Jij bent ook enorm veel oninteressanter dan deze prins, die al niet bijster interessant is. Ken je nagaan hoe oninteressant jij bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als het een Nederlander is dan haalt dat altijd het nieuws, misschien niet op TV, en zeker niet live, maar het is in dit geval een kind van de Koningin.... logisch dat het nieuws is.
Hij is wel flink aan het Twitteren ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Humberto, vertel ons meer!
Gefeliciteerd. Dat maakt voor de nieuwswaarde van zo'n gebeurtenis nog niks uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekker
De koningin is ook een uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekker
Ach zeur niet, dat hebben ze allang weggehaald.quote:
Politiek correcte jankbal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
Fijn, bedankt, we weten het nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
true truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
De koningin is ook een uitkeringstrekker.
Jij misschien niet, maar je begrijpt toch wel dat de media daar wel meer aandacht aan besteedt dan als het een "normaal" persoon zou zijn? Het zou net zo goed in het nieuws komen als het een bekende voetballer of een artiest was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
die leeft nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]good for you! Nou, vort, ga een necrologie van de gisteren op 91-jarige leeftijd overleden buurvrouw van je kapper schrijven!
Jaja, dat was al een kwartier geleden getwitterd, die lul lult iedereen na.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
Waarom moet ik steeds lachen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef Catbert het volgende:
Domme kneuzen die topicstarts kapen
[..]
Jij bent ook enorm veel oninteressanter dan deze prins, die al niet bijster interessant is. Ken je nagaan hoe oninteressant jij bent.
Maar hunnie hebben blauw bloed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Een normale uitkeringstrekker die in Lech gaat skien zou wel nieuws zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Idd. Al dat gezever ook op tv zeg. 'Hoe vaak gaan ze ook al weer naar Lech?' 'Wat zijn tips als je onder een lawine komt?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we hier een Slowchat van maken misschien? Het topic gaat wel erg snel.
Ja hoor, geen probleem. Watjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we hier een Slowchat van maken misschien? Het topic gaat wel erg snel.
Zolang kunnen ze daar ook niet mee wachten. Als hij echt dood is/gaat, dan zullen ze dat wel binnen een paar uur naar buiten moeten brengen. De media zit er bovenop (nouja, de NOS dus niet echt) en zoiets kun je niet meer dagen achter houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat dat bericht de komende dagen gaat komen ja, nog niet vandaag.
ik heb in de laatste paar maanden nog geeneen topic['s] gezien die zo snel gevult werden als dezequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar je begrijpt toch wel dat de media daar wel meer aandacht aan besteedt dan als het een "normaal" persoon zou zijn? Het zou net zo goed in het nieuws komen als het een bekende voetballer of een artiest was.
Ze hadden *boobies* er neer moeten zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Gisteren. het volgende:
Ik vind die nieuwslezeres echt een vet geil mokkel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Jullie gaan snel. Ik bedoel is hij nou daadwerkelijk in levensgevaar of niet. Ik formuleerde het een beetje onnozel, denk ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Jullie gaan snel. Ik bedoel is hij nou daadwerkelijk in levensgevaar of niet. Ik formuleerde het een beetje onnozel, denk ik.
Wow, deze grap is nog helemaal niet voorbij gekomen hier ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef Travel. het volgende:
NOS meldt dat Regilio Tuur heeft geholpen met uitgraven!
Waar komt dit eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
meervoudig trauma en schedelbasisfractuur zegt GS.
Ik bedoel meer dat het sterven een aantal dagen zal duren, denk ik. Hij is nu 'stabiel', dus het zal wel een kwestie zijn van zwelling in de hersenen weg proberen te krijgen, organen aan de praat proberen te krijgen, falen, stekker eruit trekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zolang kunnen ze daar ook niet mee wachten. Als hij echt dood is/gaat, dan zullen ze dat wel binnen een paar uur naar buiten moeten brengen. De media zit er bovenop (nouja, de NOS dus niet echt) en zoiets kun je niet meer dagen achter houden.
Klopt ja..ik kwam via twitter achter dat iemand van het koninklijke huis onder de lawine terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef YazooW het volgende:
Hij is wel flink aan het Twitteren ja.
Ik geloof het niet totdat ik het bij de NOS hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wow, deze grap is nog helemaal niet voorbij gekomen hier ofzo.
Ja, wat is er gebeurd met "pics or it didnt happen"?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier vandaan blijkbaar: http://www.oe24.at/oester(...)gin-Beatrix/56643814quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie het daar niet staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier vandaan blijkbaar: http://www.oe24.at/oester(...)gin-Beatrix/56643814
Niet van het Koninklijk Huis, wel van de Koninklijke familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even voor de goede orde, Prins Friso is geen lid meer van het Koninklijk Huis vanwege zijn huwelijk met Mabel (geen toestemmingswet aangenomen). Het ongeluk is dus een zuivere familie aangelegenheid.
quote:Een verwonding (ook: trauma, meervoud: traumata of letsel) is in de chirurgie een onderbreking van de continuïteit van een weefsel, bijvoorbeeld de huid of een bot, meestal door inwerking van uitwendig geweld.
quote:
quote:verwondingen aan verschillende organen of andere lichaamsdelen ten gevolge van een ongeval;bijvoorbeeld een gebroken bekken met een gescheurde blaas en een gescheurde milt
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet van het Koninklijk Huis, wel van de Koninklijke familie.
Nee, ik ook niet nu ik het verder doorlees. Op GS wordt het wel als dusdanig doorgelinkt. Beetje vreemd wel.quote:
Raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even voor de goede orde, Prins Friso is geen lid meer van het Koninklijk Huis vanwege zijn huwelijk met Mabel (geen toestemmingswet aangenomen). Het ongeluk is dus een zuivere familieaangelegenheid.
Echt he..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Document1 het volgende:
Waarom zou dit een klap zijn voor Lech? Echt NOS.
Inderdaad. Eindelijk die kutfamilie pleite hier, denken zequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Document1 het volgende:
Waarom zou dit een klap zijn voor Lech? Echt NOS.
Rutte heeft er dus geen invloed/verantwoordelijkheid over, de RVD wel, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de PR van de koninklijke familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even voor de goede orde, Prins Friso is geen lid meer van het Koninklijk Huis vanwege zijn huwelijk met Mabel (geen toestemmingswet aangenomen). Het ongeluk is dus een zuivere familieaangelegenheid.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.
nee, ze zijn goede vrienden met de familie hoorde ik op RTL van die chick van RTL Boulevard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Eindelijk die kutfamilie pleite hier, denken ze
Hij had gewoon schijt, en wilde niet wachten op iets wat hij waarschijnlijk niet zou krijgen (door Mabels verleden).quote:
Denk dat er binnenkort een lawineverbod daar wordt ingevoerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Mestras het volgende:
''Ik denk niet dat Lech erg blij zal zijn met dit ongeluk'' Really?
Je bent triest. Je hebt te punt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef aequus het volgende:
[..]
waarom? omdat het 'zeer ernstig' is omdat het over de almachtige zoon van de koningin gaat?![]()
Ja, daar kan ik ook helemaal niet tegen. Humberto Tan twitterde er laatst ook over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit soort topics zijn wel ideaal om mensen zonder humor te spotten. Niet de mensen met zwarte of ongepaste humor, gewoon de mensen die zó nodig de behoefte voelen om grappig te zijn en zó hard de plank misslaan.
Ik geef hem wel gelijk eigenlijk. Ik ken haar verleden niet maar ik vind het sowieso bespottelijk dat d'r toestemming moet worden gegeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij had gewoon schijt, en wilde niet wachten op iets wat hij waarschijnlijk niet zou krijgen (door Mabels verleden).
WE CNN NAO!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Kijk ons eens belangrijk zijn, CNN bericht over ons
En de NOS maakt er 'officieel geen lid van het koninklijk huis' van, terwijl het koninklijk huis niets anders is dan een officiele aanduiding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.
Dat inderdaad. Dom volk dat 2 uur na de eerste keer nog met dezelfde domme grapjes die ze op twitter gelezen hebben aankomen. Tok op naar ONZ met je domme grappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit soort topics zijn wel ideaal om mensen zonder humor te spotten. Niet de mensen met zwarte of ongepaste humor, gewoon de mensen die zó nodig de behoefte voelen om grappig te zijn en zó hard de plank misslaan.
Is toch een soort afspraak over dat ze daar met rust gelaten worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Szura het volgende:
Was er geen overactieve "journalist" op ski's aanwezig die het gefilmd heeft
Is er in al die jaren écht iets te beleven, is niemand van die halve stalkers aanwezig.
Ja, vrij stom van hem om dan daar te gaan skiën. Een Darwin Award zou op zijn plaats zijn.quote:Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. In Lech was vrijdag een waarschuwing voor lawines van kracht, op het niveau 4 ('groot') op een schaal van 5.
Er is een ''dringend'' advies gegeven de skipistes niet te verlaten, omdat anders lawines kunnen worden veroorzaakt. De waarschuwing was afgegeven door de deelstaat Tirol, die repte over een ''hachelijke'' situatie, aldus de Oostenrijkse krant Kurier op haar website.
Nouja, als eventueel toekomstig koning snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk eigenlijk. Ik ken haar verleden niet maar ik vind het sowieso bespottelijk dat d'r toestemming moet worden gegeven.
Ze weten toch niet hoeveel mensen er onder liggen en hoeveel daarvan dat systeem hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zie ze met stokken prikken, maar gebruiken ze dan geen Recco systeem?
Regilio Tuur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Maar dit is wel sneu nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, als eventueel toekomstig koning snap ik dat wel.
Dat zijn geen stokken, dat zijn prikkers. Ze verlossen je uit je lijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zie ze met stokken prikken, maar gebruiken ze dan geen Recco systeem?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
FOK houdt het erg goed in tegenstelling tot de rest van de nieuwssites.
Zie die kerel van de EO er niet, met die bril? Hij presenteert 'blauw bloed'.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef Mercer het volgende:
Er moeten haast wel journalisten zitten in Lech......
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:09:58Collega @jeroenwetzels is op wintersport in Oostenrijk en is onderweg naar het ziekenhuis waar prins Johan Fiso ligt. reageer retweet
Vanavond in het nieuws dat in andere landen dit nieuws ook in het nieuws kwamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Kijk ons eens belangrijk zijn, CNN bericht over ons
Weetje dat dat eigenlijk altijd zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Vanavond in het nieuws dat in andere landen dit nieuws ook in het nieuws kwam
Echt he?quote:
Daar gaat je vakantiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef StephanL het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:09:58Collega @jeroenwetzels is op wintersport in Oostenrijk en is onderweg naar het ziekenhuis waar prins Johan Fiso ligt. reageer retweet
Mij niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef Karina het volgende:
Jeetje, dat lijkt me doodeng als je zo onder de sneeuw bedolven wordt
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt he?
On-topic: triest nieuws, beter komt hij er weer bovenop.
Off-piste kent verder wel wat gradaties: van ongeprepareerde maar wel aangegeven routes, tot off-piste gebieden waar je alleen met bepaalde apparatuur in mag, tot tochten van een paar dagen de middle of nowhere in...
Lijkt mij dat hij op een stuk 'afgezette' off-piste geskied heeft, anders heeft hij wel erg bewust flinke risico's genomen...
quote:De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel tegen het ANP. Friso zou na zo'n 15 minuten zijn bevrijd, "een zeer snelle reddingsoperatie".
FOK hoeft geen plaatjes of video te serveren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef Document1 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha nu het filmpje bij de NOS dat ze ook zouden draaien als hij dood was gegaan.
Heb jij ook al gehuild? ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Document1 het volgende:
De stilte van de RVD stelt mij niet echt gerust, het depri muziekje onder de Friso jeugdfoto's helpt ook niet echt mee.
Zo'n filmpjes hebben ze van zoveel mensen klaarstaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha nu het filmpje bij de NOS dat ze ook zouden draaien als hij dood was gegaan.
Inside joke van de redactie die nog niet naar buiten mag brengen dat hij is overleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Grote kans dat hij bewusteloos werd geslagen door de sneeuw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef Karina het volgende:
Jeetje, dat lijkt me doodeng als je zo onder de sneeuw bedolven wordt
Ik plaats het ook in de derde persoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
Dat men graag grappen maakt wanneer iemand net dood gaat wist ik al, maar nu zelfs al als iemand nog in levensgevaar verkeert?
Is de schuld van Wildersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
Dat men graag grappen maakt wanneer iemand net dood gaat wist ik al, maar nu zelfs al als iemand nog in levensgevaar verkeert?
Onder het mom van "zo verwerk ik het verlies" mag je kennelijk slechte kutgrappen maken kennelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
Is het ook? CNN bericht erover.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef OmniRocket het volgende:
NOS net met de melding dat het wereldnieuws is... pffff
Treurig ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Onder het mom van "zo verwerk ik het verlies" mag je kennelijk slechte kutgrappen maken kennelijk.
Gaan we straks weer in onze journaals zien hoe andere journaals in het buitenland hier melding van maken. Nederlandse media is echt zo voorspelbaar bij dit soort situaties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef OmniRocket het volgende:
NOS net met de melding dat het wereldnieuws is... pffff
Van het hele koningshuis hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
Hoeveel van deze filmpjes heeft de Nos dan wel niet op de plank staan ?
Ja, maar wat boeit het? Alsof we nu met zijn allen daar trots op moeten zijnquote:
Dat is niet zo vreemd, die hebben ze van iedereen die wat bekender dan de rest is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
Wow, nog niet gepost.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Tweek het volgende:
Geenstijl moest waarschijnlijk even een reclame weg halen: https://twitter.com/#!/remcodb/status/170518391029907456/photo/1
Waarschijnlijk is er nu iemand bezig het overlijdensfilmpje aan het bijwerken, wat ze nu uitzenden hadden ze waarschijnlijk al op de plank liggen voor het geval dat... best ziek dat ze dit nu uitzendenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
Als er relatief weinig over hem bekend is, moeten ze dus schijnbaar met dat soort non-info komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, die ontzettend domme filmpjes over Frieso.
Met dingen als:
"Hij zou homo zijn"
kut NOS.
Ik vrees ook het ergste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Leandra het volgende:
Aan de beademing kun je ook stabiel liggen, zou mij niets verbazen als ze aan het bespreken zijn wanneer de stekker eruitgaat....
Dat zal dan een flinke database zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, die hebben ze van iedereen die wat bekender dan de rest is.
nopequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef Haarklip het volgende:
Om 5 uur een persconferentie.. misschien met de melding dat 'ie overleden is?
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Strani het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat Johan Friso de derde zoon was en niet de tweede.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Willem_Friso_van_Nassau-Dietz
Hij is al dood!
Wachten en speculeren kan best tegelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is nu toch wachten tot de persco van 17.00
Mooi pakkiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Willem_Friso_van_Nassau-Dietz
Hij is al dood!
Het is in principe gewoon openbaar terrein, dus niet 'verboden'.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef RichardHammond het volgende:
Maar was het nou een verboden gebied of niet?
Maar om zoiets uit te zenden als iemand nog niet dood is (zover we weten) gaat wel een beetje ver.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
Zulke filmpjes hebben ze al lang klaarliggen voor alle leden joh.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ABombali het volgende:
Waarom doet de NOS alsof hij al overleden is?
Goh, wie zou dat nou verwachten...quote:
Om nog maar te zwijgen over de straat- en winkelcentruminterviews straks bij EditieNL.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gaan we straks weer in onze journaals zien hoe andere journaals in het buitenland hier melding van maken. Nederlandse media is echt zo voorspelbaar bij dit soort situaties.
Die ondertussen ook weer uitgesteld is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is nu toch wachten tot de persco van 17.00
Dan is het nog even wat langer wachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Die ondertussen ook weer uitgesteld is.
Klopt, maar ze hopen natuurlijk daarmee wel vooruitstrevend te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar om zoiets uit te zenden als iemand nog niet dood is (zover we weten) gaat wel een beetje ver.
twitter:jbrderksen twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:44:59#Friso schijnt hersendood te zijn verklaard en #ANP haalt draaiboeken te voorschijn. Dat betekent weinig goeds reageer retweet
Ja, kan echt niet ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is echt zo'n filmpje van iemand die net is overleden.
Op zwart of sneeuwscherm?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef QEX het volgende:
nou als het beeld op zwart gaat ligt het niet aan de tv.
Zeik niet. ik quote het alleen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goh, wie zou dat nou verwachten...
quote:Op Twitter wordt beweerd dat Friso "volgens Oostenrijkse media" hersendood zou zijn verklaard. Wij kunnen daar vooralsnog geen enkele bron voor vinden. by Redactie NU.nl 4:52 PM
Uhohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Politiek iemand op twitter; #Friso schijnt hersendood te zijn verklaard en #ANP haalt draaiboeken te voorschijn. Dat betekent weinig goeds
[twitter]https://twitter.com/#!/jbrderksen/status/170534211869085698[/twitter]
Ochja, dat was ik vergeten. Straks bij het 18 uur journaal wordt het eerste blik 'straatpaupers' al opengetrokken :")quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de straat- en winkelcentruminterviews straks bij EditieNL.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Politiek iemand op twitter; #Friso schijnt hersendood te zijn verklaard en #ANP haalt draaiboeken te voorschijn. Dat betekent weinig goeds
Mabel dan...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Strani het volgende:
Als dit niet goed afloopt worden het een paar hele nare jaren in de historie van de Nederlandse monarchie. Ik zou niet weten hoe Beatrix nog door kan gaan als koningin na zoiets.
Daar was ik al bang voor, àls het waar is.. Wat vreselijk voor zijn vrouw en kinderen. En de rest van de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Denk nou niet dat dat prioriteit heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk dat het wel goed mis is, anders had men al lang informatie naar buiten gebracht om de boel te kalmeren.
Ben bang van ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk dat het wel goed mis is, anders had men al lang informatie naar buiten gebracht om de boel te kalmeren.
Wat is er met Mabel?quote:
Gelukkig weten anoniemen bronnen op Twitter het altijd beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Nee,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef Kikkeren het volgende:
Hebben jullie ook een echo bij journaal 24?
Ja, raar toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef yvonne het volgende:
Ik weet het niet, al die herinneringsfilmpjes, etc
Er zijn al verschillende meldingen naar buiten gekomen dat het goed mis is. Je punt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |