Jij bent ook enorm veel oninteressanter dan deze prins, die al niet bijster interessant is. Ken je nagaan hoe oninteressant jij bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef aequus het volgende:
ik heb er geen problemen mee, maar als dit mij zou overkomen zou het niet meer worden dat ''een nederlander'' die in een lawine vast geraakt is.
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als het een Nederlander is dan haalt dat altijd het nieuws, misschien niet op TV, en zeker niet live, maar het is in dit geval een kind van de Koningin.... logisch dat het nieuws is.
Hij is wel flink aan het Twitteren ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Humberto, vertel ons meer!
Gefeliciteerd. Dat maakt voor de nieuwswaarde van zo'n gebeurtenis nog niks uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekker
De koningin is ook een uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
het zijn allemaal mensen van vlees en bloed, ik maak geen onderscheid tussen koningin en uitkeringstrekker
Ach zeur niet, dat hebben ze allang weggehaald.quote:
Politiek correcte jankbal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
Fijn, bedankt, we weten het nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
true truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
De koningin is ook een uitkeringstrekker.
Jij misschien niet, maar je begrijpt toch wel dat de media daar wel meer aandacht aan besteedt dan als het een "normaal" persoon zou zijn? Het zou net zo goed in het nieuws komen als het een bekende voetballer of een artiest was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef aequus het volgende:
[..]
die leeft nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]good for you! Nou, vort, ga een necrologie van de gisteren op 91-jarige leeftijd overleden buurvrouw van je kapper schrijven!
Jaja, dat was al een kwartier geleden getwitterd, die lul lult iedereen na.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
Waarom moet ik steeds lachen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:04Volgens Oostenrijkse media heeft Prins Friso schedelbasisfractuur. Hij zou in levensgevaar zijn, maar stabiel #lawine #prinsFriso reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |