Hoe kan de RVD van NL nu een oostenrijks persbureau een persverbod geven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Mercer het volgende:
UPDATE: Oostenrijks persbureau krijgt spreekverbod van RVD
Dat zou mooi qut zijn...quote:
Niet haten op haarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Document1 het volgende:
Ik schakel nu net ff naar RTL maar wtf zit daar voor lelijk wijf?
Leek mij ook al niet van vandaag, zag er niet echt uit als off-pistequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Ketchupcurry het volgende:
De beelden van de reddingsactie die op dit moment op televisie en internet getoond worden (wij om 16.00 uur) zijn niet van de reddingsactie van vandaag, maar zijn van gisteren. [NRC]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef MaLo het volgende:
Wat doet Bea nu? Is die ook naar het ziekenhuis?
uberhaupt.. een neger in sneeuw..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Humberto Tan, wat een rukker.
Dat was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Ketchupcurry het volgende:
De beelden van de reddingsactie die op dit moment op televisie en internet getoond worden (wij om 16.00 uur) zijn niet van de reddingsactie van vandaag, maar zijn van gisteren. [NRC]
Ik vraag me bij zoiets altijd af of diegene daar ook aan denkt als ze zulke keuzes maken. Ok het gaat 9 keer goed dat weet idereen. Maar die 10de keer is wel lullig voor zijn kinderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik heb er geen emoties bij verder ofzo, maar het is wel een vader met een vrouw en jonge kinderen. Ik zou het vooral voor de kinderen erg kut vinden als 'ie overlijdt.
Ja hij is goed bevriend met Beaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
Jeroen Krabbé komt hopelijk zo toch nog wel hè
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
uberhaupt.. een neger in sneeuw..
alsof bananen in ijsland groeien
Die is aan het skiën nu..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef MaLo het volgende:
Wat doet Bea nu? Is die ook naar het ziekenhuis?
Zon lawine wegkoppen valt niet mee neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef GekkeGast het volgende:
Oostenrijkse media: Friso heeft schedelbasisfractuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Even serieus, hopen dat hij er boven op komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |