"Nieuws" is dankzij twitter gewoon helemaal naar de tering gegaan. Redacties omarmen het niet voor niets, het is snel en het scheelt ze enorm veel tijd. Ze hoeven alleen maar Twitter te herkauwen en dan zijn ze opeens 'social' en 'snel'. Dat er A) enorm veel meuk voorbij komt en het B) bovendien een grote circlejerk ("#Friso is trending", no shit sherlock) is, doet er verder niet toequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef Silenus het volgende:
Haha ik vind dat zo heerlijk tenenkrommend, die wanhopige redacties die uit angst om een update te missen maar 'live gaan' en de meest gare kut-interviewtjes gaan houden.
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Silenus het volgende:
TT kan onderhand wel veranderd worden in 'Johan Friso onder lawine'
Het is toch een nieuwszender? Dan mag je een fatsoenlijke beheersing van het Duits wel verwachten, aangezien je ook best eens nieuws uit Duitsland kunt verwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat wil je als je dat zonder voorbereiding krijgt.
Net geschreven bericht, zonder aannames.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Mestras het volgende:
De bbc is er ook als de kippen bij:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-17077390
En daar heb je het afgelopen uur over lopen nadenken?quote:
Zoals het de BBC betaamt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Net geschreven bericht, zonder aannames.
Dit is gewoon pech joh.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaan leden van het Koninklijk Huis niet naar veiliger gebieden of zo? Laat ze een vakantiehuis in afrika bouwen voor mijn part. Hebben ze veel minder gedonder mee.
Ja, als je iets op nu.nl leest zal er vast nog geen topic over zijn dus dan open je er zonder kijken maar ff een he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Meteen 3 topics. Wat een josti's, zeg.
Hij was met een hele groep.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren ook iemand op de piste omgekomen. Vlakbij Lech, in Ischgl. Dus dat zegt niet zoveel.
Wel is het uitermate stom om alleen (was 'ie alleen?) buiten de piste te gaan, en dan waarschijnlijk ook nog eens zonder goede uitrusting (backpack met tools).
das een ijsbeer kutquote:
Pech in Lech, Prins weg.quote:
Niks onveiligs aan Lech. Offpiste skieen als er veel verse sneeuw gevallen is, is gewoon dom, ongeacht waar je skiet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaan leden van het Koninklijk Huis niet naar veiliger gebieden of zo? Laat ze een vakantiehuis in afrika bouwen voor mijn part. Hebben ze veel minder gedonder mee.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Ja, want Afrika is echt de veiligste plek op aard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Nee, hij was met een groep. Niet te snel oordelen. Ben benieuwd wat ze aan spullen bij zich hadden ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren ook iemand op de piste omgekomen. Vlakbij Lech, in Ischgl. Dus dat zegt niet zoveel.
Wel is het uitermate stom om alleen (was 'ie alleen?) buiten de piste te gaan, en dan waarschijnlijk ook nog eens zonder goede uitrusting (backpack met tools).
Hoelanger dat duurt hoe kritieker, denk ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Komt er nog een officiele persconferentie ofzo? Beetje onnodig gelul dit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
Sneeuwhoogte is daar ook gigantisch gestegen dit jaar.
Dikke muur er om heenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, want Afrika is echt de veiligste plek op aard.
Huur je gewoon paar bodygaurds voor inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, want Afrika is echt de veiligste plek op aard.
Mozambique is wel een mooie locatie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Lawine was om 12:15, dus hij ligt er al best een tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoelanger dat duurt hoe kritieker, denk ik?
Niks pech. Onvoorreid en slecht uitgerust buiten de piste gaan (bij lawinestufe 4 nota bene) is uitermate dom. Neemt natuurlijk niet weg dat het tragisch is...quote:
Hij ligt er niet meer hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Mestras het volgende:
[..]
Lawine was om 12:15, dus hij ligt er al best een tijd.
Niet erger, maar wel interessanter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Ach. Dit gebeurd wel vaker, alleen zeker nu het iemand van koninklijke bloede treft is het veel erger? Aan zo'n manier van denken doe ik niet mee.
Niet erger, maar het heeft wel een hogere nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Ach. Dit gebeurd wel vaker, alleen zeker nu het iemand van koninklijke bloede treft is het veel erger? Aan zo'n manier van denken doe ik niet mee.
Het liep zelfs door beeld toen ze dat zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Ritmo het volgende:
NOS nieuwslezer: "We weten niet hoe lang Friso onder de sneeuw heeft gelegen, dat is nog niet bekend".
NOS Teletekst, dikke kop: "prins lag 20 minuten onder sneeuw".
Ja, zo werkt de wereld. Deal with it.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Goeie avatar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Nou dan mag je wel aannemen dat er stront aan de knikker is.........quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Mestras het volgende:
[..]
Lawine was om 12:15, dus hij ligt er al best een tijd.
Plaatje met Afrikaanse kindertjes waarom je moet huilen kom er maar inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
gebeurdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Dit is al deel 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, als je iets op nu.nl leest zal er vast nog geen topic over zijn dus dan open je er zonder kijken maar ff een he.
Prins Johan Friso behoort, anders dan we op deze plek eerder abusievelijkquote:
Nee man die zitten allemaal soppend achter hun deskenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Ferdii het volgende:
alsof die NOS gasten zin hebben in dit nieuws, die waren al op de vrijdag middag borrel en klaar om naar huis te gaan
Actie van Willem Holleeder nou goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De geest van een rancuneuze Klaas Bruinsma.
Gebeurt zeker ook vaker. Maar met BN-ers is het altijd nieuws, omdat veel mensen ze "kennen" (lees: weten wie het zijn).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Ow,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Ritmo het volgende:
NOS nieuwslezer: "We weten niet hoe lang Friso onder de sneeuw heeft gelegen, dat is nog niet bekend".
NOS Teletekst, dikke kop: "prins lag 20 minuten onder sneeuw".
Haha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het liep zelfs door beeld toen ze dat zei.
zou hij dan angstvallig buiten de pers gehouden worden door de familie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow,
dan is de kans 70-80% of zo dat hij het overleeft. Misschien met een hersenbeschadiging of zo.
En waar baseer je dit op? Ben je reanimatie-expert? Of werk je in het magazijn van de Makroquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow,
dan is de kans 70-80% of zo dat hij het overleeft. Misschien met een hersenbeschadiging of zo.
zij presenteert wel vaker het nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
Toch wel lullig voor die stagiaire bij de NOS dat zij dit moet doen. Rest zat lekker aan de zuip en die kape zou wel geheelonthouder zijn.
dit is haar breakthrough gek!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
Toch wel lullig voor die stagiaire bij de NOS dat zij dit moet doen. Rest zat lekker aan de zuip en die kape zou wel geheelonthouder zijn.
Volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die had zeker niet meer gerekend op een uitzending
Hij heeft te weinig zuurstof gehad bij de geboorte. Ervaringsexpert dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Merkie het volgende:
En waar baseer je dit op? Ben je reanimatie-expert? Of werk je in het magazijn van de Makro?
Misschien moet je je aluhoedje toch maar even een keer afzettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat als hij dood is, men het toch niet gaat vertellen. Er zal dan iemand van straat worden geplukt, verbouwd door een plastisch chirurg en dan ingezet als Friso
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lawinequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waar baseer je dit op? Ben je reanimatie-expert? Of werk je in het magazijn van de Makro?
Twintig minuutjes (zeg iets meer) en de kans zal wat dalen.quote:De overlevingskans van een lawineslachtoffer daalt snel met het verstrijken van de tijd. Gedurende het eerste kwartier overleven negen op de tien personen het ongeluk.[1] Na drie kwartier kan nog maar een derde van de slachtoffers levend uit de sneeuw gehaald worden. Kort na de redding bestaat nog steeds een groot gevaar van overlijden, door de zogenaamde Reddingsdood. Daarbij brengt de op gang komende bloed-circulatie zoveel afvalproducten van de stofwisseling uit de ledematen terug naar de centrale organen, dat deze daardoor vergiftigd worden en kapot gaan
Het is wachten op Bertus Hendriks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de Gouden Gids er echt bijgepakt daar
Maak even een fatsoenlijke reeks van dit topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't is net Noord-Korea hier...
Echte Nederlanders he, alles verbiedenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
UPDATE: Oostenrijks persbureau krijgt spreekverbod van RVD
bron ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Met 20 minuten overleeft gemiddelde iets van 80% het nog, dus zo slecht zijn de kansen niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Stom of eigenwijs om buiten de piste te gaan.
En 20 minuten onder de sneeuw, poeh..
Staat er dan zon mannetje bij met een stopwatch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
En 20 minuten onder de sneeuw, poeh..
bron?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Waarom zou een Oostenrijks persbureau zich daar aanhouden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Ja, dat zit er dik inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Specularium het volgende:
Nu gaan de experts zeggen dat het best kan om met waarschuwing 4 offpiste te gaan.
Het zal mij ook aan mijn reet roesten. Maar het amateurisme bij de NOS is wel leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik nu gevoelloos als ik zeg dat het me werkelijk geen flikker kan interesseren? Kut voor hem, maar verder, jammer dan...
Tja, ik heb er geen emoties bij verder ofzo, maar het is wel een vader met een vrouw en jonge kinderen. Ik zou het vooral voor de kinderen erg kut vinden als 'ie overlijdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik nu gevoelloos als ik zeg dat het me werkelijk geen flikker kan interesseren? Kut voor hem, maar verder, jammer dan...
Misschien wordt het bij jou dan ook wel breaking.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef baaart het volgende:
Gut o gut...een nietszeggend persoon bedolven. BREAKINGGGGGGGGGGGG.
Of zeggen dat je erbij was dat ze Friso in een bodybag deden ofzo ter plaatse.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef Mestras het volgende:
Wie meldt zich als Sneeuw/Lawine/Oostenrijk/Lech expert bij de NOS? Ze happen altijd.
Mijn hoofd ligt bedolven onder kussens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef baaart het volgende:
Gut o gut...een nietszeggend persoon bedolven. BREAKINGGGGGGGGGGGG.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Zouden we een live staatsbegrafenis krijgen als hij komt te overlijden?
Nee. Bommen op Lech.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Ik kan best een woordje Duits met Oostenrijks accent spreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef Mestras het volgende:
Wie meldt zich als Sneeuw/Lawine/Oostenrijk/Lech expert bij de NOS? Ze happen altijd.
Mens heb ik allang gedaan, wel oplettuhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maak even een fatsoenlijke reeks van dit topic.
grote kans van welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Ik bel Jomanda ff.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nu mijn vraag. Gaat hij dood of wat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Het is net besloten dat hij mag blijven levenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Vooral als het zo op je afkomt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
"Lawines zijn altijd levensgevaarlijk."
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef GekkeGast het volgende:
Zeker gevonden door Prins Bernhard-honden...
Week van nationale rouw, ben wel toe aan vakantie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Vrij logisch, want je weet ook niet meer wat boven of onder is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Onnoman het volgende:
maar even jongens.. lijkt me wel echt gruwelijk als je onder een pak sneeuw ligt.. volgens mij word je dan helemaal gek
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dat zit er wel in ja, daar is een of andere wet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Jij vindt wat je vindt natuurlijk, dat is jouw goed recht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Dat hadden hem niet uit hoeven graven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Ik ook, vaak Gruss Gott er doorheen gooien en een beetje met oa klanten strooienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik kan best een woordje Duits met Oostenrijks accent spreken.
Iedereen gaat dood, doosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zeker, maar dat kan ook pas over 60 jaar zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ow, dat zeker. Maar om daar nu een speciaal nieuwsbericht voor uit te zenden en te doen alsof de halve wereld vergaat...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik heb er geen emoties bij verder ofzo, maar het is wel een vader met een vrouw en jonge kinderen. Ik zou het vooral voor de kinderen erg kut vinden als 'ie overlijdt.
Tuurlijk wel, zijn begraving in de sneeuw is toch niet gefilmdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat hadden hem niet uit hoeven graven.
Tja, of gewoon netjes om dat in overleg met Nederland te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, daar is een of andere wet over.
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:13:49Toerismewoordvoerder in Lech: "de lawine is door prins Friso zelf veroorzaakt" #lawine #prinsFriso reageer retweet
2009.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mestras het volgende:
Straks gaat Bea weer zo'n emo toespraak houden a la Apeldoorn '10.
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mestras het volgende:
Hopelijk doet ze die zucht dan weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mestras het volgende:
Wat een rebel is het toch ook he!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mercer het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:13:49Toerismewoordvoerder in Lech: "de lawine is door prins Friso zelf veroorzaakt" #lawine #prinsFriso reageer retweet
Nou ja.. shit happens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mercer het volgende:
ga jij er dan zitten.. nu weten we het welquote:
Waarom zou je je druk maken om iemand die je niet kent? Of ben jij ook zo iemand die ging huilen toen Michael Jackson overleed?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef andre77 het volgende:
[..]
Jij vindt wat je vindt natuurlijk, dat is jouw goed recht.
Ik vind het alleen niet nodig om er hier zo mee te koop te lopen, hou het dan lekker voor je.
Heeft Humberto ook al contacten in Lech?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mercer het volgende:
Dat dus. Friso boeit me verder niet, maar een vader van twee kinderen verliezen is gewoon kut.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik heb er geen emoties bij verder ofzo, maar het is wel een vader met een vrouw en jonge kinderen. Ik zou het vooral voor de kinderen erg kut vinden als 'ie overlijdt.
ZELFMOORD?????quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mercer het volgende:
Is Michael Jackson dood?!?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om iemand die je niet kent? Of ben jij ook zo iemand die ging huilen toen Michael Jackson overleed?
NL 1quote:
Dat stoort me idd nogal. Je hebt 2 soorten idioten in dit soort gevallen:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef andre77 het volgende:
[..]
Jij vindt wat je vindt natuurlijk, dat is jouw goed recht.
Ik vind het alleen niet nodig om er hier zo mee te koop te lopen, hou het dan lekker voor je.
NOS had de burgemeester eerderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef kwiwi het volgende:
NOS: belt ANWB
RTL: belt met burgemeester Lechprusters
Ja tuurlijk joh, onze overheid heeft echt zeggenschap over de media in Oostenrijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef yvonne het volgende:
Dat zit er wel in ja, daar is een of andere wet over.
Tja, Humberto "motoragent geeft boete aan 3 jarige wildplasser! ECHT GEBEURD!" Tan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Mercer het volgende:
Ja duh, met die huidskleur van hem vinden ze hem nooit in de sneeuw.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef GekkeGast het volgende:
Oostenrijkse media: Friso heeft schedelbasisfractuur
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Regilio heeft hem gevonden trouwens
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Was regilio ook weer bij de zoekactie trouwens?
Nee ik heb die ambitie niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ga jij er dan zitten.. nu weten we het wel
Dat zat er dik in.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Regilio heeft hem gevonden trouwens
Hebben ze 'em gister ook al moeten redden dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Ketchupcurry het volgende:
De beelden van de reddingsactie die op dit moment op televisie en internet getoond worden (wij om 16.00 uur) zijn niet van de reddingsactie van vandaag, maar zijn van gisteren. [NRC]
Haten op Sandraquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Document1 het volgende:
Ik schakel nu net ff naar RTL maar wtf zit daar voor lelijk wijf?
Hoe kan de RVD van NL nu een oostenrijks persbureau een persverbod geven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Dat zou mooi qut zijn...quote:
Niet haten op haarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Document1 het volgende:
Ik schakel nu net ff naar RTL maar wtf zit daar voor lelijk wijf?
Leek mij ook al niet van vandaag, zag er niet echt uit als off-pistequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Ketchupcurry het volgende:
De beelden van de reddingsactie die op dit moment op televisie en internet getoond worden (wij om 16.00 uur) zijn niet van de reddingsactie van vandaag, maar zijn van gisteren. [NRC]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef MaLo het volgende:
Wat doet Bea nu? Is die ook naar het ziekenhuis?
uberhaupt.. een neger in sneeuw..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Humberto Tan, wat een rukker.
Dat was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ik vraag me bij zoiets altijd af of diegene daar ook aan denkt als ze zulke keuzes maken. Ok het gaat 9 keer goed dat weet idereen. Maar die 10de keer is wel lullig voor zijn kinderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja hij is goed bevriend met Beaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
Jeroen Krabbé komt hopelijk zo toch nog wel hè
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
uberhaupt.. een neger in sneeuw..
alsof bananen in ijsland groeien
Die is aan het skiën nu..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef MaLo het volgende:
Wat doet Bea nu? Is die ook naar het ziekenhuis?
Zon lawine wegkoppen valt niet mee neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef GekkeGast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Even serieus, hopen dat hij er boven op komt![]()
Ik denk uiteraard van welquote:
quote:De Oostenrijkse nieuwssite OE24.at maakt gewag van 'onbevestigde berichten' dat Friso een schedelbasisfractuur zou hebben: www.oe24.at
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Was regilio ook weer bij de zoekactie trouwens?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef GekkeGast het volgende:
das pas geen stijlquote:
Ik denk dat Trijntje en Glennis alweer bezig zijn met een lied als odequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
Jeroen Krabbé komt hopelijk zo toch nog wel hè
Die man van Skieveiligonzin zei dat dit relatief weinig voor kwam.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
elk jaar vallen er velen doden met zulk soort dingen...deze keer is het toevallig een prins sjonge wat een boel aandacht!!
Een bekend iemand krijgt meer aandacht hiervoor. Kan je dat niet handlen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
elk jaar vallen er velen doden met zulk soort dingen...deze keer is het toevallig een prins sjonge wat een boel aandacht!!
Jahaahaa, weten we nu wel. Ik wil nieuws over Friso!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
Verbaas je je nu serieus over het feit dat het groot nieuws is dat de tweede zoon van de koningin in levensgevaar ligt? Wat de vliegende fuck verwacht je nou?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
Nee de zoon van Beatrixquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
Wie was hij ookalweer? Broer van Wimlex toch?
Echt he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verbaas je je nu serieus over het feit dat het groot nieuws is dat de tweede zoon van de koningin in levensgevaar ligt? Wat de vliegende fuck verwacht je nou?
Batsertje van Mabelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
Hij gaat met die vrouw van de lange.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
Ja, en als het een Nederlander is dan haalt dat altijd het nieuws, misschien niet op TV, en zeker niet live, maar het is in dit geval een kind van de Koningin.... logisch dat het nieuws is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
quote:Een schedelbasisfractuur (Latijn: fractura baseos cranii) is een fractuur (botbreuk) van de schedelbasis. Deze basis (onderzijde van de schedel rustende op de wervelkolom) is van vrij dik bot, zodat een breuk hierin pas ontstaat bij een zwaar ongeval. De bovenste wervels kunnen een scheur in de basis drukken wanneer de patiënt bijvoorbeeld met het hoofd op harde grond valt en een kracht ontstaat waarbij de wervelkolom de schedelonderzijde zwaar belast. Het spreekt vanzelf dat hersenzenuwen en -centra bekneld kunnen raken bij een dergelijk ongeval.
Vaak gaat de fractuur vergezeld van hersenschudding en/of shock. Tezamen met de optredende bewustzijnsstoornissen kan het harde hersenvlies gescheurd zijn en loopt vervolgens het kleurloze hersenvocht (liquor cerebrospinalis) uit de neus of de oren (liquorroe). Bij een schedelbasisfractuur is ziekenhuisopname noodzakelijk. Zijn er geen dislocaties (onderlinge botverplaatsingen) dan kan de opname zonder operaties blijven en kan worden volstaan met pijnbestrijding en rust.
Krijg je suf commentaar als "Ja bij ons zo zo iets nooit gebeuren!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
Misschien kan de NOS weer een deskundige bellen. De eigenaar van snow world, ofzo.
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een bekend iemand krijgt meer aandacht hiervoor. Kan je dat niet handlen?
Elk jaar velen doden? Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef aequus het volgende:
wel in oranje.. dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Specularium het volgende:
Met deze heli is hij weggebracht!!1
[ afbeelding ]
Alleen in Afrika? Weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Athlon64x het volgende:
in Afrika sterven kinderen elke dag
Nicolien Sauerbrei is onderweg naar de studio staat op Twitter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Krijg je suf commentaar als "Ja bij ons zo zo iets nooit gebeuren!"
En vragen als: 'zijn jullie op zondag open?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Krijg je suf commentaar als "Ja bij ons zo zo iets nooit gebeuren!"
Je bent dus jaloers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
In Nederland ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Athlon64x het volgende:
in Afrika sterven kinderen elke dag
Tja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
En vragen als: 'zijn jullie op zondag open?'
Allemachtig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nicolien Sauerbrei is onderweg naar de studio staat op Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |