Ik vrees ook het ergste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Leandra het volgende:
Aan de beademing kun je ook stabiel liggen, zou mij niets verbazen als ze aan het bespreken zijn wanneer de stekker eruitgaat....
Dat zal dan een flinke database zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, die hebben ze van iedereen die wat bekender dan de rest is.
nopequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef Haarklip het volgende:
Om 5 uur een persconferentie.. misschien met de melding dat 'ie overleden is?
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Strani het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat Johan Friso de derde zoon was en niet de tweede.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Willem_Friso_van_Nassau-Dietz
Hij is al dood!
Wachten en speculeren kan best tegelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is nu toch wachten tot de persco van 17.00
Mooi pakkiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Willem_Friso_van_Nassau-Dietz
Hij is al dood!
Het is in principe gewoon openbaar terrein, dus niet 'verboden'.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef RichardHammond het volgende:
Maar was het nou een verboden gebied of niet?
Maar om zoiets uit te zenden als iemand nog niet dood is (zover we weten) gaat wel een beetje ver.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
Zulke filmpjes hebben ze al lang klaarliggen voor alle leden joh.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ABombali het volgende:
Waarom doet de NOS alsof hij al overleden is?
Goh, wie zou dat nou verwachten...quote:
Om nog maar te zwijgen over de straat- en winkelcentruminterviews straks bij EditieNL.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gaan we straks weer in onze journaals zien hoe andere journaals in het buitenland hier melding van maken. Nederlandse media is echt zo voorspelbaar bij dit soort situaties.
Die ondertussen ook weer uitgesteld is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is nu toch wachten tot de persco van 17.00
Dan is het nog even wat langer wachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Die ondertussen ook weer uitgesteld is.
Klopt, maar ze hopen natuurlijk daarmee wel vooruitstrevend te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar om zoiets uit te zenden als iemand nog niet dood is (zover we weten) gaat wel een beetje ver.
twitter:jbrderksen twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:44:59#Friso schijnt hersendood te zijn verklaard en #ANP haalt draaiboeken te voorschijn. Dat betekent weinig goeds reageer retweet
Ja, kan echt niet ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is echt zo'n filmpje van iemand die net is overleden.
Op zwart of sneeuwscherm?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef QEX het volgende:
nou als het beeld op zwart gaat ligt het niet aan de tv.
Zeik niet. ik quote het alleen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goh, wie zou dat nou verwachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |