Mozambique is wel een mooie locatie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaan leden van het Koninklijk Huis niet naar veiliger gebieden of zo? Laat ze een vakantiehuis in afrika bouwen voor mijn part. Hebben ze veel minder gedonder mee.
Lawine was om 12:15, dus hij ligt er al best een tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoelanger dat duurt hoe kritieker, denk ik?
Niks pech. Onvoorreid en slecht uitgerust buiten de piste gaan (bij lawinestufe 4 nota bene) is uitermate dom. Neemt natuurlijk niet weg dat het tragisch is...quote:
Hij ligt er niet meer hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Mestras het volgende:
[..]
Lawine was om 12:15, dus hij ligt er al best een tijd.
Niet erger, maar wel interessanter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Ach. Dit gebeurd wel vaker, alleen zeker nu het iemand van koninklijke bloede treft is het veel erger? Aan zo'n manier van denken doe ik niet mee.
Niet erger, maar het heeft wel een hogere nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Ach. Dit gebeurd wel vaker, alleen zeker nu het iemand van koninklijke bloede treft is het veel erger? Aan zo'n manier van denken doe ik niet mee.
Het liep zelfs door beeld toen ze dat zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Ritmo het volgende:
NOS nieuwslezer: "We weten niet hoe lang Friso onder de sneeuw heeft gelegen, dat is nog niet bekend".
NOS Teletekst, dikke kop: "prins lag 20 minuten onder sneeuw".
Ja, zo werkt de wereld. Deal with it.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Goeie avatar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Nou dan mag je wel aannemen dat er stront aan de knikker is.........quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef Mestras het volgende:
[..]
Lawine was om 12:15, dus hij ligt er al best een tijd.
Plaatje met Afrikaanse kindertjes waarom je moet huilen kom er maar inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
gebeurdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
Dit is al deel 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, als je iets op nu.nl leest zal er vast nog geen topic over zijn dus dan open je er zonder kijken maar ff een he.
Prins Johan Friso behoort, anders dan we op deze plek eerder abusievelijkquote:
Nee man die zitten allemaal soppend achter hun deskenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Ferdii het volgende:
alsof die NOS gasten zin hebben in dit nieuws, die waren al op de vrijdag middag borrel en klaar om naar huis te gaan
Actie van Willem Holleeder nou goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De geest van een rancuneuze Klaas Bruinsma.
Gebeurt zeker ook vaker. Maar met BN-ers is het altijd nieuws, omdat veel mensen ze "kennen" (lees: weten wie het zijn).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Dejannn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |