ja, ik voel me af en toe nog wel jong maar zelfs bij mij toch al weer 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef golfer het volgende:
Ja, dat was meer dan 40 jaar geleden, dat sweet 17.
Ik heb mijn 7 uur slaap nodig, tegenwoordigquote:
...en voor ouwetjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Slapen is voor mietjes
(en voor mensen die vrij hebben morgen)
Wil je niet weten.quote:
Met dameS nog wel, wat een playerquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil je niet weten.
Zat een beetje terug te lurken... APK is op vakantie met dames van FOK!
Volgens mij krijgt hij gewoon ''update's'' van de dames heurquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dameS nog wel, wat een player
Nietus!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij gewoon ''update's'' van de dames heur![]()
Die zit gewoon thuis bij jou om de hoek....
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus!
Ze zitten inmiddels in Tokio:![]()
[ afbeelding ]
Daar is die foto genomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]Tokio, daar wil ik ook zo graag een keer naartoe. En dan vooral even snuffelen in Akihabara
Dat dacht ik al, dat die foto daar was genomen. Heel groot winkelcentrum met allemaal winkels met de nieuwste gadgets.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is die foto genomen.
Zegt mij niets verder
Ze moeten de Cjinese muur beklimmen, hep me zus ook gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus!
Ze zitten inmiddels in Tokio:![]()
[ afbeelding ]
we lezen het wel in CUL hoe het was golferquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:25 schreef golfer het volgende:
Teveel lekkere dingen gegeten weer vanavond. Boert een beetje op.
Daar staat het inderdaad allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we lezen het wel in CUL hoe het was golfer
Die groeit nog dicht :quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:25 schreef golfer het volgende:
Teveel lekkere dingen gegeten weer vanavond. Boert een beetje op.
Hey, eindelijk is er eens een foto van Kletskip te zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:18 schreef Kletskip het volgende:
Die groeit nog dicht :
[ afbeelding ]
![]()
Dat knapt af héquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, eindelijk is er eens een foto van Kletskip te zien
Die foto kan toch ook vanaf een balkonnetje gemaakt zijn, of...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van de dag
Helicopter gehuurd ofzo?
Morgen maar eens vragen om een foto met Japanners d'r op
Nah, na al die aardbevingen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Die foto kan toch ook vanaf een balkonnetje gemaakt zijn, of...![]()
zeg ik nu iets stoms
Ohayou to you too...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:19 schreef sage-noko het volgende:
geen grote bek over japan ja, baka.
Wat een KUTherrie !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ohayou to you too...![]()
sukkel
quote:Een foto met Jappen!
Wierrook snuiven bij de tempel!
Zal zo ff een foto van de wierrook sturen!
Dank je APKquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef APK het volgende:
En daar zijn we weer met de foto's van de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, van CarO en Noek, die zitten in Tokioquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap niet van wie die foto's zijn? Van jou APK?
een hek zonder kruis is als..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef APK het volgende:
Raar hè, die swastika's op de wierook...
Op Bali was je huis ook geen huis als de swastika op het hek niet groter was dan die van de buurman
[ afbeelding ]
Hopen dat ik geen ban krijg bij de plaatjesuploadert...
...zonder snor nog steeds een engerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een hek zonder kruis is als..
[ afbeelding ]
Wiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
A smile from God !
One in a million shot
Send God's smile to someone you want to bless today!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
A smile from God !
One in a million shot
Send God's smile to someone you want to bless today!
[ afbeelding ]
Truste
Kon je helemaal NIEMAND bedenken ?quote:
jah... gelezenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Als ie het haalt is niemand blij heb ik zomaar het idee
/hersendood
Eiffeltoren?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef APK het volgende:
En vandaag in de uiterst populaire rubriek 'De foto van de dag':
[ afbeelding ]
Een foto!
Dat wordt geroepen door mensen die er niks van afweten. Hij wordt nu in een kunstmatig coma gehouden en dat is iets heel anders. Maar het is evengoed kantjeboord als je zoiets meemaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Als ie het haalt is niemand blij heb ik zomaar het idee
/hersendood
Hahaha uiterst populairquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef APK het volgende:
En vandaag in de uiterst populaire rubriek 'De foto van de dag':
[ afbeelding ]
Een foto!
Doe mij zo'n sushi.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Een gigantische Japanse sushi-snijdert
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef Leandra het volgende:
Tokio? Leuke foto
Vrijwel niet te zien of hij omhoogkijkend of naar benedenkijkend genomen is![]()
Ja, zoiets dacht ik vd week al gelezen te hebben.... bij een foto van een glas wijn om 11 uur 's morgens ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:44 schreef APK het volgende:
[..]![]()
CarO en Noek maken Tokio momenteel onveilig
Eh ik weet hoe vaak reanimeren luktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt geroepen door mensen die er niks van afweten. Hij wordt nu in een kunstmatig coma gehouden en dat is iets heel anders. Maar het is evengoed kantjeboord als je zoiets meemaakt.
Om 10 uur boksen kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zo oudjes, nog wat spannends,leuks etc.op het programma voor de zondag?
Ws een katertje uitslapen na vanavond een avondje gestapt te hebben. Wat ik nog eens per jaar doe of zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
en op onze leeftijd komt die kater extra hard aanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:52 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ws een katertje uitslapen na vanavond een avondje gestapt te hebben. Wat ik nog eens per jaar doe of zo.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en op onze leeftijd komt die kater extra hard aan
Ik moest twee dagen op rij drinken, daar ga ik waarschijnlijk de hele week last van hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
en op onze leeftijd komt die kater extra hard aan
Het is al morgenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef seasushi het volgende:
Zo. Ik ben er weer klaar mee voor 2012.
Ik geloof dat de kater morgen mee gaat vallen.
Met de family naar een omroepmuseum in Hilversumquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ga juist Fok lezen om wakker te blijven.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef Maes het volgende:
Ik kan niet slapenen wat doe je dan? Op Fok lezen op je mobiel;)
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
de bollen zijn bijna de grond uit, nog een dag rooien en dan staat alles in de schuur...oogst is prima dus dat werkt altijd lekker licht.
Het weer is tot nu toe redelijk, we hebben tot nu toe een aardige zomer gehad hoewel het hier in het diepe zuiden nooit echt warm wordt.
Met zo'n 20 graden zijn we hier al dik tevreden, maar daarintegen maakt de scherpte van de zon vaak een hoop goed
Kater valt nog steeds mee. Maar ik voel me wel oud en brakquote:
Om geweld te zien hoef ik geen bokswedstrijd te kijken -quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Om 10 uur boksen kijkenDat is het wel zo een beetje.
Gelukkig voor jou -en ook voor mij- is het 1x per jaar Carnaval .quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef seasushi het volgende:
Zo. Ik ben er weer klaar mee voor 2012.
Ik geloof dat de kater morgen mee gaat vallen.
Is er eigenlijk een leeftijdslimiet mbt ooglaseren ?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:31 schreef sacha het volgende:
zo, morgen eens even laten checken of mijn ogen gelaserd kunnen worden![]()
dan kan Oma misschien haar bril en lenzen aan de wilgen gaan hangen
voor iedereen die dat ook van plan is...
verplicht de laatste Final Destination kijken
Boksen is geen geweld dat is de nobele kunst van het puglisimequote:Op zondag 19 februari 2012 12:53 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Om geweld te zien hoef ik geen bokswedstrijd te kijken -
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
en is Fok zo slaapverwekkend dat je nu al weer slaap Maes?
Ik heb het gedaan 8 jaar geleden. Geweldigquote:Op zondag 19 februari 2012 10:31 schreef sacha het volgende:
zo, morgen eens even laten checken of mijn ogen gelaserd kunnen worden![]()
dan kan Oma misschien haar bril en lenzen aan de wilgen gaan hangen
voor iedereen die dat ook van plan is...
verplicht de laatste Final Destination kijken
Ik ben nu al dol op de foto van de dagquote:Op zondag 19 februari 2012 15:51 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Shibuya, het grootste oversteekpunt ter wereld.
Of van Japan.
Of van Tokio
Ofzo
Een Blackberry is toch voor Breezah-chicks?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef Maes het volgende:
Ik vond het maar lastig lezen op mijn Blackberry
Ik heb nog een tijd liggen lezen (in een boek) ook. Het was niet een van mijn beste nachten
Ik vind dat ze gewoon door moeten gaan als ze weer in Nederland zijnquote:
En wat denk je dat ik benquote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Een Blackberry is toch voor Breezah-chicks?
Ja geef jij het even aan ze door??quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon door moeten gaan als ze weer in Nederland zijn
Breezah-mama!quote:
Ze lezen mee, Danny zal ook wel denken: "Huh, wat zijn we ineens big in Japan"quote:
Elke dag een fotoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Maes het volgende:
Sturen ze elke dag 1 foto, APK of kies jij de mooiste/leukste uit?
vast wel maar dan heb je als snel staar en dan wordt het tenminste vergoedquote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een leeftijdslimiet mbt ooglaseren ?
Pure kunst en mooi nageaapt door die kleine gele mannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef sacha het volgende:
ik nomineer de foto van de Eiffeltoren als foto van de week
de laatste keer dat ik een nieuwe bril moest heb ik met mijzelf afgesproken mijn ogen te laten laseren als ik weer een nieuwe bril zou moeten en dat is nu!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan 8 jaar geleden. Geweldig![]()
weetnie.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Weet een van jullie dit misschien: ik heb gisteravond een kapucijnerschotel gemaakt en wat ik over had ik bakjes gedaan om in te vriezen. Die bakjes heb ik op de vensterbank gezet zodat het eerst kon afkoelen.
Nu bedenk ik me net dat ze er nog staanZou ik het vanmiddag nog in de vriezer kunnen gooien?
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Weet een van jullie dit misschien: ik heb gisteravond een kapucijnerschotel gemaakt en wat ik over had ik bakjes gedaan om in te vriezen. Die bakjes heb ik op de vensterbank gezet zodat het eerst kon afkoelen.
Nu bedenk ik me net dat ze er nog staanZou ik het vanmiddag nog in de vriezer kunnen gooien?
Alleen uitgebakken spekjes. Het is wel koud in de keuken en op de vensterbank (verwarming staat niet aan).quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Aleandra het volgende:
[..]
weetnie.
Zit er ook vlees in verwerkt. Zou ik der toch een beetje kritisch mee omgaan.
Oooww dan is het geen probleemquote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef Aleandra het volgende:
Tja vroeger hing het spek ook in de kelder te drogen hé
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom ff melden dat ik er niet ben
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:14 schreef APK het volgende:
maar eentje had CarO full naked frontal dus die plaats ik maar niet
Het ligt eraan of je kachel aan of uit stond. Of de bakkies in de volle zon stonden.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Goeie vlucht!! En wel thuisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen!
We zitten bijna aan het ontbijt, even te denken wat we gaan doen.
Laatste foto van de dag, jammer jammer, ik begrijp dat jullie ze gaan missen
Morgen 15 uur onderweg noar huus. Bah.
Nou slaap lekker, wij gaan aan de koffie!
Nu alweer naar huis?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen!
De verwarming was uit en volgens mij is er geen zon bijgekomen, toen ik thuis kwam voelden de bakjes ook redelijk koel aan,ik heb het in de vriezer gekwakt, als ik het ga eten goed opwarmen (maar dat doe ik sowieso altijd al).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je kachel aan of uit stond. Of de bakkies in de volle zon stonden.
Nah het zijn bonen met wat prei, uien en spekjes, ik kan me ook niet voorstellen dat, dat slecht is geworden en ik ben niet zo moeilijk, ik drink ook melk die 2 dagen over de datum is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:45 schreef kiekjesdief het volgende:
Goed opwarmen helpt niet tegen de toxines die opgebouwd zijn in de periode dat iets te warm gestaan heeft. Loopt zo'n vaart niet trouwens.
quote:
in het kader van de kapucijnenrestjes las ik je gebruikersnaam als 'kliekjesdief'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:48 schreef kiekjesdief het volgende:
doe ik ook en nooit iets minder van geworden
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen!
hola fann! ouwe wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 04:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu alweer naar huis?Dat was kort...
Goeie reis enne... hopenlijk hebben ze in Japan niet van die rare soeveniertjes
als in China, zo ja, hopelijk hebben jullie ze niet gekocht![]()
Zieke chinezen; teken de petitie!
Hela WieJiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola fann! ouwe wereldverbeteraar
laat je niet gek maken door al die moordenaars en gewetenslozenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hela WieJie
ik zat effe hier![]()
Paardenvlees stiekem in kroketten
Ikke nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
laat je niet gek maken door al die moordenaars en gewetenslozen![]()
ltrs love
Hier de laatste, CarO's eerste wolkenkrabbersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:00 schreef Maes het volgende:
![]()
Jammer dat jullie alweer naar huis moeten CarO (vooral jammer dat we de foto van de dag moeten missen)
humor:-) ik kan soms de dingen ook erg anders lezen maar deze is mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:36 schreef sacha het volgende:
[..]
in het kader van de kapucijnenrestjes las ik je gebruikersnaam als 'kliekjesdief'![]()
Ik hoop dat ze het halenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hier de laatste, CarO's eerste wolkenkrabbers
[ afbeelding ]
Volgens mij vliegt het vliegtuig niet helemaal recht!
Speculaasie ? :quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef sacha het volgende:
zo, nog even lurken in Friso's speculaasjes topic
Volgens mij gaat ie gewoon doodquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef APK het volgende:
Ophouden met zeiken, anders ga ik notes plaatsen en een aantal van jullie staat redelijk op scherp.
Dan kun je beter hier gaan posten en/of vragen stellen: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar ik heb geeeeeeeeeeen idee hoe dan werkt dus misschien beter van niet
ik ga wel effe kieken...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je beter hier gaan posten en/of vragen stellen: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.
Daar zitten alleen ESF-hoolies
Geen idee of 'Sayonara' een Japans eiland is of 'Groeten uit' betekentquote:Sayonara Japan
Het was feest.
Lijkt mij ook. Kwaad is toch al geschied.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie gewoon dood![]()
Of het wordt een kasplantje en ze 'laten hem gaan''.
Beter ''laten gaan'' dan dat die kinderen straks 20 jaar lang (of langer) bij een stervende
Pa aan zijn bed moeten zitten.
Volgens mij betekent dat Tot ziens... ofzo...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef APK het volgende:
Volgens mij staan ze weer met beide voetjes in de klei, dus hierbij de laatste foto van de dag vanaf Schiphol:
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee of 'Sayonara' een Japans eiland is of 'Groeten uit' betekent
Nou jah... ik hoop van niet, maar het begint er wel op te lijken, maar ik heb het ook wel eens mis,quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Kwaad is toch al geschied.![]()
hopeless case![]()
Waar zit deel 1 van dat topic? want ik wil me effe inlezen enzo....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je beter hier gaan posten en/of vragen stellen: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.
Hier: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar zit deel 1 van dat topic? want ik wil me effe inlezen enzo....
Nu nog toepjes gaan bekijken ik ga alleen op ESF wedden denk ik niet al die voorrondesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het ook willen proberen:
Ga naar unibet.nl
Accountje aanmaken
Daarna op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.
Op WEDDEN klikken en in het zoekbalkje 'Songfestival' intypen. Dan is er maar 1 weddenschap nog, wie er wint, zoals schermafbeelding hierboven.
Als je op een naam klikt, dan kan je daarna rechts invullen hoeveel euro je daarop wilt zetten. Rechts in je beeld zie je dan wat je aan het doen bent, waarop je inzet en hoeveel. Daarna bevestigen.
En zelfs Cat kon het!
[..]
Zo nu hebben we alle info wel weer compleet geloof ik?
vorige deel was in 2010 ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Hier: Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic.
Als je op de TT klikt krijg je de vorige topics als het een reeks is
Gewoon effe snel doorheen scrollen en vragen in het huidige topic stellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vorige deel was in 2010 ?![]()
oké nah... heb ik wat te doen
Oké !quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon effe snel doorheen scrollen en vragen in het huidige topic stellen
Genoeg mensen die antwoord kunnen geven en anders help ik morgenavond wel even
Welkom terug!! Nu even lekker een dutje doen of ben je niet gejetlagged?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:30 schreef CarOnline het volgende:
Thuis!
Ik heb rond de 1400 foto's dus we kunnen nog een paar jaar verder met de foto van de dag
APK dank voor het uploaden en jullie bedankt voor de reacties!
Leuk om te lezen!
Is dat jouw kat??quote:
Ik denk het niet. Wel moe maar das normaal denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Welkom terug!! Nu even lekker een dutje doen of ben je niet gejetlagged?
Ik adviseer veel koffie en afleidingquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Wel moe maar das normaal denk ik.
We waren voor Tokyo tijd vanmorgen pas thuis. Maar kon meteen mn bed in, dus de eerste ruk is gemaakt.
Nu gewoon wakker blijven en vanavond er maar op tijd in!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik adviseer veel koffie en afleiding
quote:
Mooie dochter !quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is op onze trouwdag, dochter met haar hondjeFoto gemaakt door MissBliss
Inderdaad, mini-hondjequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is op onze trouwdag, dochter met haar hondjeFoto gemaakt door MissBliss
nu wel...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef Maes het volgende:
Ze zijn ook echt supergrappig en deze is een echte diva. (we hebben geen diva-smiley)
Misschien weet Bluezz er raad op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef Maes het volgende:
Ze zijn ook echt supergrappig en deze is een echte diva. (we hebben geen diva-smiley)
quote:
ow... gewoon nooit uiloggen? dat kan natuurlijk ook, niet aan gedachtquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef Staal het volgende:
Weet het eigenlijk niet. Ben altijd ingelogd, al jaren.
maar dan ga ik weer overal te pas en te onpas reageren ben ik bangquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... gewoon nooit uiloggen? dat kan natuurlijk ook, niet aan gedacht
Leuk toch ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dan ga ik weer overal te pas en te onpas reageren ben ik bang
ja, voordat je het weet zit je dan opeens op 10.000 posts ....oh, wacht..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
waar kan je dat zien hoeveel posts je hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, voordat je het weet zit je dan opeens op 10.000 posts ....oh, wacht..
Bij jou kan je het niet zien sneak, dus dat kan je ook ''verbergen'' ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, voordat je het weet zit je dan opeens op 10.000 posts ....oh, wacht..
aantal posts: 10544 (gemiddeld 25 per dag)quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik schrik er ook vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:31 schreef Staal het volgende:
[..]
aantal posts: 10544 (gemiddeld 25 per dag)
25 posts per dag!!! Neuh, je post nauwelijks..
volgens mij kenne ze niet tellen daar ''achter''quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Staal: 11501 (gemiddeld 4 per dag)
En ik ben er toch vrij vaak, FANN.
ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij jou kan je het niet zien sneak, dus dat kan je ook ''verbergen'' ?
Welnee... ik post helemaal niet zo veel. Ben alleen al 12 jaar actief hier. (133800 posts pasquote:volgens mij heb jij er veeeeeeeeeel meer dan ik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee... ik post helemaal niet zo veel. Ben alleen al 12 jaar actief hier. (133800 posts pas)
we waren net op dreefquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef Crutch het volgende:
Hier maar verder in een van onze fantastische SC's:
[R&P SC] Er staat een huwelijk op stapel!
[Singles] Meer bier!
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #123 Wat is deze?
Was echt een tof topic! We hadden hem wel volgekregen met zijn allen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... Staal gooit ie hem dicht
[..]
we waren net op dreef![]()
Ik ga de keuken in, koken enzo ,,,
En jouw vorige account?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Staal: 11501 (gemiddeld 4 per dag)
En ik ben er toch vrij vaak, FANN.
Ja, maar jij hebt een leven....quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef APK het volgende:
golfer en ik zijn ongeveer tegelijkertijd geregistreerd en hij heeft er gewoon 50K meer
Ik zie nu de TT pas. Waarom niet "Sweet 40+" ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Kletskip het volgende:
Sweet 17+...
[ afbeelding ]
FOK!serieus![]()
Misschien omdat het de 17e SC is ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Ik zie nu de TT pas. Waarom niet "Sweet 40+" ?
Er zijn idd een paar van die azijnzeikers. Die negeer ik gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien omdat het de 17e SC is ?![]()
en 40+ zijn niet meer ''sweet''die zijn al bedorven en door de wol geverfd enzo
Wie zijn dan azijnzeikers ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Er zijn idd een paar van die azijnzeikers. Die negeer ik gewoon.
Maar de meesten vind ik wel aardig
ik ben er weer hoor, lucht je hart maarquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Er zijn idd een paar van die azijnzeikers. Die negeer ik gewoon.
Maar de meesten vind ik wel aardig
Datquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien omdat het de 17e SC is ?![]()
Zure ouwe zeikers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zijn dan azijnzeikers ?![]()
effe een danoontje pakken, ik zat in een topic over danoontjes en nu heb ik trek in een danoontje
Krijg je vieze PM tje's dan ofzo? je PM kan je dichtpleuren heh..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Dat soort zit hier op 40+ ook(een paar), maar dat is meer
kaliber ouwe viespeuken.
Hoe gaat dat, DM blokkeren ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Krijg je vieze PM tje's dan ofzo? je PM kan je dichtpleuren heh..![]()
en DM kan je blokkeren ... makkelijk zat
eh... ik ga je nu een DM sturen en als het goed is zat er geloof ik links ? een rood dinetjequote:
een rood kruisje zie je hem?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... ik ga je nu een DM sturen en als het goed is zat er geloof ik links ? een rood dinetje
waar je op moet klikken
wacht effe ik stuur je een DM en dan moet jij een DM terugsturen, effe kijken waar dat
ook weer zat..
Daar ben je dan snel achter, of had je al eerder een account?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
Zure ouwe zeikers.
Maar de jonkies van bv KLB, ONZ zijn nog erger.
Met die kan ik moeilijk uit de voeten, alleen gekheid maken die,
(bijna)nooit serieus en netjes leuk.
kaliber ouwe viespeuken.
Ik kan gelukkig met alle leeftijden wel overweg. Kan me niet voorstellen dat jij zoveel priveberichten krijgt van viespeuken. Dat verzin je gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Zure ouwe zeikers.
Maar de jonkies van bv KLB, ONZ zijn nog erger.
Met die kan ik moeilijk uit de voeten, alleen gekheid maken die,
(bijna)nooit serieus en netjes leuk.
kaliber ouwe viespeuken.
Direct Message systeem #2 - Nu met blokkeerfunctiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een rood kruisje zie je hem?
als je daar op klikt, heb je me geblokkeerd en hoe je dat weer ongedaan moet maken
weet ik niet
Heb ik gezegd dat ik DM berichten krijg ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig met alle leeftijden wel overweg. Kan me niet voorstellen dat jij zoveel priveberichten krijgt van viespeuken. Dat verzin je gewoon.
ah... die lees ik straks wel effe door ! Mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Direct Message systeem #2 - Nu met blokkeerfunctie
Even spiekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
Oh wacht eens even. Kletskip heeft haar hele fotoboek volstaan met foto's van haar borsten en hoe ze hangt in een paal.
Ja okay. Dan vraag je er ook om he.
Linkje gaat naar de post waar staat hoe je moet de-blokkerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die lees ik straks wel effe door ! Mooi
nee, alleen een geitjequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
Oh wacht eens even. Kletskip heeft haar hele fotoboek volstaan met foto's van haar borsten en hoe ze hangt in een paal.
Ja okay. Dan vraag je er ook om he.
ow da's eigenlijk wel heel simpelquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Linkje gaat naar de post waar staat hoe je moet de-blokkerenHeel simpel, diegene weer een DM sturen.
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.quote:
Jij keek ook.quote:
Dan moeten ze eens in mijn Fobo kijken daar is Kletskip niks bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.
Wie waren de niet anonieme viespeuken dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.
Had ik al gedaan voor jouw post om te kijken waar die opmerking vandaan kwamquote:
Shit ik mis ook altijd de leuke dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken ze niet van het forum, denk echt fobousers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wie waren de niet anonieme viespeuken dan?
Bij jou hebben er echt heeeeeeeeeeel veel gekeken !quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit ik mis ook altijd de leuke dingen
Ik ook niet en anders 'give me some of it'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
Maar kletskip ouwehoert. Geloof er geen bal van dat ze zoveel opdringerigheid meemaakt op FOK!
Ja in 11 jaar, dan valt het wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij jou hebben er echt heeeeeeeeeeel veel gekeken !
Ik maak nooit iets meequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken ze niet van het forum, denk echt fobousers.
Maar kletskip ouwehoert. Geloof er geen bal van dat ze zoveel opdringerigheid meemaakt op FOK!
Ik dacht dat het altijd maar tot 5 ging?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in 11 jaar, dan valt het wel mee volgens mij.
Oh verrek best veel inderdaad, ik let daar nooit op
nah... ik heb er eentje een keer geblokkeerd maar meer omdat ik niet meer aan Fokken toe kwamquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1x een pm gekregen met een soort voorstel, maar dat was eigenlijk nog netjes gebrachtVerder nooit echt hele rare dingen.
Kun je instellen, hoeveel je er wilt zien als laatste. Ik had het meer over het totaal waar ik nu naar keek, was me nooit opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd maar tot 5 ging?
Of is dat bij mods weer anders? Ik kijk wel eens en dan staan er weer 5 anderen
maar nooit zo'n hele rij als bij jou..
Ow ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik heb er eentje een keer geblokkeerd maar meer omdat ik niet meer aan Fokken toe kwam
en voor de rest zo heel af en toe eens een keer iemand afgewimpeld, dan is het ook weer over
Ah... instellen... nah ik vin het wel best zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je instellen, hoeveel je er wilt zien als laatste. Ik had het meer over het totaal waar ik nu naar keek, was me nooit opgevallen
Dank jequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Staal het volgende:
Ik ook niet FANN. In alle jaren precies 3 vervelende PMs gehad waarvan twee zo vaag zelfs dat ik er niet eens een mening over kon hebben.
Mijn telefoonnummer heeft zelfs op FOK! gestaan. Als het puntje bij paaltje komt zijn FOK!kers helemaal niet opdringerig of ernstig vervelend. Integendeel. Ook de KLB'rs en ONZ'rs niet.
Heb trouwens net voor het eerst gespiekt in het fotoboek van Karina. Leuke foto heb je.
Mooie bloemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... instellen... nah ik vin het wel best zoer valt weinig te zien dus
Nee, valt reuze mee, 1x per ongeluk mijn emailadres gegeven, toe kreeg ik wel een vreemd voorstelquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Staal het volgende:
Ik ook niet FANN. In alle jaren precies 3 vervelende PMs gehad waarvan twee zo vaag zelfs dat ik er niet eens een mening over kon hebben.
Mijn telefoonnummer heeft zelfs op FOK! gestaan. Als het puntje bij paaltje komt zijn FOK!kers helemaal niet opdringerig of ernstig vervelend. Integendeel. Ook de KLB'rs en ONZ'rs niet.
Heb trouwens net voor het eerst gespiekt in het fotoboek van Karina. Leuke foto heb je.
heb ik ook ''uit'' gezetquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooie bloemendie van Valentijn zo te zien. En ik kan niet reageren
Ga je die dan in je Fobo zetten ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
Ik moet mijn dochter weer eens vragen of ze een foto wilt maken. Laatste, die kent FANN wel is al bijna twee jaar oud. Ik verander ook niet erg. Alleen mijn haar is langer.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef Staal het volgende:
Ik heb ook even bij FANN gekeken. Kan niet reageren.
Neuh. Bij Stali heb ik geloof ik nog wel een foto staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je die dan in je Fobo zetten ?
Heel herkenbaar, ik wil echt NOOIT op de foto, ook als kind al niet. Ik heb er zo een hekel aan. Ik ben ook totaal niet fotogeniek, die foto was echt 1 van de weinige leuke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh. Bij Stali heb ik geloof ik nog wel een foto staan.
Ik vind mezelf zo lelijk op de foto. Dat vond ik als kind al.
Je kan ze wel laten brengen door AHquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het was een spannende avond met Ajax en morgen weer schoonmaken en boodschappen doen helaasik moet toch eens iemand zien te vinden die dat voor me doet.
Ja maar dat is minimum 70 euro en dat haal ik nooit in mijn eentje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan ze wel laten brengen door AH
Ben je zo'n voetballiefhebber? Grappig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het was een spannende avond met Ajax en morgen weer schoonmaken en boodschappen doen helaasik moet toch eens iemand zien te vinden die dat voor me doet.
Je rookt toch? doe je een slof sigaretten erbij, dan ben je er al bijnaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is minimum 70 euro en dat haal ik nooit in mijn eentje.
Ik kijk heel veel, ik heb het nu ook nog opstaan, maar vooral Ajax natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben je zo'n voetballiefhebber? Grappig.
Nou mag je morgen schoonmaken met Ajax. Ik moet morgen stro scheppen en de tuin weer een beetje mooi maken.
Slaap lekker!
Het voorstel per email, was van een ''jonge god'' tenminste zo noemde hij zichzelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef APK het volgende:
Wat voor voorstellen krijgen jullie dan?
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je rookt toch? doe je een slof sigaretten erbij, dan ben je er al bijna
Mijn opa was fotograaf journalist. Hij is werkelijk de enige geweest die me mooi op een foto kon zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik wil echt NOOIT op de foto, ook als kind al niet. Ik heb er zo een hekel aan. Ik ben ook totaal niet fotogeniek, die foto was echt 1 van de weinige leuke.
ah... als het op 500 meter afstand is is het een beetje overdreven, maar als je ziek ent ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.
Dus je lijkt nu niet meer zo op je usericonquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
Ik moet mijn dochter weer eens vragen of ze een foto wilt maken. Laatste, die kent FANN wel is al bijna twee jaar oud. Ik verander ook niet erg. Alleen mijn haar is langer.
Ze rookt nu dunne sigaartjes de rest lijkt sprekendquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je lijkt nu niet meer zo op je usericon![]()
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.
Dan wel, maar je moet dan net nog een goede bezorgtijd te pakken hebben, soms zijn alle bezorgtijden al weg en kan het alleen nog maar overdag, maar ja dan zit ik op mijn werk. Ik heb het 1 of 2 keer gedaan, voor de grap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... als het op 500 meter afstand is is het een beetje overdreven, maar als je ziek ent ofzo
is wel handigof als het enorm pokkeweer is
Hahaha!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het voorstel per email, was van een ''jonge god'' tenminste zo noemde hij zichzelf
en die kon wel iets voor me betekenen
EN niet rond de schoolpauzes gaan, dan staat de winkel vol met kinderen met 1 blikje energy drankquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.
Dat doe ik ook nog. Sigaartjes van Moods. En ik heb ook staalblauwe ogen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze rookt nu dunne sigaartjes de rest lijkt sprekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |