Jij bent ook enorm veel oninteressanter dan deze prins, die al niet bijster interessant is. Ken je nagaan hoe oninteressant jij bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als het een Nederlander is dan haalt dat altijd het nieuws, misschien niet op TV, en zeker niet live, maar het is in dit geval een kind van de Koningin.... logisch dat het nieuws is.
Hij is wel flink aan het Twitteren ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Humberto, vertel ons meer!
Gefeliciteerd. Dat maakt voor de nieuwswaarde van zo'n gebeurtenis nog niks uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekker
De koningin is ook een uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekker
Ach zeur niet, dat hebben ze allang weggehaald.quote:
Politiek correcte jankbal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
Fijn, bedankt, we weten het nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
true truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
De koningin is ook een uitkeringstrekker.
Jij misschien niet, maar je begrijpt toch wel dat de media daar wel meer aandacht aan besteedt dan als het een "normaal" persoon zou zijn? Het zou net zo goed in het nieuws komen als het een bekende voetballer of een artiest was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
die leeft nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]good for you! Nou, vort, ga een necrologie van de gisteren op 91-jarige leeftijd overleden buurvrouw van je kapper schrijven!
Jaja, dat was al een kwartier geleden getwitterd, die lul lult iedereen na.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
Waarom moet ik steeds lachen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef Catbert het volgende:
Domme kneuzen die topicstarts kapen
[..]
Jij bent ook enorm veel oninteressanter dan deze prins, die al niet bijster interessant is. Ken je nagaan hoe oninteressant jij bent.
Maar hunnie hebben blauw bloed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Een normale uitkeringstrekker die in Lech gaat skien zou wel nieuws zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Idd. Al dat gezever ook op tv zeg. 'Hoe vaak gaan ze ook al weer naar Lech?' 'Wat zijn tips als je onder een lawine komt?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we hier een Slowchat van maken misschien? Het topic gaat wel erg snel.
Ja hoor, geen probleem. Watjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef n00b13 het volgende:
Kunnen we hier een Slowchat van maken misschien? Het topic gaat wel erg snel.
Zolang kunnen ze daar ook niet mee wachten. Als hij echt dood is/gaat, dan zullen ze dat wel binnen een paar uur naar buiten moeten brengen. De media zit er bovenop (nouja, de NOS dus niet echt) en zoiets kun je niet meer dagen achter houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat dat bericht de komende dagen gaat komen ja, nog niet vandaag.
ik heb in de laatste paar maanden nog geeneen topic['s] gezien die zo snel gevult werden als dezequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar je begrijpt toch wel dat de media daar wel meer aandacht aan besteedt dan als het een "normaal" persoon zou zijn? Het zou net zo goed in het nieuws komen als het een bekende voetballer of een artiest was.
Ze hadden *boobies* er neer moeten zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Gisteren. het volgende:
Ik vind die nieuwslezeres echt een vet geil mokkel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Jullie gaan snel. Ik bedoel is hij nou daadwerkelijk in levensgevaar of niet. Ik formuleerde het een beetje onnozel, denk ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Jullie gaan snel. Ik bedoel is hij nou daadwerkelijk in levensgevaar of niet. Ik formuleerde het een beetje onnozel, denk ik.
Wow, deze grap is nog helemaal niet voorbij gekomen hier ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef Travel. het volgende:
NOS meldt dat Regilio Tuur heeft geholpen met uitgraven!
Waar komt dit eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
meervoudig trauma en schedelbasisfractuur zegt GS.
Ik bedoel meer dat het sterven een aantal dagen zal duren, denk ik. Hij is nu 'stabiel', dus het zal wel een kwestie zijn van zwelling in de hersenen weg proberen te krijgen, organen aan de praat proberen te krijgen, falen, stekker eruit trekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zolang kunnen ze daar ook niet mee wachten. Als hij echt dood is/gaat, dan zullen ze dat wel binnen een paar uur naar buiten moeten brengen. De media zit er bovenop (nouja, de NOS dus niet echt) en zoiets kun je niet meer dagen achter houden.
Klopt ja..ik kwam via twitter achter dat iemand van het koninklijke huis onder de lawine terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef YazooW het volgende:
Hij is wel flink aan het Twitteren ja.
Ik geloof het niet totdat ik het bij de NOS hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wow, deze grap is nog helemaal niet voorbij gekomen hier ofzo.
Ja, wat is er gebeurd met "pics or it didnt happen"?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier vandaan blijkbaar: http://www.oe24.at/oester(...)gin-Beatrix/56643814quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie het daar niet staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier vandaan blijkbaar: http://www.oe24.at/oester(...)gin-Beatrix/56643814
Niet van het Koninklijk Huis, wel van de Koninklijke familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even voor de goede orde, Prins Friso is geen lid meer van het Koninklijk Huis vanwege zijn huwelijk met Mabel (geen toestemmingswet aangenomen). Het ongeluk is dus een zuivere familie aangelegenheid.
quote:Een verwonding (ook: trauma, meervoud: traumata of letsel) is in de chirurgie een onderbreking van de continuïteit van een weefsel, bijvoorbeeld de huid of een bot, meestal door inwerking van uitwendig geweld.
quote:
quote:verwondingen aan verschillende organen of andere lichaamsdelen ten gevolge van een ongeval;bijvoorbeeld een gebroken bekken met een gescheurde blaas en een gescheurde milt
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet van het Koninklijk Huis, wel van de Koninklijke familie.
Nee, ik ook niet nu ik het verder doorlees. Op GS wordt het wel als dusdanig doorgelinkt. Beetje vreemd wel.quote:
Raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even voor de goede orde, Prins Friso is geen lid meer van het Koninklijk Huis vanwege zijn huwelijk met Mabel (geen toestemmingswet aangenomen). Het ongeluk is dus een zuivere familieaangelegenheid.
Echt he..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Document1 het volgende:
Waarom zou dit een klap zijn voor Lech? Echt NOS.
Inderdaad. Eindelijk die kutfamilie pleite hier, denken zequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Document1 het volgende:
Waarom zou dit een klap zijn voor Lech? Echt NOS.
Rutte heeft er dus geen invloed/verantwoordelijkheid over, de RVD wel, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de PR van de koninklijke familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even voor de goede orde, Prins Friso is geen lid meer van het Koninklijk Huis vanwege zijn huwelijk met Mabel (geen toestemmingswet aangenomen). Het ongeluk is dus een zuivere familieaangelegenheid.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.
nee, ze zijn goede vrienden met de familie hoorde ik op RTL van die chick van RTL Boulevard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Eindelijk die kutfamilie pleite hier, denken ze
Hij had gewoon schijt, en wilde niet wachten op iets wat hij waarschijnlijk niet zou krijgen (door Mabels verleden).quote:
Denk dat er binnenkort een lawineverbod daar wordt ingevoerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Mestras het volgende:
''Ik denk niet dat Lech erg blij zal zijn met dit ongeluk'' Really?
Je bent triest. Je hebt te punt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef aequus het volgende:
[..]
waarom? omdat het 'zeer ernstig' is omdat het over de almachtige zoon van de koningin gaat?![]()
Ja, daar kan ik ook helemaal niet tegen. Humberto Tan twitterde er laatst ook over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit soort topics zijn wel ideaal om mensen zonder humor te spotten. Niet de mensen met zwarte of ongepaste humor, gewoon de mensen die zó nodig de behoefte voelen om grappig te zijn en zó hard de plank misslaan.
Ik geef hem wel gelijk eigenlijk. Ik ken haar verleden niet maar ik vind het sowieso bespottelijk dat d'r toestemming moet worden gegeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij had gewoon schijt, en wilde niet wachten op iets wat hij waarschijnlijk niet zou krijgen (door Mabels verleden).
WE CNN NAO!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Kijk ons eens belangrijk zijn, CNN bericht over ons
En de NOS maakt er 'officieel geen lid van het koninklijk huis' van, terwijl het koninklijk huis niets anders is dan een officiele aanduiding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |