http://nl.wikipedia.org/wiki/Lawinequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waar baseer je dit op? Ben je reanimatie-expert? Of werk je in het magazijn van de Makro?
Twintig minuutjes (zeg iets meer) en de kans zal wat dalen.quote:De overlevingskans van een lawineslachtoffer daalt snel met het verstrijken van de tijd. Gedurende het eerste kwartier overleven negen op de tien personen het ongeluk.[1] Na drie kwartier kan nog maar een derde van de slachtoffers levend uit de sneeuw gehaald worden. Kort na de redding bestaat nog steeds een groot gevaar van overlijden, door de zogenaamde Reddingsdood. Daarbij brengt de op gang komende bloed-circulatie zoveel afvalproducten van de stofwisseling uit de ledematen terug naar de centrale organen, dat deze daardoor vergiftigd worden en kapot gaan
Het is wachten op Bertus Hendriks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de Gouden Gids er echt bijgepakt daar
Maak even een fatsoenlijke reeks van dit topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't is net Noord-Korea hier...
Echte Nederlanders he, alles verbiedenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
UPDATE: Oostenrijks persbureau krijgt spreekverbod van RVD
bron ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Met 20 minuten overleeft gemiddelde iets van 80% het nog, dus zo slecht zijn de kansen niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Stom of eigenwijs om buiten de piste te gaan.
En 20 minuten onder de sneeuw, poeh..
Staat er dan zon mannetje bij met een stopwatch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
En 20 minuten onder de sneeuw, poeh..
bron?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Waarom zou een Oostenrijks persbureau zich daar aanhouden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
Ja, dat zit er dik inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Specularium het volgende:
Nu gaan de experts zeggen dat het best kan om met waarschuwing 4 offpiste te gaan.
Het zal mij ook aan mijn reet roesten. Maar het amateurisme bij de NOS is wel leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik nu gevoelloos als ik zeg dat het me werkelijk geen flikker kan interesseren? Kut voor hem, maar verder, jammer dan...
Tja, ik heb er geen emoties bij verder ofzo, maar het is wel een vader met een vrouw en jonge kinderen. Ik zou het vooral voor de kinderen erg kut vinden als 'ie overlijdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik nu gevoelloos als ik zeg dat het me werkelijk geen flikker kan interesseren? Kut voor hem, maar verder, jammer dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |