quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Nu mijn vraag. Gaat hij dood of wat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef GekkeGast het volgende:
Zeker gevonden door Prins Bernhard-honden...
Week van nationale rouw, ben wel toe aan vakantie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Zouden we een live staatsbegrafenis krijgen als hij komt te overlijden?
Vrij logisch, want je weet ook niet meer wat boven of onder is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Onnoman het volgende:
maar even jongens.. lijkt me wel echt gruwelijk als je onder een pak sneeuw ligt.. volgens mij word je dan helemaal gek
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dat zit er wel in ja, daar is een of andere wet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
UPDATE: Oostenrijks persbureau krijgt spreekverbod van RVD
Jij vindt wat je vindt natuurlijk, dat is jouw goed recht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik nu gevoelloos als ik zeg dat het me werkelijk geen flikker kan interesseren? Kut voor hem, maar verder, jammer dan...
Dat hadden hem niet uit hoeven graven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Specularium het volgende:
Zouden we een live staatsbegrafenis krijgen als hij komt te overlijden?
Ik ook, vaak Gruss Gott er doorheen gooien en een beetje met oa klanten strooienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik kan best een woordje Duits met Oostenrijks accent spreken.
Iedereen gaat dood, doosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zeker, maar dat kan ook pas over 60 jaar zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ow, dat zeker. Maar om daar nu een speciaal nieuwsbericht voor uit te zenden en te doen alsof de halve wereld vergaat...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik heb er geen emoties bij verder ofzo, maar het is wel een vader met een vrouw en jonge kinderen. Ik zou het vooral voor de kinderen erg kut vinden als 'ie overlijdt.
Tuurlijk wel, zijn begraving in de sneeuw is toch niet gefilmdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat hadden hem niet uit hoeven graven.
Tja, of gewoon netjes om dat in overleg met Nederland te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, daar is een of andere wet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |