Ja, daar kan ik ook helemaal niet tegen. Humberto Tan twitterde er laatst ook over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit soort topics zijn wel ideaal om mensen zonder humor te spotten. Niet de mensen met zwarte of ongepaste humor, gewoon de mensen die zó nodig de behoefte voelen om grappig te zijn en zó hard de plank misslaan.
Ik geef hem wel gelijk eigenlijk. Ik ken haar verleden niet maar ik vind het sowieso bespottelijk dat d'r toestemming moet worden gegeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij had gewoon schijt, en wilde niet wachten op iets wat hij waarschijnlijk niet zou krijgen (door Mabels verleden).
WE CNN NAO!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Kijk ons eens belangrijk zijn, CNN bericht over ons
En de NOS maakt er 'officieel geen lid van het koninklijk huis' van, terwijl het koninklijk huis niets anders is dan een officiele aanduiding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ik lees op diverse plekken Koninklijk Huis, dat is dus niet juist.
Dat inderdaad. Dom volk dat 2 uur na de eerste keer nog met dezelfde domme grapjes die ze op twitter gelezen hebben aankomen. Tok op naar ONZ met je domme grappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit soort topics zijn wel ideaal om mensen zonder humor te spotten. Niet de mensen met zwarte of ongepaste humor, gewoon de mensen die zó nodig de behoefte voelen om grappig te zijn en zó hard de plank misslaan.
Is toch een soort afspraak over dat ze daar met rust gelaten worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Szura het volgende:
Was er geen overactieve "journalist" op ski's aanwezig die het gefilmd heeft
Is er in al die jaren écht iets te beleven, is niemand van die halve stalkers aanwezig.
Ja, vrij stom van hem om dan daar te gaan skiën. Een Darwin Award zou op zijn plaats zijn.quote:Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. In Lech was vrijdag een waarschuwing voor lawines van kracht, op het niveau 4 ('groot') op een schaal van 5.
Er is een ''dringend'' advies gegeven de skipistes niet te verlaten, omdat anders lawines kunnen worden veroorzaakt. De waarschuwing was afgegeven door de deelstaat Tirol, die repte over een ''hachelijke'' situatie, aldus de Oostenrijkse krant Kurier op haar website.
Nouja, als eventueel toekomstig koning snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik geef hem wel gelijk eigenlijk. Ik ken haar verleden niet maar ik vind het sowieso bespottelijk dat d'r toestemming moet worden gegeven.
Ze weten toch niet hoeveel mensen er onder liggen en hoeveel daarvan dat systeem hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zie ze met stokken prikken, maar gebruiken ze dan geen Recco systeem?
Regilio Tuur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan?
Ik weet het niet eigenlijk. Maar dit is wel sneu nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, als eventueel toekomstig koning snap ik dat wel.
Dat zijn geen stokken, dat zijn prikkers. Ze verlossen je uit je lijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zie ze met stokken prikken, maar gebruiken ze dan geen Recco systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |