Stiekem vind je me wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een Haagse autist met een verstandelijke beperking als mod.. Dan nog beter GGMM..
Heb je die niet eerder gepost of heb ik een dejavu?quote:
Waarom doe je zo agressief?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een Haagse autist met een verstandelijke beperking als mod.. Dan nog beter GGMM..
Vind het sowieso opvallend dat er alleen maar ariërs worden aangenomen als Mod.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Neccccccquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Tegen wie moeten de talentlozen zondag?
Heb ik eerder gepost ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je die niet eerder gepost of heb ik een dejavu?
Ze spelen zaterdag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Tegen wie moeten de talentlozen zondag?
quote:
Ook lekker. Kan alles van NOFX wel waarderen, geniale band man. Americana van Offspring heb ik echt grijs gedraaid vroeger gooi m er nog steeds wel eens in als ik in zo'n bui ben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind ik leukerMaar zelf nooit echt into NOFX gekomen. Ben meer van The Offspring en zulks
Fallout 3 soundtracksquote:
Onze A1 loopt meer talent dan heel ajax incl het eerste bij elkaar manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi die belhamel bedoelde Feyenooit![]()
Dan zullen ze wel bovenaan staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onze A1 loopt meer talent dan heel ajax incl het eerste bij elkaar man
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook lekker. Kan alles van NOFX wel waarderen, geniale band man. Americana van Offspring heb ik echt grijs gedraaid vroeger gooi m er nog steeds wel eens in als ik in zo'n bui ben.
Ik speelde 'm op de X360, no mods for me brah.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fallout 3 soundtracksWas een mod die 200 extra liedjes gaf op je "radio" van die tijd
.
Jong Ajax is zo getalenteerd dat ze meer verdienen dan Feyenoord 1 spelers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben van 87.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?Iedereen die ik ken die NOFX goed vinden zijn meestal ergens mid of eind 20
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom staan ze 5 punten achter op Ajax A1.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.quote:
Hamlap speelt met Jong Ajax, niet met de A1.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.
Als je Affelay en El Hamdaoui in het 2e zet dan sta je wel bovenaan ja.
Aissati speelt weer bij de big boys hoor heeft zich direct in de kijker van Barcelona gespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.
Als je Affelay en El Hamdaoui in het 2e zet dan sta je wel bovenaan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |