quote:De Oostenrijkse nieuwssite OE24.at maakt gewag van 'onbevestigde berichten' dat Friso een schedelbasisfractuur zou hebben: www.oe24.at
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Was regilio ook weer bij de zoekactie trouwens?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef GekkeGast het volgende:
Oostenrijkse media: Friso heeft schedelbasisfractuur
das pas geen stijlquote:
Ik denk dat Trijntje en Glennis alweer bezig zijn met een lied als odequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
Jeroen Krabbé komt hopelijk zo toch nog wel hè
Die man van Skieveiligonzin zei dat dit relatief weinig voor kwam.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
elk jaar vallen er velen doden met zulk soort dingen...deze keer is het toevallig een prins sjonge wat een boel aandacht!!
Een bekend iemand krijgt meer aandacht hiervoor. Kan je dat niet handlen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
elk jaar vallen er velen doden met zulk soort dingen...deze keer is het toevallig een prins sjonge wat een boel aandacht!!
Jahaahaa, weten we nu wel. Ik wil nieuws over Friso!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
Verbaas je je nu serieus over het feit dat het groot nieuws is dat de tweede zoon van de koningin in levensgevaar ligt? Wat de vliegende fuck verwacht je nou?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
Nee de zoon van Beatrixquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
Wie was hij ookalweer? Broer van Wimlex toch?
Echt he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verbaas je je nu serieus over het feit dat het groot nieuws is dat de tweede zoon van de koningin in levensgevaar ligt? Wat de vliegende fuck verwacht je nou?
Batsertje van Mabelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
Hij gaat met die vrouw van de lange.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
Ja, en als het een Nederlander is dan haalt dat altijd het nieuws, misschien niet op TV, en zeker niet live, maar het is in dit geval een kind van de Koningin.... logisch dat het nieuws is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
quote:Een schedelbasisfractuur (Latijn: fractura baseos cranii) is een fractuur (botbreuk) van de schedelbasis. Deze basis (onderzijde van de schedel rustende op de wervelkolom) is van vrij dik bot, zodat een breuk hierin pas ontstaat bij een zwaar ongeval. De bovenste wervels kunnen een scheur in de basis drukken wanneer de patiënt bijvoorbeeld met het hoofd op harde grond valt en een kracht ontstaat waarbij de wervelkolom de schedelonderzijde zwaar belast. Het spreekt vanzelf dat hersenzenuwen en -centra bekneld kunnen raken bij een dergelijk ongeval.
Vaak gaat de fractuur vergezeld van hersenschudding en/of shock. Tezamen met de optredende bewustzijnsstoornissen kan het harde hersenvlies gescheurd zijn en loopt vervolgens het kleurloze hersenvocht (liquor cerebrospinalis) uit de neus of de oren (liquorroe). Bij een schedelbasisfractuur is ziekenhuisopname noodzakelijk. Zijn er geen dislocaties (onderlinge botverplaatsingen) dan kan de opname zonder operaties blijven en kan worden volstaan met pijnbestrijding en rust.
Krijg je suf commentaar als "Ja bij ons zo zo iets nooit gebeuren!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
Misschien kan de NOS weer een deskundige bellen. De eigenaar van snow world, ofzo.
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een bekend iemand krijgt meer aandacht hiervoor. Kan je dat niet handlen?
Elk jaar velen doden? Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
wel in oranje.. dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Specularium het volgende:
Met deze heli is hij weggebracht!!1
[ afbeelding ]
Alleen in Afrika? Weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Athlon64x het volgende:
in Afrika sterven kinderen elke dag
Nicolien Sauerbrei is onderweg naar de studio staat op Twitter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Krijg je suf commentaar als "Ja bij ons zo zo iets nooit gebeuren!"
En vragen als: 'zijn jullie op zondag open?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Krijg je suf commentaar als "Ja bij ons zo zo iets nooit gebeuren!"
Je bent dus jaloers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
In Nederland ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Athlon64x het volgende:
in Afrika sterven kinderen elke dag
Tja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
En vragen als: 'zijn jullie op zondag open?'
Allemachtig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nicolien Sauerbrei is onderweg naar de studio staat op Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |