waar kan je dat zien hoeveel posts je hebt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, voordat je het weet zit je dan opeens op 10.000 posts ....oh, wacht..
Bij jou kan je het niet zien sneak, dus dat kan je ook ''verbergen'' ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, voordat je het weet zit je dan opeens op 10.000 posts ....oh, wacht..
aantal posts: 10544 (gemiddeld 25 per dag)quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dan ga ik weer overal te pas en te onpas reageren ben ik bang
Ja, ik schrik er ook vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:31 schreef Staal het volgende:
[..]
aantal posts: 10544 (gemiddeld 25 per dag)
25 posts per dag!!! Neuh, je post nauwelijks..
volgens mij kenne ze niet tellen daar ''achter''quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Staal: 11501 (gemiddeld 4 per dag)
En ik ben er toch vrij vaak, FANN.
ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij jou kan je het niet zien sneak, dus dat kan je ook ''verbergen'' ?
Welnee... ik post helemaal niet zo veel. Ben alleen al 12 jaar actief hier. (133800 posts pasquote:volgens mij heb jij er veeeeeeeeeel meer dan ik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee... ik post helemaal niet zo veel. Ben alleen al 12 jaar actief hier. (133800 posts pas)
we waren net op dreefquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef Crutch het volgende:
Hier maar verder in een van onze fantastische SC's:
[R&P SC] Er staat een huwelijk op stapel!
[Singles] Meer bier!
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #123 Wat is deze?
Was echt een tof topic! We hadden hem wel volgekregen met zijn allen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... Staal gooit ie hem dicht
[..]
we waren net op dreef![]()
Ik ga de keuken in, koken enzo ,,,
En jouw vorige account?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Staal: 11501 (gemiddeld 4 per dag)
En ik ben er toch vrij vaak, FANN.
Ja, maar jij hebt een leven....quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef APK het volgende:
golfer en ik zijn ongeveer tegelijkertijd geregistreerd en hij heeft er gewoon 50K meer
Ik zie nu de TT pas. Waarom niet "Sweet 40+" ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Kletskip het volgende:
Sweet 17+...
[ afbeelding ]
FOK!serieus![]()
Misschien omdat het de 17e SC is ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Ik zie nu de TT pas. Waarom niet "Sweet 40+" ?
Er zijn idd een paar van die azijnzeikers. Die negeer ik gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien omdat het de 17e SC is ?![]()
en 40+ zijn niet meer ''sweet''die zijn al bedorven en door de wol geverfd enzo
Wie zijn dan azijnzeikers ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Er zijn idd een paar van die azijnzeikers. Die negeer ik gewoon.
Maar de meesten vind ik wel aardig
ik ben er weer hoor, lucht je hart maarquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Er zijn idd een paar van die azijnzeikers. Die negeer ik gewoon.
Maar de meesten vind ik wel aardig
Datquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien omdat het de 17e SC is ?![]()
Zure ouwe zeikers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zijn dan azijnzeikers ?![]()
effe een danoontje pakken, ik zat in een topic over danoontjes en nu heb ik trek in een danoontje
Krijg je vieze PM tje's dan ofzo? je PM kan je dichtpleuren heh..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Dat soort zit hier op 40+ ook(een paar), maar dat is meer
kaliber ouwe viespeuken.
Hoe gaat dat, DM blokkeren ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Krijg je vieze PM tje's dan ofzo? je PM kan je dichtpleuren heh..![]()
en DM kan je blokkeren ... makkelijk zat
eh... ik ga je nu een DM sturen en als het goed is zat er geloof ik links ? een rood dinetjequote:
een rood kruisje zie je hem?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... ik ga je nu een DM sturen en als het goed is zat er geloof ik links ? een rood dinetje
waar je op moet klikken
wacht effe ik stuur je een DM en dan moet jij een DM terugsturen, effe kijken waar dat
ook weer zat..
Daar ben je dan snel achter, of had je al eerder een account?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
Zure ouwe zeikers.
Maar de jonkies van bv KLB, ONZ zijn nog erger.
Met die kan ik moeilijk uit de voeten, alleen gekheid maken die,
(bijna)nooit serieus en netjes leuk.
kaliber ouwe viespeuken.
Ik kan gelukkig met alle leeftijden wel overweg. Kan me niet voorstellen dat jij zoveel priveberichten krijgt van viespeuken. Dat verzin je gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Zure ouwe zeikers.
Maar de jonkies van bv KLB, ONZ zijn nog erger.
Met die kan ik moeilijk uit de voeten, alleen gekheid maken die,
(bijna)nooit serieus en netjes leuk.
kaliber ouwe viespeuken.
Direct Message systeem #2 - Nu met blokkeerfunctiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een rood kruisje zie je hem?
als je daar op klikt, heb je me geblokkeerd en hoe je dat weer ongedaan moet maken
weet ik niet
Heb ik gezegd dat ik DM berichten krijg ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig met alle leeftijden wel overweg. Kan me niet voorstellen dat jij zoveel priveberichten krijgt van viespeuken. Dat verzin je gewoon.
ah... die lees ik straks wel effe door ! Mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Direct Message systeem #2 - Nu met blokkeerfunctie
Even spiekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
Oh wacht eens even. Kletskip heeft haar hele fotoboek volstaan met foto's van haar borsten en hoe ze hangt in een paal.
Ja okay. Dan vraag je er ook om he.
Linkje gaat naar de post waar staat hoe je moet de-blokkerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die lees ik straks wel effe door ! Mooi
nee, alleen een geitjequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
Oh wacht eens even. Kletskip heeft haar hele fotoboek volstaan met foto's van haar borsten en hoe ze hangt in een paal.
Ja okay. Dan vraag je er ook om he.
ow da's eigenlijk wel heel simpelquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Linkje gaat naar de post waar staat hoe je moet de-blokkerenHeel simpel, diegene weer een DM sturen.
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.quote:
Jij keek ook.quote:
Dan moeten ze eens in mijn Fobo kijken daar is Kletskip niks bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.
Wie waren de niet anonieme viespeuken dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.
Had ik al gedaan voor jouw post om te kijken waar die opmerking vandaan kwamquote:
Shit ik mis ook altijd de leuke dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken ze niet van het forum, denk echt fobousers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wie waren de niet anonieme viespeuken dan?
Bij jou hebben er echt heeeeeeeeeeel veel gekeken !quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit ik mis ook altijd de leuke dingen
Ik ook niet en anders 'give me some of it'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
Maar kletskip ouwehoert. Geloof er geen bal van dat ze zoveel opdringerigheid meemaakt op FOK!
Ja in 11 jaar, dan valt het wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij jou hebben er echt heeeeeeeeeeel veel gekeken !
Ik maak nooit iets meequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken ze niet van het forum, denk echt fobousers.
Maar kletskip ouwehoert. Geloof er geen bal van dat ze zoveel opdringerigheid meemaakt op FOK!
Ik dacht dat het altijd maar tot 5 ging?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in 11 jaar, dan valt het wel mee volgens mij.
Oh verrek best veel inderdaad, ik let daar nooit op
nah... ik heb er eentje een keer geblokkeerd maar meer omdat ik niet meer aan Fokken toe kwamquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1x een pm gekregen met een soort voorstel, maar dat was eigenlijk nog netjes gebrachtVerder nooit echt hele rare dingen.
Kun je instellen, hoeveel je er wilt zien als laatste. Ik had het meer over het totaal waar ik nu naar keek, was me nooit opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd maar tot 5 ging?
Of is dat bij mods weer anders? Ik kijk wel eens en dan staan er weer 5 anderen
maar nooit zo'n hele rij als bij jou..
Ow ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik heb er eentje een keer geblokkeerd maar meer omdat ik niet meer aan Fokken toe kwam
en voor de rest zo heel af en toe eens een keer iemand afgewimpeld, dan is het ook weer over
Ah... instellen... nah ik vin het wel best zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je instellen, hoeveel je er wilt zien als laatste. Ik had het meer over het totaal waar ik nu naar keek, was me nooit opgevallen
Dank jequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Staal het volgende:
Ik ook niet FANN. In alle jaren precies 3 vervelende PMs gehad waarvan twee zo vaag zelfs dat ik er niet eens een mening over kon hebben.
Mijn telefoonnummer heeft zelfs op FOK! gestaan. Als het puntje bij paaltje komt zijn FOK!kers helemaal niet opdringerig of ernstig vervelend. Integendeel. Ook de KLB'rs en ONZ'rs niet.
Heb trouwens net voor het eerst gespiekt in het fotoboek van Karina. Leuke foto heb je.
Mooie bloemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... instellen... nah ik vin het wel best zoer valt weinig te zien dus
Nee, valt reuze mee, 1x per ongeluk mijn emailadres gegeven, toe kreeg ik wel een vreemd voorstelquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Staal het volgende:
Ik ook niet FANN. In alle jaren precies 3 vervelende PMs gehad waarvan twee zo vaag zelfs dat ik er niet eens een mening over kon hebben.
Mijn telefoonnummer heeft zelfs op FOK! gestaan. Als het puntje bij paaltje komt zijn FOK!kers helemaal niet opdringerig of ernstig vervelend. Integendeel. Ook de KLB'rs en ONZ'rs niet.
Heb trouwens net voor het eerst gespiekt in het fotoboek van Karina. Leuke foto heb je.
heb ik ook ''uit'' gezetquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooie bloemendie van Valentijn zo te zien. En ik kan niet reageren
Ga je die dan in je Fobo zetten ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
Ik moet mijn dochter weer eens vragen of ze een foto wilt maken. Laatste, die kent FANN wel is al bijna twee jaar oud. Ik verander ook niet erg. Alleen mijn haar is langer.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef Staal het volgende:
Ik heb ook even bij FANN gekeken. Kan niet reageren.
Neuh. Bij Stali heb ik geloof ik nog wel een foto staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je die dan in je Fobo zetten ?
Heel herkenbaar, ik wil echt NOOIT op de foto, ook als kind al niet. Ik heb er zo een hekel aan. Ik ben ook totaal niet fotogeniek, die foto was echt 1 van de weinige leuke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh. Bij Stali heb ik geloof ik nog wel een foto staan.
Ik vind mezelf zo lelijk op de foto. Dat vond ik als kind al.
Je kan ze wel laten brengen door AHquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het was een spannende avond met Ajax en morgen weer schoonmaken en boodschappen doen helaasik moet toch eens iemand zien te vinden die dat voor me doet.
Ja maar dat is minimum 70 euro en dat haal ik nooit in mijn eentje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan ze wel laten brengen door AH
Ben je zo'n voetballiefhebber? Grappig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, het was een spannende avond met Ajax en morgen weer schoonmaken en boodschappen doen helaasik moet toch eens iemand zien te vinden die dat voor me doet.
Je rookt toch? doe je een slof sigaretten erbij, dan ben je er al bijnaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is minimum 70 euro en dat haal ik nooit in mijn eentje.
Ik kijk heel veel, ik heb het nu ook nog opstaan, maar vooral Ajax natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben je zo'n voetballiefhebber? Grappig.
Nou mag je morgen schoonmaken met Ajax. Ik moet morgen stro scheppen en de tuin weer een beetje mooi maken.
Slaap lekker!
Het voorstel per email, was van een ''jonge god'' tenminste zo noemde hij zichzelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef APK het volgende:
Wat voor voorstellen krijgen jullie dan?
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je rookt toch? doe je een slof sigaretten erbij, dan ben je er al bijna
Mijn opa was fotograaf journalist. Hij is werkelijk de enige geweest die me mooi op een foto kon zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik wil echt NOOIT op de foto, ook als kind al niet. Ik heb er zo een hekel aan. Ik ben ook totaal niet fotogeniek, die foto was echt 1 van de weinige leuke.
ah... als het op 500 meter afstand is is het een beetje overdreven, maar als je ziek ent ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.
Dus je lijkt nu niet meer zo op je usericonquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
Ik moet mijn dochter weer eens vragen of ze een foto wilt maken. Laatste, die kent FANN wel is al bijna twee jaar oud. Ik verander ook niet erg. Alleen mijn haar is langer.
Ze rookt nu dunne sigaartjes de rest lijkt sprekendquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je lijkt nu niet meer zo op je usericon![]()
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik vind het dan weer zonde van de bezorgkosten, de AH is hier op 500 meter afstand.
Dan wel, maar je moet dan net nog een goede bezorgtijd te pakken hebben, soms zijn alle bezorgtijden al weg en kan het alleen nog maar overdag, maar ja dan zit ik op mijn werk. Ik heb het 1 of 2 keer gedaan, voor de grap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... als het op 500 meter afstand is is het een beetje overdreven, maar als je ziek ent ofzo
is wel handigof als het enorm pokkeweer is
Hahaha!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het voorstel per email, was van een ''jonge god'' tenminste zo noemde hij zichzelf
en die kon wel iets voor me betekenen
EN niet rond de schoolpauzes gaan, dan staat de winkel vol met kinderen met 1 blikje energy drankquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.
Dat doe ik ook nog. Sigaartjes van Moods. En ik heb ook staalblauwe ogen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze rookt nu dunne sigaartjes de rest lijkt sprekend
Hoe is het contact tussen jou en de jouwe eigenlijk begonnen, of wil je dat niet vertellen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Plus je weet niet wat je tegenkomt. Gewoon tegen etenstijd gaan en in die mandjes kijken naar eenpersoonsmaaltijden en twee biertjes.
Volgens mij kan het ook 's avonds en op zaterdag, maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wel, maar je moet dan net nog een goede bezorgtijd te pakken hebben, soms zijn alle bezorgtijden al weg en kan het alleen nog maar overdag, maar ja dan zit ik op mijn werk. Ik heb het 1 of 2 keer gedaan, voor de grap.
Ja klopt hoor, 's avonds en zaterdag, dan betaal je ook meer plus die tijden zitten al vaak vol. Dan moet je echt al een week vantevoren boeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook 's avonds en op zaterdag, maar dat weet ik niet meer zeker![]()
Ik had het een paar keer gedaan toen het heeeeeel koud was vorig jaar geloof ik
maar ik vind boodschappen zelf doen toch wel prettiger, vooral dat je de houdbaarheiddatums
kan zien enzo...
Ojee jah en dan bergen rugzakken voor het hekje want die moeten ze neerleggen voordat ze de winkel ingaan i.v.m. diefstal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
EN niet rond de schoolpauzes gaan, dan staat de winkel vol met kinderen met 1 blikje energy drankik weet zo langzamerhand alle pauzes gelukkig uit mijn hoofd
Helaas nooit leuke mannen gespot hier in de AH
Je was er practisch bij. Lila Pauze bestond niet. Corfu ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe is het contact tussen jou en de jouwe eigenlijk begonnen, of wil je dat niet vertellen?
Ik zit echt heeeeeeeeeel diep na te denken nu maar hier snap ik geen reet vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Je was er practisch bij. Lila Pauze bestond niet. Corfu ook niet.
Klopt. Samen met je dochter, volgens mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
Neuh. Bij Stali heb ik geloof ik nog wel een foto staan.
Ik kan mij vaag iets mbt Kreta herinneren, maar 'lila Pauze' zegt mij helemaal nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Staal het volgende:
Je was er practisch bij. Lila Pauze bestond niet. Corfu ook niet.
zoek, zoek.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef APK het volgende:
Ik kan mij vaag iets mbt Kreta herinneren, maar 'lila Pauze' zegt mij helemaal niets
Ze begint zelf over Corfu en Lila Pauze, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien wil Staal dat helemaal niet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |