Je rookt toch? doe je een slof sigaretten erbij, dan ben je er al bijnaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is minimum 70 euro en dat haal ik nooit in mijn eentje.
Ik kijk heel veel, ik heb het nu ook nog opstaan, maar vooral Ajax natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben je zo'n voetballiefhebber? Grappig.
Nou mag je morgen schoonmaken met Ajax. Ik moet morgen stro scheppen en de tuin weer een beetje mooi maken.
Slaap lekker!
Het voorstel per email, was van een ''jonge god'' tenminste zo noemde hij zichzelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef APK het volgende:
Wat voor voorstellen krijgen jullie dan?
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je rookt toch? doe je een slof sigaretten erbij, dan ben je er al bijna
Mijn opa was fotograaf journalist. Hij is werkelijk de enige geweest die me mooi op een foto kon zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik wil echt NOOIT op de foto, ook als kind al niet. Ik heb er zo een hekel aan. Ik ben ook totaal niet fotogeniek, die foto was echt 1 van de weinige leuke.
ah... als het op 500 meter afstand is is het een beetje overdreven, maar als je ziek ent ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.
Dus je lijkt nu niet meer zo op je usericonquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
Ik moet mijn dochter weer eens vragen of ze een foto wilt maken. Laatste, die kent FANN wel is al bijna twee jaar oud. Ik verander ook niet erg. Alleen mijn haar is langer.
Ze rookt nu dunne sigaartjes de rest lijkt sprekendquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je lijkt nu niet meer zo op je usericon![]()
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.
Dan wel, maar je moet dan net nog een goede bezorgtijd te pakken hebben, soms zijn alle bezorgtijden al weg en kan het alleen nog maar overdag, maar ja dan zit ik op mijn werk. Ik heb het 1 of 2 keer gedaan, voor de grap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... als het op 500 meter afstand is is het een beetje overdreven, maar als je ziek ent ofzo
is wel handigof als het enorm pokkeweer is
Hahaha!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het voorstel per email, was van een ''jonge god'' tenminste zo noemde hij zichzelf
en die kon wel iets voor me betekenen
EN niet rond de schoolpauzes gaan, dan staat de winkel vol met kinderen met 1 blikje energy drankquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.
Dat doe ik ook nog. Sigaartjes van Moods. En ik heb ook staalblauwe ogen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze rookt nu dunne sigaartjes de rest lijkt sprekend
Hoe is het contact tussen jou en de jouwe eigenlijk begonnen, of wil je dat niet vertellen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.
Volgens mij kan het ook 's avonds en op zaterdag, maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wel, maar je moet dan net nog een goede bezorgtijd te pakken hebben, soms zijn alle bezorgtijden al weg en kan het alleen nog maar overdag, maar ja dan zit ik op mijn werk. Ik heb het 1 of 2 keer gedaan, voor de grap.
Ja klopt hoor, 's avonds en zaterdag, dan betaal je ook meer plus die tijden zitten al vaak vol. Dan moet je echt al een week vantevoren boeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook 's avonds en op zaterdag, maar dat weet ik niet meer zeker![]()
Ik had het een paar keer gedaan toen het heeeeeel koud was vorig jaar geloof ik
maar ik vind boodschappen zelf doen toch wel prettiger, vooral dat je de houdbaarheiddatums
kan zien enzo...
Ojee jah en dan bergen rugzakken voor het hekje want die moeten ze neerleggen voordat ze de winkel ingaan i.v.m. diefstal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
EN niet rond de schoolpauzes gaan, dan staat de winkel vol met kinderen met 1 blikje energy drankik weet zo langzamerhand alle pauzes gelukkig uit mijn hoofd
Helaas nooit leuke mannen gespot hier in de AH
Je was er practisch bij. Lila Pauze bestond niet. Corfu ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe is het contact tussen jou en de jouwe eigenlijk begonnen, of wil je dat niet vertellen?
Ik zit echt heeeeeeeeeel diep na te denken nu maar hier snap ik geen reet vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Je was er practisch bij. Lila Pauze bestond niet. Corfu ook niet.
Klopt. Samen met je dochter, volgens mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
Neuh. Bij Stali heb ik geloof ik nog wel een foto staan.
Ik kan mij vaag iets mbt Kreta herinneren, maar 'lila Pauze' zegt mij helemaal nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Staal het volgende:
Je was er practisch bij. Lila Pauze bestond niet. Corfu ook niet.
zoek, zoek.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef APK het volgende:
Ik kan mij vaag iets mbt Kreta herinneren, maar 'lila Pauze' zegt mij helemaal niets
Ze begint zelf over Corfu en Lila Pauze, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien wil Staal dat helemaal niet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |