abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108081131

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:57 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108081165
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef kree het volgende:
euhm nou dat neem je wel aan dat het niks met zelfvertrouwen te maken heeft.
Maar denk dat er ook zat meiden zijn die geen kerel vinden daarom.
Ik geef alleen aan dat daar de kansen liggen. Doe er wat mee :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108081232
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mooi. Pak je telefoon. Bel er een op, en vraag of hij dit weekend nog iets leuks gaat doen. Of zin heeft om te chillen ofzo.
Ik heb maar weinig telefoonnummers. Daarnaast, is zoiets normaal?

Maar dat is ook off-topic; het helpt me niet om met meisjes te praten :)
pi_108081294
Nee maar het helpt je wel om beter in je vel te zitten.

Maar misschien moet je thuis even tussen de bloemkolen kijken.
pi_108081432
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Gast.. :')
Beter doe je het gewoon. Ik wil je hier niet terugzien voor je dat gedaan hebt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:43:49 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108081493
quote:

Tuurlijk wel. Als je met vrienden iets gaat doen kom je ook meiden tegen. En als die vrienden makkelijk met meiden in contact komen, kom jij er, gewoon doordat je er bij bent, ook makkelijker in contact. Het is veel makkelijker met een meid te gaan praten als je vriend ff naar 't toilet gaat dan in je uppie contact te zoeken.

Maargoed, er is al duizenmaal verteld dat je gewoon sociale hobbies moet gaan zoeken maar je doet er geen fuck an.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:04:03 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108082476
quote:

[..]

Mensen die elkaar bellen en vragen of ze iets willen doen, dat is normaal ja.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108082771
Hij bedoelt vast omdat hij die mensen niet vaak spreekt. Is het dan normaal om ineens contact te zoeken? Antwoord: dat kan wel leuk zijn en die mensen kunnen het leuk opvatten dus doen.

Jullie moeten echt meer dingen gaan ondernemen denk ik. Hoe vaker je dingen onderneemt, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk gaat het allemaal heel makkelijk. En dat is echt zo maar dan moet je het wel eerst een paar keer uitvoeren en dat zal wel moeilijk zijn de eerste paar keer maar het ontwijken van dingen maakt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment helemaal geen kant meer op kan en niets meer durft.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:15:13 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108083098
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hij bedoelt vast omdat hij die mensen niet vaak spreekt. Is het dan normaal om ineens contact te zoeken? Antwoord: dat kan wel leuk zijn en die mensen kunnen het leuk opvatten dus doen.

Jullie moeten echt meer dingen gaan ondernemen denk ik. Hoe vaker je dingen onderneemt, hoe makkelijker het wordt en uiteindelijk gaat het allemaal heel makkelijk. En dat is echt zo maar dan moet je het wel eerst een paar keer uitvoeren en dat zal wel moeilijk zijn de eerste paar keer maar het ontwijken van dingen maakt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment helemaal geen kant meer op kan en niets meer durft.
Oh zo, dat snap ik ook wel dat doe ik ook nooit, tenzij ik vroeger wel close met ze was.
C'est la vie
pi_108083693
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:

Helemaal mee eens.
pi_108083755
quote:

[..]

Leer eerst eens sociaal zijn. Meisjes komen later wel. Hup, ga mensen bellen en ga eens wat doen. Al is het alleen maar om eens een keertje bezig te zijn met iets anders dan je zelfmedelijden.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:34:43 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108084100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
Leer eerst eens sociaal zijn. Meisjes komen later wel. Hup, ga mensen bellen en ga eens wat doen. Al is het alleen maar om eens een keertje bezig te zijn met iets anders dan je zelfmedelijden.
Inderdaad.
pi_108085010
Zelfmedelijden is namelijk ook off-topic; het helpt je niet met de meisjes.
quote:

[..]

vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:56 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108085457
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef omnompie het volgende:
Zelfmedelijden is namelijk ook off-topic; het helpt je niet met de meisjes.

[..]

You my friend, you made a great point.
C'est la vie
pi_108085730
Waarom is iedereen zo hard tegen benzin, het is toch niet ondenkbaar dat hij op een dag spontaan een meisje tegen komt die medelijden en begrip heeft en bij hem blijft omdat hij een lieve jongen is?
pi_108085766
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Leer eerst eens sociaal zijn.
Is het wel eens bij jullie opgekomen dat sommige mensen dat gewoon niet kunnen zijn, hoe graag ze dat ook zouden willen... En met sociaal zijn bedoel ik dan contacten maken en onderhouden. ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:06:59 #17
238453 hasjman
utter madness
pi_108085873
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is iedereen zo hard tegen benzin, het is toch niet ondenkbaar dat hij op een dag spontaan een meisje tegen komt die medelijden en begrip heeft en bij hem blijft omdat hij een lieve jongen is?
Inderdaad, en morgen ga ik de loterij winnen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:07:44 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108085918
quote:
Bij dat meisje tegenkomen gaat het al fout, want hij komt meisjes niet tegen, komt hij
Daarnaast houdt niemand van een sociaal project als last. Op een enkeling na.

En als laatste en belangrijkste is dat je hem dan een wildcard geeft om vooral niks te doen en ongelukkig te zijn tot dat er ooit een dag aankomt waarop zijn droomvrouw ineens zijn handje vastpakt. Ain't. Gonna. Happen.
C'est la vie
pi_108086002
Hij hoopt op die enkeling :p
pi_108086033
quote:
Medelijden. Jij wenst hem iemand toe die uit medelijden bij hem is?

Je snapt toch zelf ook wel dat hij er als persoon geen haar beter van wordt als iemand uit liefdadigheid met hem is?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:11:53 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108086163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij hoopt op die enkeling :p
Doen we allemaal, maar sprookjes bestaan niet Cassan en het ergste wat je die jongen kan aandoen is hem daar hoop op geven.
C'est la vie
pi_108086210
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Medelijden. Jij wenst hem iemand toe die uit medelijden bij hem is?

Je snapt toch zelf ook wel dat hij er als persoon geen haar beter van wordt als iemand uit liefdadigheid met hem is?
kent niemand mij nu goed genoeg? ;(

hij vind t, absurd genoeg, fijn als mensen medelijden hebben. Ik snap niet dat een vrouw op een man zonder ruggegraat en ballen kan vallen, maar wie weet
pi_108086350
quote:
Klopt. De kans is zelfs vrij groot dat er een random meisje zijn kamer binnenloopt (foute deur oid), hem daar op zijn bed ziet huilen, en ziet hoe gelukkig ze met hem zou worden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:16:34 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108086399
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

kent niemand mij nu goed genoeg? ;(

hij vind t, absurd genoeg, fijn als mensen medelijden hebben. Ik snap niet dat een vrouw op een man zonder ruggegraat en ballen kan vallen, maar wie weet
Maar medelijden is ook heel fijn, heel onaantrekkelijk maar wel heel fijn.
C'est la vie
pi_108088587
quote:
Ha wat dat aan gaat lijk ik op hem.
En ik vond zo'n iemand maarja das over nu :(
Do what you love, love what you do!
pi_108089445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ha wat dat aan gaat lijk ik op hem.
En ik vond zo'n iemand maarja das over nu :(
Het ding is, zo moeilijk zijn die dingen niet die hij niet doet.
En hij komt telkens weer om troost vragen.

Wat het omgaan met nieuwe mensen betreft, ik zie het ook een beetje als een soort spel.
Iemand leren kennen waaruit misschien een vriendschap kan ontstaan heeft veel weg van iemand leren kennen waarmee je eventueel een intieme relatie aan zal gaan, al gaat dat laatste veel veel sneller (vaak een kwestie van weken ipv jaren).
Soms zoeken andere mensen ook contact met jou, om wat voor reden dan ook.

Benzin moet gewoon leren met die mensen te gaan praten, je weet maar nooit wat daaruit voort kan vloeien
pi_108092814
quote:
Wel, ik heb nog nooit een meisje uit medelijden een relatie zijn beginnen. Waarmee ik niet bedoel dat benzin nooit een relatie krijgt, ik denk alleen niet dat al dat zelfmedelijden hem helpt.
pi_108092867
Ik ben hier voor advies en steun, maar in plaats daarvan gooien jullie verwijten en sarcasme naar mijn hoofd. Daar heb ik toch helemaal niets aan?
pi_108093050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben hier voor advies en steun, maar in plaats daarvan gooien jullie verwijten en sarcasme naar mijn hoofd. Daar heb ik toch helemaal niets aan?
Het ding is dat je nauwelijks vooruit lijkt te gaan. Maar je komt wel geregeld om kusjekroel vragen.
Waar is dat dan goed voor?

Bovendien zijn er zelfs nu nog zat mensen die je serieuze adviezen geven, en jij noemt het sarcasme?
pi_108093398
quote:
Serieus advies neem je niet serieus want: Druk, stress, ouders, blabla
Wat wil je nou?
pi_108093457
quote:
Je hebt al heel veel advies en steun gehad, maar je doet er GEEN FUCK mee :')

En nadat je geen fuck gedaan hebt, kom je hier weer zielig doen.

Nu ik dit heb getypt zal je wel weer zielig gaan doen, maar wat je eigenljik moet doen is eens van je reet afkomen en wat dingen gaan ondernemen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:30:38 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108094397
Ik vind het al heel wat dat je in de tijd dat ik hier net begon te posten zo'n ontzettende boost van mensen die je allemaal kusjekroelden kreeg. Maarja, zelfs daar heb je tot nu toe weinig tot niets mee gedaan. Best jammer hoor, volgens mij was je naar 'n FOK!-meet geweest, waarom zet je dat niet door met de leuke mensen die je daar hebt gezien? Over komen naar de Royco-meet heb ik je nauwelijks gehoord, en er zal binnenkort ook wel weer ergens een nieuwe meeting worden gehouden. Stap één, als je al niemand wilt bellen.
pi_108094512
Zelfs met de meet had hij een smoesje klaar om niet te gaan, helaas werkt dat smoesje niet. Er is echt heel veel aangeboden aan benzin maar dat slaat hij af. De positieve dingen die hij doet, vergeet hij, want het is in zijn leven 95% zwart en 5% wit, dat witte positieve ziet hij al lang niet meer.
Zelfde geld voor postst, alleen het negatieve commentaar leest hij, maar de oprechte vragen en het goede advies ziet hij al lang niet meer. te veel beren op de weg
pi_108094640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Serieus advies neem je niet serieus want: Druk, stress, ouders, blabla
Wat wil je nou?
Goede vraag wel :P
Rustig aan.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:38:21 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108094820
Hij wil naar van stap 1 naar stap 8 zonder de andere stappen te doen.

Of hij in directe taal wil iets gewoon dat alles wat hij verlangt in zijn schoot geworpen krijgen.
C'est la vie
pi_108095441
Euhm nou ik kan het van Benzin ook nog wel enigszins begrijpen dat het best wel lastig is om bijvoorbeeld naar een meet te gaan.
Of noem alleen maar "vage" bekenden bellen.
Komt over als zielig zijn en om hulp vragen denk je voor jezelf, hoewel dat misschien helemaal niet zo is voor anderen die je kennen.

What the hell, ik heb dat ook.
Vooral ook nadat er hier heel veel kritiek (opbouwend voor het merendeel) is gegeven over zijn doen en laten, dan is het niet makkelijk om effe die switch in je hoofd om te zetten en dan daar gezellig naar toe te gaan.

Ik begrijp dat wel hoor, weet je, hoe meer mensen van je weten, hoe lastiger het wordt om dan zo ineens daartussen te vallen en dat is voor jezelf vooral want iedereen heeft natuurlijk het beste met je voor.

Maar zo voelt het, ik weet dat (en dat heeft niks met versieren te maken) maar wel met dat mensen je soms niet begrijpen.

Eigenlijk ga ik er nu al teveel op in, wil dat hele verhaal niet zo vertellen hier. Heeft ook niks met het topic te maken en het is ook niet de reden (denk??) dat ik niemand heb gevonden (oja voor vast dan)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:59:57 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108095999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef kree het volgende:
Euhm nou ik kan het van Benzin ook nog wel enigszins begrijpen dat het best wel lastig is om bijvoorbeeld naar een meet te gaan.
Komt over als zielig zijn en om hulp vragen denk je voor jezelf, hoewel dat misschien helemaal niet zo is voor anderen die je kennen.

What the hell, ik heb dat ook.
Vooral ook nadat er hier heel veel kritiek (opbouwend voor het merendeel) is gegeven over zijn doen en laten, dan is het niet makkelijk om effe die switch in je hoofd om te zetten en dan daar gezellig naar toe te gaan.

Ik begrijp dat wel hoor, weet je, hoe meer mensen van je weten, hoe lastiger het wordt om dan zo ineens daartussen te vallen en dat is voor jezelf vooral want iedereen heeft natuurlijk het beste met je voor.

Maar zo voelt het, ik weet dat (en dat heeft niks met versieren te maken) maar wel met dat mensen je soms niet begrijpen.

Eigenlijk ga ik er nu al teveel op in, wil dat hele verhaal niet zo vertellen hier. Heeft ook niks met het topic te maken en het is ook niet de reden (denk??) dat ik niemand heb gevonden (oja voor vast dan)
Ik snap echt wel dat het lastig hoor.
Maar je wil iets en moet dan ook wel wat daar voor over hebben, is alleen thuisblijven zitten een een betere optie?
C'est la vie
pi_108096125
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik ging met vrienden naar een cafe, zaten ook veel mooie meiden die blijkbaar ook niks beters te doen hadden op valentijnsavond :P. Maar niks tegen gezegd natuurlijk :P.
ja, daarvoor met je eigenlijk uit met firefly, en dan wel wat doen want hij is meester.
Ik heb dit jaar ook weer de wanhopigere (?) meisjes van valentijn en hun van die dag voor valentijn gemist omdat ik alleen binnen zat enzo met de gordijnen dicht.
dus geen mens gezien.
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar je wil iets en moet dan ook wel wat daar voor over hebben, is alleen thuisblijven zitten een een betere optie?
en waar moet hij heen dan als 20iger?
pi_108096435
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij studeert of werkt, ik weet het niet precies.
Allebei :) Maar met mijn studie ben ik al een hele lange tijd niet meer bezig met vakken volgen, ben punten met grote onderzoeken aan het halen :)
pi_108096518
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:

[..]

In dit geval ging het over vage kenissen opbellen en voorstellen iets te doen of thuis blijven zitten.
nee want voor nieuwe contacten moet het zijn.
en dan leuk en vrolijk zijn zoals firefly ! :D (vind ik)

ik ben vandaag naar de apotheek geweest omdat me nederlandse apotheek antideprisiva bijna op was.
bleek dat ik niets kon krijgen, en ik WEER naar de huisarts moest om het te laten verlengen.
heb inmiddels al weer binnen van die 1ne site, maar als ik dat dus niet zou hebben zou ik dus als ik dom was weer afkickverschijnselen krijgen enzo dat ik tegen de muren opvlieg en zelfmoordachtige posts weer hier ga schrijven.
Ik ga wel naar de doktor bellen (moet ik weer een nieuwe mobiel voor kopen, want ik heb geen telefoon en ken hier niemand dus kan niet even bij iemand telefoneren) , en dan vragen of hij verlengrecept opstuurt.

naja dat typ ik dus even, omdat ik allemaal dingen klaar had gemaakt om tegen de meisjes te zeggen van :
" heb je het gehoord van prins friso, de broer van onze kroonprins"
en "ik zie ik zie wat jij niet ziet" enzo.
maar bij de apotheek was iedereen asociaal, en toen aan de balie was ik ook dus binnen 1 seconde weer weg omdat ze niets voor me hadden en voor me konden doen.

faal alom
pi_108096587
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee maar dat is dus die "switch" in z'n hoofd en ja hoe de hell ga je dat doen.
Ik zit zelf ook met dingen maar dat is een andere "switch" :')
En het is echt fucking moeilijk voor jezelf om dat te veranderen.

En vanaf de buitenwereld is het altijd van "nou doe je dit" "doe dat" maar voor jezelf is dat niet zo en niemand die dat snapt.

Trouwens ik betrek het een beetje op mezelf omdat ik het herken (andere problemen dan) en er zijn er maar een paar waarmee ik erover kan praten.
En kan me van benzin ook voorstellen dat ie een wereldje heeft en er voor de buitenwereld er helemaal geen problemen te zien zijn terwijl ie er daar nog mee zit.

Nouja ik heb er pro begeleiding in, en die geven daar adviezen in dat je het allemaal moet vertellen maar dat is wel verdomd moeilijk als het iets is waar je je voor schaamd.

work in progress voor mij iig
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:07:41 #42
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108099489
-nieuwe poging. Voor de SC kun je in het andere topic terecht!-

[ Bericht 82% gewijzigd door Daniel1976 op 17-02-2012 22:24:28 ]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 00:23:01 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108105392
quote:
Sorry hoor maar als je een Fok-meet al een issue vindt ben je wel erg ver heen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:

Je hebt al heel veel advies en steun gehad, maar je doet er GEEN FUCK mee :')

En nadat je geen fuck gedaan hebt, kom je hier weer zielig doen.

Nu ik dit heb getypt zal je wel weer zielig gaan doen, maar wat je eigenljik moet doen is eens van je reet afkomen en wat dingen gaan ondernemen.
Inderdaad. Ik merk het ook dat hij op mij ook niet meer reageert omdat ik kennelijk te hard en te kritisch ben. Nou sorry Benzin, maar ik ben in dit topic al stukken toleranter naar je toe dan in IRL zou zijn naar iemand die ik niet ken en zich gedraagt zoals jij dat doet. Je hebt je toekomst 100% in de hand en je loopt te falen omdat je liever lui in je huidige situatie blijft zitten.

Het probleem van Benzin is gewoon dat 'ie geen moeite wil doen. Hij wil wel een vriendinnetje enzo, maar vrienden maken en dat soort zaken is gewoon te veel werk. Wordt eens volwassen man. Ik weet niet hoe beschermd jij opgevoed bent maar je zult toch echt eens moeten leren dat in het grote mensen leven je niks in je schoot geworpen krijgt.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 00:30:21 #44
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108105672
Nou mensen, reëele scoormogelijkheden in de komende Carnavalsdagen met een groot deel van de bevolking die nauwelijks bloed in hun alcohol hebben :+
pi_108107602
quote:
Wat verwacht je nou echt? Een gouden tip, waardoor je ineens populair wordt en elke meid voor je valt?

Ik begrijp best als je soms even down bent ofzo, maar volgens mij is het dan sowieso niet echt een goed idee om dan op een forum rond te gaan hangen, dat werkt voor mij meestal alleen maar averechts.
pi_108107713
Interessante topicreeks eigenlijk. Een gedachte die me te binnen schiet:

Waarom wil je een vriendin als je niet sociaal bent of moeite hebt met contact maken? Speelt het misschien ook mee dat die vriendin je dan kan helpen om hier iets aan te doen? Omdat je het beeld voor je hebt dat sociaal zijn dan in eens makkelijker gaat, en je dan wel het huis uit komt?
Dat lijkt me namelijk de omgekeerde wereld. Eerst wat socialer zijn en uit jezelf 'zin' of durf krijgen om uit huis te komen of dingen te ondernemen (of zoals in de OP staat iemand in zijn ogen durven kijken), dan ben je pas iemand waar een sociale partner bij past...
pi_108109188
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Catbert het volgende:

Je hebt je toekomst 100% in de hand en je loopt te falen omdat je liever lui in je huidige situatie blijft zitten.
Ik zou willen dat dat zo was :)
pi_108109241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Om de een of andere reden heb jij het idee dat je totaal geen grip op je eigen leven hebt, maar dat heb je wel. Je zal het alleen nooit zien als je niet meer positieve ervaringen opdoet.
pi_108109270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Catbert het volgende:

Het probleem van Benzin is gewoon dat 'ie geen moeite wil doen.
Hij wil wel een vriendinnetje enzo, maar vrienden maken en dat soort zaken is gewoon te veel werk. Wordt eens volwassen man. Ik weet niet hoe beschermd jij opgevoed bent maar je zult toch echt eens moeten leren dat in het grote mensen leven je niks in je schoot geworpen krijgt.
Ik krijg bij benzin heel erg dit gevoel:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aangeleerde_hulpeloosheid

"Aangeleerde hulpeloosheid of learned helplessness is het verschijnsel waarbij een mens of dier geleerd heeft dat hij geen invloed heeft op gebeurtenissen en zich daarom niet weet te helpen, al zou hij dat wel kunnen."

Het is dus denk ik niet zo dat hij geen moeite wil doen, maar dat hij het gevoel heeft dat het toch geen zin heeft. Dit gevoel valt te doorbreken, af te leren. Dat bereik je alleen niet door niks te ondernemen, waardoor hij zich in nogal een moeilijke vicieuze bevindt.
pi_108112597
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh zo, dat snap ik ook wel dat doe ik ook nooit, tenzij ik vroeger wel close met ze was.
Ik ook niet :D maar als je verder geen vrienden hebt moet je toch eens een stap zetten anders wordt het niets. Vrienden komen nou eenmaal niet zomaar aanwaaien.

Het valt me op dat Benzin de confronterende berichten negeert. Ik stel voor om dan ook geen aandacht meer te geven.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:43:52 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108112985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:55 schreef benzin het volgende:
Dat is gewoon zo, niet zo zeiken maar actie ondernemen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:29:06 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108114434
Er zijn verschillende vrouwen die hebben aangeboden hebben om wat te gaan drinken of wat te gaan doen met Benzin. Maar ook daar had hij een kut exuus voor verzonnen.

Ik vind dat echt van arrogantie getuigen. Mensen maken tijd voor hem, willen hem oprecht helpen. Doen er zelfs moeite voor en meneer slaat het af en gaat zitten miepen dat hij steun wil hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108114503
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Er zijn verschillende vrouwen die hebben aangeboden hebben om wat te gaan drinken of wat te gaan doen met Benzin. Maar ook daar had hij een kut exuus voor verzonnen.

Ik vind dat echt van arrogantie getuigen. Mensen maken tijd voor hem, willen hem oprecht helpen. Doen er zelfs moeite voor en meneer slaat het af en gaat zitten miepen dat hij steun wil hebben.
Dat kan je hem lastig kwalijk nemen, voor jou is het misschien normaal om zomaar spontaan ergens heen te gaan, iemand te zien of iets te doen. Voor hem is dat allemaal een stuk onbekender. Uiteindelijk zal hij die stap ook moeten nemen, maar dat is echt geen arrogantie dat hij dat niet doet hoor.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:34:47 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108114603
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat kan je hem lastig kwalijk nemen, voor jou is het misschien normaal om zomaar spontaan ergens heen te gaan, iemand te zien of iets te doen. Voor hem is dat allemaal een stuk onbekender. Uiteindelijk zal hij die stap ook moeten nemen, maar dat is echt geen arrogantie dat hij dat niet doet hoor.
Ik gebruik maar 1 voorbeeld nu. Maar alle hulp allen steun en alle adviesen die aan hem gegeven zijn laat hij zo naast zich neer vallen. Keer op keer.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:37:42 #55
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108114688
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Dat kan je hem lastig kwalijk nemen
Mensen moeten eens ophouden hem zielig te vinden, dat is 'ie niet.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:40:34 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108114771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dit dus!
pi_108114896
quote:

[..]

Ik vind hem niet zielig, ik vind het alleen geen arrogantie.
pi_108114970
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'

That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:49:37 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108115034
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hem niet zielig, ik vind het alleen geen arrogantie.
Probleem is wel dat dat gekusjekroel hier hem helpt in z'n huidige situatie te blijven zitten. Het is wel duidelijk dat je hem daarmee alleen in z'n gedrag bevestigd. Hij moet gewoon een schop onder z'n kont krijgen. Als dat hem niet aanstaat, tja, jammer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'
Joh, en daarom zegt iedereen dat je dus mensen moet leren kennen via hobbies enzo. Dan heb je sowieso een gespreksonderwerp. Maar dan krijg je weer suf gelul dat 'ie niks leuk vindt. Ja hallo, dat je zo'n suf oninteressant leven acceptabel vindt is prima, maar dan ga je never nooit niet een vriendin vinden.
pi_108115146
quote:
Er zijn haast hele boekwerken getypt voor je hier, ook door mij, maar je komt elke keer alleen terug met hetzelfde liedje zonder ook maar iets ermee gedaan te hebben. Jij verwacht dan echt nog dat als jij eeuwenlang A blijft roepen men B terug blijft roepen ondanks dat jij nooit C wilt roepen?
pi_108115194
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik gebruik maar 1 voorbeeld nu. Maar alle hulp allen steun en alle adviesen die aan hem gegeven zijn laat hij zo naast zich neer vallen. Keer op keer.
Was Benzin maar arrogant, dan had hij deze problemen niet.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:01:54 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108115399
Hij niet arrogant. Herlees defenitie van arrogant maar eens. Maar hij heeft gewoon met een vreemd meisje van FOK! afgesproken.

Waarom hij dat niet nog een keer wil doen snap ik echt niet.
C'est la vie
pi_108115441
Het lijkt mij juist geweldig om eens met een Fokster af te spreken :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:03:47 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108115447
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Was Benzin maar arrogant, dan had hij deze problemen niet.
Hij is arrogant in z'n opstelling naar ons toe. Ik vind het redelijk respectloos dat hij maar blijft klagen en niks doet met de tips die hij krijgt.
pi_108115550
quote:
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, en daarom zegt iedereen dat je dus mensen moet leren kennen via hobbies enzo. Dan heb je sowieso een gespreksonderwerp. Maar dan krijg je weer suf gelul dat 'ie niks leuk vindt. Ja hallo, dat je zo'n suf oninteressant leven acceptabel vindt is prima, maar dan ga je never nooit niet een vriendin vinden.
Ik zit ook met dat probleem, en daarbij komt dat ik ook niks leuk vind. Maar ik heb dan ook al het besef dat een relatie voor mij op dit moment gewoon niet gaat werken.

Ik wil in elk geval niet terug naar een AD, dat lijkt weinig te helpen in dit opzich. Rot voel ik me "denk ik" toch niet meer, maar misschien herken ik het wel gewoon niet.

Ik vond deze posts ook confronterend om te lezen, maar ga niet lopen zeiken want alleen ikzelf kan mezelf helpen, al weet ik niet eens hoe, maar ik doe tenminste iets met de dingen die ik lees, ik absorbeer het.

Misschien moet Benzin ook maar eens gaan beseffen dat hij eerst aan zichzelf moet werken, iets was heloef zei over niet meteen van A naar Z willen.

Edit:Kan altijd zijn dat je geluk hebt, maar met geluk alleen kom je niet de wereld rond
pi_108115617
quote:
Ja ik snap het gevoel ook wel. Is een soort van trots toch. Je ergens toch nog te goed vinden voor. Denken van 'dat doet de average joe toch ook niet zo'.

Maar verandering begint pas bij het erkennen dat je op dit moment nou eenmaal niet te average joe bent. Ookal heb je de potentie wel om weet ik veel wat te zijn, het gaat om je situatie NU. Ongeacht hoe die situatie tot stand is gekomen, who or whats to blame etc...

Ik snap dat je dingen als 'goh maakt eens vaker oogcontact' of 'bel eens iemand op' 'of ga gewoon een stukje lopen, ookal hoef je nergens heen' ziet als betuttelende BS. Maar je staat nou eenmaal onderaan de trap. Zodra je dat erkent en je je niet schaamt voor het nemen van bepaalde stappen dan kan je zomaar ineens die trap opgerent zijn en denken 'kan niet geloven dat ik ooit onderaan die trap stond'.
pi_108115622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
Hij niet arrogant. Herlees defenitie van arrogant maar eens. Maar hij heeft gewoon met een vreemd meisje van FOK! afgesproken.

Waarom hij dat niet nog een keer wil doen snap ik echt niet.
Misschien vond hij dat meisje gewoon niet leuk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
Mij ook, al zal dat wel met dubbele gevoelens zijn.
pi_108115689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
Ohai. :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja ik snap het gevoel ook wel. Is een soort van trots toch. Je ergens toch nog te goed vinden voor. Denken van 'dat doet de average joe toch ook niet zo'.

Zit dat gevoel er echt achter dan? Volgens mij vindt hij het gewoon eng.
pi_108115693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien vond hij dat meisje gewoon niet leuk?

[..]

Mij ook, al zal dat wel met dubbele gevoelens zijn.
Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
pi_108115721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
SiIk. Hoewel het wel grappig zou zijn als er 1 FOK!ster zou zijn die gewoon alle mannelijke FOK!kers helpt. :D
pi_108115777
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

SiIk. Hoewel het wel grappig zou zijn als er 1 FOK!ster zou zijn die gewoon alle mannelijke FOK!kers helpt. :D
Jij? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108115784
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

Zit dat gevoel er echt achter dan? Volgens mij vindt hij het gewoon eng.
Dat speelde bij mij iig wel aardig mee destijds, enkele jaren geleden. Noem het trots, ontkenning....

Wat het korter gezegd ook is, is dat het moeten nemen van bepaalde stappen heel confronterend is. Het idee van naar een psycholoog gaan kan voelen als een bevestiging van dat je een mess bent.

Maar goed hoe je er aan toe bent is zoals het is, met stappen ondernemen kan het alleen maar beter worden.
pi_108115938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat speelde bij mij iig wel aardig mee destijds, enkele jaren geleden. Noem het trots, ontkenning....

Wat het korter gezegd ook is, is dat het moeten nemen van bepaalde stappen heel confronterend is. Het idee van naar een psycholoog gaan kan voelen als een bevestiging van dat je een mess bent.

Maar goed hoe je er aan toe bent is zoals het is, met stappen ondernemen kan het alleen maar beter worden.
Oh zo. Dat kan ik me wel voorstellen ja. Dat had ik zelf ook met naar de psycholoog gaan.

Als je al lang alleen bent raak je er ook beetje gewent aan om alles alleen te doen en zelf op te lossen.

Ik denk dat Benzin nu gewoon te grote stappen wil nemen, of nouja, niet wilt nemen maar denkt dat hij die moet nemen. Hij zou nu niet bezig moeten zijn met versieren maar met meer eruit gaan en dat zouden zulke kleine dingetjes kunnen zijn.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:27:40 #74
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_108116124
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
no chicken mc nuggets.
pi_108116129
quote:

[..]

die heeft hij ook gemeet
pi_108116142
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohai. :7

Ik wilde met je in de Worm afspreken, maar jij wilde niet :6

Verder ben je bezet ;(
pi_108116156
Ja. Aan ene kant ben ik nu totaal anders dan destijds. Aan andere kant zat die persoonlijkheid er toen ook wel in, maar zat ik in een totaal andere situatie. Je kan echter wel je te goed voelen voor je situatie, maar tegelijkertijd je wel slachtoffer maken van je situatie. 'Ik ben wel beter dan dit maar ik kan niet anders nu, drempel hier, drempel daar'.

Had zeg maar aan 2 kanten drempels:

Dingen die ik niet ondernam omdat ik er te 'trots' voor was / te confronterend met hoe ver ik was afgegleden
----------------------------------------------------
Dingen die ik niet ondernam omdat stappen te groot waren en ik er niet klaar voor was.

Uiteindelijk ben ik er toch gekomen via stappen van boven de lijn waarna ik stappen onder de lijn, die eerder te ver gegrepen waren, haast automatisch nam.
pi_108116213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef LulaHoola het volgende:
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
Ik weet wie dat is, maar ik ga het niet zeggen. Boeie dat ze keek... als je niet wilt dat mensen kijken moet je de boel afschermen ;) Dan kan gewoon via de instellingen.

En hoe kan je zien of iemand kijkt op FB? ... :?
pi_108116415
quote:

Je weet dat mijn relativeringsvermogen en inlevingsvermogen de laatste tijd niet denderend is door omstandigheden :') Misschien dat ik daarom wat 'hard' over kom, al ben ik mijn inziens gewoon eerlijk.
Maar ik snap dat sommigen, waaronder jij, een gedachtengang hebben aangeleerd, die moeilijk te veranderen is. Alleen met jou valt nog te praten, van alles wat gezegd wordt, pik je wat op, tot je van die hele brei met info een stuk van die knop kunt omslaan.
Daarom, en vanwege het feit dat ik je gewoon als een goede vriend beschouw, maakt dat ik eindeloos geduld heb.

Ik praat ook wel eens met benzin privé, dan lijkt het alsof hij een en ander oppakt, en inderdaad inziet dat een en ander moet veranderen, en net voor je denkt, *O* we komen ergens! Zegt hij.. Nee.. Dat kan ik niet. Jij bent sterker dan ik. :)
Met die irritante smiley's erbij.
En inmiddels 2 jaar later alweer volgens mij denk ik, bekijk het maar. Als hij hulp nodig heeft om te veranderen, wat dan ook, dan ben ik er voor hem, maar voor die tijd niet. En ben ik hard en eerlijk en gemeen. Volgens hem dan.
pi_108116529
Die irritante smileys ja.....

Ik ben lelijk :)
M'n huisdier is net overreden :)
Ik brak m'n been vandaag op 10 plekken en hij moet geamputeerd worden :)
Ik huil mezelf elke avond in slaap :)
Ben zojuist ontslagen :)

Echt he :') Laat die dingen gewoon weg, want je komt zo ook verkeerd over. Smileys hebben toch nog enigszins nut, maar dan moet je ze wel gepast gebruiken.
pi_108116787
quote:
Bij mij ook. :'(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:53:05 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108116832
Tja, geef dan je Facebook niet aan fokkers. Het is zo simpel :)
pi_108116890
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
pi_108116898
quote:

[..]

Mensen moeten eens ophouden met hem aandacht geven, dat is wat hij wil.
pi_108117066
quote:
Vraag het in de SC. Daar komt ze sowieso het meest.
pi_108117690
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:54 schreef VacaLoca het volgende:
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
Dat kan niet volgens mij (en google).... maar er zijn wel van die applicaties die het pretenderen. Als meerdere mensen die gebruiken zou je het van elkaar kunnen zien ofzo....

Vandaar ook de 'hoogst waarschijnlijk' neem ik aan.
pi_108118690
Gisteren met 2 vrienden naar Breda gegaan om vooravond van carnaval te vieren.
Van te voren voelde ik me behoorlijk down, BDD kwam weer een beetje opspelen.

Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.

Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial :P" wat zou ze daar mee bedoelen?

Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
pi_108118897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:

Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.

Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial :P" wat zou ze daar mee bedoelen?

Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
Een willekeurige sletmeid die wel zin had in een verzetje dus.

Niets is onmogelijk, d'r zou wel een leuke relatie uit voort kunnen komen natuurlijk.

Maar vanavond en morgen is ze natuurlijk ook uit aan het gaan in de stad he.... inc alcohol en veel kerels om d'r heen....

Laat het maar niet te hoog naar je hoofd stijgen, en handel snel als je het door wilt zetten.
pi_108119130
Nah ze was met 4 andere vriendinnen allemaal als hetzelfde verkleed. het was geen ONS type. Ze ging bij haar vriendinnen slapen.

Ik laat het hierbij , ben niet in geinteresseerd in meer.

Ze was wel lief en zo maar ik miste echt vuur zoals dat bij G wel het geval was.

Deze chick was leuk voor even maar meer zit er ook niet in. Daar vind ik haar ook niet leuk genoeg voor maar dat heeft niks met haar te maken.

[ Bericht 38% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 16:26:56 ]
pi_108120309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:

Speed dial, ofwel sneltoets.. zet je normaal gesproken mensen bij die je het meest belt, zou zeggen vrij positief grapje van haar.

Komt trouwens over alsof je meer bezig bent met analyseren hoe je beter kan tongen dan dat je in to her bent. Edit: oh dat laat je al weten. Zit je niet teveel nog met 'meisje G' te vergelijken?
pi_108120918
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
pi_108121065
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
D'oh. Nu je het zegt :+
pi_108121097
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "

Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld :(
pi_108121184
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef richard_prf het volgende:
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "

Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld :(
Niet gezond.

Maar Myraela zit goed denk ik :P Maar geen interesse dus in een avontuurtje?
pi_108121309
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.

Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
pi_108121690
Een meisje kunnen zoenen binnen no time, meer lef en kans dan de meeste posters hier, en nog piepen. Wanneer is het voldoende?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:52:13 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108121871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:32 schreef richard_prf het volgende:
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.

Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
Goed motto wel.
C'est la vie
pi_108123891
Misschien he, heel misschien, moeten jullie een en ander niet als wetenschap beschouwen.

Best interessant om bepaalde dingen hier te lezen. Boeiend om te zien hoe sommige mensen naar de materie kijken. Maar soms denk ik echt "Hallo... Doe er niet zo fucking serieus over!".

Al dat tè serieuze gaat echt niet helpen.

Ik denk dat die Benzin meer heeft aan een zieleknijpert trouwens. En dat bedoel ik niet onaardig.
pi_108125374
dat hele serieuze is op zich wel een logisch gevolg. Op een 'natuurlijke' manier lukt het de meesten niet. En dat kan heel veel redenen hebben. Vervolgens ga je kijken naar wat er nou precies de hele tijd misgaat en ja, dan kan er aardig worden doorgeschoten in het doorgronden waar aantrekkingskracht en relaties van af hangen. Dat kan denk ik heel vreemd overkomen bij mensen die er geen tot weinig moeite mee hebben. Maar dat versterkt bij degene die daarin falen alleen maar de vraag waar dat nu aan ligt, dat het andere zo makkelijk lijkt af te gaan.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:25:20 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_108126684
Richard ik vind je stoer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_108127315
Er zit echt wel wat meer achter dan alleen een gebrek aan proberen.
Mensen zijn veel te kortzichtig.
Ik kan er over mee praten, en nog steeds, alhoewel ik, eigenlijk pas sinds een paar dagen mijn minder fijne herinneringen opzij heb gezet en ik er echt de schijt aan heb hoeveel ik mogelijk af kan gaan.

Zelf ben ik nooit een uitgaanstype geweest. Geweest, misschien komt het nog wel, misschien wordt het iets beter dan 'niet geweest' en wie weet, wordt ik wel een party animal.
Toen ik nog in de puberale fase zat, naar mijn idee DE belangrijkste tijd om goede sociale vaardigheden te ontwikkelen, was ik er weinig bezig met andere en alleen met mezelf, sinds vorig jaar is daar een logische verklaring voor, die ik niet mee hoef te delen.

Een (klein)verhaal kort gezegd: gooi alle remmen los, ga werken waar leeftijdsgenoten werken (of dat nu betaald is of niet), zet een paar dingen op papier waar je het over wil hebben, grappig hoeft het niet te zijn, jij kan wel een humoristische twist geven aan het verhaal van een ander, ga na wat voor muziekstijl ze hebben en vraag of ze zin hebben om een keer naar een feestje te gaan (bijvoorbeeld minimal in mijn geval :) ) (hmm goed idee eigenlijk, kom er nu op :P ) en laat je niet tegenhouden wat er vroeger wel (of juist niet) is gebeurt, dat heeft op geen enkele wijze zin.

(nou, zou kort was dat ook niet xP)

En voor alle kortzichtige trollen op FOK!: kijk naar beide kanten van de medaillion, een gebrek aan initiatief is niet per se een duiding op luiheid.

Daarnaast: neem de meeste FOKkers met een korreltje zout :) Ik postte hier vroeger ook soortgelijke vragen en niets waar ik iets mee kon kwam daaruit...
pi_108128100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Een meisje kunnen zoenen binnen no time, meer lef en kans dan de meeste posters hier, en nog piepen. Wanneer is het voldoende?
Als er geneukt wordt natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108128190
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

SPOILER
Dat heeft ie ook al gedaan.
En vérneukt, bij meisje G, eigen schuld. Maar zelfs als hij met haar naar bed is geweest is ie aan het piepen, zijn uiterlijk, zijn onzekerheid, blabla, tot hij het verpest. What's next? Als ie getrouwd is? Ja maar dan zal ze wel weer willen scheiden..
pi_108128702
Mensen, ik ben anderhalve week niet in dit topic geweest, maar inmiddels heb ik toch wel redelijk on-topic nieuws.

Ik ben namelijk een paar uurtjes gelden teruggekeerd van een geweldige eerste date met de allerliefste jongedame die ik me maar voor kan stellen. We zijn het er helemaal over eens dat er snel een volgende date zal komen, en het voelt allemaal gewoon helemaal goed. Dus het zit ook wel goed, dan :)

Ik zou willen dat ik op de één of andere manier kon uitleggen hoe het in minder dan twee weken zover is gekomen, maar daar is geen beginnen aan. Ook ik kon me toen nog nauwelijks voorstellen dat het zou gaan zoals het gegaan is, maar dat is niet te verklaren en dat moet een mens ook niet willen. Die dingen gaan zoals ze gaan, en daar ben ik in dit geval héél erg blij mee :)

Toch hoop ik dat ik met deze post anderen die in deze topicreeks posten omdat ze voldoen aan de TT wel een soort van positieve boodschap kan geven. Het kan dus zomaar. En geloof nooit dat het niet kan :)
pi_108129047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Andromache het volgende:
Richard ik vind je stoer.
Thanks ! je bent erg lief.

Helaas gaan we niet uit... de heren moeten nog bijkomen van gisteren... beetje jammer... ik had nu wel zin om weer uit te gaan in Breda :( weet zeker dat het me weer was gelukt dan...

Mooi zo Capstan, ben blij voor je ;) Hoe heb je die date geregeld, via een datingsite? Mooi ook dat ze lief is :P dat vind ik belangrijker dan uiterlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 23:08:57 ]
pi_108129209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik ben anderhalve week niet in dit topic geweest, maar inmiddels heb ik toch wel redelijk on-topic nieuws.

Ik ben namelijk een paar uurtjes gelden teruggekeerd van een geweldige eerste date met de allerliefste jongedame die ik me maar voor kan stellen. We zijn het er helemaal over eens dat er snel een volgende date zal komen, en het voelt allemaal gewoon helemaal goed. Dus het zit ook wel goed, dan :)

Ik zou willen dat ik op de één of andere manier kon uitleggen hoe het in minder dan twee weken zover is gekomen, maar daar is geen beginnen aan. Ook ik kon me toen nog nauwelijks voorstellen dat het zou gaan zoals het gegaan is, maar dat is niet te verklaren en dat moet een mens ook niet willen. Die dingen gaan zoals ze gaan, en daar ben ik in dit geval héél erg blij mee :)

Toch hoop ik dat ik met deze post anderen die in deze topicreeks posten omdat ze voldoen aan de TT wel een soort van positieve boodschap kan geven. Het kan dus zomaar. En geloof nooit dat het niet kan :)
Geweldig nieuws capstan!!

Ben benieuwd naar de volgende update. Ga zo door! ^O^
pi_108129613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben jij minnemin ;) ? thanks ! je bent erg lief.

Helaas gaan we niet uit... de heren moeten nog bijkomen van gisteren... beetje jammer... ik had nu wel zin om weer uit te gaan in Breda :( weet zeker dat het me weer was gelukt dan...

Mooi zo Capstan, ben blij voor je ;) Hoe heb je die date geregeld, via een datingsite? Mooi ook dat ze lief is :P dat vind ik belangrijker dan uiterlijk.
Wat een mietjes, die maten van je :P
Children of the night. What music they make.
pi_108129627
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

SPOILER
Als ik nou vandaag uit ging dan was het me misschien wel gelukt :( Tijdens carnaval is het erg makkelijk.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:53:29 #109
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108130054
Allee, ik zal zometeen eens 't durp ingaan. Moet nu onderhand jengelen van de wanhopige vrouwelijke 30-plussers.
pi_108130280
Ik ben ouder dan jij en ik heb elke keer succes bij dames 18 - 21... Ligt eraan hoe oud je er uitziet... Ik ben 28 maar begin er nu eindelijk als een twintiger uit te zien.

Genoeg mensen van mijn leeftijd die al dik in de 30 lijken die maken weinig kans meer. Ik was 26 jaar en werd regelmatig op 16 - 18 geschat en zo werd ik ook behandeld. Nu schatten mensen mij tussen 20 -25. Ik word in elk geval in 100% van de gevallen jonger geschat.

[ Bericht 29% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 22:06:20 ]
pi_108130823
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Allee, ik zal zometeen eens 't durp ingaan. Moet nu onderhand jengelen van de wanhopige vrouwelijke 30-plussers.
hoe weet je dat? en waar dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ouder dan jij en ik heb elke keer succes bij dames 18 - 21... Ligt eraan hoe oud je er uitziet... Ik ben 28 maar begin er nu eindelijk als een twintiger uit te zien.

Genoeg mensen van mijn leeftijd die al dik in de 30 lijken die maken weinig kans meer. Ik was 26 jaar en werd regelmatig op 16 - 18 geschat en zo werd ik ook behandeld. Nu schatten mensen mij tussen 20 -25. Ik word in elk geval in 100% van de gevallen jonger geschat.
hoe heb je dat gedaan gisteren met op die meid afgestapt (cold approach en zo :P )

en hoe lang duurde het verleiden dat je wist dat ze wilde zoenen?
pi_108130992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, het is via Fok! gegaan :P Ik heb het echt aan dit topic te danken :)

En misschien had ik dat er nog niet bij gezegd, maar ze is niet alleen de allerliefste, ze is ook nog eens de allermooiste. Dat wilde ik dan toch wel even gezegd hebben :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geweldig nieuws capstan!!

Ben benieuwd naar de volgende update. Ga zo door! ^O^
Dank je, Koffie!
pi_108131106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, het is via Fok! gegaan :P Ik heb het echt aan dit topic te danken :)

En misschien had ik dat er nog niet bij gezegd, maar ze is niet alleen de allerliefste, ze is ook nog eens de allermooiste. Dat wilde ik dan toch wel even gezegd hebben :P

[..]

Dank je, Koffie!
waah confrontatie. maar klinkt wel leuk. mooizo capstan, ik ken je wel.
pi_108131169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef richard_prf het volgende:

Gast. Lees eens wat je schrijft man. Meisjes van 18. Trots zijn op het feit dat je jong geschat wordt. Vrouwen willn een kerel, geen jochie.

En als je in de 30 bent of lijkt geen kans meer? Haha. Het wordt er enkel maar beter op op die leeftijd...
pi_108131420
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:14 schreef Jding het volgende:

[..]

hoe weet je dat? en waar dan?

[..]

hoe heb je dat gedaan gisteren met op die meid afgestapt (cold approach en zo :P )

en hoe lang duurde het verleiden dat je wist dat ze wilde zoenen?

Gewoon, we stonden op het punt om weg te gaan en gingen onze jassen halen. En ik dacht laat ik eens een poging wagen bij iemand voordat ik ga. Dus ik stapte zomaar op iemand af praatte wat met haar... mijn vrienden waren inmiddels al weg.. .en ze liep met me mee naar buiten om ze te zoeken. (het meisje achter de kassa die de jassen terug gaf zat op mij te wachten tot ik mijn jas kwam halen want mijn vrienden hadden dat al gedaan, en ze zat een beetje te lachen en nee te schudden of zo toen ze me bezig zag met die meid) Na een tijdje wachten bij de uitging kwamen ze er weer aan want ze waren aan het zoeken naar mij. Vervolgens wilde ik haar een soort afscheidszoen geven op haar mond maar ze pakte mijn hoofd vast en begon opeens te zoenen terwijl mijn vrienden toekeken... dat was ook wel tof eigenlijk.

Ik weet het niet hoor... maar ik ging vroeger best vaak uit en nooit in 100 keer gebeurde er wat... echt nooit niet eens een klein onschuldig gesprekje... en nu lijkt alles vanzelf te gaan. Laatste 3 keer dat ik uitging gebeurde er veel.
pi_108131498
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Gast. Lees eens wat je schrijft man. Meisjes van 18. Trots zijn op het feit dat je jong geschat wordt. Vrouwen willn een kerel, geen jochie.

En als je in de 30 bent of lijkt geen kans meer? Haha. Het wordt er enkel maar beter op op die leeftijd...
Zo zie ik er ook niet meer uit. Ik word in de 20 geschat... met meisjes van 18 bedoel ik alleen mee dat ze proberen te flirten als je in snelle wagens rijdt, niks bijzonders... veel meiden die op bezittingen en status vallen.

Het meisje waar ik gisteren mee zoende was 26.

Weet je dat zeker? Toch niet in het uitgaansleven dat je meer kans maakt? Volgens mij maak je het meeste kans als je midden in de 20 bent ongeveer daarna wordt het allemaal minder lijkt mij.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:56:15 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108132497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef richard_prf het volgende:

Weet je dat zeker? Toch niet in het uitgaansleven dat je meer kans maakt? Volgens mij maak je het meeste kans als je midden in de 20 bent ongeveer daarna wordt het allemaal minder lijkt mij.
Nee hoor.
pi_108132940
Volgens mij ligt het er gewoon aan of je kop er gemiddeld tot aantrekkelijk uitziet ongeacht leeftijd... maar meestal zien mensen er gewoon het best uit tussen 20 - 25 jaar.

Of je moet naar een bar gaan waar de meeste mensen al 30+ zijn.

Feit is wel dat je dat je er goed moet uitzien wil je kans maken tijdens het uitgaan. Tenzij je genoegen neemt met de lelijkste troll die op dat moment aanwezig is.
Ik zie best vaak lelijke gasten lopen die nooit kans maken.... zoals ook een vriend van gisteren... hij is wel aardig en heeft humor maar hij is gewoon te lelijk ... en geen makeup of andere versierseltjes om de boel nog enigszins op te fleuren. Ja nou ja gisteren liep hij met een pruik op... omdat het carnaval was om zijn haaruitval te maskeren.... Ik vind het wel zielig voor hem hoor... het lijkt mij echt vreselijk als mijn haar gaat uitvallen. Hij was ook een uur bezig met zijn haar gisteren tot hij maar besloot om een Mozart pruik te dragen.
pi_108133571
Trouwens als openingszin zei ik iets heel slijmerigs tegen die meid van gisteren.

"ja ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou opeens staan"

Bovendien nam ik een goede houding aan, een beetje glimlachen en heel relaxt overkomen. Uiteraard pakte ik weer wat van haar kettingen vast... ze had een lichtknipperende Flügel ketting om of zo die ze gekocht had in Oostenrijk tijdens een apres ski feestje. Haar vriendin maakte ook nog een foto van ons even tussen door :( Anyway ik had het kleine vermoeden dat ze wilde zoenen maar het was lang niet zo duidelijk zoals dat bij G was.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:46:09 #120
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108134508
Voila, de avond presenteert mij een perfect getimede extreme diarree :%

Afijn. Ik ben 27 en uiterlijk wijkt volgens mij niet veel af van de werkelijke leeftijd. Ben gelukkig niet kalend, da's wel funest voor een jeugdige verschijning ... !
pi_108135830
quote:

[..]

Zo zie ik er ook niet meer uit. Ik word in de 20 geschat... met meisjes van 18 bedoel ik alleen mee dat ze proberen te flirten als je in snelle wagens rijdt, niks bijzonders... veel meiden die op bezittingen en status vallen.

Natuurlijk weet ik dat zeker. En natuurlijk ook in het uitgaansleven. Maar in andere tenten. Je wilt op jouw of mijn leeftijd (31) toch niet meer tussen de 18 jarigen uitgaan? Kom op, zoek een tent voor je eigen leeftijd en ga niet ajter 18 jarigen aan.

En WTF man. Denk je dat het leven ophoud na je 25ste? Het wordt alleen maar gekker en leuker. Waar haalt 'de jeugd' dat idee toch vandaan?
pi_108136762
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat zeker. En natuurlijk ook in het uitgaansleven. Maar in andere tenten. Je wilt op jouw of mijn leeftijd (31) toch niet meer tussen de 18 jarigen uitgaan? Kom op, zoek een tent voor je eigen leeftijd en ga niet ajter 18 jarigen aan.

En WTF man. Denk je dat het leven ophoud na je 25ste? Het wordt alleen maar gekker en leuker. Waar haalt 'de jeugd' dat idee toch vandaan?
En wat als de oudere dames niks in mij zien omdat ze denken dat ik veel te jong ben?
pi_108137479
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En wat als de oudere dames niks in mij zien omdat ze denken dat ik veel te jong ben?
Dan ga je voor de cougars. ;)
pi_108138379
Ook dat heb ik inmiddels meegemaakt... gezoend met een vrouw van in de 40 :r Never again :P
pi_108138397
Zoenen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb doe ik toch al niet meer.... daar kan ik niet van genieten.
pi_108138464
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:57 schreef Faxie het volgende:
Zoenen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb doe ik toch al niet meer.... daar kan ik niet van genieten.
Ik wel als ze er leuk genoeg uitziet zoals gisteren :P
pi_108139217
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Ik wel als ze er leuk genoeg uitziet zoals gisteren :P
Eigenlijk heb jij niet zo heel veel problemen is het niet? Men zou beter de mensen kunnen helpen in dit topic die echte versier problemen hebben.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_108139545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij ligt het er gewoon aan of je kop er gemiddeld tot aantrekkelijk uitziet ongeacht leeftijd... maar meestal zien mensen er gewoon het best uit tussen 20 - 25 jaar.

Of je moet naar een bar gaan waar de meeste mensen al 30+ zijn.

Feit is wel dat je dat je er goed moet uitzien wil je kans maken tijdens het uitgaan. Tenzij je genoegen neemt met de lelijkste troll die op dat moment aanwezig is.
Ik zie best vaak lelijke gasten lopen die nooit kans maken.... zoals ook een vriend van gisteren... hij is wel aardig en heeft humor maar hij is gewoon te lelijk ... en geen makeup of andere versierseltjes om de boel nog enigszins op te fleuren. Ja nou ja gisteren liep hij met een pruik op... omdat het carnaval was om zijn haaruitval te maskeren.... Ik vind het wel zielig voor hem hoor... het lijkt mij echt vreselijk als mijn haar gaat uitvallen. Hij was ook een uur bezig met zijn haar gisteren tot hij maar besloot om een Mozart pruik te dragen.
Zelfs de aller lelijkste gasten kunnen wel kans maken bij leuke vrouwen. Houding, humor, zelfverzekerd, vlot en spontaan zijn; daar kom je ver mee en dat maakt een persoon raar genoeg ook minder lelijk. Het gebeurt best vaak.
pi_108139622
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik blijf de mannen van boven de 25 triest vinden die ook maar pogingen doen om tot contact te komen met meiden van mijn leeftijd (en dan doel ik op de ''verkeerde'' intenties). Eerlijk gezegd. Zoek lekker iemand van je eigen leeftijd.
pi_108140284
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Zelfs de aller lelijkste gasten kunnen wel kans maken bij leuke vrouwen. Houding, humor, zelfverzekerd, vlot en spontaan zijn; daar kom je ver mee en dat maakt een persoon raar genoeg ook minder lelijk. Het gebeurt best vaak.
Dit klopt. Andersom geldt het namelijk ook. Hoeveel van de mannen hier zouden iets doen met een vrouw die ze wellicht niet uit zichzelf aan zouden spreken maar die wel grappig, tof, zelfverzekerd en charmant blijkt? Nog best wel een aantal, daar ben ik zeker van.

Zoals volkomen arrogante of sletterige houdingen mensen lelijk kunnen maken, zo kunnen toegankelijke en zelfverzekerde houdingen mensen mooi maken.
pi_108140996
Richard is echt veranderd in een arrogant sletje :(
pi_108141028
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik blijf de mannen van boven de 25 triest vinden die ook maar pogingen doen om tot contact te komen met meiden van mijn leeftijd (en dan doel ik op de ''verkeerde'' intenties). Eerlijk gezegd. Zoek lekker iemand van je eigen leeftijd.
Een paar dingen:
Ik zit zelf niet achter 18 jarige aan hoop dat dat duidelijk is. Mijn ondergrens is 20.

Wat als het andersom is en een 18 jarige zit achter iemand van 25 aan?

Genoeg meiden van begin 20 die 30 of zelfs 35 de bovengrens vinden.

Ik ben zelf slecht in leeftijden schatten. Die meid van gisteren was 26 maar als ze zei dat ze 20 was had ik het geloofd.

Dus als jij iemand leuk vind en hij blijkt 27 te zijn of zo dan knap je meteen af omdat hij te oud is?
  zondag 19 februari 2012 @ 08:53:27 #133
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108141071
quote:
Eerst helemaal zielig doen hier, maar dan wel met vrouwen (kunnen / mogen) zoenen tijdens het uitgaan.

Ik bedoel.. het is dat ik al een vriendin heb, maar ik voel mij helemaal vervreemd tijdens het uitgaan. Gister ook.. het gemiddelde publiek was 10 jaar jonger dan ik en er stond mij toch een pokke herrie uit die speakers te blazen. Jezus.

No fucking way dat ik dan in staat zou zijn om het naar mijn zin te hebben, laat staan dat ik iemand zou versieren. Ik heb eigenlijk alleen maar mijn vriendin verdrietig gemaakt, omdat zij wou dansen en het leuk wou hebben.. en ik alleen maar weg wou daar. En op een gegeven moment zo de pest er in had dat ik ook gewoon weg ging.

Dus kap ff met zielig zijn jij. Jij kan tenminste nog leuk stappen en mensen ontmoeten. Ik word helemaal benauwd en agressief als er teveel mensen om mij heen staan te springen :')
There is a long line down from heaven.
pi_108141261
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 08:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een paar dingen:
Ik zit zelf niet achter 18 jarige aan hoop dat dat duidelijk is. Mijn ondergrens is 20.

Ik ben zelf slecht in leeftijden schatten. Die meid van gisteren was 26 maar als ze zei dat ze 20 was had ik het geloofd.

Dus als jij iemand leuk vind en hij blijkt 27 te zijn of zo dan knap je meteen af omdat hij te oud is?
Ik persoonlijk vind het echt not done. Trouwens, waarom zou je dat willen met iemand van 18? :') kleine kindjes zijn dat vaak nog. Echt van die meisjes. Brrr.
pi_108141470
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 08:42 schreef Kevin24 het volgende:
Richard is echt veranderd in een arrogant sletje :(
Dat dus. Hij doet graag zielig. Vrouwen afwijzen om uiterlijk enz. En janken als t andersom gebeurd!
pi_108141771
Dat is dan wel erg mietig
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108142496
Ik heb altijd de neiging om mezelf als gedumpt te beschouwen, ookal heb ik het zelf ''gedaan''..

Paar maanden geleden een meisje, best leuk, kwam speciaal voor mij op een feestje, gezoend en in bed beland. Ze begint me nadien te sms' en, soms op zaterdagavond zelfs op te bellen.. Me bij haar thuis uit te nodigen om een film te kijken, maar ik neem afstand en het contact verwatert. Hoor ik 5 maanden later dat ze nu een soort scharrel heeft, en dan ga ik me wel opeens kut voelen :')

Of een meer recentere, waar ik helemaal klaar mee was omdat de ''click'' wat mij betreft ontbrak, maar zij de hele tijd contact bleef zoeken en af wilde spreken. Op een gegeven moment niets meer teruggestuurd op haar sms' jes. Nu een paar maanden later hoor ik dat ze contact heeft met een jongen waar ze mee op vakantie is geweest, en dan voel ik me een soort van gedumpt :')
  zondag 19 februari 2012 @ 11:09:42 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108142571
Je voelt je gedumpt, maar heb je ook spijt dat je afstand neemt?
  zondag 19 februari 2012 @ 11:22:31 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108142805
Ik dacht dat dit het "moeite met versieren topic" was en niet het "ik hossel vrouwen bij het uitgaan en ga dan rare dingen doen"-topic.
pi_108142974
Naja het een heeft te maken met het ander he ;)

Maar het is niet eens zozeer dat ik rare dingen doe, maar als het te dichtbij kom dan vlucht ik op de een of andere manier weg...

Ben sinds mijn ex echt bang dat ik zo' n meid niet kan bieden wat ze van mij verwacht oid.. Heb ook nog niet echt het idee dat ik mijn leven zelf genoeg op de rit heb om een relatie te krijgen...

Daarom neem ik vaak afstand, maar als ze dan na een paar maanden iets anders krijgen, voel ik me alsnog een loser... Het is dus verliezen of verliezen met een meid tegenwoordig voor mij...
pi_108144431
Je bent gewoon nog niet de juiste tegengekomen. Als je zo doorgaat dan heb je echt wel binnen een relatief korte tijd een nieuwe relatie en dan je kan je hier mooi verkondigen dat het echt allemaal wel kan, dat je zus en zo moet doen en dat het niet zo moeilijk is als het lijkt ;)

Maar echt serieus, als je kan zoenen, in bed kan belanden en om de zoveel tijd vrouwen hebt die blijkbaar heel veel initiatief tonen zie ik bij jou echt geen probleem met versieren. Jezus, ik zou alleen maar in mijn handen knijpen als ik in jou situatie zou zitten. De enige vrouwen waar mee ik afspreek zitten in een relatie of hebben mij diep in de friendszone geplaatst. Niet dat ik daar (veel) gevoelens voor heb maar het steekt toch wel een beetje.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_108145344
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

En tjah...
Dat vind jij triest... Maar het ''loont''
Ik bedoel.. genoeg meisjes van 18 die het helemaal spannend vinden met een jongen van boven de 25, die zich daar een stuk meer tot aangetrokken voelen en dus ook makkelijker meegaan in zo een ''verkeerde intentie'' Ze willen zelf net zo graag laat maar zeggen.
Rustig aan.
pi_108145602
Tsja ik vind het niets. Maar goed ben dan ook niet zo van meiden oppikken om een keer een leuke avond mee te hebben. Spendeer liever meer tijd en aandacht ik die ene vrouw die me het waard lijkt helemaal voor te gaan.

Als ik dan ook nog eens beetje over de onzekerheid heen kan stappen. :)
pi_108145671
Tsja het ligt er echt aan. De ene 18-jarige is de andere niet. Ik was qua gedrag heel volwassen voor mijn leeftijd en viel automatisch op oudere jongens. Ik was 17 toen ik wat met mijn ex kreeg (hij 22). Mijn huidige vriend is 10 jaar ouder (24-34).
pi_108145707
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
Je bent gewoon nog niet de juiste tegengekomen. Als je zo doorgaat dan heb je echt wel binnen een relatief korte tijd een nieuwe relatie en dan je kan je hier mooi verkondigen dat het echt allemaal wel kan, dat je zus en zo moet doen en dat het niet zo moeilijk is als het lijkt ;)

Maar echt serieus, als je kan zoenen, in bed kan belanden en om de zoveel tijd vrouwen hebt die blijkbaar heel veel initiatief tonen zie ik bij jou echt geen probleem met versieren. Jezus, ik zou alleen maar in mijn handen knijpen als ik in jou situatie zou zitten. De enige vrouwen waar mee ik afspreek zitten in een relatie of hebben mij diep in de friendszone geplaatst. Niet dat ik daar (veel) gevoelens voor heb maar het steekt toch wel een beetje.
zo vaak lig ik nu ook weer niet met een meid in bed hoor.... In heel 2012 nog niet gebeurd afgezien van oudjaarsnacht...

Maar wat jou geval betreft, een relatie is voor IEDEREEN binnen handbereik, het is echt waar. Je moet er alleen zelf ook een beetje in geloven.

Soms begin ik er voor mezelf ook wel eens aan te twijfelen, voor als ik bijvoorbeeld zoals nu al ruim een maand geen fatsoenlijk contact met een meid heb gehad. Maar dan kijk ik om me heen, en dat zie ik dat zelfs de meest onbenullige types een relatie hebben... Dan krijg ik altijd wel weer een beetje vertrouwen in de toekomst :P
pi_108145801
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja het ligt er echt aan. De ene 18-jarige is de andere niet. Ik was qua gedrag heel volwassen voor mijn leeftijd en viel automatisch op oudere jongens. Ik was 17 toen ik wat met mijn ex kreeg (hij 22). Mijn huidige vriend is 10 jaar ouder (24-34).
Dat is zeker zo. maar het klinkt vond ik niet echt of zijn intentie is daar iets mee te beginnen maar meer van dat is een makkelijke vangst zeg maar.
pi_108145852
quote:
Wat is volwassen gedrag..

Een meisje uit mijn klas zit constant te zaniken ''hoe oud ben je nou'' ''Hoe onvolwassen dit, hoe onvolwassen dat''

Onvolwassen kind is dat zeg, maar ze is ook van derzelf in de veronderstelling dat ze ooo zoo volwassen is. :r
Rustig aan.
pi_108146401
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 08:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een paar dingen:

Het is vrij triest dat er meiden van mijn leeftijd zijn die überhaupt achter mannen aangaan vind ik.

Ja, ik ga niet met een oude man en volgens mij zijn mensen van die leeftijd vaak met hele andere dingen bezig. Ik heb trouwens wel eens gezoend en een beetje contact gehad met iemand van 28 maar nu ik dat zo bekijk is het gewoon super triest. Ik deed het ook niet om hem maar meer omdat hij zo knap is en het spannend was. Doe ik ook nooit weer. Zulke kerels zijn vaak of triest (in de zin dat ze geen vrouwen van de eigen leeftijd kunnen krijgen), vies of vallen gewoon op jongere meiden.

quote:
Ja, mijn laatste ex is 23 maar dat is alweer anders of zo. Ik vind 18-28 niet ''normaal'' (er zullen vast uitzonderingen zijn) en 24 en 34 is ook weer anders omdat jij ouder bent en al meer levenservaring hebt.
pi_108146485
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Het is vrij triest dat er meiden van mijn leeftijd zijn die überhaupt achter mannen aangaan vind ik.

Ja, ik ga niet met een oude man en volgens mij zijn mensen van die leeftijd vaak met hele andere dingen bezig. Ik heb trouwens wel eens gezoend en een beetje contact gehad met iemand van 28 maar nu ik dat zo bekijk is het gewoon super triest. Ik deed het ook niet om hem maar meer omdat hij zo knap is en het spannend was. Doe ik ook nooit weer. Zulke kerels zijn vaak of triest (in de zin dat ze geen vrouwen van de eigen leeftijd kunnen krijgen), vies of vallen gewoon op jongere meiden.

[..]

Ja, mijn laatste ex is 23 maar dat is alweer anders of zo. Ik vind 18-28 niet ''normaal'' (er zullen vast uitzonderingen zijn) en 24 en 34 is ook weer anders omdat jij ouder bent en al meer levenservaring hebt.
Gebeurt wel vaker hoor, dat een jong grietje gaat voor een 50 jaar oude kerel met veel geld :P

Persoonlijk vind ik dat, qua leeftijdsverschil, iedereen het gewoon zelf moet weten. Ik zie er niks mis mee.
pi_108147674
De formule: Leeftijd /2 + 7 klopt altijd wel aardig ;)
pi_108147767
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:19 schreef richard_prf het volgende:
De formule: Leeftijd /2 + 7 klopt altijd wel aardig ;)
Dan kom ik op 19 uit :{w
  zondag 19 februari 2012 @ 14:22:37 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108147818
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ohallo
C'est la vie
pi_108147910
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21 ;)

Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschil :D Tenzij hij eerder 35 wordt dan jij 25 :D
pi_108147986
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschil :D
Ik moet echt geen jongere jongen hoor :X Paar keer geprobeerd, nooit wat geworden. Schijnt dus toch te kloppen dat mannen achter lopen :+

En hij wordt inderdaad eerder 35, maar volgens de formule is zijn ondergrens dan 24,5 en ik ben dan 24 en 11 maanden
pi_108148009
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschil :D Tenzij hij eerder 35 wordt dan jij 25 :D
Nee hoor, want hun relatieve leeftijdsverschil neemt alleen maar af ;)
pi_108148015
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik moet echt geen jongere jongen hoor :X Paar keer geprobeerd, nooit wat geworden. Schijnt dus toch te kloppen dat mannen achter lopen :+
Meh...
Het klopt meer dat vrouwen graag een man hebben die voor hen kan zorgen..
Een man moet toch wel ''dominant'' zijn.
Rustig aan.
pi_108148036
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meh...
Het klopt meer dat vrouwen graag een man hebben die voor hen kan zorgen..
Een man moet toch wel ''dominant'' zijn.
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.
pi_108148066
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.
Ja, vrouw zorgzaam, man dominant.
Rustig aan.
pi_108148086
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Daar houd ik wel van, als een vrouw een beetje voor zichzelf kan zorgen :)

Edit:Ik snap trouwens wel wat kingtoppie bedoelt. Vrouwen hebben graag een sterke vent.
Zal nog lastig worden voor hoogopgeleide vrouwen een partner te vinden die hun kan overtreffen.
pi_108148102
Jij zegt letterlijk, vrouwen hebben graag een man die voor hen kan zorgen. Oftewel een zorgzame man.
pi_108148147
Ze zeggen altijd wel dat leeftijd maar een getal is en dat je zo oud bent als je je voelt maar dat is ook niet helemaal waar. Ik voel me 18 maar kan aan alles merken dat ik 26 ben. Je moet in dezelfde levensfase zitten en als je 10 jaar scheelt zit je dat per definitie niet.

Als je niet makkelijk een vrouw kunt versieren zou ik het niet gaan proberen bij de jongere klasse. Hou het gewoon bij vrouwen van je eigen leeftijd, die houden zich in elk geval met dezelfde dingen als jij bezig.
pi_108148277
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt letterlijk, vrouwen hebben graag een man die voor hen kan zorgen. Oftewel een zorgzame man.
Ik zorg liever dan dat ik de dominante man uit moet gaan hangen dat lukt me toch niet ;(
pi_108148335
Ik val op lieve zorgzame vrouwen. :@ en die zijn eerder ouder dan mij dan jonger.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108148389
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik zorg liever dan dat ik de dominante man uit moet gaan hangen dat lukt me toch niet ;(
Niet iedereen wilt ook een dominante man :* Dat is een fabeltje, en ook wel een verwijtend excuus voor degene die geen partner kunnen vinden, dat ligt niet aan hun, dat ligt aan het feit dat ze niet uit het juiste hout gesneden zijn
(en totaal vergeten dat het onder andere vooral aan uitstraling, levensinstelling etc. ligt)

Mijn vriend is absoluut niet dominant, we zijn zeer gelijkwaardig in de relatie. Ook was hij niet de allersociaalste toen ik hem leerde kennen, althans niet volgens het boekje :P
Maar ik viel toch voor hem O+
pi_108148444
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Iemand die voor je kan zorgen is niet per definitie zorgzaam..

Zorgzaam is lief en teder...
Voor iemand zorgen kan in die zin al dat iemand een oogje in het zeil houdt.. Dat kan redelijk oppervlakkig blijven.
Rustig aan.
pi_108148501
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ik val op lieve zorgzame vrouwen. :@ en die zijn eerder ouder dan mij dan jonger.
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.
En vrouwen die niet van die mode-huppeltrutjes zijn.

't liefst heb ik een vrouw die zelfstandig is (ook financieel), die mode niet zo belangrijk vindt en misschien iemand die een beetje sloom is of zo :P

En ze moet wel tegen knuffelen kunnen, want ik ben heel erg kroelerig :P

Owja! En ze moet me aankunnen haha! :D
pi_108148559
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

't liefst heb ik een vrouw die zelfstandig is (ook financieel), die mode niet zo belangrijk vindt en misschien iemand die een beetje sloom is of zo :P
Dat sluit lief en zorgzaam niet uit en zelf kunnen denken. Verder sluit ik mij bij jou aan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 19 februari 2012 @ 14:43:21 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108148575
Ik kan niet tegen die types die dan zeggen "je kan me niet aan"

Ga toch wieberen denk ik dan. :')
C'est la vie
pi_108148587
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ze moet wel tegen knuffelen kunnen, want ik ben heel erg kroelerig :P

Owja! En ze moet me aankunnen haha! :D
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.

En verder.. op een lijn liggen met mij... Dat je elkaar alleen maar hoeft aan te kijken en dat je weet wat de ander denkt :P
Rustig aan.
pi_108148600
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand die voor je kan zorgen is niet per definitie zorgzaam..

Zorgzaam is lief en teder...
Voor iemand zorgen kan in die zin al dat iemand een oogje in het zeil houdt.. Dat kan redelijk oppervlakkig blijven.
Oh op die fiets. Dan denk ik meer aan iemand die ze beschermt ;)
pi_108148601
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet tegen die types die dan zeggen "je kan me niet aan"

Ga toch wieberen denk ik dan. :')
Eigenlijk ben jij ook een heerlijke vent he :P ;)
Rustig aan.
pi_108148614
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.

En verder.. op een lijn liggen met mij... Dat je elkaar alleen maar hoeft aan te kijken en dat je weet wat de ander denkt :P
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zo :P

En ik ben heel erg chaotisch :P
pi_108148647
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Oh op die fiets. Dan denk ik meer aan iemand die ze beschermt ;)
Ach, iemand die de drankjes betaald, het plekkie regelt in een restaurant...
Dat zijn toch dingen die ik dan bestempel als ''zorgen voor''

Ik fix het wel even voor je ;)
En dan het meisje die haar waardering voor hem toont op haar manier... Zo zie ik het...
Rustig aan.
pi_108148658
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat laatste is heeel irritant :+ Mijn vriend doet dat altijd en ik ben met een half woord al klaar. Terwijl ik zoveel te vertellen heb :+ Anderzijds kan ik hem ook slecht in de maling nemen want dat heeft hij ook vrij snel door..
pi_108148669
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zo :P

Och ik win het van je denk ik met chaotisme :P
Rustig aan.
  zondag 19 februari 2012 @ 14:46:33 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108148720
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk ben jij ook een heerlijke vent he :P ;)
Ik ben geen vent ik ben een jochie, niet fucken met mijn jeugdelijkheid. :(

Nee maar even serieus, grootste kutargument allertijden.
C'est la vie
pi_108148724
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, iemand die de drankjes betaald, het plekkie regelt in een restaurant...
Dat zijn toch dingen die ik dan bestempel als ''zorgen voor''

Ik fix het wel even voor je ;)
En dan het meisje die haar waardering voor hem toont op haar manier... Zo zie ik het...
Zo een die zegt, ik wil de kreeft, en zij wil de tournedos. Met een glas rode wijn.
En dat zij denkt, ik lust helemaal geen wijn.
:P
pi_108148749
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niet iedereen wilt ook een dominante man :* Dat is een fabeltje, en ook wel een verwijtend excuus voor degene die geen partner kunnen vinden, dat ligt niet aan hun, dat ligt aan het feit dat ze niet uit het juiste hout gesneden zijn
(en totaal vergeten dat het onder andere vooral aan uitstraling, levensinstelling etc. ligt)

Mijn vriend is absoluut niet dominant, we zijn zeer gelijkwaardig in de relatie. Ook was hij niet de allersociaalste toen ik hem leerde kennen, althans niet volgens het boekje :P
Maar ik viel toch voor hem O+
Levens instelling zal zeker meewegen maar er zijn toch echt veel vrouwen en mannen die geleid willen worden. Ik denk wel wil een relatie lukken dat er zeker een grote gelijkwaardigheid tussen de twee moet zijn anders werkt het toch niet.
pi_108148781
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf wel als je iemand beter kent
14 SHADES OF GREY
pi_108148788
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Och ik win het van je denk ik met chaotisme :P
Wanna bet? :P

Vertel eens hoe chaotisch je bent toppie, ben wel benieuwd nu :P

Ik heb al meerdere malen m'n geld in de pinautomaat laten zitten.
Ik was ooit m'n bril kwijt. 3x m'n hele huis overhoop gehaald en was echt enorm gefustreerd omdat dat ding niet op een logische plek lag!
zat dat ding gewoon op m'n hoofd :')

Het enige wat ik nog niet gedaan heb is mezelf buiten sluiten
pi_108148816
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zo een die zegt, ik wil de kreeft, en zij wil de tournedos. Met een glas rode wijn.
En dat zij denkt, ik lust helemaal geen wijn.
:P
Mwah, dat ook weer niet :P
Maar gewoon dingetjes ''regelen''

Volgens mij vinden meisjes dat heel prettig.. Dan kunnen ze naar hun man opkijken... Dat doen ze ook graag... Opkijken naar een persoon...

Mannen kijken meer naar de intenties van het meisje en haar uiterlijk :P
Rustig aan.
pi_108148820
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was ooit m'n bril kwijt. 3x m'n hele huis overhoop gehaald en was echt enorm gefustreerd omdat dat ding niet op een logische plek lag!

Hallo. Ik ben ook zo.

Wat dacht je van jezelf binnensluiten dat je het huis niet uit kan? Heb ik eens gedaan, ook mogelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, dat ook weer niet :P
Maar gewoon dingetjes ''regelen''

Volgens mij vinden meisjes dat heel prettig.. Dan kunnen ze naar hun man opkijken... Dat doen ze ook graag... Opkijken naar een persoon...

Mannen kijken meer naar de intenties van het meisje en haar uiterlijk :P
Ik kijk liever niet op naar mensen.
  zondag 19 februari 2012 @ 14:50:56 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108148880
Ik heb wel eens gezocht naar mijn telefoon, zat dat ding in mijn hand,
Ja gewoon in mijn hand. :')
C'est la vie
pi_108148914
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet je hoe vaak mij dat gebeurt, Ik werk veel aan meubels de laatste tijd nou was ik een schroevendraaier kwijt heel het huis op zijn kop vloekend en tierend waar zit de schroevendraaier juist in mijn broekzak en dat gebeurt wel vaker :)

En ik laat altijd een raam open omdat ik vaak heel vaak mijn sleutels vergeet en de buren hebben de ladder zo gezet dat ik er zelf bij kan ik bedoel maar : :')
pi_108148936
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hallo. Ik ben ook zo.

Wat dacht je van jezelf binnensluiten dat je het huis niet uit kan? Heb ik eens gedaan, ook mogelijk.

[..]

Dan moet je daten met kleinere mannen. Hoe lang ben jij?
14 SHADES OF GREY
pi_108148947
quote:

[..]

Hallo. Ik ben ook zo.

OMG _O-

Ik heb het chaotische een beetje onder controle gekregen door alles op een vaste plek te leggen en alles wat ik vaak gebruik minstens 3x in huis te hebben en mbv medicatie (en dat scheelt!). Zonder die medicatie heb ik een blender in m'n hoofd van allerlij losse ideetjes
pi_108148990
quote:
Hoezo dat?
Rustig aan.
  zondag 19 februari 2012 @ 14:55:41 #188
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108149064
quote:
Idem, moest ik vanaf het balkon van de bovenburen naar beneden klimmen. Van 4 naar 3-hoog. Best spannend :D
pi_108149122
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

OMG _O-

Ik heb het chaotische een beetje onder controle gekregen door alles op een vaste plek te leggen en alles wat ik vaak gebruik minstens 3x in huis te hebben en mbv medicatie (en dat scheelt!). Zonder die medicatie heb ik een blender in m'n hoofd van allerlij losse ideetjes
Is het voor jou ook moeilijk om te concentreren?
14 SHADES OF GREY
pi_108149152
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Idem, moest ik vanaf het balkon van de bovenburen naar beneden klimmen. Van 4 naar 3-hoog. Best spannend :D
Held _O_
pi_108149163
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is het voor jou ook moeilijk om te concentreren?
Ja, ik houd het nooit langer dan een half uurtje vol, max. Zelfs tijdens het gamen niet. Maar jongens, we gaan een beetje off-topic nu.
pi_108149183
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik houd het nooit langer dan een half uurtje vol, max. Zelfs tijdens het gamen niet. Maar jongens, we gaan een beetje off-topic nu.
Heb je dat ook tijdens gesprekken?

En das wel ontopic ;)
  zondag 19 februari 2012 @ 14:58:36 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108149188
Mijn moeder heeft zich twee keer buitengesloten.
De hele buurt probeerde de deur open te maken. :')
C'est la vie
pi_108149232
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat heb ik soms ook wel. Zeker als ik moe ben.
14 SHADES OF GREY
pi_108149246
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Heb je dat ook tijdens gesprekken?

En das wel ontopic ;)
Ja, ook tijdens gesprekken. Bij de Roycomeet werd ik daarvan weer op de hoogte gebracht zeg maar. Maar ik moet wel zeggen dat het met medicatie echt een heel stuk beter gaat om gesprekken te volgen

Edit:Wat trouwens ook helpt (en das logisch) is als een gesprek wel een beetje boeiend is
pi_108149247
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

:') _O-

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet je daten met kleinere mannen. Hoe lang ben jij?
_O- Nee. :D Ik ben 1.58 om precies te zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Das helemaal niks voor mij.
pi_108149291
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Das helemaal niks voor mij.
Je wilt gewoon een leuk maatje hebben waar je samen mee op avontuur gaat?
Rustig aan.
pi_108149336
quote:

[..]

:') _O-

[..]

Klein meisje :)
14 SHADES OF GREY
pi_108149343
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik soms ook wel. Zeker als ik moe ben.
M'n concentratie was jarenlang mijn grootste bottleneck, samen met mijn chaotisme. Nu loop ik meer tegen practische problemen op zoals het huishouden. Ik moet nu zeg maar from scratch beginnen daarmee. Ik doe elke dag een beetje, om mee te beginnen
pi_108149363
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klein meisje :)
Kijk uit hoor, juist die kleine meiden zijn vaak 1 bonk powah!! :P
pi_108149384
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

M'n concentratie was jarenlang mijn grootste bottleneck, samen met mijn chaotisme. Nu loop ik meer tegen practische problemen op zoals het huishouden. Ik moet nu zeg maar from scratch beginnen daarmee. Ik doe elke dag een beetje, om mee te beginnen
Ik maak altijd lijsten van wat ik moet doen dat is wel handig :Y
  zondag 19 februari 2012 @ 15:03:38 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108149385
quote:

[..]

He verdomme, ik ben te lang voor je.
C'est la vie
pi_108149397
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk uit hoor, juist die kleine meiden zijn vaak 1 bonk powah!! :P
Lijkt me heerlijk om omver geduwd te worden door een klein meisje eigenlijk... :P
Ze moet inderdaad power hebben :P
Rustig aan.
pi_108149402
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je wilt gewoon een leuk maatje hebben waar je samen mee op avontuur gaat?
Ja, precies. :)
pi_108149451
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Oke vandaag wel :P ik zit echt al de hele dag achter mijn pc en doe niets haha
14 SHADES OF GREY
pi_108149456
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik maak altijd lijsten van wat ik moet doen dat is wel handig :Y
Ik raak die lijsten altijd kwijt :')
Tegenwoordig heb ik een whiteboard op de deur van m'n keuken :Y

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Oke vandaag wel :P ik zit echt al de hele dag achter mijn pc en doe niets haha
Ach je hebt toch weekend? Dan mag je best wel een dag lekker chill doen :Y
pi_108149543
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik hang ze altijd ergens op waar ik ze niet kan missen, al raak ik ze nog weleens kwijt hoor :')
Ook maar eens zo'n kreng halen.
pi_108149586
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ach je hebt toch weekend? Dan mag je best wel een dag lekker chill doen :Y
Ja klopt. Soms heb ik zo'n dag nodig. Dat speeddaten van dinsdag was toch wel enorm vermoeiend. Veel prikkels etc. En nog wat andere dingen.

Bij speeddaten moet je snel beslissen of je iemand wel of niet leuk. Eerste indruk. Laat ik daar nu heel slecht in zijn. Zo wel afgaan op een eerste indruk als een goeie indruk maken.
14 SHADES OF GREY
pi_108149726
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja klopt. Soms heb ik zo'n dag nodig. Dat speeddaten van dinsdag was toch wel enorm vermoeiend. Veel prikkels etc. En nog wat andere dingen.

Bij speeddaten moet je snel beslissen of je iemand wel of niet leuk. Eerste indruk. Laat ik daar nu heel slecht in zijn. Zo wel afgaan op een eerste indruk als een goeie indruk maken.
Idem. Ik heb meer tijd nodig om iemand te leren kennen. Vergelijkbaar met hoe je iemand langzaam leert kennen als je een vriendschap aan het opbouwen bent. Maar het hele versierding gaat altijd zo hard, ik houd dat gewoon niet bij.

Goed, ik ben een paar keer met de neus in de boter gevallen maar daar kwam ook wel een flinke portie geluk bij kijken.
pi_108149799
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Idem. Ik heb meer tijd nodig om iemand te leren kennen. Vergelijkbaar met hoe je iemand langzaam leert kennen als je een vriendschap aan het opbouwen bent. Maar het hele versierding gaat altijd zo hard, ik houd dat gewoon niet bij.

Goed, ik ben een paar keer met de neus in de boter gevallen maar daar kwam ook wel een flinke portie geluk bij kijken.
Same here. Als ik uit ga zal ik echt niet door hebben dat iemand met mij oogcontact zoekt of aan het flirten is :') tenzij ze het zeggen natuurlijk :') niet dat ik zelf durf te flirten en op een meisje durf af te stappen.
14 SHADES OF GREY
pi_108149893
Nou ook dat carnaval gedoe het zou best de ideale tijd zijn om ergens een dronken torretje te vinden maar nee ik pas daar voor. Het is me niet echt waard en ik snap die lui toch niet die dat vieren.

Mijn bezigheden verschillen zo met het normale volk naald in ene hooiberg :'(
pi_108150227
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Same here. Als ik uit ga zal ik echt niet door hebben dat iemand met mij oogcontact zoekt of aan het flirten is :') tenzij ze het zeggen natuurlijk :') niet dat ik zelf durf te flirten en op een meisje durf af te stappen.
Het flirten gaat me redelijk af zolang ik maar geen concurrentie heb :P
Maar dan moet ik wel helemaal lekker in m'n vel zitten.

Het beste gaat flirten nog als ik eigenlijk geen interesse in haar heb, ik denk omdat ik dan minder gespannen ben

En 't helpt enorm als ik op een plek ben waar ik me echt thuis voel
pi_108150407
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het flirten gaat me redelijk af zolang ik maar geen concurrentie heb :P
Maar dan moet ik wel helemaal lekker in m'n vel zitten.

Het beste gaat flirten nog als ik eigenlijk geen interesse in haar heb, ik denk omdat ik dan minder gespannen ben

En 't helpt enorm als ik op een plek ben waar ik me echt thuis voel
Dat heb ik ook wel :)
14 SHADES OF GREY
pi_108155530
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als iemand naar mij kijkt, en we maken dan oogcontact, dan ben ik er nooit zeker van dat ze echt naar mij kijkt. Dan denk ik dat ze naar iemand naast me kijkt. Erg verwarrend :')
  zondag 19 februari 2012 @ 17:57:41 #215
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108155853
quote:

[..]

Hallon.
Ik kom hier even rechtzetten dat ik vreemd ben :')
Heloef bedoelde vreemd als in 'iemand die hij niet kende' althans, daar ga ik maar vanuit.

Verder ben ik namelijk best normaal, denk ik :')
En een beetje vreemd is wel lekker.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_108155946
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hallon.
Heloef bedoelde vreemd als in 'iemand die hij niet kende' althans, daar ga ik maar vanuit.

Je hebt wel een man-icoontje naast je naam :P
  zondag 19 februari 2012 @ 18:01:59 #217
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108156012
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je hebt wel een man-icoontje naast je naam :P
Correcte aanname.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_108157833
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 18:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Correcte aanname.
Waarom?
pi_108157901
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Als iemand naar mij kijkt, en we maken dan oogcontact, dan ben ik er nooit zeker van dat ze echt naar mij kijkt. Dan denk ik dat ze naar iemand naast me kijkt. Erg verwarrend :')
Dat heb ik dan nooit.
14 SHADES OF GREY
  zondag 19 februari 2012 @ 19:32:54 #220
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108159428
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 18:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waarom?
Krijg al genoeg aandacht van mannelijk fok.
pi_108159537
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Vooral van Patje1987 zo te zien.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 19 februari 2012 @ 19:36:49 #222
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108159590
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Vooral van Patje1987 zo te zien.
Ik stalk haar graag.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 19 februari 2012 @ 19:39:19 #223
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108159674
Ik bedoel hem natuurlijk.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_108160256
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ok.
pi_108169301
quote:

Hallon.

Klopt helemaal :)

quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:

Ik denk dat Benzin nu gewoon te grote stappen wil nemen, of nouja, niet wilt nemen maar denkt dat hij die moet nemen.
Iets met spijker en kop enzo :)

quote:
Hij zou nu niet bezig moeten zijn met versieren maar met meer eruit gaan en dat zouden zulke kleine dingetjes kunnen zijn.
En wat voor kleine dingetjes zouden dat kunnen zijn dan? :) Wat zijn de kleinste dingen die ik kan doen, die toch al helpen?
  zondag 19 februari 2012 @ 22:43:54 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108169363
quote:

[..]

Hallon.

Ik moest zo hard lachen. :')
C'est la vie
  zondag 19 februari 2012 @ 22:47:42 #227
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108169548
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
En wat voor kleine dingetjes zouden dat kunnen zijn dan? :) Wat zijn de kleinste dingen die ik kan doen, die toch al helpen?
Aanmelden bij hobbies die je in groepsverband doet. Voor mijn part breien. Maar dat roepen we ook al jaren.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:47:58 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108169561
quote:

[..]

Zie het als een toren.

Kijk je wil een vriendin, maar ondertussen kan je niet normaal of relaxed met meisjes praten, dat is niet echt handig he.
Kortom begin eerst je maar eens op je gemak te voelen rond meisjes voordat je denkt aan een vriendin.
Je hebt genoeg aanbiedingen gehad om wat te doen met een meisje, begin daar maar eens mee.
C'est la vie
pi_108169720
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Aanmelden bij hobbies die je in groepsverband doet. Voor mijn part breien. Maar dat roepen we ook al jaren.
Ik heb op volleybal gezeten. Zo'n sport is een goede manier om te beginnen. Een hoop leuke meiden (er waren aparte damesteams) en met m'n teamgenoten kon ik wel goed opschieten. Als ik had gewild had ik zo met ze mee kunnen gaan stappen enz, had ik nog wat geleerd. Maat ik zat toen erg in m'n schulp, dus ik heb die kansen voorbij laten gaan.
  zondag 19 februari 2012 @ 23:24:26 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108171184
Een vriend van mij is net gedumpt, probeer hem een beetje te troosten alleen ik heb geen flauw idee wat dat jong doormaakt op het moment. Hij is toch een goede twee jaar samen met haar geweest.

Dit wordt een lange nacht gok ik.
C'est la vie
pi_108171397
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Zie het als een toren.

Kijk je wil een vriendin, maar ondertussen kan je niet normaal of relaxed met meisjes praten, dat is niet echt handig he.
Kortom begin eerst je maar eens op je gemak te voelen rond meisjes voordat je denkt aan een vriendin.
Je hebt genoeg aanbiedingen gehad om wat te doen met een meisje, begin daar maar eens mee.
Dat is misschien wel waar, maar inmiddels heb ik al een paar keer zoiets gedaan en het is niet echt beter geworden ;(
  zondag 19 februari 2012 @ 23:35:55 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108171607
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is misschien wel waar, maar inmiddels heb ik al een paar keer zoiets gedaan en het is niet echt beter geworden ;(
Hoe komt dat denk je?
C'est la vie
pi_108171664
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe komt dat denk je?
Geen idee. Op zich ging dat steeds best wel goed en deed ik het aardig (hoewel je dat beter aan die meisjes kan vragen) maar nja, ik ben er niet beter en relaxter van geworden.
pi_108171702
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben ook zo en kan je vertellen dat ik na de 3de date pas een beetje loskwam en die dates duurden toch wel langer dan 2/3 uur hoor.. Het is wel mogelijk maar je moet er wel moite voor doen
  zondag 19 februari 2012 @ 23:38:47 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108171711
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Geen idee. Op zich ging dat steeds best wel goed en deed ik het aardig (hoewel je dat beter aan die meisjes kan vragen) maar nja, ik ben er niet beter en relaxter van geworden.
Dan zit daar toch iets diepers aan ten grondslag dan gewoon onervarenheid.
Want meestal gaat dat na een aantal keer doen steeds makkelijker.
C'est la vie
pi_108171757
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben ook zo en kan je vertellen dat ik na de 3de date pas een beetje loskwam en die dates duurden toch wel langer dan 2/3 uur hoor.. Het is wel mogelijk maar je moet er wel moite voor doen
Jij bent twee jaar ouder dan ik. Wanneer kreeg jij je eerste vriendje?

En waarom vind jij jongens zo lastig?
pi_108171900
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij bent twee jaar ouder dan ik. Wanneer kreeg jij je eerste vriendje?

En waarom vind jij jongens zo lastig?
ik was 12.. MAAR in die tijd is er dusdanig veel gebeurd incl een niet al te beste ervaring waardoor ik compleet ben dichtgeklapt.. Mijn huidige date weet hier van en houd er rekening mee :) En de eerste 2/3 keer was ik een ijskonijn :') vervolgens aan de praat geraakt over hoe en wat en ik heb geleerd dat ik niet alles wat ik mogelijk ga doen in 300 verschillende situaties moet zetten voor ik handel. Ik moest weer leren doen ipv denken.. laatste date is dat goed gelukt
pi_108171956
quote:

[..]

Klopt helemaal :)
Eigenlijk zal je ook carnaval moeten vieren... de dames zijn allemaal erg makkelijk nu.

Ga bijvoorbeeld verkleed als dokter en je komt vanzelf gewillige zustertjes tegen zoals bij mij eergisteren gebeurde.

Bovendien denk ik dat die meid waar ik eergisteren mee zoende me nou niet bepaald geweldig vond.. maar omdat het carnaval is zijn ze erg makkelijk. Het helpt wel een beetje voor het zelfvertrouwen.

Jammer dat ik gisteren niet ben gegaan... goede kans dat het me dan opnieuw was gelukt.
pi_108171979
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik was 12..
Ooh ;( Zou 21/22 laat zijn?

quote:
En de eerste 2/3 keer was ik een ijskonijn :') vervolgens aan de praat geraakt over hoe en wat en ik heb geleerd dat ik niet alles wat ik mogelijk ga doen in 300 verschillende situaties moet zetten voor ik handel. Ik moest weer leren doen ipv denken.. laatste date is dat goed gelukt
Dat klinkt wel een beetje zoals ik ja, ik leef ook heel erg in mijn hoofd; ben vooral bezig met denken en mezelf zorgen maken over alles, behalve waar ik op dat moment mee bezig ben.
pi_108172033
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt wel een beetje zoals ik ja, ik leef ook heel erg in mijn hoofd; ben vooral bezig met denken en mezelf zorgen maken over alles, behalve waar ik op dat moment mee bezig ben.
die jongenop mijn 12de was een vriend van mijn broer die meer bodyguard was dan direct vriendje hoor haha dat is ook nooit verder gegaan dan wat zoen werk.. arme kerel heeft het wel n lange tijd uitgehouden.. daarna heeel lang niks meer tot mijn 23ste wel te verstaan ;)
pi_108172081
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is laat... ik ben 28 en heb ook nog nooit een vriendin gehad :P Alleen zoenen en dat soort dingen tijdens uitgaan, een keer een ONS, en verder wat vriendschappelijke contacten inclusief meisje V waar ik al anderhalf jaar hopeloos verliefd op ben maar zij niet op mij. Ik zie haar als het ideaalbeeld zal er alles voor overhebben om haar als vriendin te hebben.
pi_108172083
je moet echt leren meer dingen te doen dan alle mogelijke faal opties en dergelijke vooraf in te calculeren.. geloof me dat werkt bevrijdend
  zondag 19 februari 2012 @ 23:53:18 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172169
Het maakt niet uit of het laat is, zorg er voor dat het niet te laat is.
C'est la vie
pi_108172180
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
hele wijze woorden heloefje!
pi_108172214
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:50 schreef Lot88 het volgende:
je moet echt leren meer dingen te doen dan alle mogelijke faal opties en dergelijke vooraf in te calculeren.. geloof me dat werkt bevrijdend
Dat wil ik al jaren, maar ik weet nog steeds niet echt hoe ;( Ik ben zo jaloers op mensen die schijt aan alles hebben, dat moet zo lekker zijn :)

quote:
Maar wanneer is het dan te laat?
pi_108172235
quote:
In mijn geval is het te laat maar het is niet anders... ik hou het wel bij ONS en af en toe wat meiden ontmoeten tijdens uitgaan dat is het maximaal haalbare voor mij. Vriendschappen zijn ook mogelijk.
  zondag 19 februari 2012 @ 23:55:32 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172240
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, nooit.
C'est la vie
pi_108172267
Idd het is nooit te laat.
  zondag 19 februari 2012 @ 23:56:28 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172274
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

In mijn geval is het te laat maar het is niet anders... ik hou het wel bij ONS en af en toe wat meiden ontmoeten tijdens uitgaan dat is het maximaal haalbare voor mij. Vriendschappen zijn ook mogelijk.
Jij moet er voor zorgen dat je het niet verkloot de volgende keer. Voor hetzelfde geld was G. nu je vriendin.
C'est la vie
pi_108172303
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, nooit.
Ik weet niet. Veel leeftijdsgenoten zijn al bezig met samenwonen enzo :) Ik wil en kan niet mijn hele leventje alleen blijven :)

Daarnaast voelt het alsof meisjes verwachten dat je op deze leeftijd snapt hoe zulke dingen werken enzo :)
pi_108172309
quote:

[..]

Dat wil ik al jaren, maar ik weet nog steeds niet echt hoe ;( Ik ben zo jaloers op mensen die schijt aan alles hebben, dat moet zo lekker zijn :)

Tja ik kan dat ook pas sinds een paar dagen maar het is idd erg fijn... dus er is hoop voor je!

quote:

noooit maar je moet daar ook niet op wachten geloof me! gewoon blijven proberen
pi_108172349
Met zitten kniezen kom je nooit iemand tegen
pi_108172365

[ Bericht 100% gewijzigd door richard_prf op 20-02-2012 00:00:48 ]
  zondag 19 februari 2012 @ 23:59:44 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172382
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet. Veel leeftijdsgenoten zijn al bezig met samenwonen enzo :) Ik wil en kan niet mijn hele leventje alleen blijven :)

Daarnaast voelt het alsof meisjes verwachten dat je op deze leeftijd snapt hoe zulke dingen werken enzo :)
Verwachten ja, maar eerlijk gezegd 21 is nog heel jong, het zou me niet verbazen als ik op mijn 21ste nog geen steek verder was gekomen. En verwachten is heel wat anders dan eisen he.
C'est la vie
pi_108172398
quote:

[..]

Ik snap je helemaal in deze.

Nouja zie het voor mezelf niet als te laat maar ik begin me wel zorgen te maken.
Verdomme iedereen om me heen van mijn generatie heeft al kinderen.

Kroegje, leuk hoor, maar allemaal te jong en die paar die er zijn die klikken niet.
Fucked up is het, ik weet het nu ook even niet meer waar ik het moet zoeken.

Ja die ene uit dat bandje maar die wees me min of meer al een keer af.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:00:25 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172408
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja veel en? Zijn ze allemaal bezet? Wonen ze allemaal samen? NEE!
C'est la vie
pi_108172458
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef Lot88 het volgende:

noooit maar je moet daar ook niet op wachten geloof me! gewoon blijven proberen
Thanks, ik hoop dat het voor mij ooit komt :) Maar ik hoop wel dat het snel is, heb echt veel behoefte aan een vriendinnetje :)
pi_108172479
quote:

[..]

Daar leer je vanzelf mee omgaan. Mijn vrienden hebben ook altijd relaties en kinderen of zijn getrouwd. Het is pijnlijk maar uiteindelijk leer je ermee leven... vooral ook als je antidepressiva slikt... ik kan het je van harte aanbevelen als het allemaal erg zwaar begint te worden. Toen ik 21 was , was ik net als jij. Geen enkele meid die interesse toonde, zeker niet ingebeeld. Gewoon een pauper uiterlijk van jewelste.

Ik ben nog even onzeker als vroeger maar nu maak ik kans bij dames... omdat ik er nu normaal uitzie.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:03:18 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172519
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar leer je vanzelf mee omgaan. Mijn vrienden hebben ook altijd relaties en kinderen of zijn getrouwd. Het is pijnlijk maar uiteindelijk leer je ermee leven... vooral ook als je antidepressiva slikt... ik kan het je van harte aanbevelen als het allemaal erg zwaar begint te worden. Toen ik 21 was , was ik net als jij. Geen enkele meid die interesse toonde, zeker niet ingebeeld. Gewoon een pauper uiterlijk van jewelste.
Nee ga die jongen anders medicijnen aanpraten, lekker makkelijk.
C'est la vie
pi_108172588
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Over 5 jaar is Benzin zo:

26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Al heeft hij het zelfs op dit moment nog beter gedaan dan ik toen ik 21 was.

Zonder medicatie kan het dan wel eens fout aflopen kan ik je vertellen uit ervaring.
pi_108172594
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk ook niet dat dat de oplossing is.
Hoewel ik heb ook wel gepraat bij de dokter hoor.

Maar ik kreeg niks voorgeschreven, haha blijkbaar heb ik het dus niet nodig.

En heb ik ook niet, punt is je moet in omgevingen komen waar er vrijgezelle meiden van jou leeftijd zijn.
Die zijn er wel, maar niet veel.
Bovendien ben ik ook niet zo snel met vriendschappen maken.
Praatje enzo gaat best maar er komt meestal verder niks uit voort.

Misschien ben ik wel te kieskeurig, ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:05:50 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172609
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Over 5 jaar is Benzin zo:

26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Al heeft hij het zelfs op dit moment nog beter deed dan ik toen ik 21 was.

Zonder medicatie kan het dan wel eens fout aflopen kan ik je vertellen uit ervaring.
Tenzij hij werkt aan zijn problemen, dan zijn die pillen niet nodig.
C'est la vie
pi_108172632
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Thanks, ik hoop dat het voor mij ooit komt :) Maar ik hoop wel dat het snel is, heb echt veel behoefte aan een vriendinnetje :)
je moet je niet blind staren op een relatie :) gewoon gaan leuk hebben en ''we zien wel'' instelling
pi_108172671
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Tenzij hij werkt aan zijn problemen, dan zijn die pillen niet nodig.
Dat probeerde ik ook altijd. IK ben altijd doorgegaan met mijn opleiding, rijbewijs, huis. Maar ik had simpelweg de looks gewoon niet biologisch gezien. Ik kon er vrij weinig aan doen en ik had ook nog eens een allesoverheersende oogziekte.
pi_108172681
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

je moet je niet blind staren op een relatie :) gewoon gaan leuk hebben en ''we zien wel'' instelling
yep check doe ik ook.

maar het blijft knagen en zeker nu ik "geproefd" heb hoe leuk het kan zijn als je SAMEN met iemand bent in plaats van alleen.

Nouja ik kijk wel positief er tegen aan maar het is best wel eens moeilijk hoor.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:09:16 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108172731
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat probeerde ik ook altijd. IK ben altijd doorgegaan met mijn opleiding, rijbewijs, huis. Maar ik had simpelweg de looks gewoon niet biologisch gezien. Ik kon er vrij weinig aan doen en ik had ook nog eens een allesoverheersende oogziekte.
Dat het bij jou zo ging betekent automatisch dat het bij hem ook zo gaat?
Ieder persoon en leven is anders.
C'est la vie
pi_108172772
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik hoop die instelling aan te leren. :)

Ik wil echt heel graag gelukkiger en relaxter worden :) Dankjewel!
pi_108172814
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat het bij jou zo ging betekent automatisch dat het bij hem ook zo gaat?
Ieder persoon en leven is anders.
Ik herken wel veel in zijn verhaal en hij zit gevoelig in elkaar... het gaat heel moeilijk worden voor hem als er niets veranderd.

Bovendien heb ik echt heel veel moeite om het verleden los te laten... Lig regelmatig down in bed en heb vele moodswings.
pi_108172828
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop die instelling aan te leren. :)

Ik wil echt heel graag gelukkiger en relaxter worden :) Dankjewel!
sowieso is die instelling goed, gewoon fuck it all en gaan waar de boot strand.

Maaaaar en dat is voor mij, ik heb die instelling best wel.
Alleen het gaat nu wel heel erg lang duren ..... :')
  maandag 20 februari 2012 @ 00:21:55 #270
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108173130
Beste manier om een vriend(in) te scoren is: opgeven ... ! Ga bezig met hobby's en andere zaken en paradoxaal genoeg stijgen de kansen dan op een vriend(in).
pi_108173154
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben nog even onzeker als vroeger maar nu maak ik kans bij dames... omdat ik er nu normaal uitzie.
Antidepressiva werken alleen als je écht depressief bent.
pi_108173179
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Antidepressiva werken alleen als je écht depressief bent.
En jij denkt dat ik niet depressief ben, maar aangeleerd hulpeloos? :)
pi_108173188
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf heel lang dingen lopen aanpraten zoals dat je niet bruin kon worden, terwijl je nu weet dat het onzin is.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:25:44 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108173241
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Die aangeleerde hulpeloosheid is misschien de oorzaak van je depressie.
C'est la vie
pi_108173259
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Beste manier om een vriend(in) te scoren is: opgeven ... ! Ga bezig met hobby's en andere zaken en paradoxaal genoeg stijgen de kansen dan op een vriend(in).
check check en dubbel check.

Maar nee nu nog even niet dus.
Hoewel dit wel een goede manier is :)
  maandag 20 februari 2012 @ 00:27:13 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108173291
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik heb het ook opgegeven, het gaat gewoon niet gebeuren, dat probeer ik mezelf een beetje voor te houden.
Daardoor kan ik me meer focussen op leuke dingen.
C'est la vie
pi_108173359
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb het ook opgegeven, het gaat gewoon niet gebeuren, dat probeer ik mezelf een beetje voor te houden.
Daardoor kan ik me meer focussen op leuke dingen.
Gelukkig ben jij nog een stuk jonger heloef.
Bleeegh kweet niet maar ik heb deze instelling altijd gehad van het komt wel.

En altijd sociaal bezig contact genoeg met meiden, maar zonder actie komt het dus blijkbaar niet.

Neem nou advies aan, probeer het op jou leeftijd en ga niet wachten want het komt niet vanzelf, tenzij je gewoon geluk hebt.
pi_108173392
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Komt in jouw geval op hetzelfde neer geloof ik.
pi_108173421
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Die aangeleerde hulpeloosheid is misschien de oorzaak van je depressie.
Zoiets ja.

quote:
Volgens Seligman zou bij mensen aangeleerde hulpeloosheid het mechanisme kunnen zijn dat op den duur leidt tot mentale stoornissen en klinische depressie.

[ Bericht 20% gewijzigd door -Strawberry- op 20-02-2012 00:35:34 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 00:32:31 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108173484
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef kree het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij nog een stuk jonger heloef.
Bleeegh kweet niet maar ik heb deze instelling altijd gehad van het komt wel.

En altijd sociaal bezig contact genoeg met meiden, maar zonder actie komt het dus blijkbaar niet.

Neem nou advies aan, probeer het op jou leeftijd en ga niet wachten want het komt niet vanzelf, tenzij je gewoon geluk hebt.
Ik ben er voorlopig wel klaar mee, alles proberen heeft alleen maar gezeik opgeleverd.

Mijn drang naar een vriendinnetje is lager dan ooit, het is voorlopig wel goed zo. Er zijn belangrijkere dingen om mee bezig te zijn op dit moment.
C'est la vie
pi_108173532
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben er voorlopig wel klaar mee, alles proberen heeft alleen maar gezeik opgeleverd.

Mijn drang naar een vriendinnetje is lager dan ooit, het is voorlopig wel goed zo. Er zijn belangrijkere dingen om mee bezig te zijn op dit moment.
hmm bij mij is de behoefte aan een vriendinnetje hoger dan ooit :')

Maarja komt met de jaren denk :P
  maandag 20 februari 2012 @ 00:36:44 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108173604
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Het is heerlijk om die drang niet te hebben, maar als er een leuk meisje voorbij komt probeer ik het gewoon opnieuw, daar niet van.

Maar zo lang er niemand is die ik leuk vind vermaak ik me prima in mijn eentje.
C'est la vie
pi_108173617
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Heeft dat niet ook te maken met het feit dat je net een (bijna) vriendin hebt gehad?
pi_108173620
Ik ben wel benieuwd hoe de verschillende users eruit zien. Profielen a.u.b.?
.. was in use.
pi_108173632
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Snowfish het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de verschillende users eruit zien. Profielen a.u.b.?
Zie fobo
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108173647
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar hebben de positieve tips in deze reeks niks opgeleverd voor jou?
.. was in use.
pi_108173687
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf heel lang dingen lopen aanpraten zoals dat je niet bruin kon worden, terwijl je nu weet dat het onzin is.
Ik verbrandde ook alleen maar altijd... het was erg lastig dat mensen zeiden op kantoor" verzorg je jezelf wel goed, je bent zo wit " ...mijn huidskleur werkte echt afschrikwekkend wegens zalfverwaarlozing, ik had de bouw en lichaam van een puber, mijn haar leek zo dood en futloos, mijn bek was zo scheef als de toren van pizza, mijn huid zag er echt zo ongezond uit, mijn kop was ingevallen, mijn ogen waren altijd bloeddoorlopen, had elke dag knallende koppijnen, bekeek mezelf zovaak in de spiegel en kreeg spontaan kotsneigingen. Ik dacht altijd dat er niks aan de te doen viel maar blijkbaar wel.

Conclusie is gewoon dat mijn uiterlijk inderdaad het probleem was. Aangezien ik nu nog steeds onzeker ben maar wel successen boek.

Mijn uiterlijk was afschrikwekkend.
pi_108173689
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft dat niet ook te maken met het feit dat je net een (bijna) vriendin hebt gehad?
Ja zeker, omdat ik het gewoon gezellig vond om met z'n tweeën te zijn in plaats van alleen.

Je weet ik ben 28 en heb nooit een vriendinnetje gehad.
Wel meiden gezien die ik leuk vond en contacten genoeg maar niks meer.

Het was gewoon echt super leuk voor beide trouwens.
En nu mis ik het eigenlijk nog meer als voordat ik die ervaring had.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:40:47 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108173734
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Snowfish het volgende:

[..]

Maar hebben de positieve tips in deze reeks niks opgeleverd voor jou?
Ik heb echt heel veel te danken aan deze reeks.
C'est la vie
  maandag 20 februari 2012 @ 00:43:42 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108173804
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef kree het volgende:

[..]

Ja zeker, omdat ik het gewoon gezellig vond om met z'n tweeën te zijn in plaats van alleen.

Jij komt net uit een relatie, natuurlijk verlang je na een relatie nu.

Ik weet niet hoe het is om samen te zijn, ik ben altijd alleen geweest.
Onervarenheid heeft zo zijn voordeeltjes.
C'est la vie
pi_108173867
Maar goed ik wil niet blijven hangen in het verleden maar het is verdomd lastig om het het los te laten. Vooral ook als ik perongeluk de foto op mijn rijbewijs zie of zo dat herinnert me weer aan die tijden.
pi_108173947
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik verbrandde ook alleen maar altijd... het was erg lastig dat mensen zeiden op kantoor" verzorg je jezelf wel goed, je bent zo wit " ...mijn huidskleur werkte echt afschrikwekkend wegens zalfverwaarlozing, ik had de bouw en lichaam van een puber, mijn haar leek zo dood en futloos, mijn bek was zo scheef als de toren van pizza, mijn huid zag er echt zo ongezond uit, mijn kop was ingevallen, mijn ogen waren altijd bloeddoorlopen, had elke dag knallende koppijnen, bekeek mezelf zovaak in de spiegel en kreeg spontaan kotsneigingen. Ik dacht altijd dat er niks aan de te doen viel maar blijkbaar wel.

Conclusie is gewoon dat mijn uiterlijk inderdaad het probleem was. Aangezien ik nu nog steeds onzeker ben maar wel successen boek.

Mijn uiterlijk was afschrikwekkend.
Je uiterlijk was een afspiegeling van je innerlijk. Je verwaarloosde jezelf. Het is dus niet dat je lelijk was, maar ergens ben je dat gaan vinden en deed je er ook niets meer aan. Je vindt dus niet dat je zelfvertrouwen gegroeid is?
pi_108173956
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef kree het volgende:

[..]

Bekend fenomeen inderdaad.
pi_108173975
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij komt net uit een relatie, natuurlijk verlang je na een relatie nu.

Ik weet niet hoe het is om samen te zijn, ik ben altijd alleen geweest.
Onervarenheid heeft zo zijn voordeeltjes.
Ach jou tijd komt ook nog wel.

Alleen probeer het niet te lang uit te stellen.

En ja het is kut als je denkt iemand te vinden en het gaat uit hoe kort het ook eigenlijk geweest is.
Tis ook niet echt uit te drukken in tijd je kunt iemand leuk vinden binnen een paar seconden of het kan jaren duren.

Nou huil huil weer van mij maarja baal er gewoon van.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:55:22 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108174078
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:51 schreef kree het volgende:

[..]

Ach jou tijd komt ook nog wel.

Alleen probeer het niet te lang uit te stellen.

En ja het is kut als je denkt iemand te vinden en het gaat uit hoe kort het ook eigenlijk geweest is.
Tis ook niet echt uit te drukken in tijd je kunt iemand leuk vinden binnen een paar seconden of het kan jaren duren.

Nou huil huil weer van mij maarja baal er gewoon van.
Ik stel niks uit, maar vroeger had ik de drang naar een vriendin zonder dat ik iemand leuk vond.
Nu heb ik niemand op het oog en vind ik dat prima, maar er komt vast wel weer iemand en dan ga ik er gewoon voor.

Het is nu kut ja, maar goed dat is niet zo vreemd het is redelijk vers.
C'est la vie
pi_108174105
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je uiterlijk was een afspiegeling van je innerlijk. Je verwaarloosde jezelf. Het is dus niet dat je lelijk was, maar ergens ben je dat gaan vinden en deed je er ook niets meer aan. Je vindt dus niet dat je zelfvertrouwen gegroeid is?
Met de recentelijke successen groeit het wel steeds meer ja. Meiden kijken nooit meer direct weg maar staan altijd wel open voor een praatje... althans tijdens het uitgaan... als ik naar een chick kijk dan glimlachen ze meestal .. niet dat het wat betekent ... maar wel dat ze openstaan voor een gesprek zonder bijbedoelingen... ze kijken niet meer direct weg als ik oogcontact probeer te maken.. mijn uiterlijk is dus niet meer afschrikwekkend.
pi_108174244
Het gaat erom dat je er gezond uitziet... je kan lelijk zijn maar er gezond uitzien daar kan je ook je doel mee bereiken.

Ik kon nooit mijn innerlijk tonen aan de dames.... en je ziet.. nu ik wel de kans krijg dat ik meestal een goede indruk maak.
pi_108174295
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bekend fenomeen inderdaad.
Heb daar ook een beetje last van.... heb heel even mogen proeven.
pi_108174445
Dat meisje G en ik elkaar versierde onder de ogen van haar vriendin, vrienden en Halcon dat werkte goed voor het zelfvertrouwen.

Dat het meisje van eergisteren begon te zoenen onder de ogen van mijn vrienden voelde ook super, en vervolgens liep ik met mijn vrienden weg nadat ik haar nummer had gekregen tussen hun in met mijn armen om hen beide heengeslagen, en ze zeiden dat ze trots op me waren :D

Meisje van 18 of zo achter de bar in het sportschool maakt wel eens een praatje en dolt af en toe wat zonder bijbedoelingen.

Ik weet niet ... alles gaat gewoon makkelijker.
pi_108174700
Bovendien vind ik mijn haar echt prachtig... het is zoveel voller geworden en de kleur is gewoon perfect , en het glanst... tevens kan ik het makkelijk in model brengen. Verder vind ik mijn ogen, neus en vorm van gezicht mooi. Mijn huidskleur ziet er soms mooi uit onder bepaalde licht omstandigheden maar vaak ook erg lelijk vooral in de zon. Mijn lichaam is best wel perfect... alleen iets te smal vind ik maar ik weeg wel een mooie 75 kilo met 1.80 lengte en ik ben licht gespierd. Tevens begin ik eindelijk volwassen te worden in mijn face.

Plotseling na 6 maanden gezond eten begonnen mijn lippen te vervellen... ipv van roze werden ze voller en veel roder van kleur.

Vroeger vond ik alles lelijk aan mezelf, en dat was het ook door zelf verwaarlozing.

Mijn oogkleur is permanent veranderd van bruin naar groen door de oogdruppels na mijn oogoperatie :P

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 20-02-2012 01:29:35 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 01:37:06 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108174992
Rambam
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')