"Nieuws" is dankzij twitter gewoon helemaal naar de tering gegaan. Redacties omarmen het niet voor niets, het is snel en het scheelt ze enorm veel tijd. Ze hoeven alleen maar Twitter te herkauwen en dan zijn ze opeens 'social' en 'snel'. Dat er A) enorm veel meuk voorbij komt en het B) bovendien een grote circlejerk ("#Friso is trending", no shit sherlock) is, doet er verder niet toequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef Silenus het volgende:
Haha ik vind dat zo heerlijk tenenkrommend, die wanhopige redacties die uit angst om een update te missen maar 'live gaan' en de meest gare kut-interviewtjes gaan houden.
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Silenus het volgende:
TT kan onderhand wel veranderd worden in 'Johan Friso onder lawine'
Het is toch een nieuwszender? Dan mag je een fatsoenlijke beheersing van het Duits wel verwachten, aangezien je ook best eens nieuws uit Duitsland kunt verwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat wil je als je dat zonder voorbereiding krijgt.
Net geschreven bericht, zonder aannames.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Mestras het volgende:
De bbc is er ook als de kippen bij:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-17077390
En daar heb je het afgelopen uur over lopen nadenken?quote:
Zoals het de BBC betaamt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Net geschreven bericht, zonder aannames.
Dit is gewoon pech joh.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaan leden van het Koninklijk Huis niet naar veiliger gebieden of zo? Laat ze een vakantiehuis in afrika bouwen voor mijn part. Hebben ze veel minder gedonder mee.
Ja, als je iets op nu.nl leest zal er vast nog geen topic over zijn dus dan open je er zonder kijken maar ff een he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Meteen 3 topics. Wat een josti's, zeg.
Hij was met een hele groep.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren ook iemand op de piste omgekomen. Vlakbij Lech, in Ischgl. Dus dat zegt niet zoveel.
Wel is het uitermate stom om alleen (was 'ie alleen?) buiten de piste te gaan, en dan waarschijnlijk ook nog eens zonder goede uitrusting (backpack met tools).
das een ijsbeer kutquote:
Pech in Lech, Prins weg.quote:
Niks onveiligs aan Lech. Offpiste skieen als er veel verse sneeuw gevallen is, is gewoon dom, ongeacht waar je skiet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaan leden van het Koninklijk Huis niet naar veiliger gebieden of zo? Laat ze een vakantiehuis in afrika bouwen voor mijn part. Hebben ze veel minder gedonder mee.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Ja, want Afrika is echt de veiligste plek op aard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Nee, hij was met een groep. Niet te snel oordelen. Ben benieuwd wat ze aan spullen bij zich hadden ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren ook iemand op de piste omgekomen. Vlakbij Lech, in Ischgl. Dus dat zegt niet zoveel.
Wel is het uitermate stom om alleen (was 'ie alleen?) buiten de piste te gaan, en dan waarschijnlijk ook nog eens zonder goede uitrusting (backpack met tools).
Hoelanger dat duurt hoe kritieker, denk ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Komt er nog een officiele persconferentie ofzo? Beetje onnodig gelul dit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
Sneeuwhoogte is daar ook gigantisch gestegen dit jaar.
Dikke muur er om heenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, want Afrika is echt de veiligste plek op aard.
Huur je gewoon paar bodygaurds voor inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, want Afrika is echt de veiligste plek op aard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |