quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha nu het filmpje bij de NOS dat ze ook zouden draaien als hij dood was gegaan.
Heb jij ook al gehuild? ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Document1 het volgende:
De stilte van de RVD stelt mij niet echt gerust, het depri muziekje onder de Friso jeugdfoto's helpt ook niet echt mee.
Zo'n filmpjes hebben ze van zoveel mensen klaarstaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha nu het filmpje bij de NOS dat ze ook zouden draaien als hij dood was gegaan.
Inside joke van de redactie die nog niet naar buiten mag brengen dat hij is overleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Grote kans dat hij bewusteloos werd geslagen door de sneeuw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef Karina het volgende:
Jeetje, dat lijkt me doodeng als je zo onder de sneeuw bedolven wordt
Ik plaats het ook in de derde persoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
Dat men graag grappen maakt wanneer iemand net dood gaat wist ik al, maar nu zelfs al als iemand nog in levensgevaar verkeert?
Is de schuld van Wildersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
Dat men graag grappen maakt wanneer iemand net dood gaat wist ik al, maar nu zelfs al als iemand nog in levensgevaar verkeert?
Onder het mom van "zo verwerk ik het verlies" mag je kennelijk slechte kutgrappen maken kennelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |