eh... ik ga je nu een DM sturen en als het goed is zat er geloof ik links ? een rood dinetjequote:
een rood kruisje zie je hem?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... ik ga je nu een DM sturen en als het goed is zat er geloof ik links ? een rood dinetje
waar je op moet klikken
wacht effe ik stuur je een DM en dan moet jij een DM terugsturen, effe kijken waar dat
ook weer zat..
Daar ben je dan snel achter, of had je al eerder een account?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
Zure ouwe zeikers.
Maar de jonkies van bv KLB, ONZ zijn nog erger.
Met die kan ik moeilijk uit de voeten, alleen gekheid maken die,
(bijna)nooit serieus en netjes leuk.
Dat soort zit hier op 40+ ook(een paar), maar dat is meer
kaliber ouwe viespeuken.
Ik kan gelukkig met alle leeftijden wel overweg. Kan me niet voorstellen dat jij zoveel priveberichten krijgt van viespeuken. Dat verzin je gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Zure ouwe zeikers.
Maar de jonkies van bv KLB, ONZ zijn nog erger.
Met die kan ik moeilijk uit de voeten, alleen gekheid maken die,
(bijna)nooit serieus en netjes leuk.
Dat soort zit hier op 40+ ook(een paar), maar dat is meer
kaliber ouwe viespeuken.
Direct Message systeem #2 - Nu met blokkeerfunctiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een rood kruisje zie je hem?
als je daar op klikt, heb je me geblokkeerd en hoe je dat weer ongedaan moet maken
weet ik niet
Heb ik gezegd dat ik DM berichten krijg ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig met alle leeftijden wel overweg. Kan me niet voorstellen dat jij zoveel priveberichten krijgt van viespeuken. Dat verzin je gewoon.
ah... die lees ik straks wel effe door ! Mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Direct Message systeem #2 - Nu met blokkeerfunctie
Even spiekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
Oh wacht eens even. Kletskip heeft haar hele fotoboek volstaan met foto's van haar borsten en hoe ze hangt in een paal.
Ja okay. Dan vraag je er ook om he.
Linkje gaat naar de post waar staat hoe je moet de-blokkerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die lees ik straks wel effe door ! Mooi
nee, alleen een geitjequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
Oh wacht eens even. Kletskip heeft haar hele fotoboek volstaan met foto's van haar borsten en hoe ze hangt in een paal.
Ja okay. Dan vraag je er ook om he.
ow da's eigenlijk wel heel simpelquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Linkje gaat naar de post waar staat hoe je moet de-blokkerenHeel simpel, diegene weer een DM sturen.
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.quote:
Jij keek ook.quote:
Dan moeten ze eens in mijn Fobo kijken daar is Kletskip niks bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.
Wie waren de niet anonieme viespeuken dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Grijns. Ik had dat fotoboek openstaan. Namen zijn nu ineens weg. Allemaal anonieme hits ineens. Lol.
Had ik al gedaan voor jouw post om te kijken waar die opmerking vandaan kwamquote:
Shit ik mis ook altijd de leuke dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ken ze niet van het forum, denk echt fobousers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wie waren de niet anonieme viespeuken dan?
Bij jou hebben er echt heeeeeeeeeeel veel gekeken !quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit ik mis ook altijd de leuke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |