojojojojoortje is binnen dat kan niet anders.
Lil Wayne.. die is goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eurodance/Happy Hardcore vind ik best grappig op zijn tijd, maar dit is wel echt slecht
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelenquote:
Je vindt Kempi ook goed, of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan gooi ik 2 Brothers On The 4th Floor in het topiek.
[..]
Niet zo haten. Lil Wayne kan tenminste gitaar spelen![]()
Hij denkt dat hij ook kan rappen. dus denk het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou die gozer werkelijk denken dat hij gitaar kan spelen![]()
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:07 schreef msnk het volgende:
Kijk ik was toen 7, dus ik heb een excuus waarom ik Nakatomi en Mental Theo leuk vond.
Maar de meeste fans waren toch zeker 20+ of niet?
Wow... teleurstellend... die Duitsers hebben me dus gewoon zitten voorliegen.quote:
Scooter vond ik ook wel erg leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het ook wel grappig hoor. Net als Scooter op zijn tijd of Dune. Alleen bij R&B/Rap op enkele Eminem nummers na als ik heel eerlijk ben haak ik direct af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |